Professioneel en vriendelijk bedrijf

Het offerte traject alsmede de plaatsing van het kunstgras is gedaan door professionele en vriendelijke medewerkers. De offerte was duidelijk en alle afspraken zijn nagekomen. Het kunstgras ligt er erg mooi bij.

Gewelig

Mooie eerlijke prijs, snelle reactie tijd zowel bij offerte opvragen als afspraak inplannen. Keurige monteurs en uitstekend werk geleverd.

Super goed

Ik heb nog even gebeld om te vragen wanneer het bezorgd zou worden om dat ik het niet kon volgen op de mail via track en trace en ben door Mirella netjes ter woord gestaan. Het Tapijt is goed aangekomen en het is precies wat we gedacht hebben!!!

Na bestelling direct de volgende dag geleverd omdat ze toch in de buurt moesten zijn. Gekozen voor kunstgras ultiem, niet van echt te onderscheiden. Goed zandbed eronder en een stabilisatie doek en het ligt perfect. Top kwaliteit en tip service!

Snelle levering van goed passende grasmatten voor ons project

Na een goed telefonisch overleg, waarbij meegedacht werd over de toepassing van het kunstgras bij een presentatie project, konden we de keurig op maat gesneden stukken kunstgras (zonder samples van te voren gezien te hebben) al de volgende dag ophalen. Het resultaat is geweldig, bedankt Mirella!

Beautiful

Very beautiful gras, I just wished there would have been an instruction manual...In the end we noticed that we did it a little wrong...Also I dont think it was clear to me what angle/ direction the gras should lay...the taping was also not very clear to me...in the end we got it somehow done ;) and it looks pretty, though it seems that you do see the seem quite a bit.

Prima product, prima klantenservice, door omstandigheden mindere levering.

Prima product, prima klantenservice, door omstandigheden mindere levering.

Top levering!

Nette en snelle levering als ook de bestelling die vlot verliep. Goed geholpen en een hele goed prijs/kwaliteit.

kwaliteit top en afhandeling ook top

kwaliteit top en afhandeling ook top

site kan beter

De site geeft verzendkosten van 75 euro. Telefonisch was afgesproken dat ik bankoverschrijving moest aanklikken en dat ik dan een factuur krijg met postpakket tarief. Tot op heden niet gekregen wel het bestelde artikel als pakket, met post nl. geleverde bestelling oke, zo ook de prijs. Met vriendelijke groet Theo.

Blij met onze keuze voor buitengewoon kunstgras

Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede klantenservice, prima levering. Het leggen was best een klus maar de instructies op de website zijn heel duidelijk. Heel tevreden met het eindresultaat

Snelle levering en mooi produkt

Mooie website. Duidelijke omschrijving. Goede prijs enje word goed geïnformeerd. Gras wordt volgens afspraak geleverd. Bezorger ook zeer vriendelijk en behulpzaam

prima mensen en service

Eerst telefonisch contact gehad met aardige dame en zij heeft mij goed geholpen. Later spullen opgehaald bij 2 jongens in loods, direkt en net geholpen

product is geweldig

Ik heb circa 6m2 kunstgras Uniek besteld. Het product is geweldig! Waar ik me wel enorm aan ergerde zijn de verzendkosten. Hier vragen ze namelijk onder € 300,- orderbedrag €75,- voor Transportkosten in rekening brengen begrijp ik, maar dat kan nooit €75 voor 23kg zijn. Dat men marge wil maken begrijp ik ook, maar doe het dan niet op een slinkse wijze en pas je verkoopprijs aan. Uiteindelijk, maar zelf opgehaald... voor het product krijgen ze een 10 voor de service een vette 1

Snel verstuurd

Mooi stalenpakket, waarna je makkelijk een keuze kunt maken. Nette en snelle levering.

Snel en met zorg geleverd

Tevreden!

Goede service! En daarbij ook erg tevreden met ons stukje gras. Een andere (groene) tuin zonder dat het heel veel werk is of tijd kost.

Goede info vooraf gekregen.

Snelle levering van bestelde materiaal.

Goede kwaliteit kunstgras met vlekkeloos bestel- en bezorgproces

zie boven

vriendelijk en behulpzaam.

afspraak nakomen en behulpzaam.

Top service en kunstgras

Top service en kunstgras

Netjes snel mooi product

Eigenlijk alles top, min puntje de grond pennen 90 cent voor een stuk slecht gebogen metaal is erg veel. Maar verder echt top.

Prima service, snel antwoord op vragen

Vraag gesteld, adequaat antwoord gekregen. Bestelling daarna soepel verlopen. Eerder al kunstgras besteld, met zeer hoge tevredenheid over kwaliteit

helemaal blij mee!!

Levering was helaas iets verlaat ivm feestdagen, maar keurig op de hoogte gesteld hiervan. Gras besteld voor mezelf en de buren, dit kwam op 1 rol aan van 4mtr breed. Dit was echt niet meer te tillen!! Misschien minder op 1 rol leveren??? Mijn tuin is 6 meter breed dus moest 2 delen aan elkaar plakken. Alles gedaan zoals op de site wordt beschreven. Helaas toch een naad zichtbaar. Maar al met al heel blij mee, veel eerder moeten doen!!!