Filters

4

Magneet band is helaas te zwak

De horren die ik hiermee wilde bevestigen vallen er iedere keer weer uit. K zal naar een andere oplossing moeten zoeken om verdere schade aan de horren te voorkomen. Jammer, leuk geprobeerd maar helaas niet gelukt. Dit is overigens de tweede keer dat mij via deze weg naar een beoordeling wordt gevraagd. Verzoek dit nu niet meer te doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Te zwak
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Te zwak

Reactie van het bedrijf

Beste Bram, Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over het magneetband. Natuurlijk willen we graag proberen om tot een oplossing te komen. Hiervoor is het handig om te weten hoe de toepassing precies is geweest. Het magneetband dat u heeft gekocht is namelijk niet geschikt voor complete horren, maar voor horrengaas is bijvoorbeeld de camper. Ik zal daarvoor u nog even een e-mail sturen. Ik denk dat u inderdaad twee keer een uitnodiging heeft gehad van Kiyoh, voor het invullen van de enquete. Kiyoh stuurt altijd een herinnering. Hopelijk kunnen we een oplossing vinden, zodat we u toch nog tevreden kunnen stemmen! :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

super goede service

snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor deze hele mooie review! We hopen dat jullie lang van de magneetjes kunnen genieten! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

7

Keurig verzorgd

Alles naar verwachting geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marian, Hartelijk bedankt voor de mooie ruime voldoende! We vinden het fijn dat u tevreden bent. Hopelijk heeft u lang plezier van de magneten. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Alles zoals verwacht

Paar magneetjes besteld. Kwamen tijdig in mooi klein envelopje door de brievenbus

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Tim, Hartelijk bedankt voor dit hoogst haalbare cijfer! Daar zijn we altijd weer heel trots op. Fijn dat de bestelling zo snel al geleverd is en hopelijk heb je nog lang profijt van de kleine supersterke magneetjes. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

7

op tijd en magneetjes prima lijm minder

de lijm heeft niet de kracht die het zou moeten hebben. lijmkracht minder dan magnetische kracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? top
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? yep

Reactie van het bedrijf

Beste heer, mevrouw Mellendijk, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring! Ik lees dat de lijm van de magneetplaatjes minder sterk is dan de kracht van de magneetjes. Dit doet me vermoeden dat u de lijm niet 24 uur heeft laten drogen, kan dat het geval zijn? We hebben dit ook in de omschrijving van de magneetplaatjes staan, maar soms vergeten mensen deze tip ook na te volgen. De lijm heeft namelijk tijd nodig om te drogen en een verbinding met de ondergrond aan te gaan. Mocht het magneetje sneller belast worden, dan laat de lijm inderdaad los. Mocht u de lijm niet 24 uur hebben laten drogen, laat het even weten. Dan sturen we u nog even 4 nieuwe plaatjes op. Met een hartelijke groet, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Top

Duidelijke website. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte verzorging en snelle levering, Chapeau

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? voldoende .
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ria, Hartelijk bedankt voor je hele mooie cijfer. We hopen dat de magneten ook zo goed bevallen. Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Heldere uitleg aan de telefoon en zeer snelle levering.

Prima ervaring met de levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima waarvoor wij ze nodig hebben
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Het pakket paste netjes in de brievenbus

Reactie van het bedrijf

Beste Jacqueline, Dank je wel voor je mooie cijfer en mooie review! Fijn dat je het allemaal zo gewaardeerd hebt. Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

7

Na 5 dagen eindelijk binnen gekregen.

Er is contact met mij opgenomen en daarna na 2 dagen na het contact is het geleverd. Ik snap de corona crisis maar zet dit op de site dat het een week duurt. En niet dat er een kans is dat het later geleverd gaat worden. Dit is mensen voor de gek houden. Is niet nodig ben gewoon eerlijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja netjes afgeleverd.

