makkelijke manier van overstappen

ging heel gemakkelijk en kon ook veel besparen

Doen wat ze zeggen

Goed!

Mijn tv en internet abonnement was bijna afgelopen en dan is het handig om te gaan shoppen. Via deze site vond ik de juiste aanbieding en kreeg ik ook nog een tientje als bonus op mijn rekening van deze site gestort en dat kreeg ik ergens anders dus niet. Ook verliep de communicatie prettig.

Heel goed snel eerlijk en mooie aanbieding!

Zeer tevreden!!

Snelle reactie, behulpzaam en leuke meevaller!

Ben blij dat ze heel snel reageren als je iets kwijt wilt!! Complimenten!!

toffe site, doet wat ze zeggen!

elk jaar zoek ik een nieuwe internetprovider (net als een nieuwe energieleverancier) en deze keer ontdekte ik dat ik via Providercheck de laagste jaarkosten kom bereiken. Dat kwam door het welkomstgeschenk dat Providercheck mij beloofd. Afgelopen maandag ben ik gestart met aanmelden bij de nieuwe provider en vanmorgen kreeg ik het welkomstgeschenk van Providercheck op mijn bankrekening gestort en zowel de oude als de nieuwe provider sturen mij geruststellende mailtjes over hoe de gang van zaken zich zal ontwikkelen. Daar heeft Providercheck dan niet zoveel mee te maken maar de start van het proces ging wel via hen en dat ging duidelijk en snel.

Uitstekende service.

Ik werd super geholpen met mijn cash-back vraag. Ondanks dat het abonnement pas over enkele maanden ingaat heb ik de cashback nu al op mijn rekening. Fantastische service

De site is duidelijk en goede klantenservice

De site is duidelijk en overzichtelijk en de klantenservice reageert snel en is erg vriendelijk

Eenvoudig om mee om te gaan

Met Providercheck kun je goed in kaart brengen welke de verschillen zijn en die per provider bekijken of met meertegelijk zodat de verschillen duidelijker zijn. Prima instrument!

Werkt perfect

Het aanmelden en de opzegging van mijn oude contract verliep vlekkeloos.

Oké

Oké

Gebruik was eenvoudig, snel en overzichtelijk

positief

Al 2 keer zonder problemen overgestapt. Is goed geregeld

Al 2keer zonder problemen overgestapt

Goede vergelijkingssite en men doet wat men zegt

Heel goed gegaan

Goed inzicht van abonnementen/redelijk goede interface

Mijn ervaring met Provider Check is dat het een handige site was, waar je op een simpele manier verschillende abonnement typen en kosten kon wijzigen naargelang de wens. Het was daarnaast redelijk overzichtelijk en kostte niet per se veel tijd.

Snel en duidelijk!

Snelle vergelijking kunnen maken, nieuw abonnement afgesloten en cashback een dag later ontvangen!

Uitstekend Belofte is een belofte Netjes nagekomen

Prima service, snel inzichtelijk en vlot geregeld

Snel duidelijk wat voor mij het meest gunstig is. Eenvoudige administratie en vlot geregeld. Fijn!

Very good

Very good offers

Helemaal top, snel alles geregeld en 10 euro cashback ook supersnel.

Zo snel, dat had ik net even nodig, helemaal top. Het team van Providercheck. Bedankt

alle providers in één oogopslag vergelijken in prijzen en service wat ze geven

Makkelijk en snel

Overzichtelijke site en duidelijk resultaat, ook snel mijn geld gehad van de cashback actie. Top!

Makkelijk en overzichtelijk!

Het overzicht om alles met elkaar te vergelijken is duidelijk en overzichtelijk. Niks op aan te merken.

Simple and clear presentation

Not sure about bias in recommendations or not as they run a cash back promotion presumably sponsored by the very same companies that they are recommending. But in terms of the service provided in the website I had no trouble navigating different presented options and comparing them.

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!