Het gras werd na 3 dagen geleverd . Goede service .voor de 2 e keer besteld en fijn dat het zelfde gras na 3 jaar nog geleverd kan worden.

perfecte service

Vorig jaar kunstgras besteld en dit jaar hetzelfde besteld. Ik kreeg toen een mailtje met de vraag of dit gras tegen elkaar aan kwam te liggen, omdat hier wel verschil in kon zitten. Vervolgens hebben ze gezorgd dat we hetzelfde kunstgras als vorig jaar direct van de leverancier konden krijgen om kleurverschil te voorkomen. Super meegedacht dus. Wij hebben kunstgras Ultiem bestel en echt blij mee. Ziet er heel mooi en natuurlijk uit.

Mooie kwaliteit gras voor een mooie prijs.

We kwamen erachter dat we één meter te kort kwamen. Deze hebben ze verstuurd dmv de Post voor 6,95€. Fijn email kontakt gehad. Prima service!

Super, top kwaliteit

alles was perfect. het product werd geleverd zoals gepland, het personeel was erg aardig en de kwaliteit is super.

Fantastisch bedrijf , wat service en vakmanschap hoog in het vaandel heeft staan.

Vandaag heb ik mijn kunstgras gekregen. Voorafgaand aan het werkelijk leggen van het kunstgras werd de oude grasmat weggehaald en de grond bewerkt tot een egaal gladde ondergrond. Daarna werd het kunstgras door drie heren zeer vakkundig gelegd. Ook hun kennis over hun product was opmerkelijk. Op al mijn vragen hadden de heren een professioneel antwoord. Ik ben zeer tevreden over de manier van werken en opruimen. Een bedrijf om aan te raden!!!

prima materiaal en netjes in overleg geleverd

Ik ben netjes op de hoogte gehouden dat de soort die ik besteld had niet voldoende op voorraad was en dus 2 dagen later pas te leveren was.

Twee keer een fout gemaakt, maar wel snel opgelost.

Eerste keer tekort geleverd, tweede keer verkeerde gras en de derde keer goed geleverd. Klantenservice goed bereikbaar.

Gewoon goed

Goed advies, en makkelijk te bestellen, alles zonder problemen

Mooi gras dat niet van echt te onderscheiden is! Erg blij dat ik voor de hoogste (Teder) variant heb gekozen. Dit komt de echtheid ten goede.

Mooie grasmat voor op ons terras gekocht, goedkoopste genomen maar ziet er top uit! Snelle levering

Geweldige service bij bezorging

Chauffeur was vriendelijk en heel behulpzaam

Vanaf de aanvraag samples en het kopen/bezorgen van de grasmat is allemaal top.

Super tevreden met de qualiteit en de communicatie. Snelle levering

Mooie kwaliteit gras voor een goede prijs

Ben zeer tevreden over Buitengewoon kunstgras. Gras (type droom) is heel mooi. De levering was snel en de prijs was goed.

Wederom snelle levering ...goed verpakt!

nog niet gebruikt

de dienstverlening en de medewerker was echter super vriendelijk en zeer hulpverlenend .

Buitengewoon goed!

Bestelling geplaatst. Kreeg telefoontje omtrent datum van levering. Transport bedrijf kun je contacten ivm met levertijd op de dag zelf. Bestelling correct. Kwaliteit van het gras Buitengewoon. Het nog even op mat snijden van het gras gaat probleemloos met stanleymes o.i.d. Had maar klein stukje kunstgras nodig. Waarschijnlijk laatste van de rol dus grascoupon was ruim bemeten. Vond ik wel prettig.

Alles perfect

Zowel het bestellen, als de levering zijn perfect verlopen Er was vergeten het stabilisatie zand uit te laden, maar dat kwamen ze uit zichzelf naleveren. Ook het contact per email en telefoon verliep prima. En natuurlijk belangrijk: mooie kwaliteit gras.

Goed geregeld

Borstelmachine gekocht voor het kunstgras, werkt goed. Totaal tevreden!

Kwaliteit gras is prima en op tijd geleverd zoals aangegeven op de site. Enig puntje is dat het er nog al veel grassprieten loszitten. Na een aantal keren stofzuigen werd het al wat minder maar we hebben nog steeds overal in huis kunstgrassprieten.

goede en snelle levering , ziet er mooi uit

Mooi gras, snel geleverd

Wij hebben gekozen voor teder. Heerlijk zacht gras, een makkelijk gelegd.

Complete snelle levering

Volgens verwachting geleverd

Erg goede ervaring

Na aanvraag van het stalenpakket hadden we dit binnen een paar dagen in huis. Fijne, duidelijke informatie op de website, waardoor het goede kunstgras er al meteen tussen zat. De communicatie met de klantenservice over onze bestelling hebben we als vlot en prettig ervaren. Een kleine kanttekening: in de mail over de bezorging stond dat we het transportbedrijf zowel telefonisch als via WhatsApp konden bereiken voor een indicatie over de levertijd. We kregen per Whatsapp maar geen reactie en tijdens telefonisch contact met het bedrijf bleek, volgens een medewerker, dat whatsapp niet werd gebruikt. Wij hebben gekozen voor Kunstgras Paradijs met een vezellengte van 65 mm. Het kunstgras ligt er mooi bij, is echt zacht en zeer kindvriendelijk, zoals ook terecht genoemd is op de site. Onze dochter en wijzelf zijn er erg blij mee!

Alles perfect voor elkaar

Reageren snel op vragen, levering ging prima, goed materiaal.