Slecht!

Slechte diensten. De informatie op de website over verse biologische kaas is onjuiste informatie. Als je belt, neemt niemand de telefoon op. Weigering om uw geld terug te geven als u niet tevreden bent met hun producten De man genaamd Rieke is arrogant. Klantenservice bestaat niet. Ik raad deze winkel niet aan!!!

Hoi Erica, sorry dat je deze ervaring met ons hebt gehad. We hebben geprobeerd dit persoonlijk op te lossen in goed vertrouwen. De informatie op onze website wordt regelmatig onderhouden en is up-to-date. De kazen zijn retour ontvangen waarna het geld is teruggestort door ons. Wij herkennen ons niet in deze review.

Een stukje thuis buiten Nederland

Goede en ruime keus aan kaas. De bestelling verloopt heel soepel en na enkele dagen is de kaas in huis. Alles netjes verpakt en goed in de vacuum met verbruiksdatum. Mooi zo Nils.

Bestellt und geliefert

Ich habe mir alten Käse bestellt. Der Käse ist sowas von lecker. Kann ich nur empfehlen. Gerne wieder.

Snelle bestelling en lekkere kazen.

De bestelling liep snel en soepel. De kazen zijn lekker en goed verpakt!

Geweldige service

* snelle communicatie * goed advies * grote keuze * netjes ingepakt * extra papier om ze nog in te pakken na gebruik Allemaal super netjes geregeld. Zeker een aanrader!

Groot assortiment en snelle levering

Je hebt een zeer groot aantal keuzemogelijkheden direct bereikbaar vanaf een overzichtelijke website. De verpakking en snelle levering zijn perfect.

Heerlijke kaas en super snel bezorgd!

Kaas is lekker vers en goed van smaak.

Lekkere kaas

Snelle levering. Kaas wordt geleverd in vacuüm verpakking. Netjes verzorgd. Site levert voldoende relevante info. Ben zeer tevreden. Zou zeggen ga door op deze manier, dan levert dat ongetwijfeld nog veel meer tevreden klanten op.

Heerlijke kaas

Heerlijke kaas en netjes verpakt en zelfs extra papier er bij voor je kaas. . Keurig voor de deur gezet in een doos. Fijn dat je ook online kan bestellen,nu je de deur haast niet uit kunt in deze tijd. Groetjes,Jo.

Voor lekkere 20 plus variatie moet je bij KaasKraam zijn

Prima kaas

Voor het eerst besteld en thuus l aten bezorgen. Zeker voor herhaling vatbaar, kaas was lekker en de bezorging zeer netjes

Een zaak die deugt

Nette behandeling, goede service.

Vlot en lekker

Uitgebreid assortiment Heerlijk ook dat er kaaspapier bij geleverd word Vlotte verzending

Vandaag besteld ,morgen in huis . Vers verpakt . Soms met een extra verrassing .

Top geweldig

Alles top verpakt en op tijd bezorgd. Product zoals ik het heb geproefd op de kerst markt in Amsterdam op het museum plein top.

Ik ben zeer content over u .kwaliteit van de kaas maar ook de service en de heldere duidelijk e uiteenzetting van smaken en kruiden. Maar ook de bereiding van de verschillende kaas soorten. Merci jo rosier.

prima service ,eindelijk mijn favoriet kaas ,en ook nog een lekker proefstukje meestal

Prima Zaak ! Service Op en Top

Prima Zaak ! Service Op en Top

Snel, lekker en bijzonder

Het is lastig om goede oude boerenkaast te vinden die lekker scherp is. De kaaskraam heeft hem, ik hoef niet meer stad en land af te zoeken! De kaasfondue is geweldig!

snelle levering, excellente schapenkaas

De Texelse schapenkaas is een aanrader. De kaas wordt snel en goed verpakt geleverd.

Snel, netjes en doet wat het beloofd.

Uitstekend. 👍🏻

Vlotte bestelmogelijkheid Snelle levering Proper Spijtig dat er geen cheddar verkocht word

ik ben zeer tevreden

mijn ervaring is dat ik een tevreden klant ben en erg lekkere kaas

Lekkere kaas en snel geleverd

De online bestelde kazen zijn netjes vacuum verpakt bezorgd. Iedere kaas was voorzien van etiket gegevens zodat je precies weet welke kaas wat is. Ook staat er netjes een houdbaarheidsdatum op. Ga zeker vaker bestellen