super

snelle levering ,perfect

klantvriendelijk en accuraat

snelle telefonische reactie met de juiste informatie en de spoedige bestelling van een kwalitatief uitstekend product

Prima produkt. Snelle levering

Mijn zoon en ik gebruiken de Vedax huidcreme (voorheen FES) al zeker 15 jaar. Ook te gebruiken door veganisten

Probleemloos

Op tijd en keurig verpakt. Jammer dat het kleine presentje niet meer wordt bijgevoegd! Was destijds een leuke geste!

Top levering

Prima afhandeling enl evering.

Niet naar de opmerking gekeken

Had als opmerking dat het per brievenbus post verstuurd moest worden, helaas was het toch een pakketje geworden.

Snel geleverd,

Verder nog geen ervaring mee

Snelle levering, altijd fijne samples bijgesloten!

Top Service!

Deze creme voor het eerst besteld via de site. Super snelle service, en wat een verrassing al die proefmonsters wat erbij zaten!! Heel erg leuk! Ik weet waar ik voortaan altijd de creme ga bestellen!

verwerking order goed, verder nog geen ervaring

zie boven

Snelle levering en extra informatie

Snel geleverd via de post en extra informatie over veel producten die ze verkopen, vond ik een aangename verrassing!

Alle producten aanwezig, goed verpakt.

Snelle afhandeling van de bestelling. Goede verpakking. Levering via PostNL was vertraagd.

Prima...verassend veel samples

Ik ben verrast door de hoeveelheid extra’s er bij de bestelling zaten. Super, zitten al fijne spullen bij.

Heel goed, verpakking te groot voor het product.

Prima ervaring, alleen vind ik de verpakking erg overdreven. Grote doos met nog een kleiner doosje voor een potje crème.

kk chill

werkt gewoon goed, kan eindelijk slapen fuck blowen geef je me druppels

Ik ben 100% tevreden over alles. bedankt!

de service is buitengewoon goed, snelle levering, goede kwaliteit

Op tijd binnen en goede, natuurlijke producten.

matig deze keer

Er was een fout in mijn huis- en telefoon nummer zag ik in de bevestiging van mijn bestelling.Ik heb de klantenservice een mail gestuurd en het zou goed komen maar het huisnummer bleef 9 ipv 12. Ik heb de mevrouw op nr 9 een briefje gegeven met uitleg maar zij had het pakje al geweigerd en retour gezonden (vrijdag). Dinsdag kreeg zij opnieuw een pakje en stuurde de postbesteller door naar nr 12, ik kreeg nu 2 pakjes 1 voor nr 12 en die van nr 9. Nr 9 opnieuw retour. Ik begrijp dat u het druk heeft, misschien drukker dan normaal, maar dit was toch wel erg chaotisch en onnodige kosten lijkt mij. Mijn pakje was overigens keurig verpakt en snel. Ook is het leuk de monsters van diverse artikelen daarbij te ontvangen. Ik ben ondanks dit "gedoe" best tevreden met uw bedrijf.

Goede kwaliteit

Erg fijne producten en snelle bezorging!

Bestelde product én allerlei monsters ontvangen

Naast dat ik mijn bestelling (silicium druppels) bijzonder snel in huis had zat er een uitgebreide selectie aan monsterverpakkingen bij. Heel erg fijn! Daardoor kun je echt even iets proberen. En dus nu een positieve ervaring met Facetrex crème opgedaan. Dus dat wordt hetvolgende product van Vedax dat ik ga gebruiken. Top!

De produkten van Vedax zijn zeer goed en ben er dan ook zeer tevreden over. Het enige dat wel eens storend is komt door de niet al te snelle werking van PostNL

Silidyn gebruik ik elke dag voor sterkere nagels!

Fijne producten.

De producten die ik tot nu toe besteld heb, bevallen goed!

Snelle goede service

Prima ervaring met het orodukt en met de levering. Super

Heel Goed. Die producten zoals deinst

Hoge kwaliteit en snel levering

Over Vedax

Vedax gelooft in de kracht van de natuur. In innovatieve en natuurlijke voedingssupplementen en cosmeticaproducten. Ontwikkeld voor iedereen of voor mensen in specifieke situaties of levensfasen.