Goed alles was weer op tijd geleverd. Kunstgras topper was er op het moment niet te leveren. Een goede alternatieven gehad. Die iets duurder was maar korting gehad zodat het niet al te duur werd. Gr. Henri jansen

Goede kwaliteit kunstgras!

Snelle levering en goede service!

Ruime keuze en voorbeeld wordt verstuurd

Bij het zoeken naar kunstgras op internet springen wat betreft kosten een aantal bedrijven er gunstig bovenuit. Buitengewoon kunstgras kwam voor ons het beste uit. Prima prijs en ophalen was mogelijk; hierdoor een Buitengewone prijs voor het kunstgras. Bedankt voor de voorbeelden en mogelijkheid tot ophalen van het kunstgras.

Prettig en kundig bedrijf met een fantastisch eindresultaat!

Reageren snel, denken mee en hele vriendelijke installateurs! Ik kan het iedereen aanraden. Bedankt. Met vriendelijke groet, Edgar

Prachtig mooi stukje gras!

Heel mooi stukje gras voor ons balkon. De prijs is helemaal top. Afhalen mogelijk, scheelt toch weer in de kosten. Goede communicatie en vriendelijk.

Goede service en vriendelijk geholpen

Goede service en vriendelijk geholpen

Zeer tevreden over het gras

levering liep vertraging op,om dat de spullen in 2 verschillende vervoers auto zaten

Good quality

Good product quality, the customer support is also available during the Corona period.

gewoon goed

Van te voren een paar stalen aangevraagd van het kunstgras van onze keuze. Maakt de keuze een stuk makkelijker. Na bestelling( prima bestelhulp in het bestelscherm) is het kunstgras snel bezorgd en onze tuin is een stuk opgeknapt. Zeker een aanrader!

Vlotte service, topkwaliteit

Vriendelijke en vlotte service en de kwaliteit top! Zeker een aanrader!

Kan niet oordelen

Ik kan u niets over vertellen omdat ik het nog niet aangekregen heb grtj Roger

Donderdag besteld, dinsdag daarop geleverd. Alles goed verpakt.

Service en kwalitijd zijn prima

De service was prima het kunstgras ook. De rol kunstgras heb ik eerst helemaal af moeten rollen en vervolgens andersom moeten oprollen anders kwamen de vezelrichting niet naar het gezichtsveld dit was niet makkelijk met een rol van 100 kg.

Ik ben tevreden

Vriendelijk geholpen. Accuraat De bestelling lag klaar. Het resultaat is naar verwachting

Hele fijne service

Ik ben gebeld na mijn bestelling om een bezorgafspraak te maken. Ook voor mijn bestelling prima telefonisch geholpen.

Fantastisch!

Volgende dag al de bestelling in huis en kwaliteit is ver boven de verwachting. we zijn er heel erg blij mee. Kunstgras Fris hebben wij gekozen voor op ons dakterras en het dakterras is nu zo ontzettend gezellig geworden hierdoor. is ook heerlijk zacht en je kunt er ook heel goed op blote voeten op lopen. :-)

Na bestellen, was het zelfs nog mogelijk order voor de Pasen te leveren.

Zeer tevrede

Goede serieus, snelle levering,kwaliteit prijs verhouding is goed. Er blij mee ons gras.

Alles prima verzorgd!

Alles prima verzorgd!

Super kunstgras, heerlijk om op je blote voeten op te lopen. Ben ook zeer tevreden met de firma, mail wordt snel beantwoord

Super kwaliteit en veel verschillende mogelijkheden

Goede kwaliteit en veel kennis over welke soort geschikt is bij de verschillende toepassingen en wensen. Goed advies en goed bereikbaar.

vriendelijk en to the point

Keurige uitleg van de wijze van bestelling i.v.m. de corona crisis

Snel, goede service

Snel en goede service

Heel snel en behulpzaam

Gezien de quarantaine behoefte aan snelle levering. Kun je de kinderen tenminste uitlaten... Gebeld en de volgende ochtend stonden ze op de stoep met een rol kunstgras en alle benodigdheden, begin van de avond had ik het er in liggen. Super goede service!

Zouteveenseweg 7 2636EG Schipluiden