oplichting

In december 2019 heb ik een iphone x gekocht (conditie nieuw met doos). Eerst komt hij 3 weken te laat aan en nu werkt de iphone niet meer. Het scherm is volledig geblokkeerd. Na vele mails te hebben gestuurd, heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.Beste, In december heb ik een iphone x (condititie nieuw met doos) gekocht. Hij werkte perfect tot nu. Na vele mails heb ik nog steeds geen antwoord gekregen!? Blijkbaar worden de gsm's terug gemaakt met valse onderdelen (die dus zeker niet van bij Apple zelf komen). Het enige wat ik hierover kan zeggen, is dat het pure oplichting is!

Hele snelle levering en goede kwaliteit.

Ik ben heel tevreden van mijn bestelling bij Mobico. Ik had mijn Iphone maandagmiddag besteld en dinsdag werd hij al geleverd. Het toestel is in goede staat, enkel een paar lichte gebruikssporen.

Goede service en snelle levering. iPhone doet het perfect zoals beschreven stond. Erg tevreden!

KOOP HIER GEEN TELEFOONS!!!

KOOP HIER NIET JE TELEFOON!! Vol vertrouwen een iPhone X als nieuw bij dit bedrijf gekocht. ( Mijn zus heeft hier al eerder een telefoon gekocht en die werkte prima). Eenmaal de telefoon was binnen gekomen overal krassen en kon ik geen Facetime gebruiken aangezien de telefoon uit Saudï Arabië kwam ( Is mij verteld door de officiele Apple services). Toestel terug gestuurd, en kreeg een nieuwe opgestuurd. DRAMA! Het scherm blurde en ik kon niet bellen. Ook dit toestel terug gestuurd. Ik kreeg vervolgens nog een nieuwe opgestuurd, ook een buitenlands product. En hier word geen Wifi aangegeven maar WLAN, ook is het oplaadpunt gammel en valt de lader en de oordopjes er zo uit. Ook niet waar ik voor betaald heb. Inmiddels in al die weken geen telefonisch contact met ze kunnen krijgen ookal heb ik hier meerder keren om gevraagd. Mails werden laat beantwoord. En ik ben 30 euro aan verzendkosten verder. Ik krijg mijn geld voor de Iphone niet terug omdat ik niet binnen het herroepingstermijn zit ( als dit bedrijf eerder had gereageerd op mijn mails nog wel) ze luisen je er gewoon in tot dat je je geld niet meer terug kan krijgen! Nu zit ik met een buitenlandse telefoon waarvan het oplaadpunt gammel is en ik geen Wifi heb. Volgens Mobico is er niks mis met dit toestel en krijg ik alsnog mijn geld niet terug. Ik zou iedereen willen waarschuwen en hier GEEN TELEFOON KOPEN. Het is zonde van je geld waar ik de hele zomer voor heb staan werken en wil niet dat dit anderen ook overkomt. Het gaat hier om een bedrag van 520,- euro wat voor heel veel mensen (ook zeker voor mij) een hele hoop geld is!!!!!

snelle levering en mooie telefoon

snelle levering en mooie telefoon

Zeer slechte service

Na een half jaar al een zeer slechte accu. Mailtje gestuurd om te informeren hoe het zit met de garantie. Zeggen ze dat het hoogst waarschijnlijk onder de garantie valt. Opsturen is eigen verantwoordelijkheid en kosten. Na ruim een week een mail terug van Mobico. Er was sprake van impactschade (klein barstje in scherm) waardoor de garantie vervalt. Er worden nu nog kosten in mijn rekening gebracht om mijn telefoon retour te sturen. Kortom, ben nu geld kwijt en mijn accu is nog steeds niet vervangen en dat gaat volgens hun ook niet meer gebeuren. Zeer, zeer, zeer slechte service... Echt teleurgesteld...

Topervaring, blij met mijn nieuwe telefoon!

Ik bestelde recent een iPhone X bij Mobico, die zou de volgende dag in huis zijn. Die dag kreeg ik heel netjes een mail toegestuurd dat de iPhone was uitverkocht en het 5 werkdagen zou duren tot ze hem weer hadden. Uiteraard vond ik dit prima, ik kreeg ook de optie een andere kleur te kiezen, maar dat wilde ik niet. Voor het ongemak kreeg ik (ongeacht de keuze) er sowieso een extra oplader bij t.w.v. €10! Nu, 2/3 weken later, ben ik nog steeds heel blij met mijn telefoon! Zeker een aanrader, ook omdat ik er een gratis hoesje en glazen screenprotecter bij kreeg.

waardeloos

heb een NIEUWE telefoon besteld die bij aankomst defect bleek. aangetekend retour gestuurd en inmiddels een week verder en geen enkele reactie. telefonisch net bereikbaar en per mail eindeloos moeten wachten. Heb nu verzocht om mijn geld retour kijken hoe lang dat gaat duren. thuiswinkel waarborg moet wellicht zijn leden zorgvuldiger kiezen ?

