Komt beloftes na

Het product is conform de beschrijving en zoals beloofd de volgende wrkdag bezorgd. Netjes verpakt.

Als nieuw

Refurbished iPhone 11 ontvangen als nieuw. Alleen jammer dat hij los in het doosje zat met bescherm hoesje er boven op.

Alles goed, de bestelde telefoon is naar wens en verwachting. Alleen was de gratis meegeleverde cover te klein en de verpakking van de screen beschermer leeg. Beetje slordig.

Super fijn!

Eerst snapte ik niet waarom de telefoon aan ging.. maar toen kwam ik er achter dat die alleen maar aan de lader moest ahhaah. toen die geïnstalleerd was deed die het super goed en nu nog steeds ik vind het ook super fijn dat het beschermlaagje er al op zit want ik plak hem altijd schuin. Ik ben er super blij mee!

Snelle service, nette telefoon

Geleverde telefoon kapot

Dag later dan beloofd komt dan eindelijk de bestelde telefoon binnen. Meteen hangen we hem aan de oplader maar de telefoon zodat we hem na schooltijd kunnen gaan instellen en gebruiken. Helaas was deze na schooltijd nog steeds leeg, 3 opladers en 1,5 dag verder deed de telefoon nog steeds niks. Geboden oplossing na 20 min in de wacht bij de klantenservice: opsturen, en dan hopen ze het binnen 5 werkdagen te kunnen maken. M.a.w. duurt minimaal 1,5 week met verzenden en weekenden erbij voordat we een werkende telefoon zouden hebben. En er dan op moeten vertrouwen dat hij het dan wel doet.... en ik nog minimaal 1,5 week een ongelukkig kind hebben omdat hij geen telefoon heeft.

Super snelle levering mijn uber puber weer helemaal gelukkig met zijn nieuwe iPhone via mobico toch kunnen kopen wat hij wilde en hij zat zonder telefoon. Levering binnen 1 dag dus jullie hebben zijn leven gered!

Overzichtelijk en goede prijs

Ik heb een iPhone 11 gekocht en dat beviel me heel goed in hoe makkelijk ik het kon vinden op de site, en hoe snel en makkelijk het verzenden ook ging. Ik ben dan ook heel erg blij met mijn iPhone. En dan ook nog een goede prijs in vergelijking met andere refurbished sites.

zeer rappe levering en zo goed als nieuw

al verschillende malen aankoop gedaan en telkenmale tevreden

Mooie telefoon met zeer weinig schade

iPhone SE (2020) 128GB Zwart - Lichte gebruikssporen besteld bij Mobico. De beschrijving lichte gebruikerssporen vond ik zelfs erg overdreven. Op de zijkantje van beide zijden enkele putjes met verfverlies, maar dit kan je amper gebruikerssporen noemen. Bij de telefoon een glasprotector en hoesje(was een actie) gekregen waardoor de "schade" helemaal niet te zien is. Glasplaat voor en achter in zeer nette staat

Het kiezen, bestellen en ontvangen van de telefoon ging super snel. Telefoon is als nieuw voor een aantrekkelijke prijs, erg blij mee!

Mooi en goed toestel,doen wat ze beloven!

Hier een iPhone 8 Plus gekocht.Ziet er nog mooi uit! Heel blij ermee!

Helemaal top!

Onwijs blij ben ik met het aanbod en de service van Mobico. Ik heb een iPhone 12 Pro (refurbished) besteld en de volgende dag had ik mijn telefoon al in huis. Keurig ingepakt en alles werkt perfect.

SLECHT, een gedeukt en gebutst toestel ontvangen de wissel was nog viezer

een gedeukt en gebutst toestel ontvangen de wissel was nog viezer en beschadigder, daarna terug gestuurd. Pakketje is bij Postnl blijven hangen waarop na herhaaldelijk verzoek van mij door Mobico een onderzoek is aangevraagd bij postnl. Vervolgens heeft mobico verzaakt afdoende te reageren op vragen van postnl waardoor e.e.a. nu al ruim 2 maanden speelt en er weinig initiatief vanuit mobico wordt genomen. Mobico is slecht telefonisch bereikbaar en reageren slecht/ niet op emails.

Goede kwaliteit!

Dit is al de tweede keer dat ik hier een refurbished telefoon heb gekocht en ze werken erg goed!

Mobico doet wat ze belooft

Al voor de tweede keer hier besteld en niet voor niks. Mobico doet wat ze belooft. De toestellen zijn precies zoals omschreven. De levertijd was snel, netjes verpakt en alles ziet er keurig verzorgd uit en werkt perfect. Wat mij betreft: Mobico: houden zo!

Top service!

Nu voor de 2e keer mijn telefoon gekocht bij mobiel en de volgende dag mijn nieuwe telefoon al in huis!! Bij mijn vorige telefoon de pech gehad dat hij er opeens mee ophield, zonder gedoe mocht ik hem opsturen en werd er gekeken wat er aan de hand was. Die telefoon was niet meer te redden dus kreeg ik een ander. Of te wel top service! Ik zou mobico zeker aanraden.

Heel fijn, ben er super blij mee

De iPhone X die ik gister heb gekocht is vanochtend binnen gekomen, alles doet het alleen er is een probleem met de Face ID of zo, maar voor de rest werkt het echt perfect

Prijs kwaliteit is TOP!

Ik heb mijn IPhone X aan een goede prijs gekocht. Ik zie ook helemaal niet dat het refurbished is geen enkel spoor van een krasje te bekennen. Ik raad het ook zeker iedereen aan om deze gsm te kopen het lijkt net als nieuw!

Zeer snelle levering, telefoon ziet er top uit en geen verzendkosten!

Dochter snel gestopt met vragen wanneer hoe toekwam,Snelle levering!!!

Om +/- 20u besteld en de dag nadien rond de middag al ontvangen!!!

Excellent

Geen klachten, Vlotte levering, toestel in perfecte staat. Een absolute aanrader.

Prima en snel

Nette telefoon. Is inderdaad niet nieuw aan batterij te zien maar verder super!

Goed product met snelle service

Product was de volgende dag geleverd. Conditie van het product precies zoals omschreven

Prima iPhone; zoals beschreven

iPhone ziet er uit zoals verwacht. Batterij is nog in prima staat.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.