Goed geregeld

Een mooie extra bonus bij de overstap naar ziggo

Goed vergelijken

Goede vergelijking van aanbieders. Daarnaast duidelijke en spoedige afhandeling van gemaakte afspraken.

Er is er maar één waarbij je superfijn kunt checken!

Voor de vierde keer intussen gebruik gemaakt van ProviderCheck.nl. En het loont om steeds over te stappen en met nog een bonus toe.

prima service.

Elk contract dat afloopt moet je heroverwegen en zo nodig elders afsluiten. Bij een vergelijkingssite kan je dan vaak ook nog een korting of cashback krijgen. Zo ook bij Providercheck.nl Prima geregeld. Raar land eigenlijk, hè, dat Nederland !

Alles ging goed en snel

Site was duidelijk en gaf een duidelijk overzicht van alle mogelijkheden.

Goed en makkelijk

Altijd leuk om een cashback te krijgen. Ging makkelijk en snel

overzichtelijke vergelijkingssite

Bij het uitzoeken van een nieuwe provider staat alles netjes gerangschikt. De filters die je kunt toepassen zijn ook handig.

Snel geregeld

Binnen no time was het geregeld en stond het geld op mijn rekening. #aanrader

Doen wat ze zeggen!

Gekeken naar een goede en goedkope nieuwe provider. Dit lukte via Providercheck. Overstap was eenvoudig en snel.

Super handig en goed geregeld

Alles is snel en correct geregeld

Overzichtelijk, duidelijk en gemakkelijk vergelijken. Betrof een nieuwe aansluiting, dus geen ervaring met een overstap, maar ging gemakkelijk en snel. De extra korting via providercheck verliep ook soepel en snel.

Super makkelijk en fijn

Goede service en makkelijk vergelijken

Useful website and I appreciate the discount on my new internet

Easy to navigate and compare internet plans on the website. Great that they provide a discount/bonus for selecting a plan too. It was easy to navigate how to get the discount.

Duidelijk en overzichtelijk

Was op zoek naar een Sim only abonnement had al eerder goede ervaring gehad met Providercheck.nl Zo ook nu weer duidelijke en overzichtelijke aanbieders waar je gemakkelijk een keuze uit kunt maken en nog een bonus oplevert ook mooi meegenomen!!!

Snelle cashback

Cashback was makkelijk en snel teruggestort

Lees goed wat je ervoor moet doen en volg de stappen. Mijn cashback werd in eerste instantie afgewezen maar daar werd werk van gemaakt door providercheck en ik ontving het alsnog!

Heel goed geregeld

Je krijgt echt je geld, super!

Correct en snel geregeld

De overstap is snel en correct geregeld. De cash back is binnen 3 weken uitbetaald. Top!

Goede overzicht van vele aanbieders

Naar aanbieders gekeken voor beoogde Internet (snelheid). Internet aansluiten verliep probleemloos met overstapservice. Enkele tijd na aansluiting cashback aangevraagd en gekregen

Top service!

Ik ben overgestapt naar een nieuwe provider die voor mij het voordeligste naar voren kwam bij ProviderCheck. Top service!

Hoogste cashback en snel uitbetaald

Ik had verschillende vergelijkingssites bezocht en via ProviderCheck.nl kreeg ik de hoogte cashback voor mijn bestelling. Voor mij een onbekende vergelijkingssite, dus was wel wat sceptisch voor de goede afloop. Mijn gevoel bleek geheel onterecht. Na het uploaden van mijn bevestiging van de provider, heb ik direct een aanvraag ingediend. Hoewel mijn abonnement pas in mei start, kreeg ik binnen een aantal dagen al de cashback op mijn rekening gestort.

Een hele fijne ervaring

De cashback was heel gemakkelijk aan te vragen. De cashback is vervolgens snel ontvangen. Ben heel tevreden.

Prima overstap en cashback

Alles goed en snel geregeld.

Koperweg 11 J

2401LH Alphen aan den rijn

0883232032

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet en sim only vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!