goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi gras, goede service! Een aanbeveling!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Nette en mooie stalen ontvangen en Daarna zeer snel het bestelde kunstgras ontvangen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima kunstgras Gewoon goed

goede service, goed behandeld

Pluspunten

alles volgens afspraak, zeer tevreden De stalen waren snel thuis gestuur. Daarba via de telefoon goed geholpen en gelijk online de bestelling gedaan. Daarna keurig volgens afspraak. Heel tevreden met mijn nieuwe gazonnetje.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Wij hadden eerst stalen aangevraagd en de mountain en de moonlight zijn echt de mooiste voor een zeer nette prijs. Wij hebben overal gekeken maar dan ben je duurder uit. We zijn er heel blij mee en onze buren hebben ook gelijk gekocht.

Even zoeken waar ze zitten, maar er staan bordjes

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ruime keuze aan producten, goede service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

We hebben een gratis proefstukje aan gevraagd. En daarna online kunstgras besteld. We zijn keurig gebeld in de morgen en in de middag kwamen ze het brengen.

Gewoon goed en gemakkelijk

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Overzichtelijke site. Staaltje aangevraagd en de volgende dag in huis. Even gebeld, vriendelijke mensen. Goede service, ben zeer tevreden.

Geen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Je kunt bij hun goed het verschil zien omdat ze kunstgras 2x2 meter hebben liggen, zo kun je er ook even met de blote voeten oplopen,. Voor de voortuin willen we het zeker ook nog hebben. Uiteraard gaan we dan weer naar Kunstgras Hasselt.

Het is even zoeken maar er staan bordjes overal.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zaterdag hebben we een leuk stuk kunstgras opgehaald en niet duur. Ze hebben zaterdag aanbiedingen.

Over Kunstgras Hasselt

Waarom Kunstgras Hasselt? Kunstgras voor elk budget Meer dan 10 jaar ervaring Goedkoop kunstgras Zeer goede Prijs-Kwaliteit verhouding 6 dagen in de week telefonisch bereikbaar Bezorgen door heel Nederland Bestelling boven de € 450 worden gratis bezorgd