Fijne website, snel verstuurd

Recent meerdere keren bij magneetjeswinkel besteld. Pakket gaat snel op de post. Prijs was de laagste die ik kon vinden voor de Neocubes.

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

De magneetjes voldoen prima aan waar ik ze voor wil gebruiken: gehaakte corsage. Bezorging : met 2 dagen na de bestelling in huis...

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend

Erg tevreden!

Ze belden meteen omdat ik iets verwarrends had besteld Erg attent! En de magneten zijn superhandig!

snel en betrouwbaar

Levering was snel en betrouwbaar. Daarnaast een ruim en goed beschreven aanbod.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zoals bescchreven

Bijzonder speelgoed

Heel leuk geeft veel plezier voor alle generaties ! Keurig verpakt verstuurd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Sterk

vriendelijk en snel geholpen

denkt mee en is erg aardig, vriendelijk en goede prijzen!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? ok
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Snelle levering en prima kwaliteit

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Top

Van bestelling tot bezorging goed verlopen

De betaling vond ik wat ingewikkeld. Toen ik bedacht had dat het wel veilig verliep heb ik betaald en verliep alls dus naar wens

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Omdat het heel kleine magneetjes zijn
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Omdat het heel kleine magneetjes zijn vond ik het wel priegelwerk. Eenmaal op hun plaats blijven ze goed zitten.

Snelle levering, mooi speelgoed

Kleinkinderen vinden geweldig om mee te spelen, 1ste x uren bezig geweest d'r mee

UItstekende kwaliteit

Echt een top magneten set, de sterkste is echt ongelofelijk!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Enorm sterk
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Snel geleverd voor een prima prijs.

Prima en voor herhaling vatbaar.

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Leuke webshop met goede magneetjes

Kwam magneetjeswinkel toevallig tegen in mijn zoektocht naar leuke magneetjes om mijn moeder in het revalidatiecentrum mee te verassen. Goed verpakt en deze egelmagneetjes zijn ontzettend leuk om te zien! (ook sterk genoeg om de nodige beterschaps kaarten mee op te hangen)

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Goede website, snel ontvangen, superkwaliteit!

Duidelijke website, gevonden wat ik wilde hebben. Prima omschrijvingen. De magneetjes zijn super!! Sterkte zeker als omschreven en mooi glad.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super!
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ook prima!

Positife evaring

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Goed en snelle verzending.

Zeer veel keuze, dus als je wat nodig hebt kun je hier slagen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja.

Verkeerde magneetjes besteld. Even contact opgenomen en de juiste besteld. Tevens bij de bestelling een retour envelop voor de andere magneetjes. Super service

• Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Goed

Ze doen wat ze beloven

Alles is netjes aangekomen

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja prima

Snelle levering & prima product

Magneetjes besteld om een houten balkje eenvoudig te kunnen bevestigen aan de jaloezie. De magneetjes doen hun werk uitstekend.

Verkeerde verf

Magneet verf besteld voor buiten.Verf gekregen voor binnen was niet op voorraad hadden ze van te voren kunnen mailen niet gedaan.Dus niet echt tevreden niet professioneel

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Goedemorgen Frank, Dank je wel voor je review. We hebben samen uitgebreid contact gehad via e-mail, waarbij je uitgelegd is dat de bestelde verf ook niet geschikt was voor buiten, en dat de beiden verven verder precies hetzelfde zijn. Ze komen zelfs uit dezelfde fabriek. Je dacht dat de verf voor buiten was omdat dit bij Bol.com vermeld was, maar we hebben je uitgelegd dat het daarbij ging om een compleet verfpakket dat bestond uit twee verschillende systemen (potten) verf, die sámen ervoor zorgde dat het buiten gebruikt kon worden. De magneetverf alleen is niet voor buiten geschikt, omdat die onbeschermd kan oxideren. Dat geldt dus voor beiden. Helaas is je review wat dat betreft dus niet helemaal compleet, vandaar dat we dit graag nog even aanvullen. Je mag trouwens de verf gewoon gratis retour sturen als je niet tevreden bent. Daarvoor hoef je alleen even het retourenformulier op de website in te vullen. Voor nu in ieder geval nog een fijne dag gewenst! Hartelijke groet, Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Snelle service en de magneten zijn een stuk sterker dan ik verwacht!

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Geen opmerkingen. Alles zoals je zou verwachten.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Boven verwachting
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeker

gewoon goed.

gewoon goed.

Ik weet niet wat ik hier beoordeel hoor. Beetje vaag. Beoordeel ik de webshop, de levering via de brievenbus of de magneetjes en waar komt deze beoordeling te staan? Bij de bestelde magneetjes of ergens op een algemene plek van de site want ik moet MagneetjesWinkel.NL beoordelen. Als het om de magneetjes zou gaan zou de vraag anders gesteld moeten worden. Hoe dan ook : de magneetjes zijn eigenlijk te klein en te sterk dus moeten ergens worden ingebouwd, en dat is zelf goed te doen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Hi Wouter, Je mag hier alles kwijt wat je wilt. KiYoh is een onafhankelijke reviewwebsite waar je onze webwinkel en je bestelling kunt reviewen, om anderen te helpen beoordelen of je met een goede of slechte webshop te maken hebt. Ik denk dat dit met je review prima gelukt is! :-) Hartelijke groet, Maike van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl P.S. Oja, als de magneetjes niet voldoen en te sterk en te klein zijn; je weet dat je ze eventueel kosteloos kunt retourneren? Daarvoor hoef je alleen het retourenformulier op onze website in te vullen.

Prima flexibele service

Ik had zelf een fout gemaakt bij bestellen. Zeer goed opgelost

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? heel sterk
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Goede magneten en snelle levering

De magneten zijn heel makkelijk te verwerken in de zoom. Je kunt van het plastic randje ook nog een stukje afknippen als ze iets te groot zijn. De sterkte is prima. Gordijntjes blijven heel goed hangen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Post nl is bij ons altijd goed

producten zoals verwacht

Goede service en contact

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!