Slecht bedrijf, slecht vlees.

Ik wacht nu al 2 weken op een terugbetaling van producten die meteen met de bezorger mee terug zijn gegaan. Als je ze belt en ernaar vraagt, komen ze elke keer weer met dezelfde excuses aanzetten. Ik persoonlijk, bestel hier NOOIT meer. Het vlees was trouwens hartstikke verrot, m'n hond is hartstikke ziek geworden en als je hier een melding van doet, krijg je simpelweg geen gehoor. Dit bedrijf geeft niet om dieren, maar om geld. 0 sterren.

Slecht bedrijf.

Slecht

Mijn hond is doodziek geworden van de rolletjes met rauw vlees. Hij heeft 2 dagen aan het infuus gelegen bij de dierenarts wat te wijten was aan een bacterie in het vlees. Kwam erachter omdat de hond van mijn vader hetzelfde had. Bloed overgeven en in de ontlasting wat er als een straal uit kwam. De voeding stinkt ook sinds ze het in rollen verpakken. Heb het netjes gemeld bij Darf maar krijg totaal geen reactie. Ben echt boos temeer omdat ik dacht afscheid te moeten nemen van onze hond. Wil mensen hiervoor waarschuwen en ik vind het niet gepast temeer omdat ik nog een volle lade met vlees over heb.

Niet tevreden over nieuwe verpakking

Plastiek gevonden in de worst - niet ok. De verpakking in de doos met losse plakken was veel praktischer en hygiënischer. Ook wij zijn andere merken aan het testen...

super vlees

De hond vind het zichtbaar lekkerdrr

Mijn pup eet als een dijker

Mijn Landseer-pup is vind het vlees heerlijk. Eet z’n bak 3 x per dag leeg. Groeit perfect. De verpakking van het vlees bevalt mij uitstekend. Als het vlees ontdooit is verdeel ik het in partjes. Gaat in een bakje in de koelkast. Bezorging ook 5 sterren!

Ik bestel de variant die mijn hond mag hebben prima voer en ik lees dat sommigen moeite er mee hebben het vlees er uit te halen huuphuuphuup mama. 's truuk als het worstje bevroren is pak een tomaten mesje wat gekarteld is en snijd het klontje zo wij dat noemen er af en dan gaat er van zelf een stukje er af en je kan zo de rest naar beneden trekken in stukjes en als je bang bent voor een koude hand pak een stuk keukenpapier of een schonen doek euvel opgelost

Super!!!!!!

Mijn Oud Duitse herder krijgt deze brokken van maandag t/m vrijdag. Het bevalt me prima. Prima ontlasting. Zaterdag en zondag krijgt hij Darf vers. Ook een aanrader!! Er is zijn genoeg andere brokken op de markt, maar ik blijf toch bij de Darf brokken.

Service en klantvriendelijkheid ontbreekt

Ik ben een vrij nieuwe Darf (kat) klant en tevreden over de kat compleet. Gisteren een bestelling gedaan en vergeten er de 2 dozen kat Eend bij te bestellen dus ik belde vanmorgen om te zien of het er nog bij kon. De levering zou pas over 5 dagen plaats vinden. Nee dat kon dus niet, ik moest de 2 dozen apart bestellen in de webshop en dan zou er wel de 7,50 verzendkosten bijkomen... Echt slechte service vind ik dit en de medewerkster vond ik nu ook niet een van de sympathiekste... De kat compleet voeding beveel ik aan maar de service niet. Jammer dit!

Vlees in de nieuwe verpakking stinkt verschrikkelijk!

Onze honden eten al ruim 2 jaar DARF & Alroda, altijd heel tevreden van geweest, mooie drolletjes, alles ok. Sinds de nieuwe verpakking in worstjes ruikt (ik moet echt zeggen "stinkt") het vlees verschrikkelijk! Ik kreeg als reactie op mijn email te horen dat het een beetje anders ruikt omdat het voorheen eerst werd opengelegd in de vriezer waardoor de geur er al wat uit was en omdat het nu onmiddellijk in worstjes verpakt wordt, zou de geur er mee inzitten. Tot daar kan ik best volgen. Mààr: het vlees van Alroda, dat ook van bij DARF komt, zàt al in worstjes voorheen en ook diè worstjes stinken ineens verschrikkelijk?! Bij het openen van een worstje konijn kwam er een geur vrij die het midden hield tussen ammoniak en rioleringsgeur! Heb het zelfs niet durven geven aan de honden. Dus voor ons echt héél jammer want wij waren super tevreden van hun kwaliteit en moeten nu genoodzaakt op andere merken overgaan...

