Voldoet helemaal naar mijn verwachting

Prachtige spiegel en snel geleverd

goed product, goede communicatie en levering volgens afspraak

Heel goed!

Het meubel was precies zoals ik t verwachtte ! Top!

Makkelijk bestellen

Het is fijn dat je er niet lang op hoeft te wachten.

Super goed geholpen

Erg blij met onze 2 mooie fauteuils!! Goed geholpen en de bezorging was ook super! Vriendelijke groet, Aad en Gerrie Janssen

Mooi meubel geweldige service

Top bedrijf

Goede en snelle levering

Een zeer mooie mangokast hier gekocht en werd binnen dezelfde week nog geleverd en staat prachtig in de huiskamer en snelle bezorging en prachtige kast. Uitmuntende zaak top meubelen hier.

helemaal top

Zeer nette behulpzame medewerkers die kwamen leveren. Goede uitleg mbt de montage.

Geleverd zoals afgesproken

Snelle levering, afspraak met bezorger keurig nagekomen. Heel blij met mijn salontafel.

Super online winkel

Correct en exacte levering zoals afgesproken

Helemaal blij mee

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Top bedrijf!

Ik had een gigantische spiegel besteld en er werd gezegd dat deze tot de deur werd geleverd (ik woon 1 hoog met lift). Ik werd gebeld wanneer ze konden komen en er kwamen 2 sterke gozers de levering tot aan mn deur gebracht. Helemaal happy met m'n aankoop trouwens!

Snelle bezorging. Info in winkel kan beter

In de outlet zagen we een leuk stoeltje voor EUR 199,-. De verkoopster vertelde dat dat de Outletprijs was en dat deze online hoger zou liggen. Niets bleek minder waar. We hebben de stoel online besteld met 10% korting op de 'outletprijs'. De bezorging ging heel snel en flexibel op een afgesproken moment dat we thuis waren. Erg tevreden met onze stoel.

Beste Rens, Hartelijk dank voor je feedback. Ik heb je reactie teruggekoppeld aan de collega’s van de pop-up store. Excuses voor het ongemak. We vinden het enorm fijn om te horen dat de stoel wel geheel naar wens is! Groet, Serviceteam Meubelplaats.nl

Makkelijk bestellen.

Bestellen gaat soepel en m'n meubelplaat was eerder binnen dan ik dacht. De volgende dag al

Alles top geregeld

Ben zeer tevreden, er wordt snel gereageerd voor vragen van de bestelling. Ook de aflevering is top , vantevoren wordt je gebeld of een berichtje.

Jullie zijn een topbedrijf, heel tevreden klant

Als zeer goed, alles netjes afgeleverd goed verpakt, fijn personeel dus wij zijn zeer tevreden, en zou jullie zeker aanbevelen bij anderen

mooi houten blad en goede levering

afspraken liepen wat afwijkend maar communicatie is correct naar klant toe. levering was prima en product is qua prijs en kwaliteit naar tevredenheid.

Na bestelling gelijk telefonisch contact. Vriendelijke behulpzame medewerkers.

Snelle levering en een prachtige tv kast

Super kwaliteit en snelle levering

Mooie tuinbank en snel geleverd

Tuinbank op maandag besteld, woensdag al geleverd. Daarnaast makkelijk in elkaar te zetten.

Zoals het hoort

Snelle levering, verpakking prima, zeer goed beschermd! Vakkundig afgemonteerd. Ben er erg blij mee!

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik ben heel tevreden met mijn wasbakplank van acacia hout. De plank is van goede kwaliteit en de levering was super snel.

Ceintuurbaan 209 7413 DE Deventer