Goede service, goede spullen

Goed!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Prima online shop voor (bijna) al je magneten

Ruime keuze uit verschillende soorten magneten. Relatief hoge verzendkosten

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed

Snelle levering en veel extra's cadeau☺!

Voor ons kantoor hebben wij magneet verf besteld. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit. Als verrassing kregen wij verfpakjes, rollers, afplaktape en afdekplastic cadeau. Zo kon mijn collega gelijk aan de slag! Er was 1 pot niet direct leverbaar, die is netjes volgens afspraak later nagestuurd. Goed communicatie waardoor je weet waar je aan toe bent. Dat werkt prettig. Inmiddels hebben wij hier op kantoor een hele grote wand in lime groen die magnetisch is. Leuk om allerlei ideeën van collega's op te hangen!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Een duidelijke website en snelle levering. De magneetjes zelf had ik groter verwacht, maar dat kan geheel aan mij liggen :-) Verder niets op aan te merken!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Absoluut

Goeie communicatie en probleemoplossend werken.

Steeds vlot antwoord op mail of belletje!! Kapotte magneetjes worden vervangen. En als kadootje voor de overlast ook nog wat magneetjes.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Niet allemaal sterk.

Snel, goed en ruime keuze

Zie boven

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed, net wat ik nodig had

Leuk klantcontact en zeer servicegericht

Had nog wat vragen over magneetverf Deze zijn keurig door Hans beantwoord. Leuke webshop.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Er zitten zeer sterke tussen. Afwachten hoe dit op magneetverf zich gedraagt.

Geweldig product geleverd gekregen. Echter vroeg ik om minder groene vlokken. En helaas heeft Hans van Magneetjeswinkel.nl een hele doos vol met groene vlokken in gedaan. Erg leuk voor me zoontje! kan die knutselen!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Goede, snelle service en goede producten.

Snelle levering van de bestelling en ik had niks aan te merken op de magneten. Aanrader!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Ze voldoen aan de verwachting.
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja.

Bestelling was verdwenen in het systeem. Na een mailtje belde bedrijf zelf in het weekeinde en bestelling is 's maandags alsnog verstuurd en geleverd.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed

Vriendelijke goede service

Topmagneten!!

Topmagneten!!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend

Mooi product

Mooie magneetjes. Zien er in het echt goed uit en werken prima op een magneetbord. Vooral de koekiemonster magneetjes zijn erg leuk.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima voor een magneetbord

Goede info en no nonsense assortiment

Precies dat gevonden wat ik nodig had voor een klein klusje.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? 500 gram houden ze helaas niet...
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker

Prima verzending, magneet valt tegen

Magneet besteld. Had alkeen verwachr dat hij echt sterk zou zijn en niet alleen een schroefje op zou kunnen pakken. Misschien zelf verkeerd gekeken maar helaas kan ik er niks mee. Heb het magneetje terug kogen sturen en geld krijg ik retour, super service!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Niet goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeker weten

fast and easy

ruime keuze en vlot bezorgd

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? voldoende
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? keurig

Beste Hilde, Heel hartelijk bedankt voor het prachtige cijfer 10! Daar zijn wel heel blij mee! Hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Bijna perfect

Zeer goede magneetjes gekocht op de overzichtelijke site. Een van de 5 magneetjes die ik besteld had was kleiner dan de rest, maar voor hetgeen waar ik het voor ga gebruiken is dit geen probleem.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Top

Beste C, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer! Fijn dat u alles zo gewaardeerd heeft. Mocht u toch nog in de problemen komen door de iets kleinere magneetjes die we verstuurd hebben, laat het gerust even weten. Dan zorgen we dat de juiste nog even nageleverd worden. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice magneetjesWinkel.nl

Levering wat verwarrend, verder geen issues

Ik kreeg track & trace mailings van verschillende koerierdiensten, elk ook nog eens met een andere leverdatum, dus dat was nogal verwarrend. Het pakje is ook een dag later geleverd dan gepland, maar in COVID-tijden is de leverdienst natuurlijk wat minder betrouwbaar geworden. Product zelf was helemaal in orde en de verpakking was op maat van de brievenbus. Ik kreeg die boodschap ook meteen bij mijn order, zodat ik niet op het pakket moest zitten wachten.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Ik krijg hem niet meer los, dus helemaal goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Netjes, maar een dag te laat

Beste Tine, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer! De koeriersdiensten hebben het inderdaad nog altijd heel druk, veel mensen bestellen in deze tijd nog steeds liever online. Dat maakt dat er een grote drukte is bij alle koeriersbedrijven. We merken wel dat het gros van de bestellingen gelukkig nog op tijd afgeleverd wordt. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is om van verschillende koeriersbedrijven een Track & Trace te ontvangen. Ik zie dat u in België woont. We gebruiker hier meestal DHL voor. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat DHL het pakket in België aan een andere Belgische koeriersdienst overgeeft. Maar of dit bij u ook zo is gegaan kan ik niet goed nagaan. Nogmaals dank voor het goede cijfer! Hartelijke groet, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Prima, snel geleverd en goede prijs kwaliteit

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Beste Wil, Dank je wel voor deze mooie review! Wanneer we een 10 krijgen zijn we iedere keer weer trots! Dank je wel en hopelijk zien we je nog een keertje in de shop terug. Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Levering ging even mis, maar verder ging alles uistekend

Ik bestelde wat kleine magneten, maar na een aantal weken had ik mijn bestelling nog niet binnen. Ik zocht contact op met de klantenservice van MagneetjesWinkel en ze reageerden snel en vriendelijk. Ik legde uit dat mijn magneten niet binnen zijn gekomen en MagneetjesWinkel stuurde mijn bestelling de komende werkdag op zonder extra kosten. Ze hadden veel begrip voor de situatie en waren erg vriendelijk, en dit keer kwam mijn bestelling gelukkig binnen twee dagen binnen bij mij via de post. Ik geef MagneetjesWinkel nog 5 sterren, omdat de levering voor zover ik het begrijp niet hun fout was. Verder was alles met de bestelling naar wens.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? De magneten die ik heb besteld zijn meer dan sterk genoeg
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? De eerste keer niet, maar na contact op te zoeken met de klantenservice werd de bestelling de tweede keer wel juist geleverd

Beste Rembrandt, Wat willen we nog meer?? Een bestelling die qua bezorging de mist in gaat, maar toch een tien oplevert. :) Daar doen we het voor en ontzettend fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, ondanks dat je bestelling de eerste keer zoek geraakt is. Hopelijk mogen we je nog een keer terug zien als je weer iets van ons nodig hebt! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

leveren snel

en duidelijk beschrijving

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? goed voor modelbaan

Beste Ton, Wat leuk te lezen dat de magneten zo goed bevallen en zo geschikt zijn voor de modelbaan. En natuurlijk heel erg bedankt voor de hele mooie negen! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Goede service en leuk artikel

Leuke webshop

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Beste Frieda, Dank je wel voor je complimenten! Natuurlijk het beste cijfer wat er is en wat fijn dat je de webshop zo waardeert. Daar worden we iedere keer weer blij van! Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

snelle levering. Goede kwaliteit

goed product

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? dhl

Beste Willem, Superbedankt voor uw mooie review. Op een tien zijn we altijd weer trots. :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Top klantenservice

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.

Hi Mika, Dank je wel voor dit hele mooie cijfer! :) Hartelijke groeten, Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Makkelijke site, snelle levering

Makkelijke site, snelle levering

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij wat wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.