Snelle professionele hulp.

Een breed keuzepakket. Materialen die goed van pas komen tijdens het werk. Personeel staat open voor vragen en proberen daar goed in mee te denken. Iedere keer blij met de aankopen via dit bedrijf. Zeker een aanrader

EHBO tas besteld op dinsdag en op donderdag geleverd (in Belgie) Top service

Goed advies gekregen, snel geleverd

Leuk gesprek gehad en daaruit alle wensen gevist om het juiste product aan te bevelen, die vervolgens dezelfde dag nog op de post ging! Top

Mooie producten, Snelle levering, Goeie service !

Keurig netjes en snel geholpen. Achteraf nog een vraag gesteld mbt mijn aangeschafte product. Hier is ook keurig een onderbouwde respons op gegeven.

Zeer prettig en goed materiaal

Pas een koppel aangeschaft . Welke zeer solide is . Is nog beetje stijf maar dat zal in de loop van de tijd wel beter worden . Ik ben wel benieuwd naar de onderband hoe deze zig houd . Met name het door de gesp heen steken . En jammer dat mijn pager houder nog niet kan inhaken . Wel goede prijs verhouding .

Goed product, en snel geleverd.

Bestelling multi tool, snel geleverd en is handig in het gebruik.

Zeer goed bevonden

Kreeg de bestelling reeds de volgende dag op mijn ambulance post

Goeie en snelle service

Heb al meerdere dingen besteld elke x snel bezorgt en bij vragen altijd goed te woord gestaan door de klantenservice. Kortom fijn bedrijf die weten waar ze het over hebben.

Fijne schoenen

Ik heb begin januari al een bestelling geplaatst was voorradig op de website, een dag later werd er aangegeven dat er 2 weken levertijd op zou zitten, en daarna werd het 12 februari. Het is nu al 22 februari en nog m'n bestelling niet ontvangen, na m'n laatste mail ook geen bericht meer gehad. Uiteindelijk mail contact met eigenaar gehad, ard heeft uit gelegt wat er aan de hand was en is met een goede oplossing gekomen en was snel opgelost.

Communicatie met medewerker.

Na mailconversatie met eigenaar bedrijf, uiteindelijk tot nieuwe afspraken gekomen. Er werd niet gereageerd op telefoontjes, mails etc. Eigenaar geeft aan dat dit komt door de drukte, die er momenteel in bedrijf is. Reden dat artikel niet geleverd kon worden is, omdat er een fout is gemaakt in het voorraadsysteem. Dit, terwijl eerst werd aangegeven dat artikel niet meer leverbaar was. Artikel bleef wel op internet als uitverkocht staan. Bij nav graag werd er verteld dat artikel half november weer werd geleverd. Daarna niets meer vernomen en moeilijk om in contact te komen. Na mailconversatie met eigenaar werd mij toegezegd dat artikel week voor kerst weer op voorraad zou komen en en dat hij mij persoonlijk hierover zou informeren. Als goedmaker voor hetgeen er gebeurd is, deed hij me een belofte in de vorm van een kleine attentie bij bestelling. Eind goed, al goed zullen we maar zeggen.

Fantastische afhandeling

Ik had een paar magnum schoenen die beschadigd waren. Ik heb kosteloos een nieuw paar opgestuurd gekregen. Wat een perfecte service.

tevreden

bestelling was in beschadigde staat geleverd. volgende dag werd kosteloos een goed exemplaar bezorgd.

Super service!

Kreeg een onjuist item toegezonden. Nadat ik dit kenbaar had gemaakt werd dit passend opgelost en werd het juiste item alsnog toegezonden. Super service!

Snelle levering en mooie producten op de site

Heel klantvriendelijk

Na het plaatsen van mijn online bestelling hebben we telefonisch contact gehad omdat niet alles op voorraad was. In overleg besloten de bestelling in twee delen te leveren. Na een paar dagen even telefonisch contact opgenomen om te vragen hoe het met de tweede levering stond. Gelijk na de begroeting wist hij al over welke bestelling het ging en hij gaf aan dat de spullen op kosten van first care company als express levering zou worden verzonden zodat het op tijd aan zou komen. Ik heb dit alles als zeer kundig, attent en klantvriendelijk ervaren!

Goed.

Snelle levering, fijn product.

Snelke verzending en precies als omschreven op de site

Schoenen gekocht. Zijn precies zoals op de site vermeld staat. Goede en.duidelijke informatie. 1 minpunt maar dat ligt niet aan dit bedrijf maar aan het vervoersbedrijf waarvoor gekozen is nl. GLS Schoenen.zijn gewoon ergens anders afgegeven zonder daarvan een bewijs achter te laten waar ze waren en diegene had zelfs met onze naam ondertekend voor aflevering. Dus na de track and trace code bestudeerd te hebben zag ik tot verbazing dat ik het al in ontvangst genomen had terwijl er niemand thuis was..dus de buren allemaal afgegaan

uitstekend

Goede en snelle service TOP!!

Redelijke prijs

Snel geleverd en makkelijk uit te kiezen

Na de advertentie op instagram behoorlijk onder de indruk en meerdere exemplaren besteld. Zeker het lampje heel blij mee

Perfecte klanten service en product kwaliteit

ik heb hier een kogel werend vest gekocht en hij zit echt perfect ik doe snachts mijn vaders bedrijf in de gaten houden zo'n vest zweet helemaal niet en ik heb nog een gordel vol met alle esentials zonder te overdrijven kan ik zeggen dat deze winkel echt alles heeft

Top producten.

Hele fijne producten, snelle levering, enorm goede service en behulpzame mensen die er werken! Kortom een echte aanrader!

Snelle levering en goed assortiment

In no time lag mijn bestelling op de mat. En de duidelijke omschrijving van het product klopt precies. In de toekomst kunnen jullie zeker meer bestellingen/winkelbezoeken van mij verwachten. Echt top!

Goede service en uitstekende kwaliteit

Bij twijfel over maatvoering werd ik telefonisch goed geholpen en geadviseerd. Vlotte levering en ben blij met de schoenen.

De schoenen lopen heerlijk

Het was even een aankoop maar ze zitten heerlijk

Over First Care Company

Firstcarecompany.nl en Ambulancewinkel.nl vallen onder het familiebedrijf Firstcarecompany, en is al 15 jaar dé tactische specialist in Nederland met een ruim assortiment uitrusting voor politie, defensie, handhaving, beveiliging, defensie en ambulancepersoneel. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom om materialen aan te schaffen. Liefhebbers die goede uitrusting weten te waarderen zijn bij ons aan het juiste adres. Wij leveren kwaliteitsproducten waar je op kunt vertouwen tijdens je dienst of avontuurlijke omzwervingen wereldwijd. Veel materialen die wij verkopen worden zijn getest door collega’s uit het werkveld zelf. Op deze manier selecteren wij alleen de beste materialen.