snelle verzending en goede kwaliteit

Dagcrème is echt cadeau voor het gezicht. Snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Zie boven. En erg leuk om de gratis monstertjes te ontvangen bij mijn bestelling.!

goede producten, eerlijke prijzen, vlotte levering

goede producten, eerlijke prijzen, vlotte levering

Alles is perfect gegaan en de creme werkt perfect zeker in deze tijd dat veel meer de handen gewassen worden.

Uitstekende producten tegen een scherpe prijs

Ik ervaar vedex als een bedrijf waar tegen scherpe prijzen wordt verkocht. De levering gaat altijd vergezeld van leuke promotieartikelen.

100% positief

snel en netjes verpakt verzonden.

Pefect

In perfecte conditie ontvangen en bij telefonisch contact goed en duidelijk geholpen.

Goede snelle service

De ene dag bestelt, de volgende dag in huis. Super, en bovendien nog wat extra producten om mee kennis te maken.

Snelle verzending, zeer scherpe prijs, verrassend veel extra's bij de bestelling.

Uitstekende ervaring met deze webshop. Lang naar het artikel gezocht en gevonden bij Vedax met nog een voordelige pakketaanbieding ook. Blij verrast met de vele extra's in het pakje.

Duidelijke site; snelle levering.

Een eenvoudig door te lopen bestelproces en snelle levering.

Overzichtelijke website en mooie producten

Gebruik de Cbd melatonine druppels nou een paar maanden en helpt mij om rustig te slapen, ben overgestapt naar deze website omdat het voordeliger is vergeleken met waar eerst bestelde, altijd fantastische aanbiedingen, ook de website is overzichtelijk en maakt het bestellen makkelijk. Zeer leuk is dat je een gratis monster mag kiezen bij je bestelling

Prima service en nog leuke éxtra' s bij mijn bestelling, Top!

voldoet aan mijn verwachtingen

Verrassend de extra monsters

Snelle levering en verrassend veel testmonsters

Snelle en correcte levering met uitgebreide informatie en monsters. Fijn om te kunnen kennismaken met verschillende producten. Dit nodigt uit tot prettige kennismaking met andere producten.

Snelle levering en alles netjes geleverd met veel extra's.

Leveren zeer op tijd!

Perfect en supersnel

Zo goed tot de volgende bestelling

Alles prima!

Producten aan goede prijs en op tijd en correct geleverd, leuke bonus zijn ook de toegevoegde staaltjes. Tevreden!

Gewoon goed

Doet gewoon wat ze zeggen

Zeer goed!

Zeer snelle levering, met veel producten om uit te proberen! Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Mooi op tijd ondanks de crisis.En goede spullen en extra probeer producten.

Lijkt mij een betrouwbaar bedrijf.

it works

I have a good experience of your company once I find the English button. This product gives me so much relief. Easy to order and sent efficiently even to another country. When Amazon stopped selling it i panicked so went looking on line and went directly to the source Vedax. Thanks Margaret

Alles is goed verlopen

Snelle verzending en tevreden met producten

Ik ben zeer tevreden met de bestelde producten, deze werden snel gelegerd en zeer goed verpakt. Ook leuk en verrassend om een heel aantal monstertjes te ontvangen.

Over Vedax

Vedax gelooft in de kracht van de natuur. In innovatieve en natuurlijke voedingssupplementen en cosmeticaproducten. Ontwikkeld voor iedereen of voor mensen in specifieke situaties of levensfasen.