Goede service en snelle levering

Gewoon goed

Levering op tijd maar incompleet

Verzorging van transport zeer prettig en accuraat. Bestelling incompleet geleverd. Bijzonder hinderlijk. Ik weet nog niet wat de afhandeling zal zijn.

In 1 woord "Geweldig"

BuitenGewoon Kunstgras heeft perfect werk geleverd. Het contact met iedereen van het bedrijf was erg prettig en - het belangrijkste - het gras is prachtig gelegd. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd en er de mensen die het gras kwamen leggen gingen echt voor kwaliteit (en niet voor snelheid zoals je vaak ziet).

Super tevreden

Firma met vriendelijke en correcte communicatie. Grasmatten zelf van dikke en zachte kwaliteit en redelijk wat goedkoper dan bij ons in Belgie. Na lang zoeken en vergelijken hier terecht gekomen en uitermate tevreden. Een aanrader!

Goede ervaring

Het bestel proces verliep vlag plan. De prijs vh kunstgras en hoe het er uitziet op de staal is goed. Kwaliteit moet nog blijken.

Weet ik niet, het ligt nog niet.

Weet ik niet, het ligt nog niet.

Geweldige service

Zeer tevreden over het proces hoe men bestellingen oppakt en afhandelt. Ook de persoonlijke touch is bijna van nature. Geweldig blij mee. Voorbeeld voor vele andere bedrijven. De 10 is absoluut verdiend. Proficiat. Ga zo door.

Prima eerste ervaring

goed product voor een mooi prijs

Top side lekker logies en makkelijk

Makkelijk besteld en hoef zelf niets uit te rekenen dat doet de computer voor je Een klein min puntje vind ik de verzendkosten die zijn wat pittig verder alles top.

super kunstgras!

goede kwaliteit voor een goede prijs ! vakkundig en snel gelegd.

Goede kwaliteit kunstgras! Professioneel bedrijf. Echt waar voor m’n geld!

Alles op afgesproken dag geleverd. Mooi kunstgras. Prettige mensen die klantvriendelijk zijn! Heel fijne ervaring!

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Het offerte traject alsmede de plaatsing van het kunstgras is gedaan door professionele en vriendelijke medewerkers. De offerte was duidelijk en alle afspraken zijn nagekomen. Het kunstgras ligt er erg mooi bij.

Gewelig

Mooie eerlijke prijs, snelle reactie tijd zowel bij offerte opvragen als afspraak inplannen. Keurige monteurs en uitstekend werk geleverd.

Super goed

Ik heb nog even gebeld om te vragen wanneer het bezorgd zou worden om dat ik het niet kon volgen op de mail via track en trace en ben door Mirella netjes ter woord gestaan. Het Tapijt is goed aangekomen en het is precies wat we gedacht hebben!!!

Na bestelling direct de volgende dag geleverd omdat ze toch in de buurt moesten zijn. Gekozen voor kunstgras ultiem, niet van echt te onderscheiden. Goed zandbed eronder en een stabilisatie doek en het ligt perfect. Top kwaliteit en tip service!

Snelle levering van goed passende grasmatten voor ons project

Na een goed telefonisch overleg, waarbij meegedacht werd over de toepassing van het kunstgras bij een presentatie project, konden we de keurig op maat gesneden stukken kunstgras (zonder samples van te voren gezien te hebben) al de volgende dag ophalen. Het resultaat is geweldig, bedankt Mirella!

Beautiful

Very beautiful gras, I just wished there would have been an instruction manual...In the end we noticed that we did it a little wrong...Also I dont think it was clear to me what angle/ direction the gras should lay...the taping was also not very clear to me...in the end we got it somehow done ;) and it looks pretty, though it seems that you do see the seem quite a bit.

Prima product, prima klantenservice, door omstandigheden mindere levering.

Prima product, prima klantenservice, door omstandigheden mindere levering.

Top levering!

Nette en snelle levering als ook de bestelling die vlot verliep. Goed geholpen en een hele goed prijs/kwaliteit.

kwaliteit top en afhandeling ook top

kwaliteit top en afhandeling ook top

site kan beter

De site geeft verzendkosten van 75 euro. Telefonisch was afgesproken dat ik bankoverschrijving moest aanklikken en dat ik dan een factuur krijg met postpakket tarief. Tot op heden niet gekregen wel het bestelde artikel als pakket, met post nl. geleverde bestelling oke, zo ook de prijs. Met vriendelijke groet Theo.

Blij met onze keuze voor buitengewoon kunstgras

Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede klantenservice, prima levering. Het leggen was best een klus maar de instructies op de website zijn heel duidelijk. Heel tevreden met het eindresultaat

Snelle levering en mooi produkt

Mooie website. Duidelijke omschrijving. Goede prijs enje word goed geïnformeerd. Gras wordt volgens afspraak geleverd. Bezorger ook zeer vriendelijk en behulpzaam

prima mensen en service

Eerst telefonisch contact gehad met aardige dame en zij heeft mij goed geholpen. Later spullen opgehaald bij 2 jongens in loods, direkt en net geholpen

product is geweldig

Ik heb circa 6m2 kunstgras Uniek besteld. Het product is geweldig! Waar ik me wel enorm aan ergerde zijn de verzendkosten. Hier vragen ze namelijk onder € 300,- orderbedrag €75,- voor Transportkosten in rekening brengen begrijp ik, maar dat kan nooit €75 voor 23kg zijn. Dat men marge wil maken begrijp ik ook, maar doe het dan niet op een slinkse wijze en pas je verkoopprijs aan. Uiteindelijk, maar zelf opgehaald... voor het product krijgen ze een 10 voor de service een vette 1