Goede kwaliteit voer en sympathieke medewerkers

Mijn ervaringen met DARF zijn alleen maar positief te noemen. Het begint al met de kwaliteit van het voer (zowel KVV als brok) waar onze pup dol op is en het heel goed mee doet. Ook de snacks vindt ze heerlijk. Ik had op zondagochtend een vraag gesteld via Facebook en tot mijn verbazing kreeg ik na een paar minuten al een uitgebreid en duidelijk antwoord. Toen de chauffeur de bestelling kwam brengen, stelde hij zich netjes voor, maakt een praatje, gaf nog wat tips en hielp me met al het voer te dragen. Absolute aanrader!

Super vriendelijke sevice

Al heel lang op zoek naar echt een goede brok maar ook grote verpakkingen voor mijn roedel van 6 Shih tzu's. En kan jullie zeggen was niet makkelijk. Twijfelde nog erg en niet om over te stappen maar of mijn kleinste shih tzu 3,5kg de regular brokken kan eten en niet te groot zouden zijn want op de foto lijken de brokken zo groot . Contact gezocht en uitgetest nou dat was niet tegen dovemansoren want was binnen een paar seconden opgegeten nou dat gaf mij de doorslag. Aangezien ik er 6 heb rond lopen heb ik niks aan kleine verpakkingen hondenbrokken en woord ik blij van de grote verpakkingen de Darf vol Regular 20 kg en de andere varianten zijn in 14 en 15 kg te krijgen. Deze ronde 2 X Darf vol Regular besteld en 1 X Darf vol Lam dus voorlopig kunnen we vooruit met de brokken en werd keurig bezorgd door hun eigen chauffeur een vriendelijke man die de brokken netjes heb geleverd. En voor de mensen met kleine hondjes deze brokken zijn niet bikkelhard en zonder enige moeite breken ze dus zeker geschikt ook voor onze kleine vriendjes. Als we pups hebben zullen die zeker met Darf opgroeien een betere start kun je niet krijgen. Darf dankjewel voor alle tijd en voor al mijn vragen die ik had netjes te hebben beantwoord tenslotte willen we allemaal hetzelfde het beste voor ons maatje. Liefs Shih tzu Bradybunch

Gisteren op aanraden van een kennis onze eerste order ontvangen van DARF. Mijn hond is heel erg kieskeurig en trekt overal z'n neus voor op. Echter is hij op dit vlees en ook de VOL regular brokken helemaal om. Service was ook goed. Netjes bezorgt door een vriendelijke bezorger van het bedrijf zelf.

Slecht

2 keer gebeld over een bestelling die niet goed is div malen gemaild Antwoord was wij bellen u terug nou ik wacht nog steeds waardeloze service

goed biologisch rauw voer, hond blij!

we hebben eerder ander rauw voer gehad, dat was prima maar er kon niet altijd geleverd worden. Dit voer is zeker zo goed, onze hond vind het lekker en het wordt prima geleverd. Onze Sky vind de botten niet lekker, heb helaas twee dure grote botten gekocht die hij laat liggen. Onze katten lusten het rauwvoer helaas niet maar dat hebben we gelukkig aan Sky kunnen geven. Wij zijn verder zeer tevreden. Marlou

Mijn kitten is dol op DARF

Zij eet dagelijks de DARF EKO Kat Compleet Schijfjes en krijgt zo een variatie aan vlees binnen; Rund, Zalm, Kip, Kalkoen. Als ze me de vriezer hoort openmaken komt ze al aanrennen. Groot succes dus, ik ben enorm tevreden!