Slechte service!

2 weken geleden al een review geschreven over de slechte service! Nu nogmaals een review om potentiële klanten te waarschuwen. 2 weken geleden een order geannuleerd vanwege slechte communicatie en het niet doorgeven van een gewijzigde leverdag waardoor ik die betreffende dag zit te wachten op een levering die helemaal niet komt. Geen mailtje, geen telefoontje helemaal niks. Nu inmiddels al 2 weken aan het wachten op een terugbetaling maar nog steeds niks ontvangen!

Nieuwe verpakking is een drama

Sinds enige tijd zit het vlees niet mee los in een doos, maar is het verpakt in "handige" worstjes. Volgens de producent om hygiënische redenen. Voor wie?? Wat een geklieder om het vlees uit de verpakking te krijgen. Handen en aanrecht zitten onder de bacteriën. De kwaliteit is super, maar door de verpakking ben ik na 7 jaar overgestapt op een ander merk. Echt heel jammer!!

Goed vlees maar wat een slechte service!

Erg tevreden over het vlees maar wat een slechte service. Geen reactie op mailtjes. Geen mail ontvangen over de wijziging van de leverdag en dan bel je en is er opeens besloten om niet op donderdag te leveren maar op zaterdag. Staat niet duidelijk vermeld op de site (daar staat namelijk vanaf februari levering op vrijdag) en in mijn agenda is het toch echt 16 januari. Heb het idee dat ze het zelf niet helemaal weten. Erg jammer want ik was erg tevreden over het vlees en tot begin dit jaar nooit problemen gehad. 1 tip voor Darf: al die veranderingen in routes en leverdagen is geen verbetering!

New (2020) packaging is really bad

Small, plastic wrapped with metal clips either side. Old packaging was much better and environment friendly. Need to find new dog food now - Darf no longer good for us,

Mijn hond is er dol op

Voorheen kreeg onze hond brokken, wel graanvrij en met een hoog vleesgehalte. Dat at ze wel, maar de ene dag wel, de andere niet. Dit vlees vindt ze heerlijk. Ik ontdooi de worstjest eerst, snijd het plastic in het midden door zodat ik beide uiteinden kan pakken en dan gaat het vlees er makkelijk uit. Dus daar geen problemen mee. blijf het voorlopig dan ook gebruiken voor mijn hond

Mijn honden doen het er prima op!

Ik laat het worstje ontdooien in de koelkast en snijd dan de verpakking over de hele lengte met 1 snee open. Druk dan het vlees er uit en dat gaat prima. Blijft bijna niets achter, hooguit een heel klein beetje bij de sluitingen. Ik zie dat mensen er problemen mee hebben maar ik vind het fijner met de worstjes.

Geweldig goed!

Goede porties, lekker vers, ruikt niet vies! De hondjes vinden het heerlijk!

Tolles Trockenfutter

Ich habe das Trockenfutter über Dogspartner de kennen lernen dürfen. Ich habe mir einen 5kg Kübel bestellt, ich fütter das Futter jetzt eine gute Woche und muss sagen es ist alles Ok,wird mit Begeisterung gefressen.Ich habe so manches Kahlt Gepresstes ausprobiert war aber nie so Überzeugt ,bin auch sehr froh das keine Kartoffeln in euren Futter enthallten ist. Ich habe ein Futter Darf Voll Bites für meine Hunde entdeckt das mich in der Zusammensetzung und Qualität voll Überzeugt. lg: aus Wien

Echt niet tevreden over nieuwe verpakking

Wij zijn altijd heel tevreden geweest over darf, alleen nu met die nieuwe verpakking is het 1 groot geknoei, in bevroren toestand open snijden blijven er restjes vlees achter in de verpakking en in ontdooide toestand is het helemaal 1 grote knoeiboel, graag een filmpje voor de juiste manier van openmaken anders voelen wij ons genoodzaakt een alternatief te zoeken wat heel spijtig zou zijn voor onze honden aangezien ze verzot zijn op het vlees

