10 euro in plaats van 50 euro

Advertentie op 2022-11-20 op de site was dat ik krijg 50 euro. Ik heb allen 10 euro gekregen

Eenvoudig overstappen

Heel gemakkelijk overstappen via providercheck . Vul je gegevens in en overstappen wordt geregeld en opgezegd bij oude provider. Eenvoudig en gemakkelijk. Geweldig.

Really a portal to compare with a Cashback

Good work

Top,

Fijne afwikkeling

Nvt

Zeer goed!

Klantenservice hielp me goed en gaf duidelijke informatie. Via de website alles regelen was ook erg gemakkelijk.

Great comparison between services

Was able to compare the various services at my residence and picked the best one. Also received the cashback from PrioviderCheck. Definitely recommend this.

Trust to Providercheck

Ik heb internet gekocht bij ziggo via providercheck. Dus ze beloofden 50 euro terug en ik kreeg het. Nogmaals bedankt.

Super makkelijk vergelijken providers

Makkelijk kosten besparen

Voordeligste deal

Voordeligste deal icm cashback

Goede hulp voor de juiste keus

De provider check heeft me goed geholpen de juiste keus te maken. Duidelijk op een rij welke partij het meest voordelig is. Tip: vooral goed lezen wat de prijs in de toekomst gaat zijn. Ook al lijkt de een in de eerste maanden interessanter.

Duidelijk, eerlijk, betrouwbaar.

Aangemeld via Provider.nl duidelijke informatie. Verliep goed, tevens cashback gegevens ingevuld en ze komen netjes afspraak na.

Duidelijk en prima service

Duidelijk en prima service

Snel en efficiënt

Ik ben onlangs via Providercheck overgestapt. Dat ging heel makkelijk, maar het allerleukste was die €50 extra korting die ik al heel snel op mijn rekening ontving. Aanrader!!

Snel geregeld via de provider. Binnen een week de cashback op de rekening

The website is helpful

I searched for internet providers in ProviderCheck and quickly got comparison results and several recommended vendors. I also got a refunds in the end

Snel en goedkoop

Snel geregeld, maar was niet duidelijk hoe ik mijn cashback kon aanvragen

Prima en snel geregeld

Cash back zonder gedoe op mijn rekening ontvangen. Snelle en keurige service!

Super service en duidelijk .

Prima vergelijking site

Nieuwe provider gevonden (Ziggo)wel jammer dat ik maar de helft vd beloofde casback heb gekregen, e25 ipv e50

Betrouwbaar en snel!

Ik ban via de website ProviderCheck.nl onlangs overgestapt en ik moet zeggen alles verliep vlekkeloos! Ik dienden via het formulier cashback aan en na een paar dagen had ik het al op mijn rekening. Fijne service! Ik kom in de toekomst zeker weer terug op jullie website

Prima vergelijker

Snel geregeld en de hoogste cashback die ook nog eens vlot op mijn rekening overgemaakt werd. Bedankt

Goed geregeld

De stappen waren allemaal duidelijk

Koperweg 11 2401LH Alphen aan den rijn

0883232032

Over ProviderCheck.nl

ProviderCheck maakt internet en sim only vergelijken makkelijk en snel! Wij zijn dé objectieve vergelijkingswebsite van en voor consumenten. Wij zijn niet verbonden aan een provider en dus 100% objectief. Zo krijg jij altijd de allerbeste deal tegen de allerlaagste prijs, want bij ons krijg je namelijk altijd minimaal €10,00 extra korting!