Pup

Wat een top service, we hebben ons eerste pupje gekocht, zaten vol met voedingsvragen. De voedingsdeskundige van Darf heeft ons op alles antwoord gegeven, en ons niet eens geprobeerd hun voeding te verkopen. Nu had de fokker ons dat al geadviseerd, dus hebben we gelijk maar een order geplaatst Waren alle webwinkels maar zo. Jammer dat we niet meer dan 5 sterren kunnen geven :-)

Snacks, Snacks, Snacks

Ik heb al zoveel snacks gekocht, ook hele dure zoals die van Bandit. Deze snacks ruiken niet zo chemisch als die van Bandit, en zijn vele malen goedkoper.

wat een supervoeding

Ik heb nu sinds een half jaar Darf, hiervoor Carnibest en Bandit gevoerd. Wat een verschil, de hond glimt veel mooier, heeft minder ontlasting en zijn bak is sneller leeg dan wij het erin kunnen stoppen Ook de prijs voor zo een mooi biologisch product is super

super leuke actie

Gisteren kregen we de nieuwsbrief met de leuke blue monday actie. ingevuld, en gevraagd of dit over 2 weken geleverd kan worden, want de vriezer zit nog vol met Darf meat4dogs en Alroda. Was geen enkel probleem, hartelijk bedankt voor deze service

Blue monday actie

Super, ik had de code verkeerd ingevoerd, na een simpel mailtje, hebben ze alsnog de code ingevoerd en ik kreeg de korting. Dit terwijl het mijn fout was, bedankt Mensen

Fokkers account

Als fokker ben ik zeer kritisch op het vlees wat ik mijn honden en puppys geef. Darf geef ik al jaren aan mijn honden, mooie kwaliteit, ziet er vers uit, ruikt goed. Ook mijn puppen kopers blijven bijna allemaal darf voeren.

Makkelijk, snel en de kat doet het er goed op

Mijn kat is een verschrikkelijke zeurpiet met eten. Ik heb sinds een maand of 3 darf voor de kat ontdekt op aanraden van een cattery. Onze Snuf doet het er prima op, de hamburgertjes zijn super makkelijk.

Vers vlees alsof je het zelf zou eten

Ik heb veel merken vers vlees voor mijn hond geprobeerd. Helaas vielen de meeste af door prijs of wisselende samenstellingen. Nu koop ik via de website van Darf de laatste 7 maanden bij hun. Eerst was ik sceptisch, vanwege de ook wel negatieve recensies maar eigenlijk heb ik nooit iets gemerkt van kwaliteit problemen. Wordt hier altijd door hun geleverd in een diepvriesauto, vaak binnen het tijdblok. Prima zo, ik en mijn hond zijn er blij mee

De hondenbrokken zijn zoveel beter

Voor onze labradoodle hebben we eerst de brokken gevoerd van Naturis en Kivo, steeds had hij vachtproblemen. Nu sinds een half jaar op de Darf vol brokken, onze hond lijk wel herboren

Ik heb al veel jaren een Labradoodle wat moeilijk eet. Gebeld en een gratis proefpakket brokjes gekregen. Dit vond ze heerlijk, koop het zeker weer

super vlees prima service

Beter dan de andere merken die ik geprobeerd heb

Top, super sevice

ik was te laat met bestellen, gebeld en bij uitzondering kon ik nog geleverd krijgen. Zoals altijd vind onze hond het weer heerlijk

super vers vlees

We hebben al diverse keren een merk hondenvoer gekocht/ Hele dure zoals Bandit en Carnibest. Darf bevalt ons de afgelopen 9 maanden het beste. De andere bio merken, zijn papperige en bevatten rijst, darf is herkenbaar vlees zit in makkelijke worstjes van 250 gram. De pens vis varianten ruiken echt naar pens en vis, super vers.

Super vers vlees voor Kyra

Deze week voor de derde keer vlees binnen gekregen voor Kyra, zondag besteld, dinsdag in huis. Super service, Kyra smult ervan

Kwaliteit om te huilen, hond aan de diarree

Voor ons geen DARF meer. De kwaliteit is drastisch verslechterd. Hond nu al een paar keer flinke diarree en braken na eten van de DARF KVV. Voerleveracier ingeseint en stopt met de verkoop. Helaas vanuit DARF geen mewerkende klantenservice. Blijven lekker bij Bandit, Kiezebrink en KIVO.

