Het pakje zou geleverd worden maar kwam niet. Gebeld en nagekeken waar t was. Ondanks verkeerd adres toch goedgekomen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Erg sterk
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Te laat

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Is goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker

Heel vlotte afhandeling van de bestelling en goede kwaliteit van magneetjes.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? heeeeeel goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja hoor

Snelle bezorging ! Goede kwaliteit!

Snelle levering. Hier ga ik zeker nog eens bestellen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel erg sterk!

Je krijgt wat je besteld, En extra service

Snel toegekomen, netjes verpakt.

Magnetic cube besteld, was verjaardagscadeau waar ik te laat naar beginnen zoeken was, nergens meer te krijgen en gered door magneetjeswinkel.nl!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Degene die het als cadeau heeft gekregen was toch tevreden

Ik ontving mijn bestelde magneetjes snel. Ik had al eerder besteld, het product is super. Mooie kleine platte magneetjes met veel kracht.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed

Dochter is erg blij met de magneetballetjes! Ze zijn wel klein maar dat maakt de pret niet minder. Snel geleverd ook!

Goed en correct

Mijn bestelling van magneetjes is helemaal goed en correct afgehandeld. Verliep vlekkeloos.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Perfect
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja (door de brievenbus)

Snelle levering!

Snelle levering en het product was volledig naar wens

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Besteld en snel ontvangen.

Prima site om te bestellen. Alles in goede orde ontvangen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Geweldige oplossing om collages te laten zien

Ik kwam zelf op het idee of het mogelijk zou zijn om een lint op een muur te plakken waar ik door middel van magneten collages kan ophangen. Zonder dat ik met plakband en muur en collage beschadig. Google wees me de weg naar de magneetjeswinkel en het bestaat. Geweldig en mijn vraag over een product werd door de medewerker van de magneetjeswinkel snel beantwoord. Ik ben erg enthousiast en hoop nog vaker wat te bestellen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? De afzonderlijke magneetjes die ik bestelde zijn erg goed. De bijbehorende magneten bij het lint zijn helaas minder doeltreffend.

Een fantastische service!

Ik heb MagneetWinkel ervaren als een leuke specialistische winkel, met erg vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers. En zou ze zeker aanraden als je magneten of magneet gerelateerde producten zoekt.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Ik had een probleem met zwakkere magneten, maar na snel contact met de klantsenservice is mij meteen een sterke variant aangeboden. Deze werken uitstekend!
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja, niks op aan te merken

Alle soorten magneten met snelle levering

Voor magneetjes moet je hier zijn.

slecht

wachten al vanaf 6febr op dieren magneetjes, zeggen moet besteld worden of we geduld hebben.....maar op de site staat dat er 2 voorradig zijn, raar. Paar keer email gestuurd maar horen niks meer. Dus hoop dat ze nog gaan komen want ze zijn betaald.

Snelle levering en kids heel blij met hun 216 mini magneetbolletjes. Al uren mee gespeeld.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? JA

Besteld en volgende dag in huis, voldoet aan verwachting

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Goede service ,besteld volgende dag al in huis +heel goed verpakt. Zelf een kleine verassing in verpakking. Kleindochter was superblij met de magneetjes.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Zeer goed

Pfima

Ok

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Krachtig

Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische vraag.

Geheel naar verwachting

Overzichtelijke website, goede prijzen en degelijke levertijd

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Tot nu toe sterk genoeg

Mooi cadeautje, met een klein extraatje. Zag er keurig uit en snel verzonden. Verpakking was wel groot tov de magneetjes dus veel onnodig materiaal

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? niet door mij getest

Leuke balletjes

De magneetjes werken uitstekend.

Vlotte afhandeling van de bestelling.

Magneetjes kleven iets minder goed dan verwacht.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Sterkte van magneten is goed maar ze kleven absoluut niet voldoende.

Leuke zaak!

Leuke zaak en goede magneten. Alleen 2 van de 8 magneetjes braken binnen een halve dag zo doormidden... gelukkig had ik er wat te veel besteld, dus het was niet heel erg.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (Fietskoerier, DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Hi Thomas, Dank je wel voor je review en mooie voldoende! Gelukkig had je genoeg magneten, maar het is goed te weten dat de magneten heel sterk zijn, maar door de grote kracht bij het elkaar raken ook kunnen breken. Neodymium is broos materiaal, als je een gebroken magneet aan de binnenzijde bekijkt zie je dat deze donkergrijs en vrij open van structuur is. Dat is de grondstof die je ziet. De glimmende buitenzijde is het nikkel dat het geheel een mooie zilverkleurige afwerklaag geeft. Fijne dag gewenst en veel plezier met de magneten! Hans van de Klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!