Prima aanschaf

Bestelling, betaling en levering zijn probleemloos en snel verlopen. De bestelde telefoon ziet er, geheel volgens de belofte, als nieuw uit en werkt perfect.

Goede service en top telefoon.

Heb zelf een aantal Maanden geleden de XR besteld en ontvangen. Telefoon en levering waren top. De iPhone ziet eruit en werkt als nieuw. Mijn kinderen waren beide ook toe aan een nieuwe telefoon (IPhone X) ik twijfelde geen moment om deze wederom bij Mobico te bestellen. Na twee dagen de bestelling in goede orde ontvangen. Kids blij ik blij en dat voor een goede prijs. Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

Bestelling, betaling en levering zijn probleemloos en snel verlopen. De bestelde telefoon was concurrerend geprijsd en ziet er, geheel volgens de belofte, als nieuw uit en werkt perfect.

Top service!

Super snelle service en je krijgt waar voor je geld!

Boven mijn verwachtingen

Snelle levering, perfect in orde, niets op aan te merken. Heb mij een IPhone X 250 GB aangeschaft en ben aangenaam verrast. Ik heb hem ‘als nieuw’ gekocht en dit is ook effectief wat ik kreeg. Ik kreeg er een oplader, kabel, beschermhoesje en case bij. Dit alles voor 380 euro, ongelooflijk!

Zeer snelle en goede levering, top!

Duidelijke site en goede service

2x besteld en 2x 5 sterren waardig

Mijn 2 meest recente mobielen bij Mobico gekocht en beide keren super goed bevallen. Ik heb er echt niks op aan te merken. De service en levering was allebei de keren super goed en de mobielen zelf zijn ook gewoon als nieuw zelfs met lichte gebruikssporen! Daarnaast krijg je ook nog eens een beschermlaagje en hoesje er gratis bij. Ik raad het iedereen aan!

Toestel ziet eruit als nieuw

Eerste keer dat ik een iphone bestel, ik ben super tevreden! Toestel ziet eruit als nieuw. Snelle levering!

Supersnel! En een heel nette goed funcionerende telefoon

Goede en duidelijke info op de website en heel snel thuis bezorgd!!

Maar 2 beschadigingen op hoekjes niet te zien met hoesje, alleen kleur beschadiging

Super goed

Het was een super snelle levering. Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon. Ik zou zeker mijn volgende telefoon hier ook bestellen. Ik had een iPhone 6s en heb nu een iPhone X besteld met lichte gebruikers sporen het enige is dat de zilveren rand wat beschadigt is en verder is hij niet beschadigd

Heel tevreden

Ik bestelde de iPhone 11 in het rood, met lichte gebruikssporen. Echt helemaal niets te zien, geen enkel schrammetje al ontdekt! Heel fijn dat het hoesje erbij kwam & de screenprotector al aangebracht was. Enigste minpuntje: batterij heeft 88%, zou dit toch liever dichter bij de 100% hebben liggen (vanaf 80% steken ze normaal een nieuwe, maar 12% al kwijt zijn, vind ik persoon al vrij veel). Levering was er de volgende dag al, dus goede service op dat vlak!

Super tevreden

Telefoon besteld met lichte gebruikssporen ontvangen in zeer goede staat. Tot mijn verrassing zat er ook een beschermhoesje en screenprotector bij. Snelle levering.

iPhone van zeer goede kwaliteit snel geleverd tegen zeer scherpe prijs.

iPhone met lichte gebruiksprocedures besteld. Ontvangen telefoon is als nieuw en helemaal compleet geleverd met alle toegezegde toebehoren. Scherpe prijs. Alles geleverd binnen 24 uur. Werking 100% goed.

Snel bezorgd en in zeer goede staat.

Ik had mijn iPhone besteld, en de volgende ochtend was hij in zeer goede staat binnen gekomen en kon hem gelijk instellen. Er zat een hoesje en oplader bij heel fijn!

Afspraak is afspraak, iPhone X besteld en de volgende dag in huis!

2 iPhone X besteld met keuze lichte beschadigingen maar zien er als nieuw uit! Netjes in een luxe doosje inclusief oplader en iPhone hoesje, helemaal blij mee! Super service!

ja gewoon top!

mooie telefoon en werkt goed

Eindelijk een webshop die doet wat ze zeggen.

Hoe vaak lees je" voor 23:59 uur besteld morgen in huis" en hoe vaak heb je het meegemaakt? Ik nu voor het eerst, schrok er een beetje van. Product, gewoon goed, niet van nieuw te onderscheiden. Mobico staat nu bij mijn favorieten, echt een aanrader!

Duidelijke aanbieding en ben verrast zoals het toestel wordt geleverd.

Niet van nieuw te onderscheiden en snel verzonden

Veel keuze in modellen, geheugen en staat van de telefoon. Je kan hem gewoon zelf samenstellen zoals je hem wilt. Website is duidelijk. En belofte wordt waargemaakt. Ook fijn was dat er een gratis hoesje en een screenprotector meegeleverd werden.

Al jaren tevreden

4 jaar geleden ging mijn telefoon plots stuk, ik had op dat moment niet echt geld voor een nieuwe en besloot een refurbished telefoon een kans te geven. Ik heb maar liefst meer dan 4 jaar kunnen doen met mijn refurbished iPhone 6s! Omdat ik geen nieuwe updates meer kan doen en mijn geheugen vol is, was het weer tijd voor een nieuwe telefoon. Nu ben ik zo tevreden met de kwaliteit van Mobico en hun producten, dat ik nu opnieuw ga voor een refurbished iPhone van hen. Ik zie eigenlijk niet echt meer reden om een gloednieuwe telefoon aan te schaffen.

Snelle levering en het toestel in perfecte staat ontvangen. Alles werkt en ik kreeg er een gratis hoesje bij! Helemaal top!

perfecte telefoon

Erg mooie en nette telefoon, bijna niets te zien bij 'lichte gebruikssporen' Snel en netjes verpakt, alles klopt wat in de omschrijving staat, is aan te bevelen!

Snelle en goede service

Nog nooit van deze site had ik gehoord, maar hier vond ik mijn IPhone X als goedkoopste voor zo goed als nieuw. Binnen 24 uur in huis, wauw! Netjes verpakt en ben er erg blij mee!

Super snel geleverd, en totaal geen schade aan de telefoon! Ben er erg blij mee :)

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.