Heel erg mooi!

Ik vind de kleding die jullie hebben echt heel erg mooi, het is heel erg mooi vanwege het vrouwelijke accent vind ik.

Geweldig en goede prijzen!

Ik heb 3 shirts met lange mouwen van Sa Vie. Donker blauw, zwart en roze. Ze zitten echt heerlijk en vallen goed op maat. De shirt heb ik afgelopen winter gekocht en zijn na genoeg wasbeurten nog super. Geen kleur verschil niks. Ik ben erg blij met de shirt en raad Sa Vie zeker aan! Ben blij dat er een doorstart komt en zou er zeker snel weer kopen :)

Ik heb de liv handschoentjes en ze zijn echt geweldig, ten eerste zien ze er ontzettend leuk uit en ten tweede zijn ze super fijn om mee te rijden.

Zeer goed.

Handschoenen besteld die super fijn zitten en er heel chic uit zien!

Fijne, mooie spullen van top kwaliteit!

Mooie pasvorm, maakt de beloften waar!

Super goede kwaliteit en mooie uitstraling!

Snelle levering en heel erg leuk verpakt! Dit is zeker een pluspunt, het is echt een cadeautje om te krijgen. Ook de kwaliteit is heel goed en het ziet er mooi uit!

Fashionable ✨

Vanaf het moment dat het pakketje binnen is tot en met het product zelf is alles trendy verpakt en van goede kwaliteit. Mijn muts is heerlijk en draag ik ook buiten de paardensport om. Ook krijg je er nog een kaartje bij met een kortingscode voor een volgende aankoop en had ik zelf een persoonlijk berichtje erbij gekregen. Super leuk! De levertijd ging snel en ik zou zeker nog eens wat bij dit bedrijf bestellen.

Super service!

Hier een ontzettend mooie winterjas besteld en de volgende dag was hij al in huis! De jas is beeldig en zit heerlijk. De service van Thessa is dan ook echt top, mijn complimenten. Ik zou hier zeker een tweede keer bestellen.

Makkelijk besteld, supersnel verzonden. Producten zijn mooi en anders dan de grote massa. De site is duidelijk en overzichtelijk.

Super fijne producten!

Ik heb 2 rijbroeken gekocht en ze zitten echt fantastisch! Ook zijn ze super mooi. Wat ik ook fijn vind aan dit bedrijf is dat de service ook heel goed is!

Leuk verpakt, netjes, zit Erg lekker, helemaal top

Het duurde helemaal niet lang en het kwam al binnen! Het was goed verpakt en het zag er heel leuk uit! De jas zot echt heerlijk! Het is warm en waterdicht! Erg goede producten!!

Hele comfortabele broek

Het is een heel fijn product, vooral veel stretch. Aan de onderkant is het elastisch wat het beter maakt voor de laars. De pasvorm is normaal. Ook de regular lengtemaat valt normaal. Ik ben er heel blij mee!

Goed comfort

De handschoentjes zitten lekker, vallen wel iets groter dan verwacht, maar geen maten werk

Positieve manier van service

Leuk hoe betrokken jullie zijn bij de producten en de klanten die jullie aantrekken.

Fijne service, snelle levering en top producten!

Het bestelling ging snel en simpel, fijn de aanwijzingen over het vallen van de maatvoering dit helpt echt bij het maken van de keuze voor de juiste maat. De levering is heerlijk snel, super netjes, met zorgen en aandacht ingepakt met onwijs leuke details ook voor je paard. De kleding zit heerlijk en valt er mooi. Ik ben er zo blij mee dat ik gelijk weer een nieuwe bestelling heb geplaatst

Fijne kleding, zit mooi

Geweldige shirts

Ik heb 3 shirts besteld bij Saviesports. Fit dry met langen mouwen in roze, donker blauw en zwart. Ze zitten echt heerlijk om je lichaam heen en zien er heel mooi uit. Ik zit te wachten op meer shirts en hoop dat er in de zomer shirts komen met korte mouwen!

Jullie merk is echt precies naar mijn style!

Jullie kleding ziet er gewoon super lief uit. Die zachte kleuren, de mooie pasvormen en het vrolijke contact, het is allemaal gewoon zo goed gedaan! Ik vond het persoonlijk wel wat duur allemaal, maar heb mijn producten in de sale gekocht en toen vond ik ze hartstikke goed betaalbaar! Ik heb nog wel 2 puntjes. Ik heb 2 jassen gekocht, de blauwe en de roze en bij allebei is het knoopje van de capuchon er helaas al af, dus die zouden wat steviger vast moeten zitten. En ten 2de, de blauwe jas heeft 2 ritsen een binnen en een buitenrits. De buitenste gaat prima open en dicht, alleen de binnenste niet, ik krijg hem totaal niet dicht. En dat is wel jammer, want zo houd de jas minder wind tegen. De broek is trouwens helemaal perfect!

Hoi Kristy, Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review, en bedankt voor je kritische punten! We kunnen erg veel met je feedback en we willen natuurlijk het liefst dat jij rondloopt met onze meest perfecte items. Wanneer je ons foto's mailt van de defecten lossen we het graag voor je op! Je kunt ons mailen op [email protected]. Tip: de ritsen werken met een inhaak-systeem, als je naar het uiteinde van de rits kijkt zie je dat hij niet helemaal recht is. Je kunt hem in de houder 'vasthaken', en dan naar boven ritsen! We willen je nogmaals bedanken en wensen je een hele fijne week! Liefs, Thessa van SA VIE

Erg goede ervaring

Ik was er super blij mee! Volgende keer bestel ik er nog 1 wel een maat groter.

Wat een geweldige producten!

De producten zitten geweldig, de kwalitekt vind ik super goed en ik ben heel blij dat ik Sa vie heb ondekt!

Over Sa Vie Equestrian Sportswear

SA VIE is hét exclusieve paardrijkleding merk voor authentieke & matchy ruiters. Kies uit matchende zadeldekjes, rijbroeken, peesbeschermers, handschoenen en nog veel meer. Of je nou gek bent op exclusief en origineel, of liever een effortless look draagt. Be your best self! ♥ Gratis retourneren ♥ 30 dagen bedenktijd