Mooie winkel, fijn geholpen, witte vloer, houten vloer, qua maten is duidelijk!

Prettige verkoper Heer Boersma, gelukkig ook grote maten in de collectie. De niet goede maat in de winkel wordt alsnog toegestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Product stemt perfect overeen met de omschrijving

Mooie kwaliteit en vlotte levering! Tot de volgende keer!

Goede behandeling en advies

Net uitziende zaak,goed advies en overleg met de klant en verkoper ook goed

Vriendelijk en adequaat

Zeer vriendelijke dame welke zeer behulpzaam en servicegericht was. Zij is, samen met de winkel en het assortiment, de motivatie om hier vaker te shoppen.

vlotte mode en personeel

ken het bedrijf maar vooral de man die het gemaakt heeft. Jac Hensen is een begrip geworden in Amersfoort. Doe de groeten aan Jac van Guus Hielckert ex medewerker van de Amersf. Crt

Prima, maar.....

Online een kostuum gekocht omdat de retourinstructies duidelijk en simpel vermeld staan op de website, dus wou ik het risico wel nemen. Retourinstructies en retourlabel zouden in de doos zitten. Niet dus... Het kostuum zelf valt goed mee. Prijs/kwaliteit is in orde, en het past perfect. Dus ik ga het met plezier houden. Maar over een eventuele volgende aankoop ga ik toch minder snel beslissen...

Goed,

Goed geholpen mooie winkel grote collectie tevreden,ja

Topkwaliteit

Snelle service Mooie aanbiedingen Waardering 10+++