Goed bedrijf

Kreeg het product in perfecte staat de volgende dag afgeleverd, top!

Compleet kansloos - Aanvulling

Begrijp nu ook hoe jullie aan die zogenaamde goede reviews komen.. Nadat je een product hebt aangeschaft bij NObico, blijven ze je daarna mailtjes sturen om een review te schrijven. En als je dat doet kun je het aankoopbedrag van de product terug winnen. Dit gaat al snel om honderden euro's, dus ik kan me voorstellen dat mensen dit doen. Ook al zijn ze eigenlijk niet tevreden. En dat worden dan uiteraard toch positieve reviews, want anders maak je natuurlijk al bij voorbaat geen enkele kans om te winnen. De positieve reviews worden dus in de hand gewerkt, door mensen een wortel voor te houden..

Compleet kansloos

Ik heb voor de 2e keer een telefoon bij NObico gekocht. De 1e keer zat er een gare accu in de telefoon. Nu de 2e keer, ja dom, weet ik, had beter moeten weten, zit er een gare camera in de telefoon, waardoor een aantal functies niet werken, waaronder face-id. Van het weekend al meteen gemaild en vandaag al meerdere malen gebeld, maar verbreken keer op keer gewoon de verbinding. En ook op mijn, inmiddels 3, mails komt geen enkele reactie. Terwijl er wordt aangegeven dat er binnen 24 uur gereageerd wordt. Het feit dat ik 2 uit 2 keer een kapot toestel geleverd krijg, alsmede het feit dat de klantenservice volledig overbelast is, geeft voor mij dat het troep is wat daar verkocht wordt.

Goede telefoon

Slecht

Op 22 augustus iphone retour gestuurd, nu 13 september nog steeds niets gehoord m.b.t. de status van de zending. Zijn telefonisch heel slecht bereikbaar en via de mail krijg je zelden een reactie. Ik snap dat ook totaal niet hoe hun aan de goede reviews komen. Teven laten nog iets besteld wat op voorraad zou zijn op de site, daarna een mail gekregen dat het niet op voorraad was maar toch blijft het op de site staan als op voorraad. Tip aan mobico : Reageer eens sneller via de mail en zorg dat je bereikbaar bent.

Totaal niet bereikbaar en reageert nergens op

Na enigszins twijfelen over het wel of niet aanschaffen van een refurbished Iphone toch maar een besteld. De levering van Mobico was perfect, het product echter niet. De nieuwstaat van de door ons bestelde Iphone Xs zag er idd uit als nieuw maar het scherm reageert nergens op. Dochter zwaar teleurgesteld dus maar meteen een mail gestuurd of we nog iets konden doen of dat we misschien iets verkeerd hebben gedaan echter nul reactie. Ook niet binnen de beloofde 24 uur dus maar bellen....... ook hier niets, niet te bereiken enz. Erg teleurstellend, verkoop gaat makkelijk maar de aftersales hebben ze echt niet voor elkaar. Heb nu maar alles teruggestuurd en verzocht om het reeds betaalde bedrag teru te storten, ben benieuwd of het allemaal goed gaat.

Heel slecht

Ik heb een mobiel gekocht in de staat “Als nieuw”. Vervolgens heb ik een mobiel ontvangen waarbij het scherm niet werkte. Nadat ik de mobiel had geretourneerd heb ik hem toch weer terug gekregen maar het scherm viel plots weer uit. Mobico noemde het schade door eigen gebruik. Ik heb het scherm bij hun laten maken, en nu na nog geen 3 weken laat het scherm al weer los. Ik zou Mobico aan niemand aanraden.

snel gemakkelijk en goed

binnen 12 uur een als nieuwe telefoon in huis ben zeer tevreden

Uitstekend !!

Dit is de tweede iPhone , die ik bestel bij Mobico. Telkens voor mijn stiefzoon. De XR heeft hij nu aan zijn zoon geschonken. Geheugen was wat weinig,voor hem. Ik heb dan voor hem een iPhone 11 , 256gb. Besteld, in nieuwstaat. En hij is inderdaad lijk nieuw hoor ! Perfect, en héél gelukkige stiefzoon !! Oprechte dank, van een Belgische fan !! Groetjes , Pierre

erg slecht

erg slechte ervaring heb iPhone x gehaald nieuw staat heeft allemaal kuren zoals zwart scherm, home button stuk en batterij wil niet opladen. ook de communicatie gaat erg stroef en er komen allemaal kosten bij achteraf toch maar een nieuw nieuwe kunnen halen. hoop dat je wat kunt met deze info groet Stijn

Gewoon zoals het hoort

Alles op een snelle en duidelijke manier te vinden ,bestellen. Snel geleverd en in ons geval een toestel "als nieuw" besteld en na levering de iPhone goed bekeken en idd als nieuw. Dus van mij een dikke 10. Een mooie gebruikte mobiel voor een mooie prijs .

