duidelijke vergelijking tussen de verschillende aanbieders

De site biedt een duidelijke vergelijking van de verschillende aanbieders. Je kan je keuze weloverwogen maken. Dat er ook een cashback-actie is is mooi meegenomen.

Snel de voor mij meest geschikte aanbieder gevonden.

Het bestellen ging gemakkelijk.

Super geregeld

Ik ben van ziggo naar kpn overgegaan en dat ging goed!

Fijne site, duidelijk, goede service

Excellent service

I checked the best internet with ProviderCheck.nl and decided to go for Ziggo because of average of delivery time. They also offered 50% first 5 months and cashback. Thanks ProviderCheck.nl Regards Diego

Snel en behulpzaam

Deze week overgestapt via provider check. Even contact gehad met medewerkster omdat me iets onduidelijk was. Goed geholpen en cashback was binnen 24 uur geregeld en goedgekeurd. Wat een snelle service en behulpzame medewerkster.

Prima , snelle reactie op cashback aanvraag!

Makkelijk snel en volgens afspraak!

ProviderCheck heeft mijn erg geholpen bij mijn keuze. Elke provider prijst zichzelf aan dus ik twijfelde erg tussen 2 providers. ProviderCheck gaf duidelijk aan bij wie mijn internet het snelst was. Verder kreeg ik nog 50 euro cashback bij ProviderCheck. Ook toen ik mijn cashback indiende kreeg ik snel en vriendelijk mailtje terug. Ik ga hier in de toekomst zeker gebruik van maken

Ik kreeg de cash back erg snel op mijn rekening

Ik kon de providers makkelijk vergelijken

Goede service en snelle regeling van cashback

Snel allemaal geregeld en leuk om wat extra korting te kunnen krijgen. Snel op de rekening terug gestort. Misschien iets duidelijker laten zien waar je dit formulier op de website kan downloaden. Dit staat ergens klein weggewerkt.

Vlotte afhandeling

Ik ben snel geholpen en heb mijn geld binnen een paar dagen op mijn rekening gestort gekregen.

Heel erg fijne website, gemakkelijk en behulpzaam

Prima site met alle alle overzichtelijke info die je nodig hebt om providers te beoordelen.

Aanbevelenswaardig. Teruggave cashback werkt vlot. Ik ga deze site volgend jaar weer gebruiken.

Goede duidelijk advies. Gemakkelijker keuze te maken.

nvt

Top website

Goede duidelijke website. Brede vergelijking aanbieders

Snel gezocht en cash-back keurig

Binnen paar dagen de cash-back ontvangen en ook korting bij abo afsluiten liep goed.

Prima site met goede informatie

Providercheck is een goede hulp bij het kiezen van een internet leverancier.

Snelle service, goed aanbod

Heldere site om verschillende aanbiedingen te vergelijken, snel afgesloten en vlotte verwerking van de cashback. Heldere communicatie per mail mbt een foutje aan de kant van de gekozen provider. Aanrader!

Betrouwbaar

Ben overgestap via providercheck,ze komen hun woord na. Ik zou binnen 3 weken de cashback ontvangen dat stond zelfs een week eerder op de rekening.Nu stap ik voortaan altijd over via providercheck!!!!

prima site

heb ik via Providercheck.nl een contract afgesloten ben ik wel tevreden , ben ik blij met mijne keuze

Overzichtelijk

goed overzicht van aanbieders met duidelijke prijzen en voorwaarden

Op basis van postcode een snel overzicht ontvangen van aanbieders en daaruit makkelijk een keuze kunnen maken. In principe vreemd dat je dan naar de site van de provider zelf wordt gestuurd omdat dan ook niet duidelijk is hoe cash back geregeld wordt. Later info op site gelezen en snel en makkelijk cash back gevraagd en gekregen

goed en vlot

makkelijke website overzichtelijk zou het voor volgend jaar weer gebruiken

Overgestapt via providercheck en nog een leuke cashback ontvangen binnen 2 weken.

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!