Laden reviews...
Laden reviews...
328 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients signalent régulièrement une livraison rapide et une bonne qualité des produits. Le processus de commande est simple et transparent, avec un emballage sûr. Certains commentaires évoquent de légers retards pendant les périodes chargées, mais l'expérience globale reste positive. Mobico est considéré comme fiable et digne de confiance pour les appareils reconditionnés.
Snelle levering, goede prijs. De staat was niet 100% zoals verwacht. Zou ‘als nieuw’ moeten zijn maar toch best de nodige kleine krasjes op het scherm. Niet diep maar wel zichtbaar. Blijft interpretatie natuurlijk dat besef ik mij, maar ‘als nieuw’ is voor mij toch net anders. Verder alsnog waar voor je geld hoor.
Beveelt aan
3 March 2021
Jarno
Dordrecht
.
Beveelt aan
3 March 2021
Vera
Nijverdal
Voor mijn vrouw gekocht een iphone 8 plus om eens te kijken of dat bevalt Nou en of dat bevalt, prachtige mobiel. Hij lijkt wel nieuw en na 1 dag gelverd Top
Beveelt aan
3 March 2021
Mike De Vries
EMMEN
I bought an iPhone 11 Pro Max 512 Gb for my wife as a present. On the site it was marked 'als nieuw'. And I was hesitant because I thought "you can't get a used something 'as new'. But then the phone arrived and I looked at it carefully and there were no scratches or any usage marks. Hooray! Another point of worry was the address that I misspelled during the order. So I managed to reach the customer service of Mobico per telephone and they fixed the house number. Imagine the phone arriving at house number 33, not 3! Anyway, that also went well. The package is marked as 'aangetekend' but the postman didn't ask me to sign or show id - that's PostNL problem and also Corona-maatregelen. The price for the phone is the lowest I could find for a refurbished phone. Nice! But most importantly I get 2 years guarantee. It's not something I would get on marktplaats. So, all in all I'm very happy. My wife too. She will have to get used to the new swipe actions. No home button, diagonal swipes. This phone has such a big nice screen. Can't wait to see some pictures made by my wife. Thanks, Mobico.
Beveelt aan
3 March 2021
Vitaly
Delft
Ik heb een refurbished iPhone XS besteld. Deze was binnen 3 dagen in huis! De kwaliteit is zoals verteld, goed! geen verrassing tot nu toe maar ik heb het nog niet veel kunnen testen natuurlijk. En de prijs voor deze iPhone was ook aantrekkelijk! Kortom Mobico webshop is zeker een aanrader.
Beveelt aan
3 March 2021
Stephan
Hoofddorp
Telefoon om 22.00 uur besteld dag erna al in huis. Perfect toestel en goede prijs
Beveelt aan
3 March 2021
Gerben
Aalten
Goede uitleg op de site waardoor je weet wat je koopt Bestelde telefoon zag er top uit echt waar voor je geld Mobico is een aanrader !!!!!
Beveelt aan
3 March 2021
Maaik
Apeldoorn
Iphone 8 plus in nieuwstaat aangeschaft, werd netjes de volgende dag bezorgd. Alles zat erbij en in goede staat. Enige minpuntje voor mijzelf was dat er geen origineel scherm op deze zat en er dus een klein verschil qua beeldscherm helderheid in zat t.o.v. een originele 8 plus. Gebeld met de klantenservice of ik hem nog kon omruilen, maar was helaas geen nieuwe op dat moment beschikbaar. Maar is verder geen probleem voor mij en dus houd ik deze. Ook klantenservice was goed bereikbaar en werd goed en klantvriendelijk geholpen
Beveelt aan
3 March 2021
Nadine
Westerlee
Snel geleverd. Wat aangegeven wordt die kwaliteit krijg je ook.
Beveelt aan
3 March 2021
Vera Bouman
Ede
Snel en makkelijk bestellen, en snelle levering. Prijzen zijn wel stevig.
Beveelt aan
3 March 2021
Peter
Maarssen
Ik heb een super mooie telefoon ontvangen ben er heel blij mee
Beveelt aan
3 March 2021
Anna
Assen
zeer vlotte service,afhandeling
Beveelt aan
3 March 2021
amine
Den Haag
Alles werkt zoals het hoort
Beveelt aan
3 March 2021
Jos
Engbers
Telefoon werkt uitstekend voor die prijs, met alsof ik een nieuwe heb! aanrader!
Beveelt aan
3 March 2021
Caroline
Wijk en Aalburg
Dit is de tweede telefoon die ik hier heb gekocht. De telefoon werd heel snel afgeleverd en ik ben er heel blij mee!
