Goeie service

Snelle levering en heel goeie service

• Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Post nl

Postief

De innaaibare magneten waren mooi verpakt met nog leuke attentie ingesloten. De levering was snel en milieubewust. Helaas had ik een verkeerde keuze gemaakt maar en moesten ze retour, ook dit ging weer heel soepel en mijn geld stond snel weer op de rekening. Kortom zeer goede service.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Doordat ze te groot waren niet kunnen testen

Super snel in huis.

Had gerekend op 2 a 3 dagen levertijd. Had echter de volgende dag de magneetjes al binnen. Blij verrast dus.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zoals verwacht

Alsnog goed gekomen

Na dat de bestelling in het verzendproces was vastgelopen,een telefoontje gepleegd en alsnog het product opgestuurd. Het was zoals omschreven

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja uiteindelijk wel.

Snelle bezorging en goede kwaliteit magneetjes

Ik kreeg de magneetjes de volgende werkdag al binnen. Het was keurig verpakt. Ik had magneten besteld om in gordijnen te naaien en het werkt perfect! Precies zoals de omschreven op de website. Kortom, zeer tevreden en voor herhaling vatbaar

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed!

Fijne afwerking na "zoekgeraakte" bestelling.

In eerste instantie duur het wel erg lang vooraleer we onze bestelling kregen. Via de klantendienst kregen we een mail en werd er een correcte oplossing gezocht. Hartelijk dank voor deze medewerking.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Na de bestelling zouden we de volgende dag al de bestelling krijgen. Dit was niet het geval. Uiteindelijk werd wel geleverd maar pas na 8 dagen. Klantendienst magneetwinkel heeft prima geholpen.

Goede producten, snelle levering en vriendelijke mensen!

Goede producten, snelle levering en vriendelijke mensen! Er was iets mis gegaan bij mijn bestelling. Dit werd direct opgelost. Ook de magneten zelf zijn van goede kwaliteit. Ik zocht al lang naar de juiste magneten en steeds lukte het niet. Tot nu! Zeker een aanrader!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Top product wat zeer gemakkelijk te gebruiken is.

Deze innaaibare magneten hebben we gebruikt om in tentdoek te naaien, zodat de 2 delen goed tegen elkaar hechten, maar ook gemakkelijk weer los te halen zijn. De magnetische kracht is ruim voldoende voor 4 lagen tentdoek ertussen vast te houden.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Fietskoerier heeft het bij de 2e afleverpoging netjes afgeleverd. Bij de 1e poging kon hij het pakje niet vinden in de fietskar.

100% plakkans

Snelle levering zoals afgesproken. Maximaal mogelijke gewicht nog niet uitgeprobeerd, maar weet ook niet of ik daar ooit aan toekom.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Tot zover uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Keurig

Super aardig aanspreek punt en snelle service.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Snel mail contact en levering.

zeer tevreden

het bestellen is overzichtelijk en gemakkelijk. het afrekenen gaat eenvoudig en het product was de volgende dag in huis. wat betreft de bestelde magneetjes ben ik dik tevreden!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? super
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? prima

Magneetjes zijn super!

Supersnelle levering

Hele leuke magneetjes veel keus snel geleverd

Gewoon snel geleverd wat ik had besteld.

Ik kon vinden wat ik zocht en dat werd snel bezorgd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja hoor

Bestelling makkelijk te plaatsen en het materiaal is binnen enkele werkdagen afgeleverd. Per fietskoerier dus ook aan duurzaamheid is gedacht.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? keurig (fietskoerier)

Snel en bezorgd op de fiets!

Magneten zijn sterk ondanks het kleine formaat. Heel fijn dat ze met de fiets kwamen bezorgen. Verpakking ook niet onnodig groot! Top

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? JA

Goede en snelle service

Producten zoals beschreven op de website. Snel verstuurd en goed ingepakt.

Supersterke magneethaak die er ook nog eens netjes uit ziet.

uiterst positief. makkelijk bestellen en snelle levering.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? top, zeker gezien het formaat
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Precies wat ik zocht

Nooit eerder op zoek geweest, dus t was een beetje een gok. Enorm blij dat het precies was waar ik naar op zoek was.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker

Prima & snelle service

De bestelling had ik binnen een paar dagen in huis. Top!!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima kwaliteit!
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? De bestelling is keurig afgeleverd.

Top haakmagneet!

Wij wilden geen gaten boren in de muur in onze keuken dus wij hebben de zeer sterke haakmagneet Subliem (handoekhaak) 15 kg besteld a 2 stuks besteld. De vaatdoek en handdoek hangen nu netjes aan onze koelkast. Echt een goede oplossing voor ons, ook werd de magnetenheel snel geleverd!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend

Goede prijs, goede kwaliteit!

Tien verschillende magneten besteld. Alles is in een klein doosje (brievenbus) vervoerd, de magneten in aparte zakjes, individueel gelabeld! Erg handig, beveel het aan.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Goede, snelle reacties op vragen en zeer goede producten. Snel in huis, supergoed geregeld.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Beter dan verwacht
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja keurig

Super snel en keurig verpakt geleverd

‘s avonds besteld en de volgende dag in huis en het was heel netjes en goed verpakt. Wat ook heel belangrijk is dat de magneethaken ook mooi zijn en sterke magneet kracht hebben.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed

Prima haakjes voor een schappelijke prijs, zeer snelle levering

Zie bovenq

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? In de bus zonder schade

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij wat wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.