Snelle levering en supersterke magneetjes!

Snelle levering en magneetjes zijn echt supersterk

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super!
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker

goede levering en uitstekende kwaliteit

Ondanks de magneetjes zeer klein zijn is de sterkte enorm

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zeer goed

Goede magneten, snelle levering

De magneten kwamen netjes verpakt aan. De sterkte is goed. Ik ben tevreden.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Overtreft al de vorige magneetjes

Had gebruik gemaakt van magneetverf op zijkant kast. Na vele miskopen uiteindelijk goed geslaagd bij de Magneetjes Winkel .... compliment.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Bij magneetverf,sterke kracht
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Netjes! !

Zeer tevrede

Had aangegeven gelieve op de woensdag te laten bezorgen. Personeel hebben echter hun best gedaan en rekening mee gehouden bij het verzenden. Alleen helaas vertraging bij de postvervoerder. Krijg elke keer heel netjes update over de verzending. Kinderen waren blij met de magneet speelgoed. Niks mis met het speelgoed. Is zoals omschrijving.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja, alleen jammer dat er vertraging opliep.

Nette prijzen, snelle levering

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goede kwaliteit en sterk
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? PostNL was mooi op tijd

Goede producten!

Heel tevreden over de mini magneetjes. Snelle en goede service.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.

Betrouwbare en fijne winkel

Ondanks een vakantiemelding is mijn bestelling heel snel geleverd. Heel tevreden over de magneten en ze waren goed verpakt. Als ik weer eens magneten nodig heb, kom ik hier zeker terug!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Prima koopervaring

Fijne website. Artikel zoals op de foto’s. Snelle verzending.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Perfect
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Goede website, snel verzonden Gewoon goed dus

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Sterk genoeg
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Prima service, snel geleverd. En de magneetjes zijn klein maar super krachtig. Dus zeer tevreden.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? heel goed

Snel, goed

Snel, goed

snelle levering, goede klantenservice

Na het bestel proces word je goed op de hoogte gehouden wat de status is zodat je precies weet wanneer alles binnen is. Bij mijn 1e levering miste er een setje magneetjes. Na 1 mailtje om dit te melden kreeg ik meteen antwoord en de volgende dag was het missende deel binnen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zoals op de site stond over Neodymium, erg sterk
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? zekers!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Je krijgt goede kwaliteit binnen snelle tijd!

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Niet gekregen wat besteld was

Wij bestelden ronde magneetjes van 8mm bij 4mm en dat staat ook op de rekening. Wij ontvingen echter 5mm hoge magneetjes. Verder ging alles gesmeerd, bezorgd in een verpakking die door de brievenbus kon. Waarschuwing dus: heb je magneetjes besteld, meet ze na als je ze ontvangt. Iedereen kan zich vergissen. Zou ze toch aanbevelen, maar met een waarschuwing. We hebben ze niet geretourneerd, want dat is zo'n gedoe. Het project waar ze voor waren hebben we even stopgezet.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? prima
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Hi Robert, Vervelend te horen dat je magneetjes hebt gekregen die 1mm te hoog waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en hadden we graag ook zonder je review opgelost. Inderdaad, in een verkeerd bakje grijpen kan gebeuren en dat lossen we altijd op. Want dan had je ons wellicht ook de kans gegeven om iets hoger dan de dikke onvoldoende te scoren. Dat is natuurlijk lastig als we ook geen berichtje krijgen dat er iets fout is gegaan. Maar de juiste magneetjes zijn inmiddels alweer naar je onderweg. In het doosje zit een retoursticker voor de verkeerde magneetjes. Retour sturen is helemaal niet zo'n gedoe, je kunt het gewoon inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt in je buurt. Wat we bij een fout van onze kant ook altijd doen is niet eerst wachten tot het verkeerde product weer teruggekomen is, voordat we het juiste opsturen. Dus ... de goede magneetjes zijn onderweg! De verkeerde zien we graag weer terug. Zo kun je waarschijnlijk vanaf morgen al je project gewoon afmaken. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Product en levering zijn beiden van goede kwaliteit

Naar verwachting

Zeer snel gelverd.

Magneetjes waar ik naar op zoek was. Klein en krachtig.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Sterk

Goede afhandeling

Er was wat misgegaan bij de vervoerder. Maar er werd meteen actie ondernomen en het product is opnieuw verstuurd via een andere weg. Keurige en snelle oplossing.

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Ruime keuze en snelle verzending

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Snel bezorgd en volgens beschrijving

Gevonden wat ik allang zocht!

Leuke maar vooral sterke magneten om een to-do bord op te vrolijkend. De magnetische post-its zijn top.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Goede informatie op site, snelle levering.

Er is veel keus, voor ieder wat wils. De informatie van product is duidelijk. Snelle levering.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? De sterkte lijkt voor nu voldoende.

Echt goed

Er was iets mis gegaan bij de bezorgdienst, binnen een paar uur reactie en oplossing van Magneetjeswinkel. Twee blije nichtjes!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? In 2de instantie wel

Ik heb een goede ervaring met MagneetjesWinkel.nl

De website is makkelijk te volgen en voor vragen kun je bellen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed

Goed contact

Duidelijke website en goed product

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!