Top bedrijf!

Betrouwbaar, goeie producten, snelle levering en vriendelijke bezorgers.

Zeer ontevreden

Ik ben zeer ontevreden over de nieuwe worstjes. Het stinkt verschrikkelijk en verkleurd ook snel. Heel jammer dit. Die blokken waren zoveel beter daarom wilde ik darf. Denk dat ik nu maar weer moet zoeken naar iets anders.

Super vlees

Sinds een jaar kopen wij alroda puur, eerst via een fokker maar helaas had zij niet altijd alles op voorraad dus sinds een klein half jaar bestellen wij het nu via de webshop zelf. Top zoals het geleverd wordt, netjes verpakt en de chauffeur is een vriendelijk man en altijd stipt op tijd. Zoals al eerder vermeld is het ook heel klantvriendelijk dat je een belletje krijgt wanneer de chauffeur eraan komt, zijn ze iets later dan laten ze dat ook weten. Maar ook ons bevalt de worstjes niet, vind het ook een gedoe om het uit de verpakking te krijgen, en het maakt niet uit of je dit in bevroren of ontdooide toestand doet het blijft een gedoe om het vlees eruit te krijgen. En dan je afvalbak die vreselijk stinkt. Ik had ook liever de broodjes die gingen bij mij in een zak de vriezer in zodat we geen vriesbrand of uitdroging hadden. Ik hoop ook dat ze nog iets op gaan bedenken hoe het vlees toch makkelijker uit de verpakking kan. Of zoals eerder vermeld, een filmpje om te zien hoe het wel moet. Maar dit terzijde, Darf zelf vind ik top en de service is ontzettend goed. Wij blijven gewoon bestellen omdat mijn honden het heerlijk vinden en hele lastige eters zijn omdat er eentje voedsel allergie heeft

Algemeen darf goed. Worst verpakking slecht!

Goedenavond, Hierbij wil ik mijn ervaring delen mbt darf. Jarenlange goede ervaringen met darf blokken. Voorheen zat er papier op de blokken. Dit bleef af en toe plakken op de blokken maar over het algemeen werkte het prima. Daarna de blokken zonder papier. Dit was wel een kleine verbetering. Erg praktisch vooral. Nu de worsten. Ik snap de theorie erachter. Echter met meerdere grote honden is dit niet erg praktisch. Al de worsten 1 voor 1 open snijden na ontdooien. Waarbij er veel vlees in het plastic achterblijft. Om dit er weer uit te krijgen sta je toch, of de worsten uit te knijpen of anders. Vieze handen. Ook de kans dat er plastic of het ijzertje achterblijft tussen het vlees is aanwezig. Toch best veel werk met zoals eerder genoemd meerdere grote honden, die al snel 1 tot 1,5 kilo per dag eten, per hond. Ik overweeg hierom toch om iets te zoeken wat praktischer is. Ondanks jarenlange goede ervaringen met darf. Uiteraard is dit mijn ervaring. Misschien staan andere mensen er wel positief tegenover. Misschien kunnen jullie er iets mee.

Fijn om te horen dat u blij bent met ons product... ondanks het aanpassen van de verpakking is het product gelukkig hetzelfde gebleven. Wij hadden helaas geen andere keuze i.v.m. voedsel veiligheid. We hopen dat u dat begrijpt. Er zijn ook klanten die juist blij zijn met de nieuwe verpakkingen. Wij adviseren klanten om het plastic te verwijderen voordat het vlees is ontdooid, op deze manier blijft er geen vlees achter. Om het voor grootgebruikers makkelijker te maken hebben wij nu ook kilo worsten in de webshop! Een doos bevat 10 worsten van 1 kilo. Als je de kilo worsten bestelt heb je een voordeel van 650 gram per 10 kilo. We hopen u hiermee tegemoet te komen. En we hopen dat u viervoeter nog steeds fan blijft van ons product. Want daar doen wij het voor!

Super voor onze gevoelige jack russel

Waarom Darf, simpel wij kregen 6 jaar geleden op 5 jarige leeftijd onze tweede jack russel het broertje van de jack russel die wij vanaf pup al hadden. De tweede jack russel was voor 3/4 blind in middels helemaal blind en ziek poepte bloed en zijn brokken kwamen er zo weer uit. U begrijpt het al, de dierenarts kosten liepen zo hoog op, dat wij de laatste consulten niet meer hoefde te betalen om dat onze dierenarts het ook niet meer wist en vroeg aan ons hebben jullie zelf enig idee. Per toeval kwamen wij bij Darf uit, door ons schoonzuster die haar hond allang Darf gaf. Nadat wij ook Darf aan ons zieke jackrussel gaven is hij nooit meer ziek geweest, hij is nog 1 keer ziek geweest toen wij een andere rol hadden gekocht die de helft goedkoper was, dus nooit meer. Wij hopen dan ook dat darf zijn product nooit verandert. Wij wilden dit eigenlijk al veel eerder met iedereen delen. Ja, de verpakking voor ons een verbetering wij moesten alles al ompakken in diepvries zakjes (3 dozen) en moesten er water bijdoen omdat het droog was en wat nu ook niet meer hoeft. Open maken is voor sommigen een probleem en sommigen niet, ik doet het met een tangetje als het ontdooid is knijp het ijzertje open en trekt het naar boven er af maar mijn vrouw lukt dat niet en de lucht daar wend je ook wel aan. U begrijpt het al voor onze hondjes is het meer waard dan een tien

Kwaliteit vlees in worst beter maar onhandiger in gebruik

Ik vind het in worstjes beter voor de kwaliteit van het vlees (geen vriesbrand/uitgedroogd/verkleurd) maar minder praktisch omdat het langzamer ontdooid en het verwijderen van het plastic/klemmetjes onhandig en onhygiënischer is. Verder is de calcium/fosforverhouding in de puppy variant geloof ik niet ideaal voor jonge honden. Vandaag heb ik mijn eerste onlinebestelling gedaan, deze wordt volgende week geleverd dus daar kan ik nog niks over zeggen. Heb wel enkele keren het vlees in de slagerij gehaald.

