Goede Iphone

Refurbished Iphone gekocht, als nieuw en ziet er ook zo uit, geen sporen van gebruik. Werd meteen de volgende dag bezorgd.

Helemaal blij

Ben helemaal blij met mijn nieuwe iPhone en hij was ook binnen een dag binnen dus kon gelijk beginnen

Supersnel

Heel vlotte en snelle levering , gsm als nieuw .

Goedendag , mij ervaring met de refurbished iPhone XR geel , is zeer tevreden ik ben heel erg blij .

Ik ben zeer tevreden met uw product ik heb al mijn vrienden die zeer een telefoon nodig hebben de link gestuurd van uw organisatie, mijn vrienden zijn erg onder de indruk van uw prijzen en telefoons in goeie staat. Ik ben erg gefascineerd van uw product die goed bij mij is geleverd in goeie staat en juiste tijdstip , daarom kan ik u alleen maar bedanken voor de goeie hulp. De service was top en kwam heel erg betrouwbaar over.

Snelle en correcte levering, toestel inderdaad als nieuw!

Mooie iphone xs 64GB, inderdaad als nieuw.

In de middag mijn iphone x space grey 64gb besteld, volgende ochtend aangekomen. Ik had als conditie “lichte gebruikssporen” geslecteerd, maar op het toestel zit slechts één krasje. Kwam met oplader, oortjes, hoesje en screenprotector. Ik ben zeer tevreden!

Superr

Ik heb vrijdagavond een Iphone Xr, 64gb in het blauw besteld en is de volgende dag redelijk snel binnengekomen. De Track & Trace is ook helemaal correct, ik kreeg een mail dat hij afgeleverd was en hij was er ook effectief. Ik heb hem besteld met lichte gebruiksporen en is eigenlijk nieuw, geen enkel klein krasje, echt NIETS. De prijs is ook echt goed, een van de goedkoopste refurbished sites met het grootste aanbod! Doe zoals mij en maak je zelf bij met een nieuwe goede iphone!!

Geweldige service

Snelle service en duidelijke website

Betrouwbare goed gedocumenteerde leverancier

Op basis van een kwalitatief , zorgvuldig telefonisch advies , gericht op mijn gebruik van de telefoon is de keuze qua type bepaald. Na levering is helder en gedocumenteerd verlopen en prima verlopen.

Snelle levering en de telefoon voldoet aan de omschrijving.

Super aankoop

Nadat ik mijn telefoon had besteld en de volgende dag al in huis. Alles werkt uitstekend en hij is in super staat!

Prima werkende zo goed als nieuwe IPhone X

Met deze IPhone X, die zo goed als nieuw is, verloopt alles vlekkeloos. De levering was ook heel snel. Ik bestelde deze de vorige dag in de middag, en hij was de volgende dag in huis! Ook alles in het doosje zat erbij, oplaad blok, snoertje + oordopjes. Ook krijg je een telefoon hoesje en een bescherm laagje over het toestel gratis t.w.v. €29.95!

Super snel geleverd. iPhone in super staat. Niets dan goeds!

Ziet er perfect uit

Werkt goed en snel. Ziet er bijna nieuw uit op echt het kleinste krasje op de zeiknat na. Ik had alleen verwacht dat ze de accu zouden vervangen. Dit is niet gebeurd..

Supere fijn !

Ik bestelde vrijdag avond een iphone xr ! Kwam de volgende dag toe ! Ik koos voor de optie zo goed als nieuw en ik heb een miliscul krasje op de camer ( ik koos voor rood dus er is gewoon een klein stukje rood af ) je merkt het bijna niet ! Ik raad het iedereen erg aan !!

Vrijdag middag besteld en zaterdag morgen album huis. iPhone voldoet aan sle verwachtingen, werkt prima en ziet er als nieuw uit.

Heel makkelijk een IPhone besteld!

Fijne website om online te zoeken naar een gebruikte of nieuwe telefoon! Gisteravond besteld, volgende middag al in huis. Wordt geleverd met hoesje en beschermglas en oortjes, dus je bent in één keer klaar!

Telefoon volgende dag in huis!!!!

Ik bestelde mijn telefoon en had hem de volgende dag in huis. Met screenprotector en hoesje erbij. Status zo goed al nieuw; hij was echt nieuw.

Mijn 3de gsm op deze site en nog geen 1 keer teleurgesteld. Vlotte service (in de avond besteld en de dag erna om 13u toegekomen) en waar voor je geld. Zeker aan te raden!

Ik heb de iphone 8 gekocht, super fijne telefoon en bener super nlij mee

Geweldige kwaliteit én service

Toestel van top kwaliteit en werkelijk super snelle verzending! Volgende telefoon ook via Mobico!

Mooie telefoon, snelle service!

De telefoon avonds besteld. De volgende dag geleverd. Best spannend hoe de telefoon eruit zou zien. Wat er beschreven stond hoe ik het kon verwachten klopte helemaal. Echt blij met mijn telefoon.

Super tevreden

Mooie telefoon, ook nog eens geleverd met gratis beschermglas (al aangebracht omdat ik daarom verzocht had) oortjes en een hoesje! Supersnel geleverd. Kortom, ik ben zeer tevreden. Had per ongeluk dubbel besteld en betaald en dat was ook snel hersteld na 1 telefoontje.

Goede telefoon ontvangen

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.