Goede producten, goede service en snelle levering.

Goede producten, goede service en snelle levering.

• Gekozen voor Natureko omdat.. Duurzaam

• Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Zeer snelle levering en echt mooie, kwalitatieve producten!

• Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

de best eco vriendelijke verpakkingen

zeer goede verpakkingen, diverse keuzes en grote aanbod

• Gekozen voor Natureko omdat.. het eco vriendelijk is.
  • Eventuele verbeterpunten.. stevigere karton

Snelle toezending

De vorkjes bevallen onze gasten heel goed! En ze zijn herbruikbaar

• Gekozen voor Natureko omdat.. Goede prijs en goed product
  • Eventuele verbeterpunten.. geen

Erg Prettig

Al vaker bij Natureko besteld. Goed contact met de klantenservice. Prima producten van hoge kwaliteit!

• Gekozen voor Natureko omdat.. Bio plastic nodig.

Goeie service

• Eventuele verbeterpunten.. nvt

Top kwaliteit producten

• Gekozen voor Natureko omdat.. Milieuvriendelijke poducten
  • Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

Goeie spullen en betaalbaar, verzending wisselvallig

Spullen altijd in orde, verzending wisselvallig

• Gekozen voor Natureko omdat.. Prijs
  • Eventuele verbeterpunten.. Verzending

Pakket is niet geleverd bij de buren dus ik heb nog niets

Kunnen jullie natuurlijk niks aan doen maar er wordt doodleuk gelogen door post nl over de bezorging van jullie product. Het zou geleverd zijn bij de buren omdat er voor het pakket getekend moet worden. Hoop dat er nog een mouw aan gepast kan worden want ik heb de bestelling zaterdag ochtend nodig

Altijd fijn bestellen bij Natureko

Snelle levering, is goed verpakt. Je hoeft geen grote aantallen af te nemen.

• Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

Snel geleverd en prima product

Fijn ook dat het biologisch afbreekbaar is

• Gekozen voor Natureko omdat.. Duurzaam

Fijne service

Al enkele malen heb ik bij Natureko besteld, als particulier om traktaties mee te maken. Altijd fijne service, snel antwoord bij vragen en snelle verzending. Aanrader!

• Gekozen voor Natureko omdat.. kleine afname hoeveelheden mogelijk, groot assortiment

Goeie kwaliteit

De menuboxen zijn perfect voor 1 portie niet te groot niet te klein!

• Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

Tevreden met de service en levering van producten

Wij zijn tevreden over de service die Natureko biedt. Website is toegankelijk en het snel kunnen leveren van producten is enorm fijn.

• Gekozen voor Natureko omdat.. Natureko als enige leverancier het product levert die wij zoeken
  • Eventuele verbeterpunten.. Het komt wel eens voor dat een product niet altijd beschikbaar zijn. Op het moment dat we dit nodig hebben kan het uiteraard vervelend zijn.

Tevreden!

De producten die we nodig hadden waren ruim voorradig en snel geleverd. Klasse!

Vlot, vertrouwd en voordelig

Snel gevonden wat gezocht werd, voelde vertrouwd en goederen werden snel geleverd.

• Gekozen voor Natureko omdat.. gevonden wat gezocht werd
  • Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

Goede service en mooie producten!

Toen ik na een paar dagen nog geen mail kreeg met de Track&Trace, heb ik naar Natureko een mail gestuurd met de vraag hoe dit precies zit. Ik kreeg heel snel een duidelijk antwoord. Ze hadden het voor mij uitgezocht: drukte omtrent de feestdagen zorgde voor vertraging. Zij hebben mij zelf de T&T gestuurd zodat ik de levering zelf kon volgen. Hele goede service dus! Hiervoor mij dank.

• Gekozen voor Natureko omdat.. Ik mooi en kwalitatief goed wegwerp servies en bestek wilde voor het verjaardagsfeestje van mijn dochtertje.
  • Eventuele verbeterpunten.. Iets meer keuzemogelijkheden in het minimale aantal dat je per product kunt kiezen. Maakt het ook nog aantrekkelijker voor particulieren ; )

Beetje dom, ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Tja, ik weet niet wat ik ervan vind, want ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wat later wil ontvangen.

• Gekozen voor Natureko omdat.. Milieuvriendelijk. Ook kleinere hoeveelheden mogelijk.
  • Eventuele verbeterpunten.. Pas vragen wat de klant ervan vindt als het product geleverd is.

Snelle levering en product is van goede prijs/kwaliteit

Ik heb dessert cups met deksel besteld voor het kerstdiner van school. Je kunt het hygiënisch opbergen in de koelkast en het is stapelbaar. Het dessert ziet er ook nog eens erg leuk uit. Ik ga dit product vaker bestellen.

• Gekozen voor Natureko omdat.. Het eruit kwam door mijn zoekopdracht op Google.
  • Eventuele verbeterpunten.. N.v.t.

proma bakjes niets mis mee

• Gekozen voor Natureko omdat.. goed
  • Eventuele verbeterpunten.. graag in wit

Prima en snel geregeld

Aantal samples aangevraagd. Kwam op de gevraagde dag binnen.

• Gekozen voor Natureko omdat.. Duurzaamheid
  • Eventuele verbeterpunten.. Minder e-mails sturen na het doen van een bestelling. Inclusief PostNL heb ik 6 e-mail gekregen.

uitstekend

Uitstekend service, de behandeling is netjes. Geen klachten!

Over Natureko

Natureko importeert en verkoopt biologisch afbreekbare disposables. De grondstoffen van deze disposables zijn onder andere palmblad, suikerriet, hout en PLA-maïs. Natuurlijke materialen bieden hét alternatief voor milieuonvriendelijke, plastic verpakkingen. Wij vinden het erg belangrijk om verantwoord met de natuur om te gaan. Natureko wil daarom met haar producten bijdragen aan een beter milieu en een verantwoorde maatschappij.