Supersnelle levering

Goede prijs en zeer snelle levering. Top!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed

Zeer duidelijke beschrijving en directe snelle levering

Zocht zeer specifieke magneetjes voor een sensor. In een keer goed gevonden, en snel geleverd.

Geweldig product snelle levering

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super

Top.

Vriendelijk en snel, goede kwaliteit

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend

heel goede telefonische service

Servicegericht-professioneel

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? service
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Uitstekend voor magnetiseren van miniatuurtjes

Deze magneetjes gebruikt om de armen en wapens van miniatuurtjes te magnetiseren, Sterkte was meer dan genoeg om alles mooi op zijn plaats houden

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Perfect, komen hun belofte na

Nadat er verkeerde magneetjes waren opgestuurd, werd dit ook zonder problemen toegegeven. vervolgens werden kosteloos de juiste magneetjes opgestuurd. Top, mocht je magneetjes nodig hebben, is dit het juiste adres

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Een webwinkel, maar met een persoonlijke service!

Koekiemonster en Elmo samen op een magneetbord, hoe leuk! Koekiemonster was er al, nu Elmo nog.... Helaas werd de bestelling niet goed geleverd en kreeg ik weer Koekiemonster. Na een heel erg fijn telefoongesprek, waarin werd verteld, dat Elmo zo snel mogelijk werd opgestuurd en dat ik Koekiemonster niet weer terug hoefde te sturen, kwam het allemaal goed! Daar word je toch helemaal blij van! Dank jullie wel voor dit gebaar! Hartelijke groet, Maria.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? erg goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? prima

Vlotte service

Zeer snelle service, snel geleverd en uitstekende kwaliteit. 1 minpunt is dat op de site stond aangegeven dat de magneten 3mm dik waren terwijl deze eigenlijk 5mm dik zijn

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer sterk

Netjes snel geleverd

Netjes in deze toch drukke tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Werd zelfs nog gebeld om uitleg en of het allemaal klopte, super!!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeker!

Levering kwam pas een week later

Het product doet het prima en voldoet geheel aan de omschrijving. De levering was in de Kerstvakantie echter een week te laat (volgens de winkel door fouten bij DHL en niet de enige misser). Het telefonisch klantcontact met magneetjeswinkel verliep echter goed. Volgende keer met een betrouwbare pakketbezorger

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer sterke magneten
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Een week te laat om onbekende redenen.

De tweede magneet die ik aanschafte voldeed pas aan mijn verwachtingen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja het pakketje was goed verzorgd en verpakt en netjes afgeleverd

Goede winkel met veel aanbod!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend

Makkelijk besteld, snel bezorgd. Mijn dochter is er superblij mee.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Was onder de indruk

Een winkel waar je van op aan kunt.

Winkel met leuke items. Perfecte levering wat ook nog duurzaam verpakt is. Levering was snel en zoals omschreven. Leuke winkel waar ik zeker vaker ga bestellen. Gr. Maikel

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer sterk, erg goed dus

Pakketje snel verzonden ondanks de feestdagen. Zag er heel netjes uit, en dochter was er super blij mee.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja!

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super

Correct en stipt

Correcte opvolging en stipte levering, mooi aanbod aan een competitieve prijs,

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Top
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeer netjes

Super goed en sterk product

Super goed en sterk product en snel geleverd

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super goed en zoals beschreven

zeer snelle en goede service

Ik ben erg tevreden. Bij mijn eerste bestelling was er iets fout gegaan. Was de dag erna gelijk al opgelost en had ik het niet meegeleverde bestelde product al in huis.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zeer goed

Goede service, persoonlijke benadering

Bestelling duurde iets langer. Ik werd netjes gebeld met opties. Bestelling daarna netjes geleverd. Kids waren erg blij met magneetballen.

Goed product, netjes afgehandeld

Door Sinterklaasdrukte was het pakket niet op tijd afgeleverd. Wij zijn hiervan door een medewerker telefonisch van op de hoogte gesteld. De magneten zijn geweldig!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Top
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Goed

Perfecte kerstcadeautje

Onze kinderen (9 en 12) hebben de hele kerstavond gespeeld met die leuke magneetjes! Blij dat ze eens speelden met iets anders dan de iPad. Tof speelgoed! Ook snelle en correcte levering.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeer goed

Netjes en snel

Alles keurig verzonden en ingepakt. Ook snelle levering ondanks de feestdagen

Super-duper-snel

Ik had op 14 december magneetjes besteld ter waarde van €28,-, binnen 5 minuutjes kreeg ik al een mail dat de verzending aangemaakt was. Weer een tien minuten later kwam de mail dat het naar mij onderweg was en de volgende dag was het er al, gratis verzonden. Dat vind ik dus echt he-le-maal top!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Ik had de verkeerde besteld... Mijn fout.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker!

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!