Uitstekend toestel met een lage prijs

Geweldig apparaat. Doet zoals die het zou moeten doen tegen een lage prijs.

iPhone 14 Pro nieuwstaat besteld, heel erg tevreden! Er mankeert helemaal niks aan het toestel, batterij was nog 100% en accessoires zaten erbij.

Alles in orde

Koop hier geen gsm wanpraktijken bezig!

ik plaats hier mijn eerste bestelling bij MOBICO.NL voordat ik de telefoon bestel bel ik naar de klantendienst om te vragen welke modellen ze in stock hebben , mevrouw michelle zegt me dat de iphone sierra blue 512 gb in stock is dus dezelfde avond nog verzonden kan worden zodat ik de gsm de volgende dag zeker heb. ik krijg een email het pakket is verwerkt en de bestelling myparcel is aangeboden en wacht op post nl om afgehaald te worden ok.......ik bel hun dag erna voor te vragen waarom er geen pakketupdate is bij post nl, klantenservice zegt gisterenavond is het pakket opgehaald en dus onderweg naar ons waarschijnlijk is er vertraging bij post nl ,ik bel de klantendienst dag erna telefoonnummer bestaat niet meer WTF?? bel met de vaste lijn erna en ik geraak doorverbonden meteen een dame aan de telefoon zegt me dat mijn gsm op stock is maar nog niet verpakt (dus nog niet vertrokken) DE BARCODE IS AANGEMAAKT VOOR HET PAKKET MAAR NIKS IS AFGELEVERD AAN POST NL (POST NL BEVESTIGD DIT AAN DE TELEFOON ZE ZEGGEN BARCODE AANGEMAAKT MAAR NIKS BIJ HUN BINNEN GEZIEN ZE DE BARCODE SCANNEN VOOR ONTVANGST WAT NOG NIET GEBEURD IS)compleet ander antwoord dan een paar dagen geleden dus en verzekerd me dat het pakket vandaag nog wordt verstuurd en ten laatste maandag thuis zou moeten hebben. ik ben teleurgesteld dat dit zo kan wanneer we het pakket ontvangen updaten we onze review .anders gaat dit dossier naar de advocaat gezien dit een zakelijke aankoop is en mensen zo online niet mogen bedrogen worden .

ZE HEBBEN GEEN STOCK VAN DE GSM ***!

HEB HIER BESTELLING GEDAAN VAN IPHONE IN NIEUWSTAAT DIE OP STOCK ZOU MOETEN ZIJN DEZE IS ZOGEZEGD VERSTUURD IK BEN POST NL VOOR TE VRAGEN OF ZE HET PAKKET ONTVANGEN HEBBEN VOOR TE VERTREKKEN;ANTWOORD POST NL IS DE BARCODE WERDT AANGEMAAKT MAAR GEEN FISIEK PAKKETJE AFGEHAALD GEZIEN ZE EERST DE BARCODE SCANNEN VOOR ONTVANGST BIJ MOBICO BEWEREN ZE ECHTER DAT DIT AL IS VERZONDEN WE HEBBEN ZE VORIGE WEEK GEBELD WAT BLIJKT NADAT JE X AANTAL KEER HEBT GEBELD DAN WERKT HET NUMMER NIET MEER.DIT IS *** TOT EN MET KIJK NAAR HUN REVIEWS SLECHT TOT EN MET ,DE BESTE WORDEN BOVENGEZET JE MOET SORTEREN OP 1 STER DAN ZIET GE METEEN DE NIEUWSTE REVIEWS DAT ZIJN BIJNA ALLEMAAL SLECHTE BEOORDELINGEN !WIJ WACHTEN NU ONZE BESTELLING AF GEZIEN WE BIJNA 1800 EURO HEBBEN BETAALD VOOR ONZE BESTELLING .DIT IS DE EERSTE KEER DAT IK HEB BESTELD EN BETAALD VIA MOBICO IK RAAD HET MOMENTEEL TEN ZEERSTE AF ZE BESCHIKKEN NIET OVER EEN STOCK WAARVAN ZE WETEN OFDAT DIE ACTUEEL IS ?ZE MAKEN EERST DE BARCODE OP EN WACHTEN ZELF TOT ZE DE GSM BINNENKRIJGEN WAARSCHIJNLIJK ,IK HEB 10K VOLGERS NU OP TIKTOK MOEST IK DE GSM ONTVANGEN DOE IK EERST EEN LIVE UNBOXING GEZIEN IK HIER ZIE DAT ZE MENSEN ECHT IN HET ZAK ZETTEN DOOR HUN *** SLECHTE STAAT GSM APPLE ID DIE NOG OP DE IPHONE STAAT ECT...... EN VAN UPDATE BESTELLINGSTATUS DIE ZE ZELF DE KLANT WIJSMAKEN

Geweldige telefoon

Iphone 12 besteld met lichte gebruikerspporen maar telefoon is als nieuw! Keurig geleverd met screenprotector en nieuwe lader.

