Top service!

Ik ben overgestapt naar een nieuwe provider die voor mij het voordeligste naar voren kwam bij ProviderCheck. Top service!

Hoogste cashback en snel uitbetaald

Ik had verschillende vergelijkingssites bezocht en via ProviderCheck.nl kreeg ik de hoogte cashback voor mijn bestelling. Voor mij een onbekende vergelijkingssite, dus was wel wat sceptisch voor de goede afloop. Mijn gevoel bleek geheel onterecht. Na het uploaden van mijn bevestiging van de provider, heb ik direct een aanvraag ingediend. Hoewel mijn abonnement pas in mei start, kreeg ik binnen een aantal dagen al de cashback op mijn rekening gestort.

Een hele fijne ervaring

De cashback was heel gemakkelijk aan te vragen. De cashback is vervolgens snel ontvangen. Ben heel tevreden.

Prima overstap en cashback

Alles goed en snel geregeld.

Eenvoudig en snel geld verdiend

Via ProviderCheck.nl nieuw abonnement afgesloten. Transparant en duidelijke correspondentie. Komt afspraken na en geld is snel verdient. Abonnement is even duur als ik het afsluit bij Ziggo, maar via ProvederCheck.nl toch een stuk goedkaper. Zeker een aanrader.

Heel erg goed

Heel erg goed

Mooie acties , reageren snel als je niet weet hoe t werkt en snelle cashback. Al een aantal keer gebruik van hun gemaakt ,zowel ik als mijn zoon.

Overstap goed geregeld !

Ook de cashback van de actie snel op de rekening ontvangen.

The cashback and deal was really great

I decided to switch my internet to KPN from Ziggo. I got a really nice deal on providercheck.nl with better price than on kpn website and also some good cashback

All good

Everything was in order, as one would expect

Heel duidelijk en vlot

Ik kreeg snel te zien welke providers er waren en hoeveel het mij zou kosten. Ns het maken van een keuze waren alle stappen duidelijk en overzichtelijk. Ook prettig, ik voelde me op geen moment onder druk gezet, ik kon rustig de verschillende opties doorlopen

Duidelijk en snel

Ik kon heel snel een duidelijk overzicht krijgen van de aanbieders, en zien wat voor mij het meest gunstig is. Het regelen van de overstap ging simpel, en alle stappen waren helder en duidelijk.

No hassle and rewarded as promised

Filled up the claim form after signing with a provider and the cashback was banked in within the stated period. Have also recommended to a friend

Goede providerCheck

Goede provider-Checker voor een keuze te maken welke provider bij je past. En een mooie actie bij het aanmelden bij het afsluiten via provider-Check. Ben zeer tevreden over deze site.

Het uitzoeken wat voor mijn situatie het beste abonnement was ging heel gemakkelijk op de site. De nieuwe kaart van 50+was na 2 dagen al binnen met goede communicatie over de overstapdatum en tijd. Nadat dat gebeurd was werd heel snel mijn bonus van €40,- op mijn rekening gestort. Tot mijn grote verbazing kreeg ik ook nog een code om bij de Pathé thuisbioscoop een film te bestellen. Wat een geweldige site.

Geen gedoe gewoon netjes geregeld. De overstap en cashback. Ik ben tevreden.

Makkelijk vergelijken,overstappen en besparen

Nadat ik al jaren bij dezelfde provider zat, ben ik via provider check gaan kijken wat ik zou gaan betalen bij andere providers. Ik had alleen internet, maar wilde toch graag tv erbij. Zo kwam ik erachter dat ik beter kon overstappen naar een andere aanbieder. Via provider check werd ik doorgestuurd naar de website van de provider, gegevens ingevuld en paar minuten later de bevestiging. Via providercheck kreeg ik na 2 weken ook nog een klein geldbedrag gestort.

een uitstekend bedrijf

Ik koop al 2 jaar een sim-abonnement bij jullie en ben tevreden. en ik kreeg voor elk abonnement een cashback van 40 euro, dus 80 euro in totaal.

Topservice

De overstap is snel en goed verlopen. De Cashback is snel overgemaakt en zelfs een mooie Pathé voucher ontvangen.

Goede cashbackacties

Prima verlopen, cashback snel ontvangen.

Duidelijk overzicht en uitbetaling

Duidelijk overzicht over diverse aanbieders en snelle uitbetaling zoals beloofd

Zij hadden de beste deal

Best goed mijn huiswerk gedaan en dit was de beste deal en gewoon eerlijk en oprecht.

Dit bedrijf houd zich aan zijn beloftes

Goede en heldere website met eerlijke informatie die klopt en zij komen hun afspraken na.

great website

I found a phone subscription that works for me here, the cost is reasonable, the service is excellent, plus there's cashback, it's great and highly recommended.

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet en sim only vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!