Goed.

Snelle levering, fijn product.

Snelke verzending en precies als omschreven op de site

Schoenen gekocht. Zijn precies zoals op de site vermeld staat. Goede en.duidelijke informatie. 1 minpunt maar dat ligt niet aan dit bedrijf maar aan het vervoersbedrijf waarvoor gekozen is nl. GLS Schoenen.zijn gewoon ergens anders afgegeven zonder daarvan een bewijs achter te laten waar ze waren en diegene had zelfs met onze naam ondertekend voor aflevering. Dus na de track and trace code bestudeerd te hebben zag ik tot verbazing dat ik het al in ontvangst genomen had terwijl er niemand thuis was..dus de buren allemaal afgegaan

uitstekend

Goede en snelle service TOP!!

Redelijke prijs

Snel geleverd en makkelijk uit te kiezen

Na de advertentie op instagram behoorlijk onder de indruk en meerdere exemplaren besteld. Zeker het lampje heel blij mee

Perfecte klanten service en product kwaliteit

ik heb hier een kogel werend vest gekocht en hij zit echt perfect ik doe snachts mijn vaders bedrijf in de gaten houden zo'n vest zweet helemaal niet en ik heb nog een gordel vol met alle esentials zonder te overdrijven kan ik zeggen dat deze winkel echt alles heeft

Top producten.

Hele fijne producten, snelle levering, enorm goede service en behulpzame mensen die er werken! Kortom een echte aanrader!

Snelle levering en goed assortiment

In no time lag mijn bestelling op de mat. En de duidelijke omschrijving van het product klopt precies. In de toekomst kunnen jullie zeker meer bestellingen/winkelbezoeken van mij verwachten. Echt top!

Goede service en uitstekende kwaliteit

Bij twijfel over maatvoering werd ik telefonisch goed geholpen en geadviseerd. Vlotte levering en ben blij met de schoenen.

De schoenen lopen heerlijk

Het was even een aankoop maar ze zitten heerlijk

Goed en snel geholpen

Snel geleverd en goed geholpen

Snelle en goede service.

Mijn eerste bestelling was een paar snijwerendehandschoenen. Bij aan aankomst was zr een klein gaatje/schuurtje in. Ik mail met de vraag of ik ze terug mocht sturen voor nieuwe of mijn geld terug kreeg. Kreeg de zelfde dag nog een antwoord dat ze een nieuw paar gingen opsturen. Top servies. Ondertussen wacht ik op mijn volgende bestelling. Ik ben zeer te vrezen met jullie diensten.

concurrentiele prijs

Top product, maar was reeds gekend. Prijs zeer concurrentieel.

Voor snelle service en kundig advies ben je hier op de juiste plek

Prima bedrijf met mooi groot assortiment voor de hulpverlener. Snel en vakkundig advies en personeel. Ook de levering is erg snel. Kortom topwinkel zeker een aanrader !!!

Nette afhandeling van bestelling.

Rugzak online besteld. Deze bleek uitverkocht te zijn en later niet meer leverbaar. Ik kreeg netjes alternatieven aangeboden incl. keuze uit duurdere opties voor dezelfde prijs. Mijn 2e keuze bleek ook uitverkocht maar was weer besteld. Door alle Corona maatregelen duurde het allemaal logischerwijs wat langer. Maar het duurde ook even voor ik duidelijkheid had over de status van dit hele proces. Uiteindelijk heb ik de rugzak 3 weken na het bestellen ontvangen met een extra presentje voor het lange wachten. Al met al ben ik tevreden over de afhandeling en zou ik er gerust nog een keer bestellen.

Vriendelijke professionele service

Door omstandigheden va een van de leveranciers was mijn bestelling flink uitgelopen maar first care company heeft mij zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan en op de hoogte gehouden. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Professioneel

Ik ben zeer tevreden over Firstcarecompany! In het weekend heb ik schoenen besteld en deze kwamen dinsdag binnen! Snelle levering dus! De schoenendoos was beschadigd bij aankomst. Helaas waren de schoenen te groot en persoonlijk vond ik de schoenen niet fijn. Om nog meer schade aan de doos te voorkomen, ben ik naar de winkel gereden. Er werd geen probleem gemaakt over de beschadigde schoenendoos. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg na enkele dagen weer mijn geld gestort op mijn rekening. Het personeel is professioneel, servicegericht en heeft verstand van zaken. De winkel heeft een groot assortiment. Ik kom hier zeker terug!

Top geregeld

Ik heb via de site een nieuwe koppel riem besteld. In eerste instantie was deze niet op voorraad maar kreeg een mail zodra deze weer beschikbaar was. In een eerder telefoon gesprek eens aangegeven kinderen te hebben. Bij de levering waren allemaal lekkere chocolaatjes meegestuurd voor de kinderen. Een familiebedrijf die begrijpt hoe belangrijk familie is. En niet onbelangrijk, de koppelriem is ook perfect.

snelle levering en goede service

Goede kwaliteit spullen

Goede service, snel verzonden

Duidelijke info als jr belt, dus goede service, nooit telaat verstuurd. top shop

Nette levering

Goede kwaliteit en een zeer nette levering. Zou het bedrijf zeker aanbevelen.

top bedrijf

Voor onze zorgbeveiligers / brandweermedewerkers in het UMCU handschoenen besteld om te gebruiken bij assistentie's in het huis. De handschoenen zijn steek werend en hebben een prima pasvorm. De levering voor 45 man is super snel verlopen en zonder problemen. First care Company heeft zelf meegedacht ivm een levering pas handschoenen en daarna de juiste maten afgeleverd. Top service.

Bestelde product is zoals beschreven en kwalitatief goed. Levering is snel. Kortom, tevreden!

Zoals het hoort

Goede site, makkelijk bestellen, eenvoudig betalen, snel geleverd

Prima snelle levering

👍

Over First Care Company

Firstcarecompany.nl en Ambulancewinkel.nl vallen onder het familiebedrijf Firstcarecompany, en is al 15 jaar dé tactische specialist in Nederland met een ruim assortiment uitrusting voor politie, defensie, handhaving, beveiliging, defensie en ambulancepersoneel. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom om materialen aan te schaffen. Liefhebbers die goede uitrusting weten te waarderen zijn bij ons aan het juiste adres. Wij leveren kwaliteitsproducten waar je op kunt vertouwen tijdens je dienst of avontuurlijke omzwervingen wereldwijd. Veel materialen die wij verkopen worden zijn getest door collega’s uit het werkveld zelf. Op deze manier selecteren wij alleen de beste materialen.