Fantastische avond!

We hebben een event gehad waar de photobooth het middelpunt was. Iedereen heeft gezellig fotos gemaakt, gelachen etc! Een dikke aanrader voor ieders feestje!

Leuk feest door toevoeging Do it Selfie!

De photobooth maakte het feestje helemaal af en er zijn onwijs veel foto's gemaakt! Enige minpuntje is het vaak moeten verwisselen van inkt en papier bij de printer. Ondanks dat was de sfeer erg tof mede dankzij Do it Selfie. Aanrader!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Makkelijk en zonder enige moeite kunnen reserveren. Goede en duidelijke communicatie bij reserveren en terugbrengen. Klant krijgt volle aandacht.

Handleiding verbeteren (gaat te snel). Goed uitleggen wat de voor en nadelen zijn van hotspot en wifi (dit ivm email van foto's)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle respons en goede communicatie. De fotobooth die wij hadden gehuurd was compact en makkelijk in gebruik (zowel het installeren als het in elkaar zetten). Nam weinig ruimte in beslag maar was een van de hoogte punten van de avond! De foto’s werden direct snel en mooi geprint waardoor alle gasten een leuke tastbare herinnering aan de avond hebben. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Persoonlijk contact, goede service en mooi concept

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Booth werkt goed en eenvoudig.

Als booth valt de tablet niet genoeg op, ook niet voor Do it Selfie dat naar voren komt dat het een product van hun is, wat denk ik zonde is want overal waar het product staat is een kans om reclame te maken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijne service en goede communicatie. Al met al een groot succes op onze bruiloft, zoveel lol mee gehad.. Aanrader voor je event!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geregeld en goed in contact. Met installeren lukte het even niet maar de bijgestuurde link voor de filmpjes verduidelijkte alles en daarna werkte het snel

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een heel leuk fotohuisje, neemt weinig ruimte in en werkt heel makkelijk. De losse printer werkt ook goed en het is leuk om meteen de leukste foto’s te kunnen printen. De service was ook top, hij werd op tijd opgezet en opgehaald door een vriendelijke medewerker.