Alles perfect

Zowel het bestellen, als de levering zijn perfect verlopen Er was vergeten het stabilisatie zand uit te laden, maar dat kwamen ze uit zichzelf naleveren. Ook het contact per email en telefoon verliep prima. En natuurlijk belangrijk: mooie kwaliteit gras.

Goed geregeld

Borstelmachine gekocht voor het kunstgras, werkt goed. Totaal tevreden!

Kwaliteit gras is prima en op tijd geleverd zoals aangegeven op de site. Enig puntje is dat het er nog al veel grassprieten loszitten. Na een aantal keren stofzuigen werd het al wat minder maar we hebben nog steeds overal in huis kunstgrassprieten.

goede en snelle levering , ziet er mooi uit

Mooi gras, snel geleverd

Wij hebben gekozen voor teder. Heerlijk zacht gras, een makkelijk gelegd.

Complete snelle levering

Volgens verwachting geleverd

Erg goede ervaring

Na aanvraag van het stalenpakket hadden we dit binnen een paar dagen in huis. Fijne, duidelijke informatie op de website, waardoor het goede kunstgras er al meteen tussen zat. De communicatie met de klantenservice over onze bestelling hebben we als vlot en prettig ervaren. Een kleine kanttekening: in de mail over de bezorging stond dat we het transportbedrijf zowel telefonisch als via WhatsApp konden bereiken voor een indicatie over de levertijd. We kregen per Whatsapp maar geen reactie en tijdens telefonisch contact met het bedrijf bleek, volgens een medewerker, dat whatsapp niet werd gebruikt. Wij hebben gekozen voor Kunstgras Paradijs met een vezellengte van 65 mm. Het kunstgras ligt er mooi bij, is echt zacht en zeer kindvriendelijk, zoals ook terecht genoemd is op de site. Onze dochter en wijzelf zijn er erg blij mee!

Alles perfect voor elkaar

Reageren snel op vragen, levering ging prima, goed materiaal.

Netjes op tijd geleverd en ziet er top uit

Top,uitstekend

Was keurig op tijd geleverd ben een half uur van tevoren gebeld vriendelijke man

voldoet volledig aan de verwachtingen.

Beste, Bij deze het product is zoals het wordt voorgesteld alsook de levering zoals het hoort te zijn .

Duidelijke communicatie vooraf. Keurig personeel en advies. En dat tegen een prima prijs.

Snelle levering met goede service

Omdat ik het kunstgras graag snel in huis wilde hebben is er een persoonlijke bezorging gedaan. Super!

Alles super naar wens

Als super geregeld. En top kwaliteit gras. Je ziet gewoon geen verschil

Snel en goed geholpen

Mooie kwaliteit kunstgras en goede service

Ik ben erg blij met het kunstgras (type Paradijs), het ziet er erg mooi uit en is perfect voor de kinderen om op te spelen. Verder was de communicatie over de levering vanuit buitengewoon kunstgras duidelijk en goed.

Levering precies op mijn gewenste leverdatum. Vriendelijke communicatie over bijzonderheden in de bestelling. Meedenken over de bestelling en beste oplossing. Zeer tevreden.

Mooi kunstgras

Mooi kunstgras, goede kwaliteit. Verbeterpunten; het was niet duidelijk hoe dik het stabiliserende doek was. Dit bleek heel dun te zijn, waardoor we met de hoogte van het zand niet goed uitkwamen en we last minute nog dempingsplaten moesten kopen. Verder hadden we graag instructie gehad over hoe het kunstgras aan de randen op de opsluitbanden vast te lijmen Er zat verder ook geen instructie o.i.d. bij, maar goed, dat staat natuurlijk wel op internet. Al met al goede kwaliteit, maar nog wel wat te verbeteren.

Wij moeten het pakket nog uitrollen,dus hebben het nog niet gezien,maar komt goed denk ik. Qua verpakking en aflevering ziet het er goed uit.

Vriendelijke bezorgers

Snel bezorgd. Goede kwaliteit.

Bestellen en info is prima

Het bestellen, een proefmonster krijgen, gaat allemaal goed. Wat niet handig is de levertijd die staat vermeld bij het bestellen, deze is achteraf niet haalbaar. Na mailverkeer wordt het wel prima opgelost!

Uitstekend geholpen vriendelijke eb hulpzame personeel

Perfecte service!

Vooraf gebeld, super. Chauffeur was keurig en keek de aflevering netjes na. Ben helemaal tevreden ook met het gras natuurlijk.

Gewoon zoals het hoort

Makkelijk te bestellen. Netje gelverd en erg fijn materiaal om te plaatsen. Goede prijs voor nette kwaliteit

Top gelegd!

Kunstgras Ultiem besteld met legservice optie 3. Eerst goed geholpen bij het aanvragen van de offerte met snelle reactie. Vervolgens keurig en snel gelegd. Mooi gras met een natuurlijke uitstraling. Super tevreden!