Heel erg tevreden

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Ik ben heel erg tevreden.

Tegenvaller

IPhone X gekocht. Zo goed als nieuw toestel. Uiteraard net weer wat meer beschadigingen dan je zou verwachten. De accu conditie was bij ontvangst al 86% en binnen enkele dagen 85%. Toestel terug gestuurd voor reparatie.

Fan

Wat je vraagt, krijg je! Ook vlotte en juiste service na verkoop!

Uitstekend bedrijf!

Super bedrijf! Meerdere keren een telefoon gekocht. Uitstekende service, en snel in huis!

prima toestellen

1 iPhone besteld 'zo goed als nieuw' en die was idd zo goed als nieuw. Geen krasje te ontdekken. Zijn er erg blij mee.

iPhone binnen 2 dagen thuis, super blij mee

Zeer slechte service en telefoons

Had als eerst een IPhone 6s besteld maar die kwam nooit binnen. Na veel mailen en bellen uiteindelijk met bijbetaling een IPhone 7 gehad. Prima, maar vervolgens al snel geen service melding, dus retour en zou omgeruild worden. Bijna 3weken verder na weer mailen mailen mailen een ander toestel gehad zonder screenpotector, valt die binnen een dag al om de haverklap uit?! Dus nu maar weer retour en geld terug please!

Na een maand nog niet geleverd!

19 april besteld... nog niks in huis. Op de website telefoonnummer er af gehaald vanwege de crisis, alleen bereikbaar op mail waar je na 2 dagen wachten steeds het zelfde antwoord krijgt... “we hopen hem in de loop van volgende week te leveren” totaal geen duidelijkheid. Ik adviseer hier geen telefoon te bestellen als je hem snel nodig hebt..

Supersnelle service

Binnen een dag geleverd en telefoon ziet er spik en span uit!

Mooie telefoon, snel geleverd. We hadden gekozen voor zichtbaar gebruikt, maar de telefoon is als nieuw!

VERSCHRIKKELIJK

Ik bestelde 5 weken geleden een refurbished telefoon voor iemand. Deze kwam vlot aan. Helaas bleek echter dat deze gsm kapot was dus ik stuurde hem terug. Hier begon de HEL. Ik kreeg nooit bevestiging dat de telefoon terug was aangekomen en heb TWEE weken moeten wachten terwijl de telefoon al 10 dagen in het bezit van Mobico was. Ik stuurde meerdere mails en kreeg altijd een week later pas antwoord en kreeg NOOIT deftige antwoorden op mijn vragen. Na heel lang wachten en terwijl mijn vragen onbeantwoord bleven werd de gsm EINDELIJK terug opgestuurd. Helaas was het ook hier nog niet gedaan met de MISERIE. Mobico gaf namelijk een fout adres door aan de pakjesdienst waardoor mijn gsm nog steeds niet aankwam en momenteel ook OPNIEUW NAAR HET RETOURADRES WERD GESTUURD. Kortom, bestel nooit bij Mobico. Hun customer service TREKT OP NIKS.

Snelle levering en product in goede staat ontvangen

Snelle levering en product in goede staat ontvangen

Gewoon uitstekend!

Ik heb een Iphone 7 besteld, met 3-5 dagen levertijd. Ik wachte en wachte... tot opeens, twee dagen later, de bel ging. Ik verwachte door al dat corona-gedoe dat hij wel iets later geleverd ging worden. Integendeel! Snelle levering, uitstekend bedrijf! In de doos zat alles wat ik nodig had, plus een screenprotector en een hoesje. Ik ben echt heel tevreden en ik zal in de toekomst zeker nog eens kopen!

Ik heb de iphone in goede orde ontvangen. Verder heb ik hem gekocht als nieuw en ik kan geen een beschadiging vinden. Zeer content!

Super blij met mijn aankoop!

Deze week ontving ik mijn eerste refurbished Iphone. De Iphone X , zo goed als nieuw. Hij voldoet aan alle verwachtingen en de batterijcapaciteit is 100%! Ik ben blij dat ik voor een mooie prijs een heel goede IPhone heb kunnen kopen bij Mobico. Snelle levering en goede service. Een aanrader!

Prima toestel

Keurig en netjes en goed werkend toestel met nagenoeg geen zichtbare schade. Snelle levering zoals op site vermeld stond was de volgende dag binnen gekomen. We zijn zeer tevreden met onze aankoop. Voor dit toestel met 100 % batterij goede prijs/kwaliteit verhouding. Bert.

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe telefoon. Fantastisch bedrijf!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.