Top service en goede kwaliteit

Pluspunten; Honden zijn er dol op Lokaal vlees, lokaal geslacht (dus niet uit buitenland) Vaste bezorgdag en mail over tijdstip Verbeterpunt; De porties zijn sinds kort ineens in plastic verpakt per stuk. Slecht voor het milieu en je plasticbak gaat enorm stinken van het afval. Jammer!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede kwaliteit producten Biologisch vlees Betrouwbare en stipte levering Bericht over exacte tijdstip levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super! Nemen gewoon contact met je op als de chauffeur komt. Nog nooit meegemaakt. En mijn Golden Retriever Charlie .. is gék op Darf vlees en vis. En hij doet het er hardstikke goed op. Bestel nu bij een tussenpersoon en ben hardstikke tevreden hierover.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bin sehr zufrieden und werde weiterhin das Futter holen.

Was ich sehr schade finde ist das es hier in Deutschland das Futter noch nicht zu kaufen gibt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede produkten, makkelijk te bestellen, behulpzame en klantvriendelijke medewerkers

Mogelijkheid om te kunnen selecteren op producten die op voorraad zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Onze hond eet alleen maar KVV (biologische varianten) en doet het er super goed op. Levering aan huis is helemaal top, hierdoor kan het zo van vriezer naar vriezer, je krijgt zelfs nog een berichtje vlak voor de levering. Ik kan dit alleen maar aanbevelen.

Mails kunnen nog iets duidelijker qua verwachtingen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gewoon 5 sterren! Omdat het gewoon goed is en de hond er heel blij mee is! Bezorging altijd prima!

Vooral zo goed blijven!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service en een meer dan geweldige kwaliteit voeding voor zowel hond als kat!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik ben heel blij met jullie bedrijf, goed vlees, netjes verpakt in handige deelporties. Hondjes vinden het heerlijk!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Dit is echt een aanrader. Het vlees is altijd perfect verpakt en de levering is top. Ook als er een keer iets niet geleverd kan worden wordt het automatisch weer opgelost.

slechter dan verwacht

Pluspunten

Het enige(brok)voer wat mijn hond verdraagt. Geen overbodige rotzooi toegevoegd. Toch wel zo handig als je op vakantie gaat met meerdere honden!

De site werkt echt niet handig en er zitten al jaren fouten op. Dat is de enige reden dat ik een mager cijfer geef, het voer is absoluut zeer goed!

Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u zo positief bent over onze producten! Kort geleden is onze website volledig aangepast om het bestelproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij zijn dan ook erg benieuwd welke fouten u op de website vindt. Wij horen dit graag zodat we het kunnen oplossen. Groeten, Team DARF

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nette prijs, Stipte levering en je wordt van te voren gewaarschuwd dat ze er aan komen. Erg positief

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel verschillende varianten KVV en snacks. Mijn hond is er dol op! Daarnaast veel product informatie, fijn om duidelijk te lezen wat je hond binnenkrijgt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al 4 jaar zeer tevreden over zowel de kvv als, sinds kort, ook het droogvoer. Met de nieuwe site is bestellen een eitje. En doordat je de chauffeur online kunt volgen tijdens zijn bezorgroute hoef je niet de hele dag te wachten; blijft er meer tijd over om lekker met de hond te wandelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg goed vers voer en natuurlijke snacks voor de hond, makkelijk te bestellen en snel thuisbezorgd door vriendelijke bezorgers. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De KVV van Darf is top. Onze Fox Terrier eet het nu al vier jaar en wil niet anders. Alleen op vakantie eet ze droogvoer, maar sinds dit jaar ook van Darf!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed product, makkelijk te bestellen en altijd op tijd geleverd zoals is afgesproken top gaat zo door.

Gaat zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Biologisch vlees van goede kwaliteit

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super bedrijf met fantastische producten voor kat en hond!! Uitgebreid assortiment, voor iedere hond wel wat wils! Mijn 5 jacks doen het er hwt fantastisch op. Sinds kort ben ik ook een verkooppunt en heb ik een webwinkel.

Iets betere bevoorrading....er zijn vaak producten langere tijd niet op voorraad.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Altijd zeer hoge kwaliteit biologisch vlees. Mijn honden (zoekhonden) zijn in topconditie. Tijdens de trainingen en inzetten gebruiken ze veel energie. Met Darf KVV zijn de honden gezond en vitaal. We voeren nu 7 jaar Darf. Ook de levering is altijd in orde. Tevens zijn we verkooppunt en hebben zeer tevreden klanten.

Jammer dat de barf producten zijn verdwenen uit het assortiment.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwaliteit is geweldig goed, levering door bijzonder vriendelijke chauffeur, hond is dol op hetgeen hij krijgt.

Voorraad gedroogde op pijl houden. Ik wacht al enige weken tot een aantal items leverbaar zijn.

Over DARF

Gek van honden en katten. Dat zijn we bij DARF. Daarom nemen we alleen genoegen met het allerbeste en dat is biologisch vers vlees. Maar dan wel kant-en-klaar. Makkelijker kan niet.