Reactie van het bedrijf

Beste Bart, Dank u wel voor uw feedback. We vinden het altijd belangrijk om van onze klanten te horen hoe de aankoop bevallen is. Waar dat kan willen we natuurlijk ook graag leren van dingen die wellicht minder goed lopen. Ik wil wel graag een paar opmerkingen bij uw review plaatsen. U heeft eerder een slechte review achtergelaten omdat uw pakketje nog niet aangekomen was. U gaf ons toen het cijfer 2. Van KiYoh krijgen we altijd een melding als er een review binnengekomen is. Naar aanleiding van uw klacht heb ik in ons systeem gekeken of u al contact met ons had opgenomen om te informeren of er misschien iets mis was gegaan. Dat bleek jammer genoeg niet het geval. Ik heb toen direct DHL gebeld om te informeren wat er aan de hand kon zijn. Daarna heb ik u direct persoonlijk gebeld. U heeft helaas met uw levering extra pech gehad omdat uw pakketje door een menselijke fout in het sorteercentrum in het weekend is blijven liggen. Het is na het weekend (gisteren, op dinsdag) alsnog geleverd. U schrijft een drietal dingen waar ik graag op reageer. U schrijft dat het twee dagen na ons contact bij u is geleverd. Dit is niet helemaal juist. Wij hebben op maandag contact gehad en in de Track en Trace zie ik dat het de volgende dag is het pakketje bij u afgeleverd. Verder geeft u in uw review de indruk dat uw pakketje er een week (of vanuit uw titel, 5 werkdagen) over heeft gedaan. Ook dat is niet helemaal zoals het is. U heeft uw bestelling op donderdag gedaan. Uw pakketje is namelijk op de vierde werkdag na uw bestelling bij u afgeleverd. Als laatste geeft u in uw review aan de lezer de indruk dat wij onze klanten voor de gek houden. Hier wil ik echt met teleurstelling op reageren. Er is geen enkele sprake van dat wij op enige manier niet eerlijk zijn of mensen voor de gek houden. Oók niet over levertijden. Het is heel bewust dat wij geen levertijden op onze website beloven, omdat wij hier geen invloed op kunnen uitoefenen. We zijn hierin afhankelijk van de vervoerder. Daarom zeggen wij dat wij de bestelling die voor 18:00 uur binnenkomen, nog dezelfde dag verwerken. Dat is een belofte die wij waar willen maken. Natuurlijk is het vervelend dat in Coronatijd sommige leveringen later binnenkomen doordat vervoerders het druk hebben. In uw geval was een menselijke fout de oorzaak en heb ik dit aan de telefoon ook zo uitgelegd. Wel heb ik een opmerking gemaakt over vertraging die er door Corona kon zijn, maar dat was een verwijzing naar dat ik u niet kon beloven dat uw pakketje de volgende dag afgeleverd zou worden. Dit blijkt achteraf wél gelukt te zijn. Toch kunt u in de reacties hieronder lezen dat heel veel bestellingen (zo niet, vrijwel allemaal) naar volle tevredenheid heel snel afgeleverd worden. Het is jammer dat dit bij u niet gelukt is. We hebben in ieder geval ons uiterste best gedaan om het zo snel mogelijk bij u te krijgen, nadat we er lucht van kregen dat er helaas iets mis gegaan was. Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

alles was precies zoals je redelijkerwijs mag verwachten

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer, mevrouw Hoogendoorn, Heel hartelijk bedankt voor het mooie cijfer 10. Daar zijn we heel erg blij mee! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Geweldige magneten, snel geleverd.

Handige, zeer krachtige magneten. Mooi vorm gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer sterk
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Menno, Dank je wel voor je fantastisch mooie cijfer! Daar zijn we heel erg blij mee! Fijn dat de kracht en het uiterlijk van de magneten zo goed bevallen. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer tegenkomen! :) Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

9

Snel geleverd, precies zoals ik besteld had.

Geleverd als afgesproken, netjes en op tijd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Baha, Dank u wel voor uw mooie cijfer! We hopen dat u nog veel plezier aan de magneten zal beleven. Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

8

Snelle levering

Leuke magneetjes en super snelle levering. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Sommige sterker dan andere
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer, mevrouw, Dank u wel voor uw ruime voldoende. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

9

Goede sterke magneetjes

Snelle levering met een goed product. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed,erg sterk
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Mirjam, We willen je bedanken voor je mooie review. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, daar doen we iedere weer ons best voor! :) Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Snel en netjes verpakt geleverd.

Super snel goed verpakt geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hoi Jacqueline, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen deze mooie review te schrijven! Fijn dat je tevreden bent en blij bent met je aankoop. Hopelijk mogen we je een andere keer weer eens helpen! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

9

Goed geholpen

Snelle levering, Prima producten. Er wordt daar bovenop ook nog eens meegedacht met je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jochem, Heel veel dank voor je mooie review! We proberen inderdaad zo goed mogelijk mee te denken, dus is het fijn te horen dat dit ook zo ervaren wordt! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

8

goed en persoonlijk, deskundig advies

kon in de showroom langskomen om magneten te zien en te testen. erg tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Chrismar, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

8

Grandioos

Mijn bestelde magneetjes voldoen precies aan het beeld dat op de website is gegeven. Veel keuze mogelijkheden. Snel en goed geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Leuk produkten die je ergens anders niet ziet.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? PostNL

Reactie van het bedrijf

Hallo, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen een mooie review over onze service te schrijven. Zijn we heel blij mee! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Fijne en snelle afhandeling

De producten makkelijk besteld en per mail goed op de hoogte gehouden van de status. De magneetjes waren goed verpakt en zijn van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed, prima voor een foto
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Ha Edgar, Heel erg bedankt voor dit hele mooie cijfer! Zijn we natuurlijk superblij mee! :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Snelle levering

Leuke magneten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Voor het doeleinde, prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Petra, Dank je wel voor je leuke reactie! Het is fijn te horen dat je ons assortiment zo waardeert, dank je wel! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

8

Handige website en snelle levering

Ik was opzoek naar magneetjes en hier heb ik ze snel gevonden. Ook kon ik ze in kleine hoeveelheid kopen. De levering was snel en de klantendienst vriendelijk. Als ik nog magneetjes nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Reactie van het bedrijf

