Super website en super product

Na eerst opgelicht te zijn door Telefoondiscounter ben ik –met de nodige terughoudendheid- via familie bij Mobico terecht gekomen. Na eerst alles goed uitgezocht te hebben (bv. zijn ze inderdaad lid van thuiswinkel waarborg etc.) en de vele goede reviews besloten om daar een Iphone SE (2020) refurbished te kopen. En zie: de volgende dag(!) in huis, batterij 100% en de telefoon ziet er uit als nieuw. Geen krasjes ed. ontdekt. Dus volgende keer weer naar Mobico. Ik zal het iedereen aanraden.

Dikke prima!

Snelle levering en toestel ziet eruit als nieuw! Hopelijk gaat deze langer mee dan de vorige, die kocht ik overigens niet hier!

Heel tevreden

Ik heb de iPhone 8 besteld, in staat 'als nieuw'. Levering was heel snel en kwaliteit heel goed!

Super snel geleverd voor een geweldige prijs

Op de site uitgezicht en besteld, volgend dag geleverd. iPhone 8 als nieuw geleverd. Goede verpakking.

Matige service maar uiteindelijk opgelost

Goede telefoon met slechte batterij

Batterij begon na aankoop met 100% capaciteit. Al na 1 maand gezakt tot 90! Niet best. Telefoon verder wel prima en snel geleverd. Wel jammer dat Mobico vaker niet dan wel reageert op e-mail. Zodat je gedwongen bent te bellen.

Geweldig, snel, goede dienst en goede producten

Ik had al een mobiel via Mobico, het scherm heb ik gebroken. Toen wilde ik een andere mobiel bestellen, maar hadden ze niet op voorraad. Ik heb bij Refurbished een mobiel besteld, wat een slechte koop was dat. Niets deed het. Toen heb weer bij Mobico een iPhone 7 bestel en ben ik super blij! Alles doet het!

Goede kwaliteit en service

Ik bestelde voor het eerst een refurbished iphone 11 bij Mobico. Ik ben zeer tevreden. De telefoon was na 1 dag geleverd en er zat ook een oplader hoesje en beschermlaagje bij. Het beschermlaagje zat er al op en was super net erop geplakt. Ik merk bijna niet dat de iphone refurbished is want het lijkt op een gloednieuwe.

Goed toestel en snelle levering

Voor een scherpe prijs een goed werkend toestel snel in huis.

Ik heb een iPhone XS A-grade besteld en deze ziet er echt als nieuw uit. Netjes een hoesje erbij en de screenprotector hebben ze alvast netjes er voor mij opgeplakt!! Verpakking kon wat netter maar zeer tevreden

Telefoon na 1 dag in huis en werkt uitstekend. Mooie prijs. Ik ben tevreden !

Helemaal blij

Dit is de tweede keer dat ik een telefoon koop bij mobiel, wederom weer super tevreden en blij!!

Binnen 1 dag binnen en bijna niksnte zien van dat hij eerder is gebruikt

Super site!

Al meerdere keren een refurbished iphone besteld op mobico. Ik ben telkens super tevreden! Levering is snel, producten zijn in goede staat en de prijs is nog het allerbeste!

Geweldig blij, met telefoon en service

Op maandag bestelde ik mijn 'refurbished IPhone X' en gisteren had ik 'm in huis. Zat heel netjes verpakt, ik kon de zending goed volgen en ben nu heel blij met mijn toestel! Ik had gekozen voor eentje met zichtbare gebruikssporen, maar de gebruikssporen zijn nauwelijks te zien.

Super blij!

Super snelle levering top toestel iPhone 12 pro max

Super snelle levering en in degelijke verpakking verstuurd Iphone ontvangen zoals beschreven

Ik heb de iPhone x "als nieuw" besteld en de camera is super, en aan het scherm zelf is niks te merken, ook geen gebruiks sporen. De batterij capaciteit is 100 procent. Er is wel een minpuntje, aan de randen van de telefoon want die zijn een beetje versleten maar verder is alles perfect! Het kwam 3 dagen later binnen en de screenprotector was er al opgeplakt.

alles goed, maar had hoger batterij percentage verwacht

Alles was prima, telefoon ziet er goed uit en prijs was opzich nog leuk. Ik had alleen liever een hoger batterij capaciteit percentage gezien omdat de mijne onder de 90% is geleverd wat wel gewoon jammer is. ook het gratis hoesje hoeft er echt niet bij want dat is helemaal niks, past niet eens goed om de telefoon dus eigenlijk verspilling.

geweldigesuperieuritusservice

zo snel en netjes afgeleverd , service waar je van kan dromen ik raad iedereen hier te bestellen.

snelle levering, hoesje paste niet

De volgende dag al binnen inclusief een hoesje, alleen paste deze niet om de bijgeleverde telefoon dus heb er niks aan

Erg snelle service en mooie telefoon

Ik bestelde mijn telefoon maandag en kreeg hem de volgende dag al tussen 11 en 13 binnen. Helemaal tevreden, goede telefoon en ziet er nog erg mooi uit terwijl ik licht beschadigt had genomen, ziet deze telefoon er bijna nieuw uit. Ik kreeg er zelfs nog een hoesje bij. Ik ben erg tevreden!!

Super vlot verlopen

Snelle en vlotte afhandeling en top prijs voor een top telefoon

Snelle en goede service!

Ik heb hier nu voor de 2e keer mijn toestel gekocht. Ik had hem de volgende dag al binnen, ik heb een iPhone 11 gekocht en hij werkt perfect!

Nwe Iphone voor een superprijs

Nieuw produkt is ook echt nieuw bij Mobico behalve de batterij, die heeft helaas 85% capaciteit. Maar dat neem ik voor lief voor deze prijs!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.