Mooie aanbieding kunstgras

Wij hebben een outletrol stuk gekocht. Echt mooie kwaliteit en de helft goedkoper dan de reguliere kunstgras. Onze tuin is winterklaar. Bedankt kunstgrashasselt.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Op zaterdag heen gereden dan ligt alles overzichtelijk buiten. Direct afgesneden en meteen meegenomen. Ze hebben van alle soorten.

Moeilijk vindbaar maar de moeite waard

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi kwaliteit kunstgras gekocht bij hun, net echt gras. De hond ligt er altijd op. Als die tevreden is zijn wij het ook haha.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie grasmat. Ziet er erg natuurgetrouw uit. Afleveren was ook goed geregeld, ze bellen van te voren.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Heel fijn dat je eerst gratis proefstukjes aan kunt vragen. Zo hebben we snel een keuze kunnen maken. Het is zeer mooi kunstgras, net echt. Ze bellen netjes van te voren of we ook thuis zijn de dag van het bezorgen. Gewoon netjes.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. Ook het kunstgras is zeer mooi van kwaliteit. Dit hebben we bij anderen wel eens anders gezien.

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na de stalen te hebben ontvangen hebben we online besteld. Echt de moeite waard met prijs-kwaliteit verhouding zit het wel goed. Wij zijn er zeer content mee en de kinderen ook.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Wij hebben een aanbieding gekocht en zeer daar zeer blij mee. Wij vonden kunstgras altijd duur maar zo is het wel betaalbaar.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

We hadden eerst bij anderen gekeken maar daar hadden ze niet zo mooi kunstgras al in Hasselt. En we hebben een hele mooi prijs gekregen en ze bezorgen het ook nog.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer mooie kwaliteit kunstgras, zelf gelegd. Wel eerst door een stratenmaker laten aantrillen en bandjes laten leggen. Dit zijn gewoon goedkope jongens met mooi spul.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb een mooi stuk kunstgras gekocht op zaterdag bij hun. Echt supermooie kwaliteit en 25% korting gekregen, was wel outlet maar deze sprong er echt uit. Wij zijn er zeker geslaagd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met het gras en het is binnen een paar dagen geleverd. Het gras is van een goede kwaliteit en lekker zacht voor de kinderen om op te spelen. Zou het iedereen adviseren.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Ze hebben een goede service en topproducten.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering van zowel de 3 stalen van het kunstgras en van het onderdoek. Zelf goed te leggen. Ik zeg bedankt.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi gras, goede service! Een aanbeveling!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Nette en mooie stalen ontvangen en Daarna zeer snel het bestelde kunstgras ontvangen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima kunstgras Gewoon goed

goede service, goed behandeld

Pluspunten

alles volgens afspraak, zeer tevreden De stalen waren snel thuis gestuur. Daarba via de telefoon goed geholpen en gelijk online de bestelling gedaan. Daarna keurig volgens afspraak. Heel tevreden met mijn nieuwe gazonnetje.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Wij hadden eerst stalen aangevraagd en de mountain en de moonlight zijn echt de mooiste voor een zeer nette prijs. Wij hebben overal gekeken maar dan ben je duurder uit. We zijn er heel blij mee en onze buren hebben ook gelijk gekocht.

Even zoeken waar ze zitten, maar er staan bordjes

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ruime keuze aan producten, goede service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

We hebben een gratis proefstukje aan gevraagd. En daarna online kunstgras besteld. We zijn keurig gebeld in de morgen en in de middag kwamen ze het brengen.

Gewoon goed en gemakkelijk

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Overzichtelijke site. Staaltje aangevraagd en de volgende dag in huis. Even gebeld, vriendelijke mensen. Goede service, ben zeer tevreden.

Geen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Je kunt bij hun goed het verschil zien omdat ze kunstgras 2x2 meter hebben liggen, zo kun je er ook even met de blote voeten oplopen,. Voor de voortuin willen we het zeker ook nog hebben. Uiteraard gaan we dan weer naar Kunstgras Hasselt.

Het is even zoeken maar er staan bordjes overal.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zaterdag hebben we een leuk stuk kunstgras opgehaald en niet duur. Ze hebben zaterdag aanbiedingen.