Snel bezorgd goed verpakt en goede magneetjes Top

Goede kwaliteit

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Helemaal goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Keurig

Persoonlijke service

Bij het door mijn eigen fout vergeten in te vullen adres kon mijn pakketje niet bezorgd worden. Hoefde geen kosten te betalen voor het opnieuw laten versturen. Erg attent en klantvriendelijk!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? N.v.t.

Werkt perfect

Ik was een beetje sceptisch over hoe krachtig magneettape zou werken, maar het werkt echt perfect! Snel geleverd via brievenbuspost en goed verpakt. Een echte aanrader!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeker, via de brievenbus

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? N.v.t.

attent, klantvriendelijk

spoedige levering, netjes verpakt, sterkte magneten zoals beschreven

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zoals beschreven, maar positief boven verwachting

Prima product

Deze kleine magneetjes doen waarvoor ze bestemd zijn , gebruik dit voor de radiator folie De folie blijft prima op zijn plaats door de sterke nagneetjes

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima

Goed product

Snelle en goede levering van een uitstekend product. Zeer sterke kleine magneetjes voor de radiatorfolie.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Uitstekend
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Jazeker

Mooi product, levering duurt wel enige dagen

Mooi product, levering duurt wel enige dagen

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Hi Margreet, dank je wel voor je review! Je vertelt dat de levering enkele dagen duurde en ik heb even nagekeken hoe dit gegaan is bij je bestelling. Je hebt magneetballetjes besteld en inderdaad had deze een levertijd van een paar dagen. Dit stond ook bij het product, vlak boven de bestelknop vermeld, maar ik denk dat je hier overheen gekeken hebt. ;-) In ieder geval veel plezier met de magneetjes! Hartelijke groet, Maike van de klantenservice MagneetjesWinkel.nl

Helemaal tevreden!

Piepkleine magneetjes voor mijn kaarten en scrapalbums. Superblij mee. Kleine dingen zijn nog sterk ook :-)

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Boven verwachting!
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Zeker

Goede kwaliteit, service en levering.

Magneetjes besteld, eigenlijk wilde ik een grotere maat en dit had ik bij de opmerkingen vermeld. Ben gelijk dezelfde dag gebeld door magneetjeswinkel dat deze besteld waren en kreeg deze snel geleverd. Klantvriendelijke en betrouwbare webshop.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Zeer goed, het zijn zeer sterke magneten en vlug geleverd

zeer content van

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zeer goed

Goedkoop, snel, kwaliteit!

Ik heb nu al twee keer magneetjes gekocht voor mijn miniatuur hobby. Arriveerde snel, geen problemen. Contact met bedrijf was prettig. Magneetjes zijn per kleine hoeveelheden en in vele maten verkrijgbaar, wat voor mijn hobby ideaal is. Magneetjes zijn ook erg sterk en hechten goed met superlijm. Al met al een tevreden!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Erg goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja, goed verpakt en snel

snelle en juist levering

levering precies wat ik had besteld

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? heel sterk
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Duidelijke informatie en snelle service

producten zoals omschreven

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? uitstekend

Prima haakjes, goede service

Een van de bestelde maten was toch niet voorradig, ik kreeg (in overleg) in plaats daarvan een iets grotere maat voor dezelfde prijs. Ik ben met alle haakjes helemaal tevreden.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Minstens zo sterk al aangegeven, al mijn magneethaakjes zitten stevig vast.
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja (gewoon door de brievenbus).

De aanbevolen radiatorfolie magneetjes zijn te klein en te zwak om de 2,6 mm folie goed vast te zetten.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Te zwak
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Ik heb dit voor me zoontje gekocht omdat hij het al langer tijd wilde. 2 setjes gekocht en hij speelt er vaak mee. Ik denk dat ik nog 2 setjes bij ga kopen zodat hij grotere dingen kan bouwen.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Heel sterk
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja

Ook als je betaald hebt sturen ze nog een verzoek om te betalen

Erg storend dat men verzoekt een rekening te betalen van artikelen die je al hebt ontvangen en betaald

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Valt tegen
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Prima

Beste Trudy van Gulik, dank u wel voor uw review. Voor ons jammer dat u ons met zo'n vette onvoldoende beoordeeld, want er lijkt hier namelijk sprake van een misverstand. Ik zie namelijk dat u uw bestelling heeft betaald met iDEAL. U heeft dan inderdaad betaald en krijgt van ons dan vanzelfsprekend ook geen herinnering om nog te betalen. Wat u wel heeft gekregen (toen wij de bestelling hadden afgerond) is een bericht met de factuur van uw bestelling. Ik denk dat u zich vergist heeft als u dacht dat dit een verzoek was de betaling te doen. Dit was alleen een factuur voor eigen gebruik. In de e-mail schrijven we dan ook: "In deze mail ontvang je in de bijlage nog even de factuur van je bestelling. Handig voor als je bedrijfsmatig hebt besteld, voor bijvoorbeeld de teruggave van de btw.". Voor nu in ieder geval een fijne dag gewenst! Met een hartelijke groet, MagneetjesWinkel.nl

Fantastische service!

Bestel er regelmatig magneten, altijd van topkwaliteit. Recent een verkeerd product verstuurd, kreeg binnen een kwartier na te hebben gemaild een vriendelijk belletje en binnen een paar dagen lagen de juiste producten op de mat. Ga er geheid vaker magneten bestellen!

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed!

Prima service!

Door een miscommunicatie snelle oplossing gevonden. Goed en snel contact via de mail.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Prima
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Prima

Coulante service, snelle levering

PostNL heeft weer eens vertraging veroorzaakt in de levering. De eerste brievenbus-compatible pakket is niet op tijd geleverd. Magneetjeswinkel was zo cordaat om een 2e pakket te versturen, uitgaande dat de eerste "verloren" is, zonder extra kosten. Pas 1.5 week later, zonder enig aankondiging is de orginele 1e pakket alsnog geleverd door PostNL. Heb deze retour gedaan natuurlijk. Al-met-al, goede service van Magneetjeswinkel, juiste & goedkoopste keuze van pakket, maar jammergenoeg de zoveelste PostNL hickup...

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? coulant
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? Ja & nee, zie uitleg...

Zeer sterke magneten voor en glasbord

De site is zeer overzichtelijk en ik kon snel alles vinden wat ik nodig had. De magneten die ik heb aangekocht waren na de bestelling 2 dagen later geleverd aan huis. Mooi verpakt in een doosje met daarin de magneten omwikkeld in bubbelpapier. Kortom, makkelijke site, snelle levering, veilige verzending.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? zeer goed
  • Heeft de pakketdienst (DHL of PostNL) je bestelling netjes afgeleverd? ja

Product voldeed volledig aan verwachtingen

Product voldeed aan mijn verwachtingen

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Goed

Hartstikke goed

Snelle levering en sterk product, doet wat het moet doen

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Super

Product zoals verwacht.

Weekplanner met white board stuften besteld netjes op tijd ontvangen en prima in orde.

• Wat vind je van de sterkte van de magneten? Mocht iets sterker

Over MagneetjesWinkel.nl

MagneetjesWinkel.nl is een moderne online shop voor supersterke magneten en de beste magneetverf. Echte persoonlijke service waar je blij van wordt. Dat is het motto van MagneetjesWinkel.nl.. Sinds 2021 zijn wij gevestigd in Ede, aan de Parkweg 82, waar je ook in onze winkel al onze magneten kunt bekijken en natuurlijk kunt kopen. Welkom!