Leuk geholpen!

Super leuk geholpen bij een complexe opdruk. Erg mooi geworden, blij mee!

• Personeel

Je ontvangt totaal geen reactie op berichten

Op 14-5 een bestelling geplaatst, die vervolgens is bevestigd. Daarna volledige stilte. Op mails wordt totaal niet gereageerd en bellen/chatten is niet mogelijk.

Waardeloze service

3 weken geleden heb ik twee truien besteld bij Sport-shirts.nl. Op de site staat dat het binnen 1-2 werkdagen zou worden verzonden. Ik heb echter nog steeds niks van mijn bestelling vernomen. Er staat geen telefoonnummer op de website en op E-mail en sociale media wordt niet gereageerd. Ik raad Sport-shirts.nl dus absoluut niet aan.

• Personeel

Geen levering en geen communicatie

Bestelling geplaatst en na een aantal dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen wat betreft verzending ook al geeft de website aan 2 dagen. Op de mail wordt niet gereageerd en ook de live chat werkt niet. De beloofde snelle levertijden worden niet waargemaakt. Sterker nog, er wordt helemaal niet geleverd en geen communicatie.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Bestaat dit bedrijf überhaupt wel?

Ik heb een bestelling gedaan om 16/5. Zogezegd duurt een levering 1-2 werkdagen.. maar we zijn een halve maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Op mails wordt niet geantwoord. Via hun website krijg je een foutmelding als je wil mailen of hun sociale media wil openen… heel teleurstellend!!

Geen goede klantenservice

Had een week geleden een verkeerde bestelling gedaan. Geprobeerd om te annuleren en meteen een nieuwe bestelling gedaan. Ik zou contact op moeten nemen met de live chat maar die is nooit beschikbaar. Telefonisch niet bereikbaar ivm covid en op de mail is nooit gereageerd. Voor mij nooit meer deze webshop.

• Personeel

Communicatie kan beter, maar prima product!

Na de bestelbevestiging bleef het stil en door de slechte reviews maakte ik me toch wat zorgen, maar uiteindelijk na 10 dagen m'n eigen ontworpen sportshirt binnen! Het is vooral verwarrend dat ze later met een andere bedrijfsnaam mailen (shirt discounter)

Goed geholpen mooi eindproduct

Uitstekend geholpen door Hidde en een prachtig eindproduct!

Snelle service goed product

De titel zegt het al! Toppers

• Personeel

Uitstekende service en mooie bedrukking!

Erg tevreden

Kwaliteit is super en mails snel beantwoord

• Personeel

Telefonisch duidelijk uitleg gehad; en kwaliteit van de hoodie is perfect!

Goed opgelost

Zeer slechte service

op 10-2 mijn bestelling gedaan en betaald, een bevestiging ontvangen dat ze ermee aan de slag gingen en daarna werd en beleef het stil. Op mail wordt niet gereageerd, de chat functie werkt niet en in verband met Corona niet telefonisch te bereiken. Kortom, je krijgt geen informatie en ze zijn niet te bereiken

Goed opgelost!

Nadat de bestelde hoodie vertraging had opgelopen in januari, hebben wij onze bestelling toch deze week ontvangen. Wij hebben de aangeboden oplossing als plezierig ervaren en de gemaakte afspraken zijn zeer goed nagekomen. Dank hiervoor

Valt enorm tegen

bestelbevestiging...weken later nog niets ontvangen...klantendienst niet te bereiken . geen reactie via mail en multi media...

Super slecht

Bestelling gedaan, nooit bevestiging ontvangen geen factuur niks. Contact op proberen te nemen meerdere malen, geen reactie. Uiteindelijk is het aangekomen na een hele lange vertraging. Hierna nog een keer contact proberen op te nemen, omdat eentje klein uitviel en ik dat model dus niet meer wil bestellen. Maar ik weet nu dus niet meer welke het was, omdat ik nooit een bevestiging van iets heb ontvangen. Echt een slechte service!

• Personeel

Doen niet wat ze beloven

Ondanks meermalen contant, te laat geleverd. Bij nabellen belofte doen dat er compensatie plaats zal vinden. Hier is niets van terecht gekomen ondanks wekelijks nabellen. Op e-mails komt sowieso geen reactie.

• Personeel

Bestel er niets, je krijgt het namelijk niet.

In november een bestelling geplaatst, nooit ontvangen. Het telefoonnummer is van de website gehaald, geen livechat meer, geen reactie op mails. Dus maak niet dezelfde fout als dat ik heb gedaan en bestel bij een betrouwbare website en niet bij Sport-shirts.

Drama

Leveren niet. Reageren niet. Helemaal niks niet.

• Personeel

Geen communicatie en slechte kwaliteit

Bestelling gedaan, hoor maar niets, mail gestuurd, geen antwoord. Ineens kreeg ik een mail dat er iets fout was gegaan en of ik mijn bestelling nog wilde, geantwoord dat ik dat wilde.. Na een week kreeg ik mijn vest. Helaas was de rits slecht en werkt vaak niet. Mail gestuurd, nooit antwoord op gehad.

Waardeloos

Op 24 december een hoodie besteld. Vandaag, op 30 januari nog steeds niks ontvangen. Drie weken geleden wel een mail gekregen dat de trui er zo snel mogelijk aankomt. Waar blijft hij dan? Afpersers!!!

Oplichterij

Bestelling niet geleverd. Communicatie niet mogelijk: telefoonnummer buiten gebruik, via mail of chat op social media wordt niet gereageerd. Blijf weg van deze webshop.

Slecht

Bestelling geplaatst, zoals normaal netjes een bevestigingsmail ontvangen. Daarna nooit meer wat gehoord, er is op geen enkele manier mogelijk om het bedrijf te bereiken. Na een paar maand nog steeds mijn producten nog niet geleverd te hebben gekregen heb ik aangifte gedaan bij de politie. Daarna kreeg ik een mail van hun dat ze een technische storing hadden waardoor niet alle bestellingen zijn doorgekomen. Ik kon bestelling annuleren of door laten gaan. Omdat ik ondertussen al bij een ander bedrijf iets had laten maken heb ik gekozen om te annuleren. Daar werd ook niet op gereageerd. Vervolgens heb ik nog een paar mails gestuurd met wanneer ik mijn geld terugkreeg, ging toch om €60 en voor een studente is dat veel. Tot mijn verbazing kreeg ik veel later een mailtje met dat het binnenkort bezorgd zou worden... De producten zijn geleverd maar met heel veel gedoe terwijl ik ze eigenlijk niet meer hoefde. De kwaliteit is wel goed alleen ik ga hier nooit weer iets bestellen.

Over Sport-shirts.nl

Sport-Shirts.nl is gespecialiseerd in het bedrukken en snel leveren van gepersonaliseerde sportkleding. Wij zorgen ervoor iedere groep en individu snel, goedkoop en eenvoudig sportkleding kunnen ontwerpen en laten bedrukken. Wij zorgen ervoor dat jullie je eigen ontwerp of imago aan de buitenwereld kunnen laten zien en gemeenschappelijke ervaringen een gezicht geven. Bij Sport-Shirts.nl ontzorgen we u waar mogelijk, wij hebben alle faciliteiten onder een dak. Vanaf de bestandscontrole tot onder de pers, tot de verpakking en verscheping. Zo realiseren wij de snelste levertijden.