Een zeer tevreden vaste klant.

Al jaren vaste klant bij First Care Company, zowel in de winkel als de webshop. Zeer tevreden over de afgenomen producten, waaronder diverse lampen, messen, scharen en (riem)tasjes. Ook maatwerk besteld (reflecterende functiebadgen), dat snel en naar tevredenheid werd geleverd. Prima klantenservice, betrouwbare partij en kwalitatief hoogwaardige artikelen!

Waardeloos. Slecht

Geen actuele voorraad op de website staan. Na vele mails geen antwoord. Na veel bellen eindelijk contact. Ze stuurde het de zelfde dag nog weg. Maar helaas ook dat lukte niet. Na weer mailen en bellen eindelijk contact. Gevraagd om een credit factuur. Nu hopen dat dit wel goed gaat. Enorm slecht dit let dus op als je gaat bestellen.

Snelle levering veel keus

De webshop heeft een ruime keuze aan producten. De levertijd is nagenoeg altijd de volgende dag geleverd. Bestel hier vaker spullen voor mijn werk als ambulance chauffeur.

Service met een hoofdletter S

Geweldige service bij FirstCareCompany! Helaas was mijn bestelling niet volledig op voorraad. Netjes een mailtje ontvangen dat het item zou worden na geleverd. Dag erop kreeg ik een vriendelijk telefoontje met de mededeling dat het toch langer ging duren. Er werd meegezocht naar alternatieven, en zonder extra kosten werd een (duurder) alternatief opgestuurd. Dit maak je tegenwoordig niet vaak meer mee! Top!

Goede service !

Kisten besteld voor mijn werk. Zijn echter nooit afgeleverd. Contact gezocht met First Care en super geholpen ! Zonder problemen of gezeur kreeg ik nieuwe geleverd. Zo zijn er niet veel bedrijven meer.

Top, prima niets op aan te merken

Top, prima niets op aan te merken

Prima producten

Na het uitpakken van mijn bestelling kwam ik er achter dat er een water fles niet was meegeleverd. Uiteraard direct over gemaild. Edit: Het duurde even voordat ik antwoord had (drukte rond Oekraine) maar alles is zeer netjes opgelost. Fles wordt nageleverd. M'n initiële reactie was wat voorbarig. Na een week ellende met andere leveranciers was m'n geduld simpelweg op.

zeer kundig personeel weten wat ze verkopen

Mijn ervaring is dat als ik hardware nodig ben voor mijn bedrijf en ik ga langs dat het meestal wel even duurd. Je word daar kundig voorgelicht (voordelen en nadelen ) En je kan altijd terug komen als er een probleem is. Men weet ook de ins en outs van wat ze verkopen. Voor mij een goede zaak om mijn spullen te halen. Dus daarom ook 5 Sterren.

Uitstekende klantenservice

2 dagen na bestelling contact opgenomen omdat er geen vervolgbericht was gekomen. Het bleek dat er één artikel uit de bestelling niet leverbaar was (Covid-gerelateerd) waardoor de gehele bestelling op hold werd gehouden. Ik werd enorm vriendelijk en geduldig te woord gestaan en de medewerkster die ik sprak heeft mee helpen zoeken naar een alternatief/oplossing. Op basis daarvan kon er een heel klantvriendelijke afspraak gemaakt worden. Niet eerder heb ik een bestelling gehad waarbij ik zo vriendelijk, geduldig en klantgericht werd behandeld. Alle duimpjes omhoog!

Belabberd

21 Dec 2021 heb ik een retour aangetekend verstuurd kosten €9.20. Gisteren 4 jan krijg ik de doos weer retour omdat uw bedrijf heeft nagelaten om het retour artikel op te halen op het postkantoor. Gisteren gelijk gebeld, gesproken met Debby, die een discussie met mij wilde beginnen. Zij droeg mij op om het nogmaals te verzenden, u begrijpt dat ik daar niet mee akkoord ging, want ik zou weer voor de kosten opdraaien. Uiteindelijk heb ik een retour sticker gekregen nadat zij overleg gehad, slechte zaak , als iemand zo zijn best doet om het aangetekend te verzenden en zij dan zegt oooo maar dat hoeft niet hoor en mij dan ook nog vraagt alles op mail te zetten omdat ze het zo druk heeft sorry hoor wat een slechte service.

Snelle levering van de bestelde spullen. Netjes verpakt en als verassing een paar leuke cadeautjes erbij. Werd netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Geweldige winkel!

Goed assortiment en leuke spullen, je blijft dingen uitzoeken en bestellen... Ik ben diverse keren perfect geholpen, Art neem alle tijd voor je en geeft goed advies.

Super support en klantvriendelijk

Goed advies en klantvriendelijk personeel.

Top, snel in huis.

Geen bijzonderheden, artikel snel ontvangen !

Late levering

Pakket wordt niet bezorgd binnen het opgegeven tijdsvenster

Mooie houder voor een mooie prijs!

Kwalitatief mooie zaklamp houder. Voelt stevig en ziet er goed uit. Snelle bezorging en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Snelle service makkelijk te bestellen

Makkelijk en snel besteld 2 dagen later al in huis

Aanrader!

Al even aan het twijfelen geweest over een Leatherman Raptor, maar o.w.v. het prijskaartje nooit echt de sprong gewaagd. Plots zag ik deze bij Ambulancewinkel.nl veel goedkoper staan dan bij de rest van de online winkels, zelfs de versies met leuke kleuren! De verzending was snel en betrouwbaar, de verpakking was top en ik ben gesteld. Aanrader en winkel die ik zeker onthoud naar later toe!

Snelle levering!

Voor het eerst hier besteld, ruim aanbod en snelle levering.

Super snelle levering. Ziet er beter uit dan verwacht. Maar dat is al bekend

Prodyct geleverd zoals omschreven. Goede kwaliteit.

Snelle correcte levering

De door mij bestelde artikelen zijn snel, de volgende dag, geleverd. Goed verpakt en de verwachte kwaliteit.

Goede eerste ervaring, snel geleverd, goede en duidelijke omschrijving op de site

Als ik weer wat nodig heb , ga hier zeker nog is kijken.

Zoals verwacht

Goed en netjes

Na en telefoontje van First care werd mij verteld dat 1 van de bestelde artikelen niet op voorraad was en deze later toegezonden zou worden. Maar wel gratis artikel gestuurd tot het bestelde artikel binnen was. Dik in orde.

Over First Care Company

Firstcarecompany.nl en Ambulancewinkel.nl vallen onder het familiebedrijf Firstcarecompany, en is al 15 jaar dé tactische specialist in Nederland met een ruim assortiment uitrusting voor politie, defensie, handhaving, beveiliging, defensie en ambulancepersoneel. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom om materialen aan te schaffen. Liefhebbers die goede uitrusting weten te waarderen zijn bij ons aan het juiste adres. Wij leveren kwaliteitsproducten waar je op kunt vertouwen tijdens je dienst of avontuurlijke omzwervingen wereldwijd. Veel materialen die wij verkopen worden zijn getest door collega’s uit het werkveld zelf. Op deze manier selecteren wij alleen de beste materialen.