snelle levering en leuke samples!

Keurige afhandeling snelle levering en kreeg een aantal hele leuke samples!

het versturen ging een beetje langzaam

Gunstige prijs en snelle levering

Snel en makkelijk

Ik heb niet veel toe te voegen. Ik kocht een product voor een goede prijs en het werd snel geleverd.

Fijne winkel, snel geleverd

Fijne winkel, snel geleverd

goede producten, vlotte service

idem

Ik bestel regelmatig waaruit moge blijken dat ik tevreden ben met het product en de wijze van leveren.

Snelle levering, leuke extraatjes erbij!

Ik was echt verrast. Heel veel producten om zelf uit te proberen. Erg leuk! En...een nette administratie

Positief

Klantvriendelijke webshop

Zeer klantvriendelijke webshop.snelle levering,en geen verzendkosten vanaf €20.00 Je wordt goed op de hoogte gehouden in het verloop van je bestelling,en zelfs een kortingscode bij je volgende bestelling. Als extra nog een zak met verschillende monsters erbij gekregen.

Prima produkt, levering volgens afspraak.

Zie boven.

Snelle levering en erg leuk dat ik naast mijn bestelde producten ook diverse gratis samples toegestuurd kreeg!

Corecte afhandeling van mijn online bestelling

Kan niets invullen want product nog niet in huis

Nvt

nog niet ontvangen

kan nog niks zeggen produkt niet ontvangen

Prima producten voor betaalbare prijzen!

Prima producten voor betaalbare prijzen! Goede Klantenservice, snelle levering!

Maar jammer genoeg door problemen met de verzending nog altijd niet in mijn bezit

Goed , geen klachten

Service oké , blijf prijstechnisch scherp , jullie zijn de leveranciers

Goede snelle service

Goede snelle service

Heb het nog steeds niet binnen

Kan dus niet kiezen, maar tik er maar èèn in

vlotte en perfecte afhandeling

zie boven

Goed in alle opzichten.

Gebruiken al enige tijd verschillende producten van Vedax, met als favoriet de Natucare natuurcréme, daar kan geen andere tegenop, is voor heel veel te gebruiken. Goede website, bestellen gaat makkelijke, en wordt snel geleverd.

Goede kwaliteit, vaak aanbiedingen, snelle levering

Fijn en vriendelijke mensen

De bestelling goed, alleen met postnl iets minder, omdat ze zeiden dat tussen 1 e 3 februari aankomen maar verder heb ik niets meer van gehoor. Groetjes

Over Vedax

Vedax gelooft in de kracht van de natuur. In innovatieve en natuurlijke voedingssupplementen en cosmeticaproducten. Ontwikkeld voor iedereen of voor mensen in specifieke situaties of levensfasen.