Coulante service, snelle levering

PostNL heeft weer eens vertraging veroorzaakt in de levering. De eerste brievenbus-compatible pakket is niet op tijd geleverd. Magneetjeswinkel was zo cordaat om een 2e pakket te versturen, uitgaande dat de eerste "verloren" is, zonder extra kosten. Pas 1.5 week later, zonder enig aankondiging is de orginele 1e pakket alsnog geleverd door PostNL. Heb deze retour gedaan natuurlijk. Al-met-al, goede service van Magneetjeswinkel, juiste & goedkoopste keuze van pakket, maar jammergenoeg de zoveelste PostNL hickup...

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? coulant
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja & nee, zie uitleg...

Zeer sterke magneten voor en glasbord

De site is zeer overzichtelijk en ik kon snel alles vinden wat ik nodig had. De magneten die ik heb aangekocht waren na de bestelling 2 dagen later geleverd aan huis. Mooi verpakt in een doosje met daarin de magneten omwikkeld in bubbelpapier. Kortom, makkelijke site, snelle levering, veilige verzending.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Product voldeed volledig aan verwachtingen

Product voldeed aan mijn verwachtingen

Hartstikke goed

Snelle levering en sterk product, doet wat het moet doen

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super

Product zoals verwacht.

Weekplanner met white board stuften besteld netjes op tijd ontvangen en prima in orde.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Mocht iets sterker

Alles volgens afspraak!

Een tevreden klant

Goed geholpen

Groot assortiment en niet verplicht om grote hoeveelheden af te nemen, zoals je soms bij andere shops ziet. Lage verzendkosten en je wordt goed op de hoogte gehouden over de snelle versturing.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zijn goed, niet te sterk maar ook niet te slap.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Snelle levering en supersterke magneetjes. Heel geschikt voor de radiatorfolie.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Perfect

Tijdig en correct verstuurd

Geleverd volgens afspraak

Alles was OK: logistiek, verpakking, magneetjes.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? voldoet goed voor bevestiging radiatorfolie
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Prima

Van begin tot het einde uitstekend verzorgd.

Informatie, kwaliteit product en afleveren zijn helemaal top.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Aanrader. Het werd snel geleverd. Ook op het kleine foutje werd bijzonder snel gereageerd én het werd snel hersteld.

TOP

gemakkelijk besteld en snel geleverd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed

Snel en goed!

Sterke betaalbare magneet voor testen voedingswaar op grafeen-zooi. Top.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Meer dan uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Het bestelde artikel is binnen een paar dagen geleverd, ondanks de drukte van de feestdagen. Ik werd op de hoogte gehouden. In één woord, Prima. Bedankt!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Kan ik nog niet zeggen, heb ze nu nog niet in gebruik

magneetjes zijn prima

website geeft netjes weer wat de maten zijn en de kracht

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? erg goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Snelle bezorging. Magneetjes voor de radiator zijn piepklein maar sterk genoeg voor wat ze moeten doen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeker, netjes afgeleverd.

Prima afhandeling bestelling

Als je een magneet ( je ) zoekt, dan is bestellen en het afhandelen van je bestelling een fluitje van een cent, Duidelijke communicatie naar de klant en een snelle bezorging, dus een goede ervaring.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Top service!

Echt een top bedrijf. Ik merkte dat er iets mis was met een product en mailde savonds het bedrijf, volgende dag werd ik persoonlijk opgebeld door een vriendelijke begripvolle medewerker en als oplossing dat ze een ander product gratis zouden toesturen, dat het “defecte” product gewoon weggegooid mag worden. Product was ook diezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis met een leuk kleinigheidje erbij. Erg tevreden en heb het bedrijf ook meteen aangeraden in mijn omgeving.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Top!

Topservice

Was huisnummer vergeten te vermelden. Via mailtje werd dit aanstonds rechtgezet.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? In orde
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

De magische balletjes komen overeen met de afbeelding. Zeer degelijke en snelle service.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Snelle levering

Top magneetshop!

Veel keuze, en makkelijk te bestellen. Prijzen zijn ok.

Ze werken perfect

Geen problemen met aanbrengen en het werkt perfect

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed

Prima producten snelle levering

Prima producten snelle levering

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Goed

Perfect!

Perfecte service en goede kwaliteit. Toen de bezorging van de bestelling niet goed ging door Post NL, werd er al snel een oplossing geboden en een nieuw product opgestuurd. Hee vriendelijk en behulpzaam !

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!