Prima prijs en goede service

Korte lijnen, goede service en prima prijs.

Komen de afspraken 100% na

Sanitair & Tegel outlet komen de afspraken perfect na. Als er een opmerking is, zoals het minder goed per mail bereikbaar zijn wordt er direct actie ondernomen en wordt het probleem opgelost.

Zeer goed bevallen om met hun zaken te doen.

Complete badkamer gekocht incl tegels. Prijs kwaliteit is goed. Verkoper denkt mee en neemt de tijd voor zijn klanten. Verkoper komt zijn afspraken na en we konden s avonds en zondags bellen voor advies. Verkoper heeft van a tot z alles geregeld voor ons, tegelzetter, kitter, stukadoor. We moeten nog een ruimte in huis aanpakken en gaan zeker weer naar tegel outlet voor de materialen. Remco & Vince

Goede producten en service

Goede producten. Prijs kwaliteit en service

Gewoon heel goed

Duidelijke uitleg, geen opdringerigheid. Effe bellen en je tegels staan klaar. Ook alle andere benodigdheden zijn allemaal op voorraad, zeer fijn!