Een zaak die deugt

Nette behandeling, goede service.

Vlot en lekker

Uitgebreid assortiment Heerlijk ook dat er kaaspapier bij geleverd word Vlotte verzending

Vandaag besteld ,morgen in huis . Vers verpakt . Soms met een extra verrassing .

Top geweldig

Alles top verpakt en op tijd bezorgd. Product zoals ik het heb geproefd op de kerst markt in Amsterdam op het museum plein top.

Ik ben zeer content over u .kwaliteit van de kaas maar ook de service en de heldere duidelijk e uiteenzetting van smaken en kruiden. Maar ook de bereiding van de verschillende kaas soorten. Merci jo rosier.

prima service ,eindelijk mijn favoriet kaas ,en ook nog een lekker proefstukje meestal

Prima Zaak ! Service Op en Top

Prima Zaak ! Service Op en Top

Snel, lekker en bijzonder

Het is lastig om goede oude boerenkaast te vinden die lekker scherp is. De kaaskraam heeft hem, ik hoef niet meer stad en land af te zoeken! De kaasfondue is geweldig!

snelle levering, excellente schapenkaas

De Texelse schapenkaas is een aanrader. De kaas wordt snel en goed verpakt geleverd.

Snel, netjes en doet wat het beloofd.

Uitstekend. 👍🏻

Vlotte bestelmogelijkheid Snelle levering Proper Spijtig dat er geen cheddar verkocht word

ik ben zeer tevreden

mijn ervaring is dat ik een tevreden klant ben en erg lekkere kaas

Lekkere kaas en snel geleverd

De online bestelde kazen zijn netjes vacuum verpakt bezorgd. Iedere kaas was voorzien van etiket gegevens zodat je precies weet welke kaas wat is. Ook staat er netjes een houdbaarheidsdatum op. Ga zeker vaker bestellen