alles was precies zoals je redelijkerwijs mag verwachten

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Geweldige magneten, snel geleverd.

Handige, zeer krachtige magneten. Mooi vorm gegeven.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer sterk

Snel geleverd, precies zoals ik besteld had.

Geleverd als afgesproken, netjes en op tijd

Leuke magneetjes en super snelle levering. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Sommige sterker dan andere

Goede sterke magneetjes

Snelle levering met een goed product. Bedankt!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed,erg sterk

Snel en netjes verpakt geleverd.

Super snel goed verpakt geleverd!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Goed geholpen

Snelle levering, Prima producten. Er wordt daar bovenop ook nog eens meegedacht met je.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

goed en persoonlijk, deskundig advies

kon in de showroom langskomen om magneten te zien en te testen. erg tevreden over de service

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.

Beste Chrismar, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Grandioos

Mijn bestelde magneetjes voldoen precies aan het beeld dat op de website is gegeven. Veel keuze mogelijkheden. Snel en goed geleverd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Leuk produkten die je ergens anders niet ziet.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? PostNL

Hallo, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen een mooie review over onze service te schrijven. Zijn we heel blij mee! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Fijne en snelle afhandeling

De producten makkelijk besteld en per mail goed op de hoogte gehouden van de status. De magneetjes waren goed verpakt en zijn van goede kwaliteit.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed, prima voor een foto

Ha Edgar, Heel erg bedankt voor dit hele mooie cijfer! Zijn we natuurlijk superblij mee! :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Leuke magneten!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Voor het doeleinde, prima

Handige website en snelle levering

Ik was opzoek naar magneetjes en hier heb ik ze snel gevonden. Ook kon ik ze in kleine hoeveelheid kopen. De levering was snel en de klantendienst vriendelijk. Als ik nog magneetjes nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed

Super service en kwalitatieve producten

Ik heb magneetverf incl verftoebehoren en een set magneten besteld. Ik had het verzoek toegevoegd de bestelling zsm te versturen ivm dat ik het wilde gebruiken voor een creatief Moederdag cadeau en dit nog slechts 1 week was (in tijden van Corona waar de pakketbezorgers er langer over deden dan anders). De eerstvolgende werkdag kreeg ik een mailtje dat het werd verzonden en direct daarna een telefoontje om het adres te controleren (er was discrepantie tussen postcode en huisnr) en door te geven dat het op de volgende dag bezorgd werd. Ik kon direct aan deze medewerker mijn inhoudelijke vragen stellen rondom het gebruik van magneetverf en deze werden vriendelijk beantwoord met tips en uitleg waar ik mee aan de slag kon. Pakket eenmaal ontvangen bleek het stevig ingepakt en was de pot verf zodanig verpakt dat mocht deze gaan lekken, het geen kliederboel werd (de pot lekte overigens niet hoor). Ook hadden zij gratis een setje magneetjes in hartvorm toegevoegd vanwege mijn opmerking over Moederdag. Dat noem ik nog eens attent! Ik ben nu halverwege mijn projectje (van mdf zelf magneetborden maken) en tot nu toe erg tevreden. Bijgeleverd schildermateriaal is van goede kwaliteit en na 1 laag magneetverf blijft de magneet al hangen. Ik schilder nog even door tot de geadviseerde 3 lagen. Als ik dan toch een klein verbeterpuntje mag noemen: bij het pakket met magneetverf en verfbenodigdheden, staat dat er een SET magneten bij zit. Nergens staat hoeveel dat er zijn, maar op de foto ziet iemand met een scherp oog er 4. Er werden er 2 geleverd, wat natuurlijk ook een set is. Voor mij was het echter prettig geweest vooraf te weten hoeveel magneten er precies geleverd zouden worden. Wellicht kunt u dat in de producttekst toevoegen? Kortom: snelle service, goede kwaliteit, vriendelijk, behulpzaam en attent personeel. Ik zou direct weer bestellen en deze winkel aanraden bij anderen!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? DHL, ja

Hoi Femke, Wederom een bedankje voor je uitgebreide en mooie review! We hebben hierna even contact gehad, want we dachten dat we waarschijnlijk een foutje hadden gemaakt met de magneetjes die je gratis bij je bestelling had ontvangen. Dat bleek zo te zijn en we hebben toen natuurlijk de goede set nog even nagestuurd. Ik hoop dat je die hebt ontvangen. Zo niet, laat het dan even weten! Moederdag is inmiddels geweest. Viel je kunstwerk in goede aarde? Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Fijne website, goed assortiment en snel bezorgd