Niet meer wat het was

Ik moet de anderen gelijk geven. De samenstelling is gewijzigd, het vlees is “matschig”, structuur is veel te fijn, te los en te week en ruikt niet naar vers vlees. Ik ben ook opzoek naar alternatief.

Als het goed is, is het heel erg goed, maar nu 2 keer rot vlees.

Darf was geweldig, mijn honden deden het er top op, maar nu al voor de tweede keer in 3 maanden tijd vlees terug moeten sturen. Het is rot, mijn honden eten het niet en ik ga kokhalzend door de gang waar de bakken staan. Ik stop er mee en ga over op Kivo.

Vroeger een topmerk, nu meermaals slecht

Waar ik vroeger erg blij was met Darf is dat toch helemaal veranderd. Met regelmaat stinkt het vlees heel erg, meerdere malen contact proberen leggen, maar weigeren gewoon te antwoorden. Alles is prima bevroren, dus daar ligt het niet aan. Jammer!

Vlees is vaak bedorven

Inmiddels geef ik mijn katten 2 jaar de schijfjes van Darf. Sinds de laatste 3 maanden telkens vlees schijfjes kunnen weggooien. Nadat ze ontdooit zijn zijn ze gewoon bedorven, de geur is niet te verdragen. De schijfjes komen goed bevroren aan en gaan direct bij mij de vriezer in, dus aan de logistiek ligt het niet. Zeer teleurgesteld in de kwaliteit, koop dit niet meer! De klantenservice nu een aantal keer gemaild en nog steeds geen reactie.

Slechte service en producten zijn ook niet geweldig!

Was eerst tevreden, maar nu niet meer. Slechte verpakkingen. Etiketten zijn er vaak af. Sommige vis producten zijn echt slecht. Zit al sinds 3 weken te wachten tot ik geld terug krijg van een gedeelte bestelling wat ontbrak en wordt de les gelezen aan de telefoon en krijg geen antwoord op mijn mail. Klantenservice is ver te zoeken! Is de laatste keer geweest, dat ik hier bestel.

Meer dan tevreden

Sinds enkele maanden bestel ik bij Darf de Alroda worsten voor onze jonge hond. Ik ben over alles meer dan tevreden. Het vlees is vers en de levering is top. De chauffeur belt van te voren. De bestelling wordt keurig afgeleverd. Kan niet anders zeggen dan dat wij meer dan tevreden zijn over Darf.

Super service en goede kwaliteit wild vlees

Ik heb de wild variant van Darf voor onze Pup, hij vind het heerlijk en dit vlees stinkt absoluut niet. De worstjes zijn idd lastig, maar even het plastic insnijden over de hele lengte en in de breedte dan trek je het als het nog bevroren is er zo af. Bezorging is ook perfect altijd op tijd ! Geen bezorgkosten.

Vroeger top , nu bar slecht

Al 3 jaar klant , ben er nu helemaal klaar mee , mijn hond heeft iedere keer diarree als ik die ranzige worsten geef , erg jammer dat jullie een goed concept veranderen , de worsten zijn vettig en stinken

Lekker vlees voor mijn hondje

Mijn lab wil eigenlijk niets anders meer als darf. Kan het bestellen en wordt dan netjes met de busjes van darf geleverd. Super!

vroeger goed nu slecht

Al jaren klant maar daar ga ik mee stoppen. Diverse malen al worsten Alroda weg moeten gooien ivm de kwaliteit. Katten eten het niet meer, het stinkt en ziet er slecht uit. Zelfs de hart varianten waar elke kat een moord voor pleegt worden niet meer gegeten. Eko logo is ook verdwenen van de verpakkingen DARF. Service is ook om te huilen. M.a.w. ik ga stoppen. Stap over op Kiezebrink en Bibi dat vinden ze heerlijk !

Over DARF

Gek van honden en katten. Dat zijn we bij DARF. Daarom nemen we alleen genoegen met het allerbeste en dat is biologisch vers vlees. Maar dan wel kant-en-klaar. Makkelijker kan niet.