Duidelijk website en alles optijd

Wat moet je invullen als je niets hebt om over te klagen..... top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en bijna alle producten hebben ze op voorraad.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en zeer correcte afhandeling van de bestelling

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie winkel, veel keuze voor hulpverleners etc, erg goed! Nette site, overzichtelijk en handig om spullen te vinden. Ook aparte leuke dingen verkrijgbaar, die bestelbaar zijn, erg fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Dicht bij de klant en is erg oplossings gericht. Wij kochten namens de Ambulancedienst Zeeuws-Vlaanderen hier onze beschermende vesten. Zowel de periode vooraf bij de aanschaf en de aftersales zijn uitstekend. Team firstcarecompany hartelijk dank voor de super service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

besteld en direct geleverd. Levering was supersnel.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfecte service heeft een naam,...First Care Company. Ik ben erg verrast met de afhandeling van mijn bestelling, goed en gedegen advies, snelle levering en een perfecte prijs kwaliteitsverhouding. Mocht u op zoek zijn naar tactische uitrusting in de meest brede zin van het woord, dan is dit bedrijf een echte aanrader. Dank Ard en Carla voor jullie service. Het was een plezier om zaken te doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, bij vragen aan de telefoon vriendelijk geholpen en kreeg antwoord op al mijn vragen. Geen gepush en kennis van zaken.

Weet er zo geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfect!!

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie service