Kwaliteit goed, service minder

Telefoon in 'nieuwstaat' besteld. was er snel maar voldeed niet aan de eisen en aan de productomschrijving. Gelukkig mocht ik deze omruilen. Dit duurde echter wel heel lang en moest er vaak achteraan. Via mail niet altijd de antwoorden die je zoekt en telefonisch slecht bereikbaar en steeds minimaal 20 min. in de wachtrij. Uiteindelijk wel een telefoon gekregen die helemaal aan de omschrijving en eisen voldoet!

Je weet niet wat je zal ontvangen

Iphone 11 Pro besteld als nieuw. Toestel ontvangen was alles behalve nieuw met duidelijk krassen en beschadiging. Na ongeveer 2 weken uiteindelijk goede telefoon ontvangen.... Bij het opstarten en laden duurt het uren wat voor een dergelijk professioneel toestel toch wel bizar lijkt. Tot je leest dat iphone deze shipped met 20watt lader maar bij Mobico krijg je maar een 5watt.... heeft men wel vergeten te melden bij aankoop.

Goeie ervaring, telefoon ziet er super goed uit.

Duidelijke website en de kwaliteit die ze leveren is goed. Heb een telefoon binnen gekregen die echt zo goed als nieuw is!

Fenomenaal!!!!

Één woord! GEWELDIG De gsm werkt zoals een nieuwe telefoon, je ziet er helemaal niks aan! Ik ben super tevreden! Ik raad het zeker aan aan andere mensen! Volgende keer bestel ik weer

Snel geregeld... met kwaliteit

Mobico biedt voor ieders een mogelijkheid om snel en effectief een iPhone of iPad te regelen. Met een goede aftersales munten ze uit in hun service naar de klant... Fantastisch !!!

Goede ervaringen

Snelle levering en klantenservice reageeet binnen 24 uur (mail). Fijn dat bij de telefoon direct een screenprotector en hoesje zit.

Waardeloze service

De levering van de bestelde iPhone zou plaatsvinden op 1 juni. Kan vertraagd zijn , dat kan gebeuren. Een bericht daarvan zou prettig zijn. 3 dagen later toch maar even bellen . Niet telefonisch bereikbaar. Stuur maar een mail. Prima doen we dat. Geen reactie op de mail tot op heden.

Content

Al 1dag in bezig tot nu toe inorde

Mijn ervaring met de iPhone X is geweldig. Hij ziet er nog heel nieuw uit en doet het prima. Alles functioneert prima. De prijs was het waard voor deze telefoon. Ik ben super blij met de telefoon en zou in de toekomst meer telefoons kopen bij jullie. En ik zou ook mensen dit bedrijf willen aanraden! En de hoesje die je erbij krijgt vond ik super leuk, want die krijg je normaal gezien er niet bij. Ik ben super tevreden over mijn nieuwe aankoop.

super happy women

de stap gezet eindelijk veel zoeken en kijken met een bang hartje , maar toch beslissing gedaan met steun van schoondochter. nu op gemakje alles overzetten van vorige Iphone dat doe ik ook met begleiding , ben wel en moderne vrouw van 60 lentes maar toch voor zekerheid met iemand dat er een beetje meer verstand van heeft , ier en blije happy vrouw dank jullie

Top, snel geleverd, helemaal goed

Redelijk snel uitgezocht op een hele duidelijke website. Goede prijs. De iPhone is gewoon als nieuw.

Telefoon was vlug binnen geweldig top

Nette levering van een product in topconditie

Werkelijk niets aan te merken over manier van bestellen, opvolging. Alleen maar een pluim voor de vlotte levering van het voorgestelde product. Zeker een aanrader voor toekomstige klanten die op zoek zijn naar een betaalbare versie van hun refurbished Iphone met weinig tot geen gebruikschade

Goede communicatie & goed tewoord gestaan en geholpen

Ik heb een telefoon besteld de, iPhone x, en heb hier van de te voren over geïnformeerd. ik ben heel goed geholpen en zo een juist keus gemakt. telefoon was netjes de volgende dag binnen en werkt top. ik ben er ontzettend blij en tevreden mee. bedankt voor de goede service

Snelle verzending en heel netjes

Prachtige telefoon voor een goede prijs! ‘S avonds laat besteld en volgende ochtend al in huis. Makkelijk te installeren en super fijn in gebruik!

Topbedrijf

Alles verliep perfect. De prijs voor de telefoon is goed en de iphone komt binnen zoals beschreven. Snelle service en je kan je bestelling goed volgen

Zeer tevreden, net als bij mijn vorige aankoop

Vlotte afhandeling en levering, ziet er echt als nieuw uit

Mobico levert standaard een topdeal

Prima service en kwaliteit van Mobico. iPhone X besteld voor 379. Binnen 24 uur bezorgd en het toestel ziet er prima uit. Wat nog mooier is, is dat op de bezorgdag er ook een iPhone X op iBOOD verscheen. 399 euro: dat voelt lekker. Zeker omdat Mobico ook nog een gratis beschermplaatje en hoesje meeleverde. Oh ja, die van iBOOD had 64 GB en die van Mobico 256 GB!

Snelle correcte levering

Snelle levering, artikel zoals beschreven

Geweldige telefoon!

Ik heb een nieuwe iphone besteld, de X. Ik had hiervoor de iphone 6 en ik merk meteen al heel veel verschil. Vanaf het systeem tot hoe alles werkt. Ben er heel blij mee!

slecht

een iphone besteld zou de volgende dag geleverd worden 8 dagen later nog niet binnen mobico gebeld en hij was nog steeds niet onderweg op mail werd niet gereageerd heb de bestelling geannuleerd nu hopen op mijn geld terug

Goede kwaliteit

Hier een iPhone x besteld, zo goed als nieuw. Zelfde dag nog verzonden, met gratis hoesje, screenprotector en oplader erbij! Eenmaal ontvangen, bijna nergens een krasje te bekennen en accu 100%! Ben zeer tevreden met deze telefoon!

Iphone 11 pro in midnight green besteld. Was de volgende dag geleverd en in perfecte staat. Erg blij mee!

Supersnelle levering, top prijs-kwaliteit en goede service

Mooi toestel, voldoet helemaal aan de beschrijving.

Toestel is in uitstekende staat en komt helemaal overeen met de beschrijving op de website! Zeer tevreden.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.