Duidelijk info, prima zaak

Reageren goed en snel op mails met vragen

Zeer tevreden over de schoenen en de snelle service

Het bestellen van de juiste maat schoenen in een webshop vind ik altijd lastig. Helaas heb ik in eerste instantie de schoenen een maat te klein besteld, maar na overleg waren ze snel omgeruild. Ze zitten nu perfect.

Goede en duidelijke site waar makkelijk te bestellen is

Makkelijke site met een goed overzicht. Hierdoor snel mijn producten kunnen vinden en kunnen bestellen.

Precies de juiste dingen geleverd

Goed product, snelle levering

Precies datgene wat ik zocht en snel geleverd

Uitstekende service, zeer vriendelijk

Werd zelfs nog gebeld, omdat ik vermeld had dat mijn kortingscode niet werkte. Zeer vriendelijk te woord gestaan.

Perfect, snelle reactie en levering

Donderdag besteld, en vrijdag in huis. Kwaliteit is perfect!!

Top service en snelle levering

Persoonlijke service en snelle levering, zonder verzendkosten (>50€)! Fijne webshop, zal hier snel nog eens wat bestellen!

Geweldige service.

Was vergeten mijn huisnummer in te vullen en door snelle communicatie van First Care Company kon mijn bestelling alsnog dezelfde dag verstuurd worden.

Gewoon toppie

Ja het was snel geleverd en de kwaliteit is too dus ben helemaal tevreden

Snelle en vlotte levering.

Het is een snelle en vlotte levering. Zeker aanbeveelbaar.

Duidelijk website en alles optijd

Wat moet je invullen als je niets hebt om over te klagen..... top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en bijna alle producten hebben ze op voorraad.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en zeer correcte afhandeling van de bestelling

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie winkel, veel keuze voor hulpverleners etc, erg goed! Nette site, overzichtelijk en handig om spullen te vinden. Ook aparte leuke dingen verkrijgbaar, die bestelbaar zijn, erg fijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Dicht bij de klant en is erg oplossings gericht. Wij kochten namens de Ambulancedienst Zeeuws-Vlaanderen hier onze beschermende vesten. Zowel de periode vooraf bij de aanschaf en de aftersales zijn uitstekend. Team firstcarecompany hartelijk dank voor de super service

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

besteld en direct geleverd. Levering was supersnel.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfecte service heeft een naam,...First Care Company. Ik ben erg verrast met de afhandeling van mijn bestelling, goed en gedegen advies, snelle levering en een perfecte prijs kwaliteitsverhouding. Mocht u op zoek zijn naar tactische uitrusting in de meest brede zin van het woord, dan is dit bedrijf een echte aanrader. Dank Ard en Carla voor jullie service. Het was een plezier om zaken te doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, bij vragen aan de telefoon vriendelijk geholpen en kreeg antwoord op al mijn vragen. Geen gepush en kennis van zaken.

Weet er zo geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfect!!

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie service

Tesselschadestraat 43

7412 NB Deventer

Over First Care Company

Firstcarecompany.nl en Ambulancewinkel.nl vallen onder het familiebedrijf Firstcarecompany, en is al 15 jaar dé tactische specialist in Nederland met een ruim assortiment uitrusting voor politie, defensie, handhaving, beveiliging, defensie en ambulancepersoneel. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom om materialen aan te schaffen. Liefhebbers die goede uitrusting weten te waarderen zijn bij ons aan het juiste adres. Wij leveren kwaliteitsproducten waar je op kunt vertouwen tijdens je dienst of avontuurlijke omzwervingen wereldwijd. Veel materialen die wij verkopen worden zijn getest door collega’s uit het werkveld zelf. Op deze manier selecteren wij alleen de beste materialen.