Beveelt aan
3 March 2021
Hanna
Tilburg
Uitstekend mooi kwaliteit en super snel geleverd. Super tevreden!☺️
Beveelt aan
3 March 2021
Khadija
Mechelen
Zaterdag een refurbished Iphone 11 Pro besteld. Keurig afgeleverd op de aangegeven dinsdag erna. Zeer fraaie telefoon!
Beveelt aan
3 March 2021
W.
Holten
Op 23/2 om 11:00 uur in de ochtend heb ik een iphone X besteld en betaald die voorradig was. Op de site staat vermeld dat deze dan de volgende bezorgdag geleverd wordt, wat dus 24/2 had moeten zijn. Omdat ik tot op heden geen bericht daarover heb gehad ben ik maar gaan bellen. Daar is geconstateerd dat er een fout is gemaakt, waardoor de telefoon nog niet is verstuurd. Op mijn vraag of ik de telefoon alsnog uiterlijk vanavond geleverd kon krijgen, kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk is. Er werd vastgehouden aan de standaard procedure van afhalen en bezorgen door PostNL. Heb ook aangegeven dat we vanaf morgen een aantal dagen weg zijn, en dat de telefoon voor mijn zoon bestemd is die deze graag zou willen hebben omdat zijn oude stuk is, maar ook daarop was er toch niets mogelijk. Ben hier toch wel heel ontevreden over, gezien de status en de goede recensies had ik hier toch wel meer van verwacht. Mede daardoor was mijn keuze ook op mobico gevallen, omdat ik zekerheid wilde hebben over de levering. Pas na mailen kreeg ik een standaard antwoord terug waarin stond dat het erg druk is, maar dit vind ik een slap excuus. Op de site staat dat ze binnen 24 uur reageren en in de mail binnen 48 uur. Bij het plaatsen van de bestelling is niet aangegeven dat door drukte het langer kan gaan duren. Als dit wel gebeurd was had ik nog iets anders kunnen gaan beslissen. Snap eerlijk gezegd niets van al die goede recensies. Het verbaasd mij dan ook dat er toch niet iets extra’s geregeld kon worden, terwijl er toch vandaag de dag mogelijkheden zijn om alsnog dezelfde dag te leveren. Mobico heeft zich per slot van rekening niet aan de afspraak gehouden, vind dat er daarom te makkelijk vastgehouden wordt aan de standaard procedure en niet klant gericht gedacht wordt. Dit is mijn eerste bestelling bij hen, en ik denk hierbij ook de laatste, want dit is geen positieve ervaring. Ik zit er zelfs aan te denken om mijn bestelling te annuleren of bij ontvangst retour te sturen.
Beveelt niet aan
3 March 2021
Peter
Hoornaar
Ziet er echt als nieuw uit en veel goedkoper als nieuw bij de Apple store
Beveelt aan
3 March 2021
Jorik
Wijhe
Snelle levering en prachtig toestel, helemaal tevreden!
Beveelt aan
3 March 2021
jamie
wemeldinge
Vrijdagavond rond 22:00 uur besteld en zaterdagmiddag (rond 16:00 uur) al geleverd. Telefoon in goede staat, batterij >90% en voorzien van hoesje en 'tempered glass'. Laatstgenoemde was er zelfs al opgeplakt. Verder zit er een nieuwe oplader en kabel bij.
Beveelt aan
3 March 2021
Niek
Heuts
Ik heb hier nu al 3 telefoons gekocht en ze waren er allemaal de dag erna!
Beveelt aan
3 March 2021
daan
balen
Ik heb de iPhone 11 pro Max besteld en kwam netjes de volgende dag binnen. Een foutje bij hij hoesje en de screenprotector, maar na enkele minuten in de wachtrij al snel tevreden gesteld met een nieuw hoesje en 2 nieuwe screenprotectors. Top service!
Beveelt aan
3 March 2021
Esmée
Berghem
Ik heb de Iphone 11 pro max gekocht in ‘als nieuw’ staat. Toen het pakketje aankwam was ik verrast. Er zat een nieuwe oplader bij, en ik kreeg gratis een hoesje en schermplaatje! Ik had voor €5 oortjes erbij gekocht, en ook deze zijn nieuw. De telefoon ziet eruit als nieuw, en ik vind vooral de manier hoe het geleverd wordt heel professioneel, en toch een leuke ervaring om uit te pakken.
Beveelt aan
3 March 2021
Sanne
harderwijk
Gister mijn telefoon ontvangen. In nieuwstaat besteld en dat is ook meer dan terecht. Niet te onderscheiden van een nieuwe.
Beveelt aan
3 March 2021
Gijsjan
Vollenhove
Databankweg 26
3821 AL Amersfoort
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops