perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Het lukte niet om de lampen via de website te betalen. Gebeld met de klantenservice en dezelfde dag werd het nog geregeld. Uiteindelijk heeft een medewerker zelfs de lampen persoonlijk bij ons thuisbezorgd. Super service!

Beste Christine, bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie website. Bestelling snel binnen gekregen.

Beste Yvonne, bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Levert nette service en goede producten af. Een echte aanrader. Luistert naar de wensen en geven hierin goed advies. De volgende keer zou ik zeker weer gaan.

Ga zo door!

Beste, bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Een maand geleden heb ik de Flos Arco Led bij Lumenlab besteld, door de snelle levertijd kon ik deze al snel op een mooi plekje in mijn huis plaatsen. En als je toch nog vragen hebt (net zoals ik), kun je altijd bij de klantenservice terecht, die de tijd nemen om je vraag te beantwoorden. Een aanrader!

Goede ervaring met dit bedrijf.

Beste Nicole, bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je mooie vloerlamp.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie, vriendelijk contact en mooie producten.

Bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je nog veel plezier met je bestelling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, ruime keus. Blij met mijn verlichting

Nvt

Beste Ayla, bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Lampen gekocht voor in mijn keuken. Snelle levering en online de laagste prijs!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed geholpen en meegedacht voor een mooie set plafondlampen. Prettig en vriendelijk contact. Mocht ik weer wat nodig hebben dan koop ik ze zeker hier.

Geen.

Beste Jordy, bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling.

Over Lumenlab

Lumenlab biedt een uitgebreid assortiment design lampen en verlichting voor binnen en buiten. Van strakke en minimalistische hanglampen, uitbundige kroonluchters, tot prachtige wandlampen of plafondlampen voor in de badkamer. Of wat dacht je van die ene gave vloerlamp voor in de woonkamer. Ook hebben wij een uitgebreid assortiment praktische verlichting zoals inbouwspots en opbouwspots. Welke design lamp je ook zoekt, bij Lumenlab vind je de mooiste design verlichting om van jouw interieur of tuin een stijlvolle ruimte te maken.