Iedere dag goede voeding

En in deze nieuwe verpakking nog beter, geen uitdroging, hygiënischer, smeuïgér. Even uitvinden hoe je het makkelijkst de verpakking eraf haalt wanneer het worstje nog bevroren is.

Het was zo goed vlees

Nu het in worstjes zit stinkt het enorm , verkleurd zeer snel . 1 van mijn honden wil het niet eens eten !

Nieuwe rol vlees een drama

Ook wij zijn absoluut niet tevreden over de rolletjes vlees die wij nu krijgen i.p.v. brokken vlees! Onmogelijk om het plastic eraf te krijgen als het bevroren is. Als het ontdooit is wordt het een vieze onhygiënische boel waar inderdaad je plastic bak vreselijk van gaat stinken. Ook wij gaan op zoek naar een andere leverancier van brokken vlees. We hebben dit ook al via een mail aan Darf gemeld maar daar hebben wij nooit een reactie op mogen ontvangen. Jammer want wij waren erg tevreden over Darf.

Prima vlees, verschrikkelijke nieuwe verpakking

Al jaren eten onze honden met smaak het vlees dat tot voor kort werd geleverd in losse, diepgevroren broodjes. Beoordeling: 5 sterren! Deze maand werden wij geconfronteerd met een nieuwe verpakking. Geen losse broodjes meer maar rolletjes vlees, verpakt in plastic en afgesloten met twee metalen klemmetjes. Darf brengt deze nieuwe verpakking als een voordeel (https://darf.nl/darf-kvv-in-een-nieuw-jasje/), maar voor ons is dit verhaal een broodje poep. We krijgen het advies het plastic van de bevroren verpakking te halen. Graag zou ik een filmpje van Darf krijgen hoe we dit moeten doen zonder risico te lopen onszelf te beschadigen aan messen, scharen of andere gereedschappen. We hebben door de nieuwe verpakking zo'n hekel aan het geven van vers aan onze honden dat wij hebben besloten geen Darf meer te kopen en op zoek te gaan naar een alternatief. Jammer van zo'n goed product. Beoordeling: nul sterren.

Top service en goede kwaliteit

Pluspunten; Honden zijn er dol op Lokaal vlees, lokaal geslacht (dus niet uit buitenland) Vaste bezorgdag en mail over tijdstip Verbeterpunt; De porties zijn sinds kort ineens in plastic verpakt per stuk. Slecht voor het milieu en je plasticbak gaat enorm stinken van het afval. Jammer!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede kwaliteit producten Biologisch vlees Betrouwbare en stipte levering Bericht over exacte tijdstip levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super! Nemen gewoon contact met je op als de chauffeur komt. Nog nooit meegemaakt. En mijn Golden Retriever Charlie .. is gék op Darf vlees en vis. En hij doet het er hardstikke goed op. Bestel nu bij een tussenpersoon en ben hardstikke tevreden hierover.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bin sehr zufrieden und werde weiterhin das Futter holen.

Was ich sehr schade finde ist das es hier in Deutschland das Futter noch nicht zu kaufen gibt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede produkten, makkelijk te bestellen, behulpzame en klantvriendelijke medewerkers

Mogelijkheid om te kunnen selecteren op producten die op voorraad zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Onze hond eet alleen maar KVV (biologische varianten) en doet het er super goed op. Levering aan huis is helemaal top, hierdoor kan het zo van vriezer naar vriezer, je krijgt zelfs nog een berichtje vlak voor de levering. Ik kan dit alleen maar aanbevelen.

Mails kunnen nog iets duidelijker qua verwachtingen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gewoon 5 sterren! Omdat het gewoon goed is en de hond er heel blij mee is! Bezorging altijd prima!

Vooral zo goed blijven!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service en een meer dan geweldige kwaliteit voeding voor zowel hond als kat!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik ben heel blij met jullie bedrijf, goed vlees, netjes verpakt in handige deelporties. Hondjes vinden het heerlijk!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Dit is echt een aanrader. Het vlees is altijd perfect verpakt en de levering is top. Ook als er een keer iets niet geleverd kan worden wordt het automatisch weer opgelost.

Geen

slechter dan verwacht

Pluspunten

Het enige(brok)voer wat mijn hond verdraagt. Geen overbodige rotzooi toegevoegd. Toch wel zo handig als je op vakantie gaat met meerdere honden!

De site werkt echt niet handig en er zitten al jaren fouten op. Dat is de enige reden dat ik een mager cijfer geef, het voer is absoluut zeer goed!

Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u zo positief bent over onze producten! Kort geleden is onze website volledig aangepast om het bestelproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij zijn dan ook erg benieuwd welke fouten u op de website vindt. Wij horen dit graag zodat we het kunnen oplossen. Groeten, Team DARF

Hanzeweg 35 3771NG Barneveld

Over DARF

Gek van honden en katten. Dat zijn we bij DARF. Daarom nemen we alleen genoegen met het allerbeste en dat is biologisch vers vlees. Maar dan wel kant-en-klaar. Makkelijker kan niet.