Beste Eddy, Heel hartelijk bedankt voor deze fijne review! We zijn blij dat het gelukt is om je goed te helpen en hopen zeker je weer bij ons te mogen verwelkomen! Hartelijk groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Super service en kwalitatieve producten

Ik heb magneetverf incl verftoebehoren en een set magneten besteld. Ik had het verzoek toegevoegd de bestelling zsm te versturen ivm dat ik het wilde gebruiken voor een creatief Moederdag cadeau en dit nog slechts 1 week was (in tijden van Corona waar de pakketbezorgers er langer over deden dan anders). De eerstvolgende werkdag kreeg ik een mailtje dat het werd verzonden en direct daarna een telefoontje om het adres te controleren (er was discrepantie tussen postcode en huisnr) en door te geven dat het op de volgende dag bezorgd werd. Ik kon direct aan deze medewerker mijn inhoudelijke vragen stellen rondom het gebruik van magneetverf en deze werden vriendelijk beantwoord met tips en uitleg waar ik mee aan de slag kon. Pakket eenmaal ontvangen bleek het stevig ingepakt en was de pot verf zodanig verpakt dat mocht deze gaan lekken, het geen kliederboel werd (de pot lekte overigens niet hoor). Ook hadden zij gratis een setje magneetjes in hartvorm toegevoegd vanwege mijn opmerking over Moederdag. Dat noem ik nog eens attent! Ik ben nu halverwege mijn projectje (van mdf zelf magneetborden maken) en tot nu toe erg tevreden. Bijgeleverd schildermateriaal is van goede kwaliteit en na 1 laag magneetverf blijft de magneet al hangen. Ik schilder nog even door tot de geadviseerde 3 lagen. Als ik dan toch een klein verbeterpuntje mag noemen: bij het pakket met magneetverf en verfbenodigdheden, staat dat er een SET magneten bij zit. Nergens staat hoeveel dat er zijn, maar op de foto ziet iemand met een scherp oog er 4. Er werden er 2 geleverd, wat natuurlijk ook een set is. Voor mij was het echter prettig geweest vooraf te weten hoeveel magneten er precies geleverd zouden worden. Wellicht kunt u dat in de producttekst toevoegen? Kortom: snelle service, goede kwaliteit, vriendelijk, behulpzaam en attent personeel. Ik zou direct weer bestellen en deze winkel aanraden bij anderen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? DHL, ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Femke, Wederom een bedankje voor je uitgebreide en mooie review! We hebben hierna even contact gehad, want we dachten dat we waarschijnlijk een foutje hadden gemaakt met de magneetjes die je gratis bij je bestelling had ontvangen. Dat bleek zo te zijn en we hebben toen natuurlijk de goede set nog even nagestuurd. Ik hoop dat je die hebt ontvangen. Zo niet, laat het dan even weten! Moederdag is inmiddels geweest. Viel je kunstwerk in goede aarde? Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

Fijne website, goed assortiment en snel bezorgd

Een aantal magneten besteld bij MagneetjesWinkel aangezien ze een uitgebreid assortiment hebben, met veel meer keuze dan andere gelijksoortige webwinkels. De website was makkelijke om te gebruiken en het bestellen ging erg snel. Duidelijke mails ontvangen met uitleg over de bezorging, en een erg fijne verassing dat het pakketje word bezorgd per fiets! Mocht ik in de toekomst weer magneetjes nodig hebben, weet ik ze te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Erg goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Op tijd en milieuvriendelijk

Reactie van het bedrijf

Beste Wesley, Heel erg bedankt voor deze goede review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over het bestelproces en de afwikkeling van je bestelling. Goed om te horen, dank je wel! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

8

Product geleverd zoals omschreven

Goed product

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? Had wat mij betreft wat sterker mogen zijn
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ronnie, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Fijn dat u even de tijd heeft genomen om deze in te vullen. Ik lees dat de sterkte van de magneten wat tegenviel. Ik heb even gekeken welke u besteld heeft, maar ik zie dat u Neodymium N52 magneten heeft ontvangen. Dit zijn de sterkste magneten die er zijn. Nu is het wel zo dat hoe groter een magneet is, hoe meer gewicht die kan dragen. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

10

goede hulp bij uitzoeken

Om bladmuziek in de wind op mijn standaard te kunnen houden kocht ik sterke conische magneten. Ze bleken te sterk voor makkelijk loswippen bij blaadjes omslaan. Ik wilde ze ruilen, Hans van magneetjeswinkel vroeg via email waarvoor ik ze nodig had, hij experimenteerde zelf met een paar alternatieven. Zijn advies, iets minder sterk en met pushpin, is precies goed. Een paar van die sterke heb ik niet geruild, daarmee kan ik een kartonnen multomap op de standaard vastzetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? goed

Reactie van het bedrijf

Beste Maarten, Heel erg bedankt voor deze mooie review! Ook nog hartelijk bedankt voor de foto's van de gebruiksmogelijkheden die je hebt benut. Hier gaan we zeker nog iets mee doen! Leuk om te lezen dat je aankoop zo goed bevallen is. :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij wat wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd