Enorm beperkte tool

Ik gebruik deze bol tool nu meer dan 2 weken en er zijn telkens storingen wanneer je een product wilt toevoegen aan je product tracker. Ook werkt de rylee extension helemaal nooit. Verder doet de product generator ook niet. Deze tracker is mijn 1 euro nog geen eens waard. Leuk geprobeerd, maar deze tool is helemaal niks vergeleken boloo.

Hoi Nils! Wat jammer van je ervaring met Rylee! Helaas kunnen wij niks aan de storing van bol.com doen. Wij zijn hier keihard mee bezig om dit op te lossen! Onze excuses voor het ongemak hiervan. Hierdoor werkt de product generator, de tracker en de rylee extensie helaas tijdelijk niet. Wij hopen zo snel mogelijk dit opgelost te hebben. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Ryon

Beste platform ooit

Doet het perfect en voldoet meer dan aan verwachtingen, kortom super blij mee!

Echte aanrader voor iedere BOL ondernemer

Rylee verbetert zich constant en gaat zijn concurrenten nu al voorbij in mogelijkheden wat aangeboden wordt. Kan het zeker iedere BOL ondernemer aanraden om je business op te schalen!

Een differentiatie van Bol.com tools

De Rylee tool heeft erg veel opties om jouw bol.com business naar de next level te brengen. Of je nou net begint of al even bezig bent deze tool is geschikt voor iedereen die een voorsprong wilt hebben!

Superoverzichtelijke tool

Heel overzichtelijk en handig!

Heel mooie tool, alleen Google extensie werkt niet

Ik vind t het een goede tool. Vergelijken met Boloo ziet dit er echt goed en mooi uit. Helaas werkt Google extensie niet. Ik wil gewoon weten per product wat t doet! Heb er ook voor gechat, maar krijg niet echt goed overzicht en antwoord op me vraag!

Perfect!

Alle diensten werken goed en met vragen krijg je veel persoonlijke hulp! Een aanrader!

Leuk, maar soms wat vaag

Statistieken te vaag. Weergave zou duidelijker moten

Een alles in 1 tool

Ik gebruik deze tool omdat ik succesvolle merken verkoop op bol.com. Met deze tool vind ik regelmatig extreem goede producten die op lange termijn verkopen. Daarnaast zitten er veel fantastische features in die je sales optimaliseren en relevante data bijhoudt. Het is de meest uitgebreide tool die er momenteel op de markt is, daarom beveel ik deze van harte aan!

Dé perfecte tool voor iedere bol verkoper!

Tegenwoordig zijn er onwijs veel verkopers op bol.com, daarom is het belangrijk dat jij een efficiënte manier gebruikt om de juiste producten te vinden. De tool van Rylee is wat jij nodig hebt! Fijn dat er veel producten getracked kunnen worden en het goed te gebruiken is op een mobiel.

Ja was goed

Ik vindt de bol tool zeker handig je kan veel producten tracken. Ik gebruik de tool dan nu 2 weken en heb al een paar goeie producten gevonden. Dit bespaard zeker wat tijd die ik dan in andere dingen kan stoppen. Ik heb hiervoor ook een paar andere tools geprobeerd maar deze is zeker beter.

Top tool!

Hele goede tool, makkelijk in gebruik!

Werkt perfect! Eindelijk een overzichtelijke tool!

Ik gebruik Rylee nu al een paar weken en ben erg enthousiast over deze tool. Ik kan heel makkelijk producten tracken en mijn sales schieten omhoog! Aanrader!

Zeeeeeer handig !

Deze tool is alles wat ik zocht om inzagen te hebben van de verkopen van bol.com. Ryon zelf is een top ondernemer die mij heeft geholpen!

Goede service goede tool

Goede tool, werkt goed voor mijn ecommerce bedrijf

GEWELDIG !

Ik was heel sceptisch over deze tool maar het verbaasd mij wat je allemaal uit handen geeft ! Top website :) waar voor je geld ! 5 sterren omdat hij door en door blijft ontwikkelen en nooit stopt !

De product research tool die ik zocht!

Deze tool biedt mij veel extra mogelijkheden en vergemakkelijkt het proces voor me! ideaal dus

Erg fijn

De tracking tool is erg overzichtelijk en makkelijk te gebruiken

geweldig

heeft me zeer goed geholpen met mn business!!

Goeie software vriendelijke developer.

Na lange tijd bezig te zijn met bol werd ik steeds meer weg geconcurreerd. Nadat ik nog een klein assortiment had in bol en ziek werd had ik destijds besloten mijn account tijdelijk te sluiten. Na enkele maanden weer terug te komen hadden de concurrenten al helemaal niet stil gestaan. Na een tijdje zoeken kreeg ik de mogelijkheid om te werken met de software van Rylee. Dit heeft me nu zeer goed geholpen met de terugkomst naar bol. Na het sluiten van mn webwinkel door concurrentie kom ik nou weer volledig terug. Indien je op of aanmerkingen hebt aan de software kan je Ryon direct benaderen voor tips je voelt je serieus genomen door de ontwikkelaars.