Gezocht, gevonden, geleverd.

Ik zocht al een tijdje een vervanger voor mijn IPhone 7, de 11 leek mij wel wat, en helemaal de 11 Pro Max, lekker groot scherm en een, vlgs de verhalen, goede camera. Prijstechnisch helemaal goed, hij lijkt ook echt nieuw, al is ie dat niet. Oplaadkabel, stekker en dingetje om simkaart te plaatsen. Supersnel aan t werk gegaan samen met m’n lief, hij is er iets handiger in dan ik. Alles ging vlot, behalve t overzetten van de apps, dat duurde een aantal uurtjes, maar nu staat alles er op en ik hoop dat ook van deze iPhone evenveel plezier ga hebben, dan van m’n vorige… Dankjewel Mobico, goed en snel geregeld!

Helemaal top

Duidelijke en mooie webshop. Eerlijke prijzen en snelle levering.

Toestel als nieuw.

Toestel geleverd zoals voorgeschreven.

Snelle verzending en goed product

Goeie info op de website. Binnen in minder dan 24 uur. Telefoon doet het goed en alles zit erbij. Doosje is simpel wit en het gratis hoesje erbij is niet heel goed, maar ja wat verwacht je, was gratis haha. Er moest wel nog een software update worden gedaan en de bezorger had het pakket gewoon in de gang gelegd van het appartement, had zomaar gejat kunnen worden, maar daar kan Mobico niks aan doen. Erg tevreden dus.

Mobico doet wat het beloofd!

De informatie op de site en de uiteindelijke daadwerkelijk uitvoering komen 100% overeen.

Sneller levering

Goede telefoon met snelle levering. Helaas per ongeluk 2 telefoons besteld. Van de tweede moet ik nog het geld terug ontvangen. Deze aangetekend retour verzonden

Al meerdere malen perfecte refurbished telefoons ontvangen!

Al sinds enkele jaren kopen wij voor onze kinderen een refurbished telefoon bij Mobico. Ze hoeven niet persé de nieuwste telefoon maar wel een redelijk actuele en dan is Mobico een fantastische partij. Prima prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering, én (het belangrijkste:) de telefoons zijn zo goed als nieuw en werken alsof ze nieuw uit de fabriek komen. Mobico is zeer warm aan te bevelen!

Perfect in orde met snelle levering!

Gsm in zeer goede staat. Levering volgende dag zoals beloofd.

super

ik kocht een Iphone 11 zo goed als nieuw. snelle levering en niet te onderscheiden van een nieuw toestel. de gratis screenprotecter was al op het toestel aangebracht dus dik tevreden

Super blij met mijn iPhone XR, super snel geleverd en is niet van nieuw te onderscheiden

Ik heb mijn iPhone besteld nadat mijn oude telefoon stuk is gegaan met een zeilongeluk. Binnen twee dagen ben ik weer mobiel met een iPhone die niet van nieuw te onderscheiden is. Super service en de kwaliteit is top!!!

Goedkoopste en super snel.

overzichtelijke website, beste prijs uiteindelijk en super snelle levering, en product zie er goed uit!

Snelle betrouwbare service

Heb voor de derde keer een bestelling gedaan bij mobico. Altijd een snelle levering en reactie bij onduidelijkheid.

Service is super

Kwaliteit is niet te evenaren, betrauwbaarheid

We hebben een telefoon gekocht die helaas na 4 maanden ermee ophield. De telefoon is omgeruild en het contact, via mail, met mobico is echt super. Zeer grondig en helder.

Mooie IPhone 11, alleen met de installatie zijn we 10 uur bezig geweest.

Voor mijn dochter een iPhone 11 64 GB in nieuwstaat gekocht. Mooi toestel, alleen na 3 pogingen om te installeren en het vastlopen bij de update was ik er klaar mee. Mijn man is nog een hele avond zoet geweest en via een andere manier heeft hij het wel voor elkaar gekregen. Na melding mochten we een accessoire uitzoeken. Maar dat dekt niet echt de ergenis, want het toestel was best prijzig en zou in nieuwstaat.

Geweldige service

Ik heb een iPhone xs goud gekocht voor mijn dochter. 64 gb Er stond zichtbare gebruikssporen. Heb ze nog niet kunnen vinden. Geweldig toestel. En binnen een dag binnen.

Super goede service, communicatie en budgetproof!

Dit is al de tweede keer dat ik mijn iPhone bij mobico koop en elke keer voelden ze als nieuw! De verzending is snel en betrouwbaar en ik spaar een hele hoop geld uit met een bijna even als nieuwe iPhone te kopen in plaats van een nieuwe. Heel goed dat dit refurbished initiatief bestaat! :D

Erg blij met bestelde telefoon

Makkelijk uit zoeken en bestellen, snel verzonden en de gebruikssporen vallen boven verwachting mee! Top!

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe iphone 11, paars, 64gb, met zichtbare gebruikerssporen. Zeker zijn ze zichtbaar, maar het zijn maar kleine krasjes, die ik er waarschijnlijk zelf na een weekje ook wel op heb zitten. Verder doet de iphone het naar behoren en is de batterijconditie goed. Via Mobico is alles snel geregeld en besteld, na een paar dagen had ik hem in huis. Heb al vaker bij mobico besteld en nog nooit problemen gehad.

Heel blij met het resultaat

Dit is de 2de keer dat ik een gsm aanschaf via Mobico , ik ben heel tevreden met het resultaat hiervan en heb nergens over te klagen. Ik raad zeker aan om via Mobico een gsm aan te schaffen , de prijzen zijn betaalbaar en je krijgt een gratis hoesje + oplader en beschermglaasje erbij.

Telefoon was voor mijn dochter. Die is helemaal tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goedkoop en snel!

Vrijdag avond ging m’n telefoon stuk. Nog net voor 21:30 een nieuwe besteld bij mobiel en zaterdag geleverd. Met gratis hoesje en screenprotector. vorige telefoons hier ook gekocht en vanwege de goede ervaring eerder nu weer hier besteld

Nette telefoon voor concurrerende prijs

Vrijwel geen beschadiging, batterij 100%. Tevreden!

iPhone X als nieuw ook echt als nieuw en zeer snel geleverd

Uiteindelijk gekozen voor een refurbished iPhone X in nieuw staat. s' Avonds besteld en gelijk begin van de volgende middag in huis. De telefoon ziet er daadwerkelijk als nieuw uit en de screenprotector is al aangebracht. Kon gelijk aan de slag...

Super tevreden

De eerste keer bij mobico besteld. Super snelle levering, goed verpakt. Gratis hoesje en schermprotector. De volgende keer zeker weer bestellen bij Mobico

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.