Darf abonnement

Vandaag voor het eerst het darf abonnement ontvangen. Ik heb voor 4 weken voeding voor Spikey. Het is afgestemd op jou hond op maat gemaakt en een afwisselend menu. En de kosten heb je goed in de hand. Alleen maar fijn. Spikey gaat lekker smullen hiervan.

goed voer steeds iets nieuws

vele voeren voor mijn hond en kat geprobeerd, sinds een jaar kopen we bij Darf. Wat ons opvalt ze vinden het lekker, steeds iets nieuws, deze keer de brokjes voor de kat van hun exclusieve merk Felichef bio geprobeerd, onze kieskeurige kat vond het heerlijk

Extra week gewacht op bestelling

Adres kon gewijzigd worden, maar daardoor kreeg ik niks. Geen reactie op mail en toen ik belde, kon het alleen een week later bezorgd worden... Echt onzin hele slechte service

had van de dierenarts de tip gekregen over dit voer. We hadden met onze Aussie problemen met de ontlasting. Na super goed per email en telefoon geholpen te zijn, gewezen op de kosten en hoe we deze zo laag mogelijk te houden, hebben we besteld. Keurig op tijd gebracht door een hele vriendelijk mevrouw, met diepvries auto. Beter kan niet Bedankt DARF tot de volgende bestelling

Prima voer

Mijn hond is super gevoelig voor voer, nu sinds december 2019 over op darf en alroda, We zijn niet een keer meer bij de dierenarts geweest met maag of darm problemen, Waarom geen 10? Soms kan ik de chauffeur niet volgen via het traceersysteem, ik weet dat dit door tomtom gedaan wordt, maar beste Darf, zie het als een verbeterpuntje :-) Aanbevelen? Het is dat de optie zeer zeker er niet bij staat!

Nooit geweten dat darf ook kleine schijfjes had

We voeren al bijna 4 jaar met naar alle tevredenheid Darf, pas sinds kort weet ik via een vriendin dat ze onder het merk Darf\Pett ook schijfjes hebben. Lekker makkelijk verpakt, compleet en biologisch.

Darf in kiloworsten

Wij voeren al jaren met grote tevredenheid Darf. We belden naar de klantenservice met een vraag, en gaven direct de bestelling door, omdat we op vakantie waren. De jongeman aan de telefoon was uiterst behulpzaam en wees ons op het prijsvoordeel dat we zouden hebben bij gebruik van kilo worsten. Super bedankt, eindelijk eens een bedrijf wat niet alleen aan hun eigen portemonnee denkt

Beste voer van België

Wij voeren het verse diepvriesvlees en de korrels van Darf sinds december 2020. Onze hond had grote vachtproblemen. Op aanraden van een dierenarts zijn we eerst overgegaan naar Naturis, wat een bagger was dat........ Toen we dit aan de dierenarts meldde gaf hij aan meerdere klachten hierover te hebben gehad. Ook een klant die hier meldde dat zijn hond doodziek van Darf geworden was, bleek uiteindelijk op Naturis gestaan te hebben. Sinds we dit voer en korrels geven, zijn we nog maar een keer terug aan de dierenarts geweest ter controle. Dit voer hadden we 3 jaar eerder moeten aanschaffen. Proficiat Darf met het beste voer wat wij kennen

Hondenbrokken

Wat een mooie brok is dit, puur, ruikt lekker, en mijn hond eet de bak leeg voor ik me omgedraaid heb

Meat4dogs

Tijdens mijn vakantie in Ierland kwam ik in een dierenwinkel in Dublin. Tot mijn verbazing hadden ze daar een Nederlands merk Kvv. Mijn hond vond het heerlijk. Terug in Nederland op internet gaan zoeken, en het bleek zowaar vlakbij mij geproduceerd te worden. Nu een 9 maanden verder en mijn hond eet al deze smaken nog steeds met veel smaak. Mooie kleur, en een echte vlees geur.

Vol Kalkoenbrokken

Mijn hond is zeer gevoelig voor granen en andere ondefinieerbare zaken in de meeste brokken. Op aanraden van de dierenarts heb ik een zakje darf besteld. eerst gebeld voor een proefpakket, hetgeen met 2 dagen gratis in huis lag. Mijn hond at het supersnel op, we geven ze nu bijna 4 maanden, en de problemen zijn helemaal weg, en dat voor deze prijs...... Dank jullie wel