Een aantal magneten besteld bij MagneetjesWinkel aangezien ze een uitgebreid assortiment hebben, met veel meer keuze dan andere gelijksoortige webwinkels. De website was makkelijke om te gebruiken en het bestellen ging erg snel. Duidelijke mails ontvangen met uitleg over de bezorging, en een erg fijne verassing dat het pakketje word bezorgd per fiets! Mocht ik in de toekomst weer magneetjes nodig hebben, weet ik ze te vinden.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Erg goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Op tijd en milieuvriendelijk

Beste Wesley, Heel erg bedankt voor deze goede review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over het bestelproces en de afwikkeling van je bestelling. Goed om te horen, dank je wel! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Product geleverd zoals omschreven

Goed product

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Had wat mij betreft wat sterker mogen zijn

Beste Ronnie, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Fijn dat u even de tijd heeft genomen om deze in te vullen. Ik lees dat de sterkte van de magneten wat tegenviel. Ik heb even gekeken welke u besteld heeft, maar ik zie dat u Neodymium N52 magneten heeft ontvangen. Dit zijn de sterkste magneten die er zijn. Nu is het wel zo dat hoe groter een magneet is, hoe meer gewicht die kan dragen. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

goede hulp bij uitzoeken

Om bladmuziek in de wind op mijn standaard te kunnen houden kocht ik sterke conische magneten. Ze bleken te sterk voor makkelijk loswippen bij blaadjes omslaan. Ik wilde ze ruilen, Hans van magneetjeswinkel vroeg via email waarvoor ik ze nodig had, hij experimenteerde zelf met een paar alternatieven. Zijn advies, iets minder sterk en met pushpin, is precies goed. Een paar van die sterke heb ik niet geruild, daarmee kan ik een kartonnen multomap op de standaard vastzetten.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? goed

Beste Maarten, Heel erg bedankt voor deze mooie review! Ook nog hartelijk bedankt voor de foto's van de gebruiksmogelijkheden die je hebt benut. Hier gaan we zeker nog iets mee doen! Leuk om te lezen dat je aankoop zo goed bevallen is. :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Grote collectie en snel geleverd.

Uitgezocht, besteld, pakje geopend en foto's opgehangen. Supergemakkelijk.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? OP de website is duidelijk aangegeven hoe sterk de magneten zijn. Handig!
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Brievenbuspakje snel geleverd.

Beste Anne, Dank je wel voor je leuke review! :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

kEURIG GELEVERD, SLECHTE LIJM

Magneetjes sterker dan de lijm, dus zelf voorzien van dubbelzijdig plakband

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed

Beste Dries, Hartelijk bedankt voor het invullen van de review bij KiYoh. Ik lees dat de lijmkracht van de magneetjes tegenvalt en dat u het nu gebruikt met dubbelzijdige tape. Mijn vraag is of u de lijm voordat u de magneetjes ging gebruiken nog heeft laten drogen? Ik zie dat ons advies hierover helaas op de één of andere manier uit de tekst bij het product is verdwenen. Daarom wil ik graag even een voorstel doen. Het advies is namelijk om de lijm na het aanbrengen van de magneet nog zeker 24 uur te laten drogen. In die tijd gaat de lijm namelijk de sterke verbinding aan. Voor zwaardere belasting is het zelfs raadzaam om de magneetjes de eerst 2 á 3 nog niet in gebruik te nemen. Ik vind het sowieso jammer als u dubbelzijdig tape moet gebruiken. U heeft daarbij ook niet het advies mee kunnen krijgen. Wat ik heel graag doe is u 6 nieuwe magneetjes toesturen, zodat u alsnog een beter resultaat kunt krijgen. Wilt u even laten weten of dat voor u een goede oplossing is? -- Met een hartelijke groet, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Zeer goed!

Ik had 2 bestellingen vlak achter elkaar gedaan omdat ik wat was vergeten. Binnen een uur werd ik opgebelt of het een fout was of niet. En heb ik van 1 van de 2 bestellingen de verzendkosten terug gekregen!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed!

