TopTeam

Wauw. Wat een TopTeam. Ervaren KEIHARD werkende vaklui die écht met je meedenken tot de kleinste details. Wij zijn SUPERTEVREDEN!

Zeer goed.

Fijne service en goed advies. Heel mijn beneden, ruim 70m2 met een keramische tegel van 80x80 laten leggen. Super mooi en geniet er nu elke dag van. Dus het was een goede keuze!

Niks op aan te merken!

Ontvangst, advies, aankoop, facturering en betaling. Alles correct en probleemloos. Alles volgens afspraak en geen verrassingen.

We zijn vakkundig en met veel geduld geholpen door een medewerker met verstand van zaken. Klasse!

De medewerker (Souf) heeft alle tijd voor ons genomen, dacht mee, heeft een goed inlevingsvermogen en ons top geadviseerd. Klasse! Als we de volgende keer weer tegels nodig hebben, komen we zeker terug bij jullie. Top service!

Prachtige tegels en ook nog op voorraad. Echt een aanrader!!!

Binnen 1 dag tegels voor badkamer en toilet uitgezocht en bezorgd. Deskundige en professionele mensen die met je meedenken. Ik kan iedereen aanraden hier te kopen

super goede service

heel goed behandeld met alles

Goede materialen, super service en duidelijk tekst en uitleg.

Onze ervaring is prima. Werden goed geholpen en goede uitleg over de producten. Afspraken werden nagekomen

Goed advies - volop gelegenheid tot meenemen stalen Prima prijzen en afspraken goed nagekomen

Prima prijs en goede service

Korte lijnen, goede service en prima prijs.

Komen de afspraken 100% na

Sanitair & Tegel outlet komen de afspraken perfect na. Als er een opmerking is, zoals het minder goed per mail bereikbaar zijn wordt er direct actie ondernomen en wordt het probleem opgelost.

Zeer goed bevallen om met hun zaken te doen.

Complete badkamer gekocht incl tegels. Prijs kwaliteit is goed. Verkoper denkt mee en neemt de tijd voor zijn klanten. Verkoper komt zijn afspraken na en we konden s avonds en zondags bellen voor advies. Verkoper heeft van a tot z alles geregeld voor ons, tegelzetter, kitter, stukadoor. We moeten nog een ruimte in huis aanpakken en gaan zeker weer naar tegel outlet voor de materialen. Remco & Vince

Goede producten en service

Goede producten. Prijs kwaliteit en service

Gewoon heel goed

Duidelijke uitleg, geen opdringerigheid. Effe bellen en je tegels staan klaar. Ook alle andere benodigdheden zijn allemaal op voorraad, zeer fijn!