Darf voor kleine hondjes

Mijn kleine hondje heeft veel te veel aan de worstjes of bakjes van andere merken. Ik heb ook de hamburgers van Energique geprobeerd, dit leek wel karton!. Via een vriendin kwam ik op de site van Darf terecht, en heb daar de Darf Small besteld. Een keurige jongedame kwam dit met een diepvriesauto brengen, een doosje met kleine hamburgertjes van ca 90 gram. Mijn hond je vind het super. Waarom geen 10?, als je het doosje openmaakt moet je het in een andere bak stoppen, om geen uitdroging van de hamburgertjes te krijgen :-)

Alroda Puur

Mijn hond is een erg kieskeurige eter, laat heel vaak beetjes staan. In juni 2021 ben ik overgestapt van Carnibest en Bandit, dit aten ze goed maar is zo belachelijk duur! Ik heb eerst een proefpakketje gevraagd van een paar worstjes, de jongeman aan de telefoon vertelde dat de worstjes gratis waren, maar de bezorgkosten betaald moesten worden, wat een service, gezien de huidige benzine prijzen helemaal top. Op deze manier kreeg ik 5 worstjes gratis :-) Lekker dat ze het vind, hier nooit meer anders

Waarom niet eerder geprobeerd

Ik voer mijn honden al 12 jaar vers, had in het verleden wel eens iets over Darf gelezen, ook negatieve beoordelingen hier. Met alle stijgende prijzen, toch maar eens Darf geprobeerd, zij zijn het afgelopen jaar niet zo veel in prijs gestegen. De honden vinden het super, het ziet er mooi uit, stinkt niet makkelijk te verwijderen velletje kortom prima. Dit had ik 10 jaar eerder moeten doen

Vlees in glas

Een paar dagen weg met onze hond vond ik eigenlijk altijd een probleem. De hond doet het al jaren goed op Darf vers diepvries vlees, maar voor de vakanties of een weekendje weg was is altijd een probleem. Gelukkig heb ik nu de houdbare worsten en het vlees in die handige compleet recyclebare glazen potjes ontdekt. De hond vindt het super lekker biologisch vlees, en wij heel handig.

Brokjes en snacks

Ik was heel lang opzoek naar brokjes voor mijn kleine hondjes. De zakken bij andere merken waren zo groot, en mijn hondje houd van afwisseling. Bij darf vond ik kleine zakjes van 1500 gram brokjes, zodat mijn Keesje lekker kan afwisselen zonder dat ik grote hoeveelheden moet kopen. Ook het enorme aanbod snacks is in kleinere betaalbare zakjes te koop. Bedankt

beste voer tot nu toe

Wij sukkelen al jaren met ons boomertje. Enorme vachtproblemen. De dierenarts vertelde me ten einde raad eens vers vlees te proberen, en van Darf had hij mede door de biologische ingrediënten hele goede verhalen gehoord van collegae. Nu 6 maanden over op dit vlees, problemen zijn weg, en ik kan het tegenwoordig bij onze dierenarts kopen. Deze is verkooppunt geworden :-)

Alroda

Onze Labradoodle heeft al vele voedingen geprobeerd vanwege een allergie. We hebben per email aan de voedingsdeskundige van Darf gevraagd eens mee te denken om dit op te lossen. Via hem een uitgebreid advies gekregen compleet met een scheikundige uitleg van de samenstelling We zijn inmiddels 5 maanden verder, en hebben besloten na de email om een review te plaatsen dit te doen. Niets als top voor de producten en de service, ik was eerst sceptisch na de negatieve reviews die hier stonden, maar nadere kijk erop leert dat dit een aantal dezelfde mensen zijn

verkeerde bestelling

Ik had per ongeluk de verkeerde zakken hondenvoer voor ons hondje besteld, en al in huis gekregen. Maar ons pupje is nog te klein voor de vol regular. Even gebeld met de klantenservice, en de nieuwe zakken worden samen met diepvriesvlees bezorgd, en de oude meegenomen. Ze hebben zelfs direct de betaalde zakken, die hier nog steeds staan terug gestort. Super service

Over DARF

Gek van honden en katten. Dat zijn we bij DARF. Daarom nemen we alleen genoegen met het allerbeste en dat is biologisch vers vlees. Maar dan wel kant-en-klaar. Makkelijker kan niet.