Denkt met de klant mee en uitstekende service

Tot nu toe niet goed stoel besteld gevraagd up date levering nada niets geen reactie op mail

Niets gehoord na meerdere mails verstuurd waar blijft mijn bestelde en betaalde stoel

In een woord geweldig

Kast en tafelblad gekocht. Snelle bezorging, super verpakt, vriendelijke bezorgers en verkoper. Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker eerst hier kijken.

Top bedrijf

Vanaf de bestelling tot levering goede communicatie zowel telefoon als via mail, vriendelijke medewerkers, ook de kast in mango zwart ben ik erg blij mee. Ook de bezorger verdient een dikke 10, hij was vriendelijk en behulpzaam, ik zou deze winkel aanbevelen

Snel geleverd en zag er perfect uit.

Mooie tafel besteld

Blij met onze nieuwe tafel snelle bezoeging en afhandeling

Snelle levering. Goed verpakt

Zeer goed verpakt en snelle levering. Mooi materiaal. Geleverd zoals omschreven

Mooie mangoplank, mooi hout en kleur, goed verpakt en snel binnen.

uitstekend bedrijf die afspraken nakomt.

bestelling snel en netjes afgehandeld. artikel was goed verpakt. De bezorg dienst leverde het pakket vervolgens binnen de tijd netjes af. kan iedereen aanbevelen om daar te bestellen.

uitstekend bedrijf die afspraken nakomt.

keurig verpakt en netjes geleverd

men levert wat men beloofd

Prima levering

Keurig afgeleverd aan huis

Toffe en goed afgewerkt product

Vlotte afwerking en zeer goed verpakt!

Blij met het tafeltje

Via google eindelijk het perfecte tafeltje gevonden bij Meubelplaats.nl wat een leuke meubels!

Vriendelijk , behulpzaam

Ik had de verkeerde maat tafel besteld , na 1 telefoontje super goed geholpen , erg vriendelijke nedewerker en erg behulpzaam , het was meteen opgelost.

Klantvriendelijk Punctueel Levering zeer snel

Makkelijk bestellen, snelle levering, prima kwaliteit!

Korrekt

Korrekte behandeling en levering

Snelle bezorging. Ondanks dat er op de site stond dat het meubel ongemonteerd bezorgd word, was deze al volledig gemonteerd, super.

prima en snel geleverd

Goed bedrijf

Alles gegaan zoals verwacht

Mooi kastje, op tijd geleverd!

Mooie tafel snel geleverd

Mooie tafel !!!

Vlotte en snelle levering zeer tevreden

Prima service. Telefonisch goed bereikbaar. Vlotte levering