Heel tevreden

Snel en correct afgehandeld

Mijn ervaring met providercheck is positief. Telefonisch contact was ook goed. Het enige wat voor mij onduidelijk was , was bij het invullen moet je op het laatst een bestand oploaden. Er staat niet bij welk bestand, maar na telefonisch contact was duidelijk dat het je contract betreft. Misschien kan dat erbij gezet worden, want ik moest gaan uitzoeken wat er bedoeld werd. Voor de rest top, de cashback ging ook probleemloos. Mvg

Gemakkelijk!

Ik heb nog nooit zo gemakkelijk geld kunnen besparen.

Geen gedoe en doen wat is beloofd!

Bij mijn nieuwe ADSL-abonnement vrij snel na aansluiting volledige beloofde bedrag op de rekening. Da's toch weer 1,5 maand gratis internet!

duidelijk, geholpen toen ik een probleempje had en cashback binnen paar weken ontvangen.

smooth and swift experience

Process is simpl. clear distinction betewwn different providers. Easy cash back request process.

Probleemloos

Overstappen is altijd een gedoe zou je denken, maar het meeste wordt je uit handen genomen. Opzeggen en/of nummer meenemen is allemaal inbegrepen en dan nog een cashback op de koop toe. Vergelijken is eenvoudig en een simpele manier om geld uit te sparen, want de prijsverschillen kunnen enorm zijn.

Snel en prima geregeld. Duidelijk

Prima internet vergelijken

Beste aanbod dat goed te vinden is en extra korting ook netjes overgemaakt

Goede onafhankele keuzes.

Vaak zijn vergelijkingssites gekleurd waardoor je niet altijd de voor jou beste keuzes krijgt. Deze ervaring had ik niet bij Providercheck. Daarnaast ook nog de cash bonus volgens afspraak gehad wat het geheel heel positief maakt.

Doen wat ze zeggen

Super geregeld, ze doen wat ze beloven!!!

super gemakkelijk vergelijken

Alle abonnementen en abonnementsvormen keurig weergegeven erg gemakkelijk om te vergelijken

Super service!

Simpelweg de cashback actie gedaan via providercheck, overgestapt naar Ziggo en m'n geld op m'n rekening ontvangen. Top!

zonder meer goed

duidelijk, eerlijk, komen afspraken na,

Snelle uitbetaling

Providercheck: een topsite !!!

Voor de eerste keer gebruik van gemaakt om over te stappen naar een nieuw mobiel-abo. Duidelijke en overzichtelijke site om gemakkelijke en voordelige keuze te kunnen maken bij wie je een abo wilt afsluiten. En je wordt nog beloond ook met cashback! Ga mijn zus en anderen hierop ook attenderen. En dit niet alleen voor mobiel, want deze mogelijkheid is onlangs toegevoegd. Team providercheck: Helemaal top, ga zo door als onafhankelije partij.

Goed, handig en redelijk betrouwbaar

In het algemeen was de ervaring goed, makkelijk om prijzen te vergelijken en via de site een abonnement af te sluiten. De prijzen op de site en die van de leverancier kwamen niet overeen, en heb daarover nog steeds geen reactie ontvangen. Verder tevreden en ga er zeker vaker gebruik van maken.

Snelle en correcte uitbetaling van cashback. En dat zelfs bij een late indiening van weken.

Goed geregeld

Overstap is goed gegaan

persoonlijk heel goed geholpen met afsluiten abonnement

persoonlijk heel goed geholpen met afsluiten abonnement.

Zeer tevreden.

Overduidelijk en duidelijk

Met een oerwoud aan aanbieders is het fijn dat je hier in een keer overzicht kan krijgen.

Eenvoudig, overzichtelijk en snel geregeld

Duidelijke en overzichtelijke vergelijking, fijn dat je via de provider zelf uiteindelijk afsluit. De cashback stond verrassend snel al op mijn rekening. Handig dat ook een reminder ingeschakeld kan worden tegen einde looptijd. Binnen 3 dagen alles in huis en aangesloten en binnen een week de cashback terug.

Duidelijke website, snel vergelijken

Goed website

zoals belooft

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet en sim only vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!