Duidelijke site, mooi assortiment, fijne communicatie. Enige verbeterpunt is dat de voorraad op de site niet klopte met de daadwerkelijke voorraad. Maar dit is met een enkel mailtje opgelost.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed, al had ik pas bij de derde bestelling het juiste product (juiste sterkte) te pakken.

Nu 2 keer besteld bij magneetjeswinkel. De eerste keer ging er wat mis in het proces, maar ben ik altijd goed geholpen. Daarom een tweede keer wat besteld en dat ging vlekkeloos.

Vlot geleverd, maar nog niet gebruikt.

Nog niet gebruikt, maar ik twijfel er niet aan dat ze zullen voldoen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja.

Leuke magneetjes

• Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ha

ziet er goed uit, keurig verzorgd en snelle levering.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? prima

Goed product snel geleverd

Ze doen wat ze beloven, top!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Krachtig genoeg

Bijzonder goede service

Het pakketje niet geleverd door DHL. Na contact is het pakketje wederom verstuurd en afgeleverd door PostNL. Voor het ongemak wat lieve hartjes magneetjes en een kaart gekregen. Niet nodig maar wel zeer klantvriendelijk. Ik beveel de magneetjes winkel zeker aan ook vanwege het grote assortiment.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? PostNL

Prima magneten

Prima magneten. Zoals afgebeeld en beschreven op de site, zo zijn ze ook. Werden snel bezorgd. Fijn ook dat er geen berg aan verpakking omheen zat waardoor het in mijn geval door de brievenbus paste.

Geweldige service

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? De eerste keer niet pakketje nie ontvangen de tweede keer wel

Mooie sterke magneetjes

Mijn hele bestelling kon niet in 1 keer geleverd worden. Ik werd hier netjes over gebeld en kreeg als verrassing 2 leuke kleine magneetjes voor mijn dochters. Heel lief.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja, in de brievenbus

Top snel

Snel en correct geleverd binnen 24 uur!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Mooie prijzen, kwaliteit & fantastische service!

Ik had twee pakkende kleine magneetjes besteld, kreeg ze binnen 2 dagen in mijn brievenbus. Ze waren goed ingepakt en zaten in een stevige envelop, waardoor de envelop niet blijft plakken in de bestelbus haha. Tot mijn verbazing zat er nog een surprise bij, een 3e magneet met rood pionnetje erop. Altijd een leuke verrassing! De plakkende magneetjes die ik had besteld hadden inderdaad M3 lijm met beschermlaag, die makkelijk te verwijderen was. Waarna je de magneet kan bevestigen op oppervlak naar keuze. Er werd geadviseerd om de lijn 72 uur droog tijd te geven voor het beste resultaat, en ik kan je zeggen dat deze dan ook muur vast zit! Lang verhaal kort fantastische site dit!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Enorm sterk!
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Het lag netjes in m'n brievenbus.

Betrouwbaar, snelle levering

Leuke magneetjes gekocht, en kreeg er een mooi maneetje bij kado.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Duidelijke website, prima service, uitgebreide sortering

Ik had op de website al snel gevonden wat ik nodig had. En werd zelfs nog even gebeld omdat ik mijn bestelling op vrijdagmiddag net voor 18.00 uur geplaatst had en het dus niet meer ging lukken het pakketje die dag nog op te sturen. (waar ik overigens ook niet op gerekend had, maar toch... Heel attent).

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Volgens verwachting
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja prima. Was een brievenbuspakketje, dat was handig

SUPER!!!

Snel, correct en waar voor je geld!!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Voldoende

Fenomenaal

Bijzonder zalig

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Buitenproportioneel heftig

Duidelijke site en snelle levering

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.

Snelle levering goede producten

Snelle fijne levering goede producten!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Keurig en snel

In eerste instantie was er iets mis gegaan met het verzendklaar zetten van de bestelling. Echter na een belletje werd het probleem direct verholpen en had ik mijn bestelling binnen no time binnen! Super!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Ze voldoen aan de verwachting

Leuk product dat snel en soepel geleverd werd

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Grote verscheidenheid, goed overzicht site

Sterke magneten goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering, zeer soepel afhandelen bij foutjes.

• Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Perfect hoe dikker hoe sterker uiteraard.

geleverd wat er geleverd moest worden, binnen de termijn, magneetjes prima

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed

Bestelde magneten waren naar wens

De magneten die we besteld hadden waren keurig verpakt. Met een kleine attentie erbij!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Afmaakte service, vandaag besteld morgen inn huis.

Daar kun op vertrouwen

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima, het werkt
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? De milieu vriendelijk fietskoerier leverde het pakkatje keurig af.

Snelle levering, breed assortiment

Snelle levering, breed assortiment, aangename prijs & verzendkosten.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Assortiment
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Fietskoerier

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!