Professioneel

Ik ben zeer tevreden over Firstcarecompany! In het weekend heb ik schoenen besteld en deze kwamen dinsdag binnen! Snelle levering dus! De schoenendoos was beschadigd bij aankomst. Helaas waren de schoenen te groot en persoonlijk vond ik de schoenen niet fijn. Om nog meer schade aan de doos te voorkomen, ben ik naar de winkel gereden. Er werd geen probleem gemaakt over de beschadigde schoenendoos. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg na enkele dagen weer mijn geld gestort op mijn rekening. Het personeel is professioneel, servicegericht en heeft verstand van zaken. De winkel heeft een groot assortiment. Ik kom hier zeker terug!

Top geregeld

Ik heb via de site een nieuwe koppel riem besteld. In eerste instantie was deze niet op voorraad maar kreeg een mail zodra deze weer beschikbaar was. In een eerder telefoon gesprek eens aangegeven kinderen te hebben. Bij de levering waren allemaal lekkere chocolaatjes meegestuurd voor de kinderen. Een familiebedrijf die begrijpt hoe belangrijk familie is. En niet onbelangrijk, de koppelriem is ook perfect.

snelle levering en goede service

Goede kwaliteit spullen

Goede service, snel verzonden

Duidelijke info als jr belt, dus goede service, nooit telaat verstuurd. top shop

Nette levering

Goede kwaliteit en een zeer nette levering. Zou het bedrijf zeker aanbevelen.

top bedrijf

Voor onze zorgbeveiligers / brandweermedewerkers in het UMCU handschoenen besteld om te gebruiken bij assistentie's in het huis. De handschoenen zijn steek werend en hebben een prima pasvorm. De levering voor 45 man is super snel verlopen en zonder problemen. First care Company heeft zelf meegedacht ivm een levering pas handschoenen en daarna de juiste maten afgeleverd. Top service.

Bestelde product is zoals beschreven en kwalitatief goed. Levering is snel. Kortom, tevreden!

Zoals het hoort

Goede site, makkelijk bestellen, eenvoudig betalen, snel geleverd

Prima snelle levering

👍

Goede service & levering

Zoals altijd een fijne service en snelle levering!

Goed spul en goede kwaliteit

Op tijd binnen

Vanwege het corona crisis was mijn bestelling op tijd binnen.

Zeer snelle bezorging, zeer tevreden

Snelle levering van bestelde producten, goede kwaliteit zeer tevreden

Super winkel!

Zeer snelle en behulpzame mensen. Goede producten van hoge kwaliteit waarmee mijn beroep een stuk makkelijker wordt!

Fantastische service.

Via social media contact gehad met het bedrijf. Binnen 2 uur kreeg ik reactie! Goede service!

Goede ervaring

Fijn bedrijf, goed advies en tevreden over de gehele afhandeling.

Prima materiaal

Steekwerend vest besteld bij first care company, ziet er goed afgewerkt uit, mooie gratis draagtas erbij geleverd en ook superlicht en goed te dragen onder de kleding, er zaten ook 2 zakjes haribo in de doos, ik weet niet if iemand van jullie die kwijt is, maar ze zijn lekker 😎 goed bedrijf die levert wat ze zeggen.

Het bedrijf: First Care Company...Top👍🏻

Vlot bestellen, overzichtelijke site Echter minpuntje voor GLS. Zouden eens wat serieuzer moeten sorteren, onnodig lang gewacht op mijn bestelling.

Fantastische service op locatie!

Zoals de titel al beschrijft. Na een afspraak gemaakt te hebben om langs te komen kregen we persoonlijk advies over veel producten. Mooie winkel en ook zeer overzichtelijk. De verkoper weet over alle artikelen de ins and outs. Vriendelijk personeel! Zeker een aanrader om eens langs te gaan!!

Duidelijk info, prima zaak

Reageren goed en snel op mails met vragen

Zeer tevreden over de schoenen en de snelle service

Het bestellen van de juiste maat schoenen in een webshop vind ik altijd lastig. Helaas heb ik in eerste instantie de schoenen een maat te klein besteld, maar na overleg waren ze snel omgeruild. Ze zitten nu perfect.

Goede en duidelijke site waar makkelijk te bestellen is

Makkelijke site met een goed overzicht. Hierdoor snel mijn producten kunnen vinden en kunnen bestellen.

Precies de juiste dingen geleverd

Goed product, snelle levering

Precies datgene wat ik zocht en snel geleverd

Uitstekende service, zeer vriendelijk

Werd zelfs nog gebeld, omdat ik vermeld had dat mijn kortingscode niet werkte. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

Over First Care Company

Firstcarecompany.nl en Ambulancewinkel.nl vallen onder het familiebedrijf Firstcarecompany, en is al 15 jaar dé tactische specialist in Nederland met een ruim assortiment uitrusting voor politie, defensie, handhaving, beveiliging, defensie en ambulancepersoneel. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom om materialen aan te schaffen. Liefhebbers die goede uitrusting weten te waarderen zijn bij ons aan het juiste adres. Wij leveren kwaliteitsproducten waar je op kunt vertouwen tijdens je dienst of avontuurlijke omzwervingen wereldwijd. Veel materialen die wij verkopen worden zijn getest door collega’s uit het werkveld zelf. Op deze manier selecteren wij alleen de beste materialen.