Beste Reinier, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Natuurlijk willen we graag alle klanten goed helpen. Vandaar dat het terugboeken van de tweede verzendkosten voor ons vanzelfsprekend is, als de zendingen gewoon tegelijk te verzenden zijn. We hebben het graag gedaan! Met hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Snel geleverd en betrouwbaar

Er is exact geleverd wat ik besteld had.

• Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker

Super service en top magneetjes! 1 van de pakketjes leek zoekgeraakt te zijn met de post, contact opgenomen en er werd direct een pakketje nagestuurd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Hoi Angela, Dank je wel voor je heel mooie cijfer! Er gaat helaas soms wat mis en gelukkig hebben we dat snel goed weten te maken. Fijn dat je dit zo gewaardeerd hebt! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Super klantenservice

Ondanks de geringe bestelwaarde ben ik super geholpen om de juiste magneten te bestellen, nadat ik eerst de verkeerde gekozen had. De juiste bestelling is zelfs kosteloos verzonden! Super service! Bedankt!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Hoi Raisa, Dank je wel voor deze supermooie review! We hebben dit graag gedaan, want we willen graag iedereen goed helpen. Een verkeerde keuze kan gebeuren, en natuurlijk zoeken we dan naar een goede oplossing. Fijn dat je hier blij mee bent! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Ze zijn vrolijk

Hadden alleen gedacht dat ze iets groter zouden zijn, maar ze staan vrolijk op de koelkast

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Tot nu toe blijft alles hangen
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Yes

Hoi Monica, Wat een leuke reactie en dank je wel voor het geweldige cijfer! :-) Het is vaak lastig om de maat in te schatten van de magneetjes, dat begrijpen we wel. We hebben daarom altijd de maten wel in de tekst vermeld, maar zelfs dan is het heel lastig een idee te hebben. Wij hebben dat ook vaak wanneer we magneetjes inkopen die we alleen van de leveranciers op foto's gezien hebben. Maar fijn dat je toch heel erg tevreden zijn en dat ze zo leuk op de koelkast hangen. Heel veel plezier ermee en stay safe! Fijn weekend! Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Grandioos

Magneetjes in de vorm van een eendje besteld om mee te sturen met een poster : Oefeningen in je eendje ! voor 48 ouderen die nu geen les "Beter Bewegen " hebben.( de oefeningen op de poster worden uitgebeeld door een eend) Ik werd gebeld door de webwinkel dat ze de eendjes apart konden inpakken voor me. Fantastisch , want ze bleken niet zo groot te zijn en dan zouden ze uit de envelop kunnen vallen. Op de site stond nl. niet de grootte vermeld ,maar toch zijn ze prima voor mijn doel !

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Dat zal de tijd leren !
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja ,gemakkelijk in onze brievenbus

Beste Fia, Heel erg bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u de extra service zo gewaardeerd hebt! We vonden de toepassing en het verhaal erachter zo een mooi initiatief, dat we het zo met plezier wat gemakkelijker gemaakt hebben. Ook hebben we even gekeken naar de maten en die op de website er bijgezet, want het is natuurlijk de bedoeling dat dit wel duidelijk vermeld staat! Dus dank voor die nuttige feedback, op de één of andere manier was die info uit de webshop verdwenen. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Wel even moeten wachten, maar uiteindelijk prima gelukt.

Een verlaat verjaardagscadeau, maar wel naar volle tevredenheid afgehandeld. Super snel opgepikt, goed contact en grote betrokkenheid. Fijn! Dank je wel 😃👍💐

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.

Beste Marina, Echt heel vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd voor de verjaardag binnen was. We leven in bijzondere tijden, waarbij de vervoerders het immens druk hebben. Maar ik zie ook dat uw bestelling op 7 april al is verstuurd, dus het duurt allemaal best heel lang. We hebben net even telefonisch contact gehad en we hebben aangeboden om de bestelling kosteloos te retourneren, wanneer die na de Paasdagen aankomt. U heeft aangegeven de magneetjes wel heel leuk te vinden en ze graag zou willen houden. Dat kan natuurlijk. Mocht u nog van gedachten veranderen, dan kunnen de magneetjes natuurlijk nog kosteloos teruggestuurd worden. Neem hiervoor gerust even contact met ons op. We wensen u fijne Paasdagen toe en hopen dat u en de mensen die u lief hebt, gezond mogen blijven! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij wat wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.