Toppie

Toppe service ben heel tevreden en schilden me veel geld

Top vloertje!

Wij zijn goed geholpen in de winkel, behulpzaam personeel die mee denken. En dan was de vloer zelf ook nog goed geprijsd!! Ik raad iedereen aan hier een vloer te bestellen.

Snelle levering. Goed verpakt. Top materiaal.

Toppers

Ik werd er heel vriendelijk geholpen en doordat ik vertelde dst ik niet al te veel geld had werd er ook voor mij gekeken naar een vloer die flink was afgeprijsd die ik ook mooi zou vinden. Nu was dat ook zo want heb zke uiteindelijk gekozen. Toppers bedankt

Goed geadviseerd door het personeel

Ruime keuze, en vriendelijke verkopers.

Gedegen en geduldige uitleg per telefoon. Snel verzonden en volgende dag in huis. Alleen jammer dat er gebruik gemaakt wordt van Post.nl.

Snel en erg goede prijs kwaliteit verhouding

Aan te bevelen!

Ben er blij mee!

Duidelijk en snel. Geen poespas

Service, zoals service hoort te zijn

Ik heb ondervloer online besteld en zelf afgehaald. Er is meer besteld en het retour brengen was geen probleem. Houdt deze service vast!

Snelle levering volgens afspraak

Vloer legt ontzettend makkelijk, de plakrand is echt eben uitkomst om de ondervloer naadloos te leggen. De levering was snel kon zelf aangeven wanneer Ik deze wou ontvangen. Top service!!

Hele snelle levering,heel behulpzaam, fijne mensen

Goed en snel. Vooral goedkoop

Alles is precies gegaan zoals afgesproken netjes gereserveerd en alles lag klaar toen ik het kwam omhalen prachtige pvc vloer

Ik ben dik tevreden goed geholpen en advies gekregen top zaak !!!

Snelle levering, goed materiaal

—————

Wij hebben goed advies gehad en alles werd uitstekend afgehandeld

Zijn op een woensdagmiddag binnen gelopen en hebben een mooie laminaat vloer uitgekozen. Fijn advies gehad over wat er allemaal nodig was en er werd niet te overdreven ‘verkocht’. We konden het ruim van te voren bestellen en later laten bezorgen. Levertijd was erg vlot en werd netjes ingelicht over de bezorgtijd. Wij zijn erg tevreden!

Perfect! Zowel qua service als voorlichting

In mijn opinie bestaan er niet veel van deze ‘oerbedrijven’ meer, dwz bedrijven waar de klant nog op 1 staat en men je inhoudelijk super voorlicht en dus vakmensen in dienst heeft, waar je 10x twijfelend binnen kan komen en je de 10e keer nog net zo hartelijk geholpen wordt. Waar men out of the box denkt om je met enige spoed van je spullen te voorzien ook al komt dat voor hun planning niet zo goed uit. En waar je bovenal vooraf een enorm goed beeld kunt krijgen van de vloer die je aan gaat schaffen door de grote showroom en het bijbehorende advies. Herman en collega’s, bedankt!!

Goede kwaliteit

top geregeld, goede service postnl was te laat ze boden zelfs aan om het persoonlijk te brengen als ik het echt die dag nodig had gehad.

TOP

PVC vloer gekocht , zeer goed geholpen bij de keuze in de winkel in De Meern. Vloer eerst opgeslagen omdat we nog niet de sleutel van ons nieuwe huis hadden. Vorige week na telefonische afspraak door vervoerder correct geleverd. Hebben nog niet de vloer gelegd maar het geheel op de pallet ziet er keurig uit. TOP. Onze vorige PVC vloer ook hier gekocht en die bevalt prima.

Goede service en klantvriendelijk

Ik ben goed geholpen en heb zonder problemen aan aantal stalen mee kunnen nemen om thuis te kunnen bekijken

Top ondervloer snel geleverd

Eenvoudig bestellen duidelijke site

Kon mijn onaangebroken pakken laminaat niet terugbrengen.

De reden was dat ze uit de collectie waren wat mij niet was verteld.Had een order van 1500 euro een beetje meer service was fijn geweest.

alles prima geleverd

prima ervaring met vloervoordeel

Toppie

Goed advies en laminaat perfect gelegd

Over Vloervoordeel

Vloervoordeel is de vloeren groothandel voor de consument. Wij hebben alle vloeren direct op voorraad!