Snelle levering, goede prijs, uitstekende kwaliteit

Snelle levering, goede prijs, uitstekende kwaliteit

goede service en komen hun afspraken na

voor de tweede keer een vloer gekocht en wederom goede service en komen hun afspraken na

Klasse

Snelle bezorging top product voor een scherpe prijs. Blij met mijn aankoop.

Topppppp

Wij hebben een allround ondervloer besteld bij vloervoordeel...perfect materiaal, snel geleverd en ook nog eens 100 euro goedkoper dan bij de Kwantum...toppppp

Prima op tijd geleverd!

Producten zijn onbeschadigd geleverd.

goede service

uit stekend geholpen in de winkel (cris)

heel slecht

Ze wijzen elke verantwoordelijkheid af als de bestelling te laat aankomt. Klantenservice is een slecht woord. Is het heel weinig? Ze zullen je schade berokkenen zonder zich zelfs maar te verontschuldigen.

Correct contact

Snel en correct contact.

top vloer

Prachtige vloer, de vorige lag al 8 jaar en is nog net zo mooi. Deze vloer is nagenoeg het zelfde alleen iets lichter dus ik verwacht hier weer heel veel plezier van te hebben. Gelgd door iemand die jullie aanbevolen hadden en ook perfect gedaan. Kortom zeer tevreden klant, al jaren.

Makkelijk en fijn om te leggen.

uitstekend verzorgd

nogmaals uitstekend verzorgd

Ik had eerst de verkeerde ondervloer besteld. Dit kon zonder problemen worden gewijzigd.

Super service voor een goede prijs

Makkelijk bestellen snel verstuurd en goed aangekomen top service voor een leuke prijs

Winfried = top Chris = klote

Ik heb voor bijna € 1.500,- besteld bij vloervoordeel en ben door Winfried uitstekend geholpen. Daarna nog wat extra plinten besteld voor een kleine € 100,-, wederom uitstekend geholpen door Winfried, betaald en alles meegenomen. Tot zover 100% tevreden. Enkele dagen later werd ik gebeld door ene Chris en zei dat ik niet betaald had en dat alsnog moest betalen. Zeer onvriendelijk gedrag, want ik had wel betaald. Dit ging een tijdje door totdat ik moest bewijzen dat ik betaald had. Zo gezegd zo gedaan. Daarna kreeg ik een niet gemeend excuus. Ik voelde mij klote want ik werd neergezet als leugenaar door Chris. Dit is dan ook de laatste keer dat ik bij vloervoordeel iets heb gekocht. Sorry Winfried.

Op tijd en goede kwaliteit

Prima kwaliteit en goed advies

Prima, meerdere vloeren in het verleden hier gekocht

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Dankjewel hiervoor

Netjes

Netjes behandeld in de winkel en uitleg over verschillende vloeren. Jammer dat je na de aanbetaling hoort dat ze het zelf niet leggen en dat ze het NIET in huis brengen

Goed product en snel geleverd.

Wederom zeer tevreden

Dit is de derde keer dat ik een vloer koop bij vloer oordeel en mijn vierde vloer gaat hier hoogstwaarschijnlijk ook vandaan komen. Eerlijk, helder, no noncense. Zeer klantvriendelijk. O Ja en de vloeren zijn ook precies goed.

Prima bedrijf

Dit bedrijf denkt mee ,geeft advies en dat tegen een zeer concurrerende prijs

Correkt verpakt op tijd geleverd

Mooie levering en een mooie prijs, grote klasse!

Al twee keer een perfecte service

Ze denken met je mee, geen gladde verkopers, maar adviseurs. Goede producten en zeker niet te duur. Dikke aanrader!

Ondervloer

Prima en snel geleverd. Website is duidelijk. Communicatie helder en service optimaal

Vlot geholpen

Duidelijke uitleg. Tijd om rustig rond te kijken. Aantrekkelijke prijzen. Ik kom snel weer terug

Strijkviertel 46

3454PN De meern

Over Vloervoordeel

Vloervoordeel is de vloeren groothandel voor de consument. Wij hebben alle vloeren direct op voorraad!