Sinds de worstjes is het niet te doen

Mijn honden hebben al een hele tijd de hamburgers van Darf gehad. Dit was een prima product. Je haalde een hamburger uit de diepvries in de ochtend en 's-avonds kregen de honden te eten. Nu is de handige hamburger veranderd in een ranzige worst. Als je het voer in de worst laat ontdooien blijft er een hoop vettige viezigheid met vlees achter in het plastic. Het stinkt enorm. Na contact bleek dat ik het plastic eraf moest halen voordat het ontdooide. Ik zou dan wel eens een filmpje willen zien hoe ik dit het beste kan doen. Met een mesje snij je het plastic in. Maar de bovenkant zit zo'n beetje in de worst gedrukt waardoor je dit er praktisch niet afkrijgt. Je bent 10 minuten bezig om 2 worstjes te ontdoen van het plastic en dan voel je je smerig en heb je bevroren handen!! Ik moet wel zeggen dat het product op deze manier minder stinkt. Maar deze manier van voer geven is voor ons een reden om te kijken naar een ander product. Erg jammer, want we zijn altijd enorm tevreden geweest over dit product.

Worstjes: gedoe

Ik vind het een heel mooi product, fijn dat er ecologisch verantwoord vlees is voor honden. De worstverpakking vind ik niks. Tot nu toe heb ik ze ontdooid geopend; vleesresten blijven zitten in de hoekjes, lastig om het eruit te peuteren, dan schoonspoelen met water, toch nog restjes die gaan stinken in de prullenbak. Benieuwd naar in bevroren toestand openen met aardappelmesje. En ik vind het vlees te fijn gemalen, liever groffer zodat de honden nog iets te kauwen hebben.

Darf Kalkoen

Ik bestel de Darf kalkoen, sinds de worstjes vindt ik de samenstelling beter. De blokken waren wit/grijzig en vettig en plakkeriger. De worsten vindt ik juist beter en onze hond vindt het hierdoor ook lekkerder. De voedselveiligheid is door de worstverpakking beter en ik snij de verpakking zo uit de vriezer in en trek het er zo af zonder dat er vlees achterblijft, de worst is immers keihard. Enige nadeel vindt ik de portie per worstje, van de 19 stuks waren er maar een paar 245 gram of iets meer, de rest zat slechts rond de 220 gram, dit zou extra aandacht moeten verdienen. Verder prima vlees.

Service wordt slechter

Er wordt niet gereageerd op e-mails: de zalmworstjes zit bijna 80gram water in terwijl dit in voorgaande worstjes niet zo was. Amper zalmvlees wat je overhoudt. Klacht ingediend maar nog geen reactie. Normaliter bestel je begin van de week en heb je het einde van de week binnen. Nu besteld begin v.d week maar levering is nog niet eens ingepland. Al vaker mailcontact gehad over de service, krijg je als reactie: er zijn zieken. Dat is heel vervelend maar niet het probleem van de klant. Moet niet langer duren zo, anders op zoek naar een andere leverancier.

Ik moest er eerst even aan wennen

De bevroren worstjes die verpakt zijn in plastiek is geen probleem, had al vernomen dat je deze niet eerst moet laten ontdooien. Ik snij met een aardappelmesje het plastiek aan 1 kant eraf en zo kan je de worst(jes) er gemakkelijk uitdrukken.

nieuwe worst verpakking zuigt

Niet te doen die nieuwe verpakking. Echt ronduit ranzig: Elke dag gehannes, vlees is vetter, stinkt enorm en blijft onder nagels etc zitten. Als ze deze nieuwe verpakking niet heel snel een stuk gebruiksvriendelijker maken zijn ze in ieder geval een levenslange gebruiker kwijt. En ik zal vast niet de enige zijn.

Over DARF

Gek van honden en katten. Dat zijn we bij DARF. Daarom nemen we alleen genoegen met het allerbeste en dat is biologisch vers vlees. Maar dan wel kant-en-klaar. Makkelijker kan niet.