Wat ik erg leuk vond was dat er verschillende proefjes bij mijn bestelling zaten. O.a een tube s.o.s crème.

Snelle levering, fijne producten

Breed aanbod aan kwalitatief hoogstaande producten voor een goede prijs!

Heel goed.

Een tube voo processierups uitlsag besteld, maar het was meer een cadeau verpakking met daarbij 2 andere kleinere tubes. waaronder sos gel, en spier en gewrichts gel. Erg leuk om te krijgen. De uitslag is ook mooi verdwenen.

Goed gevoel! Ik gebruik de huidcreme dagelijks al vele jaren.

Bedankt voor de bijgeleverde proefjes van andere producten met de gebruiksomschrijvingen. Goede service! Heb mijn ervaringen doorgegeven als aanrader aan familie enz.

Snelle levering, leuke monsters erbij en een mooie prijs.

Goede en snelle service.

Hele snelle levering, mooie producten en extra’s dat alles keurig verpakt

Heel tevreden over de snelle levering en de lage verzendkosten, Mooie producten voor goede prijs. Keuze uit proefproducten en promotieproducten. Netjes verzorgd en heel goed verpakt. Ik bestel zeker weer.

Goede uitleg, snelle levering, fijne aanbieding

Top producten en snelle levering

Top producten voor een mooie prijs.. en snel geleverd.

Nooit nog iets bij u besteld; keurige levering. Gaat weer gebeuren!

Hierboven beschreven

Prima product

Prima product, ik vind het alleen niet zo lekker ruiken......

Erg fijne producten!

Goede snelle levering. Ik gebruik de producten al een paar jaar en zeer tevreden over. De silidyn heeft echt een positief effect op mijn huid en haar en de multifunctionele huidcrème zat er bij deze aanbieding gratis bij, maar gebruik ik ook al jaren tegen mijn scheerbultjes en andere huidongemakken. Heel attent ook dat er allerlei proefjes bijzaten, terwijl ik er maar eentje aangevraagd had! Zeer verrast door de aromastick, een aanrader! Parfumproefje ook erg lekker!

Zeer snelle levering. Overzichtelijke site. Zeer tevreden.

Snel in leveren en goeie kwaliteit

Het betalen ging wat moeilijker via de site

Goede Eerste ervaring

Op tijd geleverd, Alles klopte

Goede onderscheiding t.o.v. andere aanbieders.

Snelle levering. Goede liposomale producten. Veel samples toegevoegd en een mooie instructiefolder. Alles keurig verzorgd.

Geweldig bedrijfcen zeer klantvriendelijk.

Mijn bestelling werd snel geleverd met enkele door mij uitgezochte gratis proefmonsters uit hun uitgebreide assortiment, zo attent vind ik dat en ook klantbindend werkt zoiets.

correcte oplossing van probleem met verkeerde verzending

correcte oplossing van probleem met verkeerde verzending

Goede producten die ook helpen.

Toen ik ontdekte dat Vedax ook naar Spanje verstuurde was ik blij omdat ik "vast" zit in Spanje. De bestelling werd zeer snel verzonden. Het enige min punt was Post NL die er 10 dagen over deed mijn pakket verder naar Spanje te sturen, waardoor mijn pakket eerst na bijna 2 weken werd geleverd.

Product werkt voor mij prima.

Goede ervaring met product. Ook service is goed. Eenvoudig bestellen en wordt op tijd bezorgd.

Uitstekende kwaliteit en service

Zoals de sterren het reeds zeggen: uitstekend

Goed product, goede service.

Zeer tevreden, snel en de beste prijs.

Een top product!

Ik slik Silidyn al jaren, in derste instantie op advies van een homeopathische arts. Het product beviel me zo goed, want ik zag verbetering van huid en haarstructuur, daarbij zijn mijn gezichtsrimpels verzacht. Dus ik blijf Silidyn gebruiken. Jk heb Silidyn oom al vele malen aangeraden aan bezoekers van mijn zonnestudio.

Over Vedax

Vedax gelooft in de kracht van de natuur. In innovatieve en natuurlijke voedingssupplementen en cosmeticaproducten. Ontwikkeld voor iedereen of voor mensen in specifieke situaties of levensfasen.