perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nette prijs, Stipte levering en je wordt van te voren gewaarschuwd dat ze er aan komen. Erg positief

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel verschillende varianten KVV en snacks. Mijn hond is er dol op! Daarnaast veel product informatie, fijn om duidelijk te lezen wat je hond binnenkrijgt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al 4 jaar zeer tevreden over zowel de kvv als, sinds kort, ook het droogvoer. Met de nieuwe site is bestellen een eitje. En doordat je de chauffeur online kunt volgen tijdens zijn bezorgroute hoef je niet de hele dag te wachten; blijft er meer tijd over om lekker met de hond te wandelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg goed vers voer en natuurlijke snacks voor de hond, makkelijk te bestellen en snel thuisbezorgd door vriendelijke bezorgers. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De KVV van Darf is top. Onze Fox Terrier eet het nu al vier jaar en wil niet anders. Alleen op vakantie eet ze droogvoer, maar sinds dit jaar ook van Darf!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed product, makkelijk te bestellen en altijd op tijd geleverd zoals is afgesproken top gaat zo door.

Gaat zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Biologisch vlees van goede kwaliteit

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super bedrijf met fantastische producten voor kat en hond!! Uitgebreid assortiment, voor iedere hond wel wat wils! Mijn 5 jacks doen het er hwt fantastisch op. Sinds kort ben ik ook een verkooppunt en heb ik een webwinkel.

Iets betere bevoorrading....er zijn vaak producten langere tijd niet op voorraad.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Altijd zeer hoge kwaliteit biologisch vlees. Mijn honden (zoekhonden) zijn in topconditie. Tijdens de trainingen en inzetten gebruiken ze veel energie. Met Darf KVV zijn de honden gezond en vitaal. We voeren nu 7 jaar Darf. Ook de levering is altijd in orde. Tevens zijn we verkooppunt en hebben zeer tevreden klanten.

Jammer dat de barf producten zijn verdwenen uit het assortiment.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kwaliteit is geweldig goed, levering door bijzonder vriendelijke chauffeur, hond is dol op hetgeen hij krijgt.

Voorraad gedroogde op pijl houden. Ik wacht al enige weken tot een aantal items leverbaar zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Prima voer; de hond heeft minder last van zijn gevoelige huid en zijn ontlasting is stevig en reelmatig!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ze vinden het hier helemaal geweldig wilde fazant wordt gestolen als ze de kans krijen dussss TOPPPP.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed en mooi vlees, ruime keuze en prettige bezorging

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede en gezonde voeding voor honden, wij kozen ongeveer 15 jaar terug voor vleesvoeding voor onze Engelse buldoggen ivm hun huidproblemen. Eerst een ander merk totdat wij plm 10 jaar terug DARF ontdekten. Voor de honden heerlijk biologisch vlees die het er prima op doen en zelden bij een DA komen. Wij en onze honden willen niet meer anders.

Ga zo door!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super kwaliteit en levering. Vlees ziet er geweldig uit in handige blokken.

Vlees mag voor onze hond wel iets grover van structuur zijn en wacht met smart op de krokante brokken ipv de geperste variant. Daarnaast zou het heel fijn als er meer soorten vlees kwamen zonder rund en of kip. Ivm allergie hiervoor ben ik altijd aangewezen op de wildvariant. Meer variatie bv eend, geit, kalkoen, lam zou zeer gewenst zijn... zo ook meer vis variatie zonder rund en kip. Ik ben beheerder van een labrador groep op fb en er zijn heel veel honden met allergie voor rund en kip

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke leveringen. Mijn hond doet het zeer goed op het KVV van Darf.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vers voer, geheel biologisch , zonder kunstmatige toevoegingen!

Geen verbeteringen nodig. Blijf zo doorgaan!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mijn hond reageert erg goed op jullie brokken. Haar vacht ziet er mooier uit dan voorheen en ze is energieker. Blij mee!

Hoop dat er ook een seniorenversie komt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede kwaliteit producten Zeer goede klantvriendelijke kwalitatieve service

Ze mogen nog bekender worden! Meer gezonde honden!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Onze hond Donna smult van darf KVV, maar ook kip/rund, wild en zalm vindt ze heerlijk. Haar vacht glanst en ze is kerngezond. Het vlees wordt in handige stukken aangeleverd.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mijn hond had al t liefste darf maar ik heb nu een kitten van 10 weken oud...ze kreeg eerst een ander merk ckv maar ze at niet zoveel...soms een dag bijna niks...nu voor haar ook darf besteld en nu gaat alles op tot de laatste kruimel...ze vind t heerlijk!

Ik lees wel eens op internet dat darf vet is...nou is mijn hond ook best een beetje dik maar ze is ook gesteriliseerd maar tien ze gesteriliseerd moest worden zag ze gewoon uit zei de dierenarts maar hij moest door heel wat lagen vet heen dus vandaar en hoorde ook dat er weinig phosphor in zit...En ik heb een zwarte hond en ze heeft nu heel veel witte haren...een hele grote witte vlek op haar achterbil en vele witte haren in haar snoet...Ik denk dat dat tekorten zijn...miss te weinig koper want dat zorgt voor t pigment....verder super! Jammer dat ik t niet in een winkel kan kopen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering , prima uitleg over product , blijkbaar smakelijke producten aangezien mijn viervoeter een moeilijke eter is

Graag wat meer verkooppunten in België wat betreft jullie droogvoer 20 kg

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service, nette levering, goed vlees

Wat meer leverdagen in de regio.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Biologisch

Product eerder gekocht toen was de kwaliteit in orde. Later nog een keer hetzelfde product gekocht. Bleek van een heel andere afkomst en samenstelling te zijn. Zou hetzelfde product moeten zijn maar dat was het niet. Product retour gestuurd met klacht en vermelding batch nummer erbij. Ik zou per mail reactie krijgen. Dat is nu zo'n 9 maanden geleden. In wacht nog steeds....

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Top, onze Hugo smult van jullie vlees.

Meer keus in mixen zonder kip. Nu beperkte keus voor Hugo omdat hij kip niet goed verdraagt.

Hanzeweg 35 L

3771NG Barneveld

Over DARF

Gek van honden en katten. Dat zijn we bij DARF. Daarom nemen we alleen genoegen met het allerbeste en dat is biologisch vers vlees. Maar dan wel kant-en-klaar. Makkelijker kan niet.