Superblij!

IPhone 8 gekocht, en ivm vakantie laten afleveren op een ander adres. Bestelling (net als eerdere bestellingen) keurig verpakt en snel afgeleverd, iPhone (Nieuw) was ook daadwerkelijk nieuw incl de accessoires als oortjes, lader etc. Dus super-blij mee!

Alles top

Ik had de iPhone XR bestelt, het bestellen ging soepel en de levering was heel snel. De prijs was ook heel goed en de kwaliteit van de iPhone is ook gewoon top kwaliteit zoals het hoort. Ik heb de iPhone dan wel refurbished gekocht, maar hij voelt als nieuw. Ik ga in de toekomst sowieso al mij toekomstige telefoons refurbished bestellen bij Mobico.

Mooie goede telefoon

Mooie telefoon, goed veilig verpakt. Alleen is hij leeg binnen gekomen dus moest ik hem eerst opladen voordat ik de telefoon klaar kon maken .

Goede kwaliteit en goede service. Mijn mobiel was snel geleverd binnen 2 werkdagen. De iPhone zag er als nieuw uit en alles was er netjes bijgeleverd. Mijn pakket was zorgvuldig ingepakt.

Kwaliteit zoals dat hoort.

Ik bestelde op 8 augustus een nieuwe Iphone 7 bij Mobico. Deze was binnen 24 uur geleverd. De installatie heb tamelijk eenvoudig zelf gedaan. Kortom binnnen 1 dag een fraaie nieuwe prima fuctionerende Iphone 7. Helemaal goed!

Heb hier al vaker een telefoon gekocht en ben zeer tevreden

Super goed

Ik heb de iPhone X en hij is super Hij doet alles heel goed en je ziet dat er niks mis mee is en hij werkt gewoon als een gloednieuwe

Ik ben zeer tevreden over de iPhone X. Alles werkt perfect! En snelle levering!

iPhone XS beter dan verwacht

Snelle levering en super toestel. Gekocht met lichte gebruikerssporen. Nou, ik kan ze niet vinden. Het toestel is echt als nieuw

Snelle levering goed product

Op 7 augustus een IPhone X refurbished besteld. Zaterdag 8 augustus het product keurig netjes verpakt ontvangen. Telefoon zag er gewoon gloedje nieuw uit. Accu gaf 100% aan en als extra's een mooi doorzichtig telefoonhoesje en screenprotector er nog gratis bij. Super content met mijn nieuwe telefoon

Snel en netjes

doordat mijn oude gsm onverwacht niet meer functioneerde moest ik gehaast een nieuwe hebben. met mooico heb ik in minder dan 24 uur mijn iPhone X in handen gekregen, ondanks ik in België woon! het toestel was enorm goed verpakt en zag er netjes uit met alle accessoires die je nodig hebt. Zeker te vertrouwen!

Hele goede ervaring, fijn toestel gekocht en makkelijk te gebruiken. Moest kleindochter eerst om hulp vragen maar snapte het al snel! Top!

Hele slechte ervaring

Ik heb echt een hele slechte ervaring bij Mobico. Ik heb het gevoel dat ze niet bereid zijn om mij te helpen, ook al is de aankoop zo recent. Balen. Ik heb een iPhone X besteld en deze was in eerste instantie helemaal niet in huis. Dit was niet aangegeven dus ik kreeg De iPhone pas een paar weken later. Heb mijn iPhone nog maar vier maanden en de telefoon is nu al een aantal keer uitgevallen, loopt vast en er ontstaat een vlek in het scherm. Mobico is super slecht telefonisch bereikbaar en sturen erg korte mailtjes terug alsof het ze totaal niet interesseert dat de telefoon het niet goed doet. De winkel is al tijden (door Corona) niet open, ook apart. Er wordt mij afgeraden om naar de Applestore te gaan en aangeraden om de iPhone op te sturen zonder dat ik dan zeker zou weten of ze ‘m wel gaan maken..... In de mail zeggen ze het één, aan de telefoon het ander.

Het product voldeed precies aan de beschrijving van de site. Daarnaast een hele snelle levering. De onderdelen in het pakket zijn zorgvuldig verpakt + bescherming, waardoor alles in goede orde is ontvangen. Daarnaast goede digitale communicatie.

Top site voor aankoop iphone refurbished!!!

iphone X refurbished aangekocht online bij MOBICO: alles zeer correct verlopen, iphone is top, alles naar wens!!

Echt zó blij met mijn iPhone X Via Mobico!

Ik kocht mijn iPhone X bij Mobico. Heb eindeloos getwijfeld over iPhone X/SE en over wel/niet refurbished. Gekozen voor de nieuwe X bij Mobico voor de aantrekkelijke prijs van €500,-. Ik ben dolblij. De telefoon was er snel en volledig volgens afspraak.

Volgens afspraak geleverd.

Mijn iPhone 8 is licht beschadigd, maar ik ben tevreden. Ook de levering was netjes op tijd.

Snelle service en waar voor je geld!

Mijn iPhone 8 was enorm snel geleverd en netjes verpakt! De bestelprocedure was eenvoudig en de communicatie helder en duidelijk. Tot nu toe ben ik enorm blij met mijn nieuwe mobiel en ga ik er de komende jaren veel plezier van hebben.

Eenvoudig en razendsnel

Overzichtelijke site, duidelijk en makkelijk bestellen en levering ging razendsnel

Super goede service

De gsm is in super goede staat (alsof hij nieuw is) en de levering is super snel

Prima service, mooi toestel

Mooie telefoon en goede service. Ik vond het alleen jammer dat er op de site stond dat je een nieuw toestel krijgt, en een audio converter. Echter was mijn batterijcapaciteit bij aankomst 94% (en dat bij een NIEUW toestel) en zat de audioconverter er niet bij. Verder top, ik ben er erg blij mee! En hoe tof dat er een hoesje en screen protector bij geleverd werd!

TOP!!

Laagste prijs, vergeleken met andere sites, helemaal door de actie "gratis screenprotector en siliconen hoesje". Telefoon binnen 24 uur in huis en voldoet aan alle verwachtingen. Wireless charging doet het perfect! Gewoon top!

Waarom elders kijken als je het beste al hebt gevonden !

Mijn 2 de toestel gekocht en weer juiterst tevreden. Gisteren besteld, vandaag in huis. Ook in België dus. Kwaliteit aan een betaalbare prijs, een zeldzame combinatie.

Heel blij

iPhone 8 met lichte gebruikssporen gekocht via Mobico. Dag later al geleverd ziet er supernetjes uit. Gebruikssporen nauwelijks zichtbaar. Heel compleet in nieuw doosje met koptelefoontje, oplader en zelfs een bumper en schermbescherming. Top

Alle vooroordelen weg!

Ik was behoorlijk sceptisch maar heb toch de gok genomen en ben blij achteraf! Na goede research gedaan te hebben kwam ik bij Mobico terecht. Prijs kwaliteit is erg goed, een toestel met ‘lichte gebruikersschade’ zonder echte noemenswaardige schade voor een mooie prijs wilt denk ik iedereen wel. Daarnaast is de verpakking van alles voorzien en reageert de klantenservice snel en adequaat. Aanrader!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.