Refurbished iPhone voor een leuke prijs

Telefoon bezorgd en in orde bevonden. Ik heb alleen van Mobico geen verzendbevestiging gehad. Daarnaast vond ik op de iPhone nog wel een kaar kleine viezigheden. Dit had ik niet verwacht.

Tweede keer nu dat ik hier mijn iphone koop en weer uitstekende kwaliteit.

Super service en top product

Mobico, levert snel en ze doen wat ze beloven. Ook garantie is top. Eigenlijk alleen maar lof. Dit is ook de reden dat we nu voor de tweede keer een telefoon bij ze bestellen en ook leveren ze super snel. Eigenlijk alleen maar plusjes voor ons.

Boven verwachting

Toch altijd wat voorzichtig met bestellen van refurbished toestellen. Door het bos is het vaak moeilijk de rotte appels te zien. Ondanks corona toch binnen 24 uur ontvangen. Precies zoals geadverteerd was.

Ben erg blij.

De telefoon was snel binnen. Hij ziet er ook goed uit en doet het ook goed.

Snelle levering en de beloofde kwaliteit!

Ik heb onlangs een IPhone 11 in de conditie ‘als nieuw’ besteld. Zoals de website beloofde ontving ik de iPhone de volgende dag nog in huis. De telefoon kwam met een screenprotector er al opgezet en hoesje (actie) enorm handig want hierdoor kon ik hem direct gebruiken! De telefoon werk als behoren, batterij kwaliteit goed en geen mankementen opgemerkt zover. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankoop en kan het zeker aanraden, en dat ook nog voor een goedkope prijs :)

Perfecte iPhone XR

bestelling vlot geleverd zoals aangegeven. De iPhone is in prima staat geleverd. Accu 100%.

Mooie telefoon, snelle levering

De telefoon ziet er goed uit. Ook alle bijgeleverde spullen zoals hoesje ed zijn v goede kwaliteit

Ik heb maar een woord nodig "Geweldig"

Snelle levering, top toestel!

Snelle levering en goede telefoon!

Ik heb een iPhone XS besteld (als nieuw) De telefoon kwam netjes de volgende dag binnen! Ik ben zeer tevreden met mijn telefoon. De telefoon bezat geen krasjes/beschadigingen! De telefoon werkt verder super goed! Ik kreeg er zelfs een hoesje en screenprotector bij! Ook kreeg ik er een oplader en oortjes bij! Deze doen het ook goed! Ik ben zeer tevreden over mobico en heb geen problemen gehad! Echt super!

Helaas niet "als nieuw"

Iphone 11 'als nieuw" 2 tot 5 dagen, 4e dag bezorgd, op niks mis mee... "Als nieuw" betekend geen zichtbare beschadigingen. Helaas zat het beeldscherm vol met krasjes en een flinke beschadiging op het beeldscherm bij de lighting aansluiting. Of €20 cashback of je mag hem omruilen maar draait zelf op voor de retourzending en het duurt een week langer voordat je een telefoon hebt. Erg jammer dit.....

Snelle levering en de mobiel ziet er super netjes uit en werkt goed!

Nieuwe iPhone is ook echt een nieuwe iphone

Super tevreden!!

snelle levering en goede prijs voor de kwaliteit

De iPhone gister besteld en vandaag binnen gekregen, mega snelle levering dus! De kwaliteit van de telefoons zijn te vergelijken met een nieuwe iphone.

Super product!

Ik heb de iPhone X besteld, een super fijne telefoon! Ik heb hem na het bestellen direct de volgende dag in huis gekregen, en de actie met een gratis hoesje en screen protector is ook mooi meegenomen! Zeker een aanrader en heel betrouwbaar!

foute gsm

Ik kreeg een goude ipv een zwarte. De batterijcapaciteit is nog maar 81 procent terwijl ik een 'als nieuw' model gekocht heb. Een grote teleurstelling. GEEN AANRADER

Kwaliteit van Mobico is heel erg achteruit gegaan !

Vroeger paar iphones bij Mobico gekocht en altijd tevreden van de service geweest. Tot de zomer van 2020... Ik heb toen een iphone X besteld die ik maar liefst 5 maal heb moeten terugsturen omdat er altijd iets aan scheelde (SIM-geblokkeerd, stuurde zelf apps, batterij laadde niet op, ...) ! Telkens stuurde Mobico het zelfde 'gerepareerde' toestel terug met weer een ander gebrek. Geld kreeg ik niet terug, want 'al buiten termijn' door terug te sturen, en ondertussen was volgens Mobico de waarde van mijn nog niet altijd werkende iphone X gedaald, waardoor ik voor omruiling naar een ander model zelfs moest bijbetalen ! Dit alles moest geregeld worden via talloze emails want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Het heeft me uiteindelijk 4 telefoonloze maanden gekost. Onlangs bestelde ik (tegen beter weten in) een protectorglas voor een iphone 7. Het doosje waarin dit zat was gebarsten, en dus ook het glas zelf, maar de protector was véél te groot voor een iphone 7 (zelfs voor een iphone X) ! Na nog maar eens een klacht kreeg ik 2 nieuwe protectorglaasjes opgestuurd, ... die alweer véél te groot zijn ! Het lijkt wel of niemand bij Mobico controleert wat er wordt opgestuurd naar de klant ?? De kwaliteit van Mobico is dus sterk achteruit gegaan, en kopen bij hen is zeker niet meer aan te raden !

Prima ervaring, snelle levering

Refurbished iPhone gekocht, ziet er prima uit. Lijkt nieuw. Snelle levering!

Een fijne ervaring. Erg tevreden!

Ik kreeg Mobico aangeraden door een goede vriendin en heb daar een refurbished Grey iphone 8 met 64 GB geheugen in cosmetische nieuwstaat besteld. Vandaag besteld, morgen in huis.... Top! Een prima toestel, absoluut niet van nieuw te onderscheiden. Door te kiezen voor een refurbished toestel, draag ik ook een steentje bij aan een beter milieu. Bovendien is het goed voor de portemonnaie. De prijs van een refurbished toestel is beduidend lager dan voor een nieuwe iphone 8 en bij Mobico zijn de garantie condities prima!

Top iphone

Altijd heel goede iphone’s Beste hoesje en heel goede service

Als nieuw

Ik heb zojuist de iPhone 8 ontvangen. Het pakketje is netjes, de inhoud idem. De telefoon netjes beschermd, een doosje met de oortjes en een opladers, alles ziet er als nieuw uit. Super blij mee!

Een prima product na een goede communicatie en een snelle levering!

Zeer tevreden met de snelle levering van een topproduct!

Zo goed als nieuwe iPhone voor een mooie prijs!

Zeer goede ervaringen met Mobico. Levering zoals een nieuwe iPhone met alle toebehoren. De batterijcapaciteit van m'n aangekochte iPhone X Max is nog 88%. Verder zo goed als nieuw. Voor een telefoon die € 529,- ipv € 829,- kost, een uitstekende deal!

Dit is bizar hoe goed deze telefoon is!

Ik had een nieuwe telefoon nodig, en wou niet veel uit geven! Toen kwam k deze site tegen, en de info beviel me meteen. Toen ben k in overleg met mn ouders gegaan of ik de Iphone 8 64GB Space Grey mocht kopen, en het mocht! Na 2 dagen mn telefoon al binnen. Wat een top aankoop

Super vlotte service

Snelle levering, toestel was heel goed in orde zonder gebruikssporen.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.