Netjes op tijd geleverd en ziet er top uit

Top,uitstekend

Was keurig op tijd geleverd ben een half uur van tevoren gebeld vriendelijke man

voldoet volledig aan de verwachtingen.

Beste, Bij deze het product is zoals het wordt voorgesteld alsook de levering zoals het hoort te zijn .

Duidelijke communicatie vooraf. Keurig personeel en advies. En dat tegen een prima prijs.

Snelle levering met goede service

Omdat ik het kunstgras graag snel in huis wilde hebben is er een persoonlijke bezorging gedaan. Super!

Alles super naar wens

Als super geregeld. En top kwaliteit gras. Je ziet gewoon geen verschil

Snel en goed geholpen

Mooie kwaliteit kunstgras en goede service

Ik ben erg blij met het kunstgras (type Paradijs), het ziet er erg mooi uit en is perfect voor de kinderen om op te spelen. Verder was de communicatie over de levering vanuit buitengewoon kunstgras duidelijk en goed.

Levering precies op mijn gewenste leverdatum. Vriendelijke communicatie over bijzonderheden in de bestelling. Meedenken over de bestelling en beste oplossing. Zeer tevreden.

Mooi kunstgras

Mooi kunstgras, goede kwaliteit. Verbeterpunten; het was niet duidelijk hoe dik het stabiliserende doek was. Dit bleek heel dun te zijn, waardoor we met de hoogte van het zand niet goed uitkwamen en we last minute nog dempingsplaten moesten kopen. Verder hadden we graag instructie gehad over hoe het kunstgras aan de randen op de opsluitbanden vast te lijmen Er zat verder ook geen instructie o.i.d. bij, maar goed, dat staat natuurlijk wel op internet. Al met al goede kwaliteit, maar nog wel wat te verbeteren.

Wij moeten het pakket nog uitrollen,dus hebben het nog niet gezien,maar komt goed denk ik. Qua verpakking en aflevering ziet het er goed uit.

Vriendelijke bezorgers

Snel bezorgd. Goede kwaliteit.

Bestellen en info is prima

Het bestellen, een proefmonster krijgen, gaat allemaal goed. Wat niet handig is de levertijd die staat vermeld bij het bestellen, deze is achteraf niet haalbaar. Na mailverkeer wordt het wel prima opgelost!

Uitstekend geholpen vriendelijke eb hulpzame personeel

Perfecte service!

Vooraf gebeld, super. Chauffeur was keurig en keek de aflevering netjes na. Ben helemaal tevreden ook met het gras natuurlijk.

Gewoon zoals het hoort

Makkelijk te bestellen. Netje gelverd en erg fijn materiaal om te plaatsen. Goede prijs voor nette kwaliteit

Top gelegd!

Kunstgras Ultiem besteld met legservice optie 3. Eerst goed geholpen bij het aanvragen van de offerte met snelle reactie. Vervolgens keurig en snel gelegd. Mooi gras met een natuurlijke uitstraling. Super tevreden!

Prima communicatie. Levering en kwaliteit

Prima product, uitstekende levering.

Prima product, goede voorlichtingsfilmpjes. Alles zelf gedaan: gras eruit, zand erop, aantrillen en egaliseren. Levering vrij snel en door een supervriendelijke jongen.

heel vriendelijk in de mail

Besteld, snel geleverd en meteen op het balkon neergelegd, hoefde het alleen maar uit te rollen. super vriendelijk.

Keurig op tijd geleverd

Jammer dat alles op 1 rol zat, liever 2 rollen gehad. Eentje van 4m breed en eentje van 2m breed.

Prima service, werden goed op de hoogte gehouden ivm de levering. het kunstgras doet volledig aan onze wensen : ziet er natuurlijk uit en voelt heerlijk zacht aan.

Goed spul!

Ja man, goed spul. Kwaliteit en niks op aan te merken. Gewoon goeie shit.

Mooi stuk gras van beste kwaliteit

Mooi stukje gras voor ons balkon aangeschaft. Vooraf 3 gratis staaltjes thuis gestuurd gekregen en keuze gemaakt. Ook op afgesproken dag thuisgestuurd gekregen.

Prima afhandeling, ik miste alleen een orderbevestiging en de informatie over de levering. Alles keurig afgehandeld verder.