Een uitstekend bedrijf waar kwaliteit de norm is

Heb een iPhone 8 besteld. De telefoon is perfect en de service is uitstekend. De levering is zoals beloofd. Gratis hoesje en screenprotector erbij gekregen. Belangrijkste punt: absoluut laagste prijsgarantie

Topp servers

Fijn bedrijf heb mijn iphone 2 dagen na bestelling binnen gekregen. Iphone ziet er mooi uit

Geweldig snelle service

Zo als dat gaat met kinderen als ze een telefoon mogen moet het ook op stel en sprong. De IPhone 8 voor mijn zoon werd de volgende dag al geleverd. Zoon blij / papa blij top service.

Ik ben tevreden met mijn IPhone X 256GB met lichte gebruik sporen. Hij kwam in een net wit doosje met een adapter, kabel, zo een dingetje om je simkaart er uit te halen, een hoesje en een glas plaatje. De telefoon ziet er bijna nieuw uit op wat krasjes aan de zijkanten na. Wat ik jammer vond was dat het glas plaatje er al op was gedaan.. er zit namelijk een kras op het scherm en ik weet nu niet of dat het glas plaatje zelf of de telefoon is. Ook is het hoesje heel erg dun en denk ik dus niet dat het een waar de van 29,95 heeft. Ik kan nu dus beter een nieuw hoesje kopen en kan hier eigenlijk niks mee dan het niet gebruiken.. zonde van het plastic maar wel leuk bedoelt. Ik had het op zich beter gevonden als ze er bij hadden gezet dat de waarde bijvoorbeeld 12,95 was omdat je dan wat minder verwacht en er al van uit gaat dat je zelf een hoesje moet regelen. Ik raad mobico wel aan want eerlijk is eerlijk, 409 euro voor deze telefoon is en erg mooi prijsje. Oh en wat ik nog wil toevoegen was dat de verzending maar 3 dagen duurde dus dat is ook helemaal top!

Snelle levering en artikel voldoet zeker aan de verwachtingen.

Heb een refurbished I-phone gekocht bij Mobico, prijs was lager dan elders en kreeg er een gratis schermprotector en hoesje bij. Zeer tevreden over de staat van het toestel, niet beschadigd en snelle levering. Bedankt Johan Bonneu

Goed ze zijn snel binnen

Ik vond het erg fijn dat het zo snel binnen is, en de telefoon zit er ook als nieuwe uit, ik ben er blij mee.

Mijn ervaring is super ! Zeker 5 sterren waard

Was binnen 24 uur geleverd . Keurig in een doos gevuld met piepschuim. Zat een hoesje bij , En bescherming voor het glas . Kortom super allemaal .

Zo goed als nieuw is ook echt zo

Wauw wat een ervaring. De website is heel duidelijk, je besteld en de volgende dag heb je de telefoon ontvangen. Levering op een ander adres, geen enkel probleem. In dit geval een iPhone 8 Plus besteld met als staat zo goed als nieuw. En hij ziet er als nieuw uit. Mooi verpakt en ik had het niet helemaal goed gelezen bij het bestellen maar er zat een nieuwe screen protector op de telefoon en er zat een hoes en lader bij. Mooi Mobico, je weet mij als klant positief te verrassen. Echt een aanrader.

Prima service!

Super snelle verzending. Product en de staat ervan zoals omschreven. Mijn zoon zal er zeker blij mee zijn.

Slechtste online aankoop tot nu toe!

In het kort-aankoop Iphone Xs gelverd met batterij die ver onder de de gegarandeerde 80% (oid) ligt....keurig gerepareerd echter na 2 maanden een batterij met maximale capaciteit van 59%. Middels spoed terug gestuurd met belofte van Desiree dat er een andere telefoon opgestuurd zou worden....week later niets..gebeld waarbij blijkt dat telefoon niet aangemeld is terwijl deze een week geleden door PostNL afgeleverd is. Opnieuw toezegging gekregen maar mijn hoop op een normale afhandeling is weg..tijd voor Rechtsbijstand gezien je tegen een muur aanloopt...niet telefonisch bereikbaar, niet reageren op email en geen actie!

Supper deal met zeer snelle levering

Voor het eerst deze firma gevonden.zeer goede prijs en levering.TOP

Goede snelle levering binnen 2 dagen

Telefoon werkt super en werkt alsof ik de telefoon als nieuw heb gekocht.

Super geregeld! Aanrader

Snelle levering! Mooie telefoon. Heel blij mee

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.