Fijne bank

Helaas klopte het aantal meegeleverde deuvels niet.

Fantastische service..!!!

Onlangs een tv.meubel en wandkast gekocht. (Model Bas). Bij levering bleek het tv.meubel niet de juiste kleur, na melding werd het meubel nog dezelfde dag omgeruild..!! Na het ophangen van de tv boven het meubel kwamen we erachter dat er in de linker deur een barst zat ter hoogte van de scharnieren. We hebben dit gemeld bij de service.afdeling. Er werd meteen gereageerd (via mail), er werd ons wederom een nieuw meubel aangeboden..!! Binnen een week werd het meubel geleverd tot volle tevredenheid van onze kant.. We willen Marcel en zijn medewerkers een grote pluim geven, dit is klantenbinding..!! We hebben onze omgeving inmiddels enthousiast gemaakt om de winkel eens te bezoeken…!!! Voor een winkel met sfeervolle meubels en betrokken personeelsleden, ga eens naar Deventer..!!

Top. Goede service

Binnen 10 minuten na plaatsen bestelling werd ik al gebeld wanneer ze de stoelen kwamen leveren. En dat was al een dag later. Een kwartier voor aankomst kreeg ik een telefoontje dat ze er bijna waren. Super persoonlijke service

Supersnelle levering, prima kwaliteit, vriendelijke bezorging EN op tijd

Top design. Zeer tevreden.

Zeer tevreden !

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld, ruime keuze, scherpe prijzen en snelle leveringen

Fantastisch!!!!

De ervaring met meubelplaat.nl was super, wat de service betreft. De set salontafels zijn mooi afgewerkt, wij zijn er heel blij mee.

Helemaal Top!

Mooie meubelen, goed geleverd.

Super goed

Gewoon mooie spullen

Niet heel tevreden

Bij de eerste levering had de bezorger een maat kleiner mee. Kan gebeuren. Een week later wordt de juiste tafel geleverd (werd wel naar boven gebracht zoals gevraagd). Maar het onderstel lijkt wel tweedehands met beschadigingen. Geen zin meer gehad om hier nog meer moeite in te stoppen dus ook verder geen melding van gemaakt.

Uitstekend, ik zou er zo weer bestellen.

Ik was al een tijdje op zoek naar de “by-Boo” wand lamp Apollo. Naar wat googelen Meubelplaats.nl gevonden en hadden de lamp op voorraad. Gelijk besteld en volgende dag in huis en stevig verpakt.

Netjes en aardig geholpen en super snelle levering en alles was prima!!

Netjes en aardig geholpen en super snelle levering

Tja..

Een beschadigd meubel ontvangen, nu aan het wachten op vervanging. Aanbeveling is nu afhankelijk van de afhandeling.

Verzending met DRS!

Zeer snelle verzending naar België! De dag voordien besteld , volgende dag in huis! Trouwens zeer mooi meubel de omgekeerde piramide!

Besteld en binnen de kortste keren thuis. Product was prima. Uitstekende service.

goede service

Mooi product en goede service

goed product, redelijke prijs, snel geleverd

kwalitatief goed product, redelijke prijs, snel geleverd door eigen bezorgdienst.

Netjes en op tijd geleverd

Gewoon goed

Vrijdags besteld volgende dag geleverd en op afgesproken tijd

Goede service, er zat een klein vlekje in onze stoel. Dit is perfect afgehandeld.

Vooral de aflevering was klasse. Het verpakkingskarron werd direkt meegenomen en in huis werd het op zijn plaats gezet door een hele vriendelijke mijnheer

Via webshop besteld en geleverd met 3 werkdagen. Erg blij met onze woonspukken van deze zaak.

Prima bedrijf

Snel en prima geregeld

Mooie kwaliteit mooie prijs

Vanwege mijn wensen duurde de bestelling wat langer! Maar t resultaat is geweldig! Ben echt super blij, dank jullie wel!

Ceintuurbaan 209

7413 DE Deventer