Perfecte service en snelle levering

Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te bestellen perfect materiaal zeer goede kwaliteit boven verwachting perfecte en prima service ook alle berichtgevingen omtrent bestelling en bezorging heel actueel en zeer attent kwaliteit/ prijs perfect

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zeer sterke magneetjes
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? keurige en attente bezorging

Snel geleverd en goed product

De magneten waren exact wat beloofd was en waren snel geleverd

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Goed verpakt en snel bezorgd.

De 3 bijbehorende magneetjes ontbraken. Ik vond dat niet erg want die had ik niet nodig.

Alles prima, vlot en klantvriendelijk geregeld

Er wordt goed meegedacht, gereageerd en afspraken nagekomen. Top.

magneetjes waren te klein

de afbeelding en omschrijving was toch wat onderschat door mij

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? slecht
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? in de brievenbus

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? niet sterk genoeg voor waarvoor ik ze nodig had

Handige website, snel verstuurd, goede kwaliteit

Precies zoals je verwacht dat een goede webshop werkt.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Beter dan verwacht
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Uitstekend

….

snelle service top!

Magneetjeswinkel denkt goed mee en handelt snel.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? uitstekend

Onbereikbaar

Niet per e-mail noch per telefoon. Voor verbetering vatbaar.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Goeie service

Goeie service, snel geleverd, leuk product

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Precies goed

Geen communicatie

Ik heb een bestelling 5468 geplaatst 27/5 en kreeg overzicht van bestelling, maar daarna niets meer gehoord. Geen antwoord op mails. Telefonisch niet bereikbaar. Trieste bedoening.

Netjes verpakt en binnen redelijke termijn ontvangen.

De bestelde magneetjes waren er niet meer. Ik werd gebeld met de vraag of soortgelijke magneetjes ook goed waren. Ik kreeg een aantal extra gratis erbij. Dus dat een prima service

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Valt tegen.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja ging door de brievenbus.

Netjes geholpen

Een product was niet meer voorradig, maar ze hebben gelijk telefonisch contact opgenomen, en een andere keuze aangeboden. Zeer netjes!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Communicatie, een zeldzaam gegeven tegenwoordig, maar MagneetjesWinkel scoort echt prima.

Duidelijk informatie en snel geleverd

Snel gevonden wat ik zocht, prima kwaliteit en snel geleverd.

Goede service!

Er was een klein probleem met mijn bestelling. Ik ben super snel en goed geholpen door de klantenservice en mocht een nieuwe bestelling doen zonder verzendkosten. Ben tevreden met de geleverde producten. Bedankt!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed

Snelle en correcte levering

De bestelling is snel geleverd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Te licht, maar zelf verkeerd ingeschat.

Prima producten, prima service

Productbeschrijving is goed en de geschatte levertijd is accuraat.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

goede kwaliteit magneetjes, gemakkelijk besteld

en ze waren sterker dan gedacht

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? sterker dan gedacht

Top service, mooie spullen

Mijn pakje kwam een week later aan dan gepland... niet door de winkel, die had het dezelfde dag nog verstuurd, maar door de verkeerde sortering bij de vervoerder. De magneetjes dachten supergoed mee en waren meteen bereid om het pakje opnieuw te versturen... heel fijn. Kortom een hele fijne betrouwbare winkel waar jemet een gerust hart kunt bestellen

Goede, snelle service

De magneetjes zijn heel krachtig en de service was heel goed.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Mega krachtig!
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja en heel snel

duidelijke website, snelle levering

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zoals beschreven

Snel in huis wat ik zocht

Op de website kon ik snel vinden waar ik naar op zoek was.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Top

snelle levering van het juiste artikel

Er werd voldaan aan de aangegeven levertijd binnen twee dagen. Het artikel voldeed aan de aangegeven criteria en kleur. Zeer tevreden over MagneetjesWinkel.nl

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!