Snel geregeld

Overstap gemaakt en cashback aanvragen was makkelijk en snel geregeld, hopelijk gaat de overstap zelf ook soepel

Doen wat ze beloven.

Ook de cashback snel op de rekening!

Doen wat ze beloven.

Ook de cashback snel op de rekening!

Snel geregeld, netjes cashback ontvangen.

Snel geregeld, netjes cashback ontvangen.

Snel en eenvoudig

Overstappen via providercheck is heel eenvoudig. Snel en gemakkelijk. Binnen een paar minuten geregeld en oude provider wordt opgezegd.mekkelijker kan het niet.

Snel en eenvoudig

Alles liep vlekkenloos.

Duidelijk, transparant en snelle cash back

Goede vergelijkingen. Heldere informatie en snelle cash back.

Snel uitbetaald

Werkt zeer goed

Snel uitbetaald

Werkt zeer goed

De vergelijkingswebsite was overzichtelijk en ook het invullen van het cashback formulier spreekt voor zich. Na ongeveer een week stond het geld op mijn rekening. Ik ga volgend jaar weer gebruik maken van providercheck.nl

Werkt prima

Werkt prima en vlotte uitbetaling cashback

Doen wat ze beloven

Keuze gemaakt, abonnement afgesloten, netjes 10 Euro gekregen.

Doen wat ze beloven

Keuze gemaakt, abonnement afgesloten, netjes 10 Euro gekregen.

Bedankt voor u dienst , vriendelijke medewerkers . Binnen enkel dagen was alles geregeld en ik had mijn geld binnen super snel . Bedankt voor u dienst en veel succes

10 euro in plaats van 50 euro

Advertentie op 2022-11-20 op de site was dat ik krijg 50 euro. Ik heb allen 10 euro gekregen

10 euro in plaats van 50 euro

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet en sim only vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!