Makkelijk en snel

De overstap ging erg gemakkelijk en snel.

Betrouwbaar

Zeer betrouwbaar. Wat ze beloven doen ze ook in werkelijk..

mijn keus was snel gemaakt

Mijn zoektocht naar een nieuwe provider die bij mijn wensen past was snel gemaakt dankzij providercheck

Goede hulp bij het maken van een keuze

Soepele ervaring

En goede ervaring.

Doen wat ze hebben beloofd

Zonder gedoe mijn cashback ontvangen, heel fijn!

Makkelijke en toegankelijke website

Goeie website en was accessible om vergelijkingen te doen tussen verschillende providers.

overzichtelijk, simpel en snel

Providercheck is geeft snel, makkelijk en duidelijk overzicht!

Very good service

I recommend this website.

Eenvoudige manier om te besparen bij de Provider keuze

Eenvoudige manier om geld te besparen op je provider keuze! Cash back werd ook snel uitbetaald.

Helemaal top

Heel fijn en duidelijk overzicht voor wat de beste optie voor mij was. De provider die me aangeraden werd heeft ook uitstekende service verleend en van de week heb ik ook mijn cashback cadeautje ontvangen, er leuk! Dankjulliewel.

Prima vergelijkings site

Overzichtelijke site met genoeg filter mogelijkheden. En altijd leuke eenmalige bonus bij overstap.

Prettig!

ProviderCheck provides complete and helpful reviews so I can choose the best provider to go. Furthermore, the deal is the best!

Leuke aanbiedingen , netjes geregeld !!!!

Prima afspraken nagekomen

Super goede vergelijking site

Ben zeer tevreden 2de keer overgestapt via providercheck bedankt duidelijke en betrouwbare vergelijking site

Hartelijk dank, providercheck team!!

Weer prima, zoals altijd.

Een Mooie Onafhankelijke site !!

Een Eerlijke en betrouwbare site, die Niet verbonden is aan een provider en dus 100% objectief is. Snelle afhandeling. Bedankt !!

Heel handig om goed te vergelijken

Door providercheck goedkoopste deal kunnen vinden. Cashback actie snel uitbetaald. Helemaal top

Erg goede service

Ik beveel deze website aan. Alles goed geregeld.

goed en snel

super

ProviderCheck was heel behulpzaam toen er onverwachts buiten hun schuld problemen waren met de aanmelding bij Ziggo.

Zeer tevreden.

Goedkoopste provider gevonden en cashback gekregen.

Top website. Zeer betrouwbaar

Goede site. Heel betrouwbaar! Service top!

Geachte Moustafa, Zoals wij u ook per e-mail hebben laten weten heeft onze medewerker een fout gemaakt en in plaats van € 35,00 u een bedrag van € 30,00 uitgekeerd. Inmiddels is dit ook reeds rechtgezet en is het verschil aan u uitbetaald. Wij betreuren het dat u dit direct aanvliegt met een negatieve review, en niet eerst contact met ons op hebt genomen. Ondanks alles bedanken wij u voor uw overstap via ProviderCheck en wensen wij u het beste toe met uw nieuwe internet provider.

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!