Ik zou Mobico iedereen aanbevelen

Super fijne ervaring gehad met Mobico. Helaas ging mijn telefoon op vakantie kapot door waterschade. Enorm balen natuurlijk. Eenmaal thuisgekomen op zoek gegaan naar een website waar ik dezelfde iPhone (12 Pro Max) kon aanschaffen. Uiteindelijk terecht gekomen bij Mobico en dit toestel in de staat ‘Zichtbare gebruikerssporen’ besteld. Ik had nog even telefonisch contact opgenomen met een vraag over de batterij waarop ik heel fijn en snel geholpen werd. De telefoon ontving ik zoals vermeld stond de dag erna en ik kan niet eens zichbare gebruikerssporen vinden. Ik ben heel erg blij dat ik mijn telefoon heb besteld bij Mobico en zou hen iedereen aanbevelen! Bedankt Mobico!

Fantastic experience, would recommend

Great experience. Ordered my phone and received it after a day in great condition, with a good quality phone cover safe screen protector already placed well onto the phone.

Zeer eerlijk en oprecht bedrijf

Telefoon besteld, volledig naar wens voor mooie prijs.

Top prijs kwaliteit verhouding.

Telefoon 14 pro Max 256 GB gekocht. Gekocht met lichte gebruiks sporen maar ziet er uit als nieuw. Snel binnen. Prijs erg fijn.

Zeer snelle levering en zeer mooie iphone

Ik blij met de mooie telefoon die er inderdaad uitziet als nieuw

next day delivery klopt niet

Zondags zakelijk een telefoon besteld bij Mobico... dat zou dan dinsdag afgeleverd worden.. opmerking genoteerd dat ze voor 16 uur moeten leveren aangezien ik daarna weg moest... ondertussen bericht gekregen dat ze met drama forwarder postnl het pakket laten bezorgen.. Geen enkele contact geweest van de kant van mobico dat ze gehoor hebben gegeven aan mijn wens als klant.. ?? nu heeft Mobico zelf niet het pakket maandag verstuurd maar dinsdag middag overgedragen heeft aan postnl.. (ook hierbij geen enkele update van hun kant). nu nog steeds geen telefoon van ze ontvangen.. dit is niet goed..

Ik heb een iPhone 14 Pro Max aangekocht bij Mobico en ben er ontzettend blij mee. Er werd gezegd dat de telefoon enkele cosmetische mankementen had maar hier is er echt niks van te zien !! De telefoon kwam als nieuw aan bovendien met een lader en schermbeschermer al geïnstalleerd. Ben er echt super super blij mee !!

Tel voldoet tweemaal niet aan eisen

Ik had de iPhone 14 Pro Max besteld als NIEUWSTAAT. Ik kreeg een tel met gebruikerssporen wat niet hoort. En een lage batterijconditie 85%. Wat volgens de klantenservice geen garantie op zit.. Ik mocht de telefoon omruilen of ik kreeg 20€ cashback. Dan kies je natuurlijk voor omruilen. Na een aantal dagen de nieuwe tel ontvangen. Heeft deze weer gebruikerssporen.. Ik heb geen zin in retourneren en weer zonder tel zitten dus ik laat het maar gaan.. Maar ik zal gaan aankopen meer doen bij mobico en het zeker niet aan anderen aanraden!

Heel goed. Heel snel. Bedankt

Beste ervaring van Mobico

Goede service en kwaliteit!

Goede telefoons voor een leuke prijs. Al meerdere keren hier gekocht voor de kinderen! Ook al een keer een mobiel laten omruilen ivm garantie. Prima geregeld.

Alles tip top in orde!

Ik heb de telefoon de volgende dag binnen gekregen, het was een iphone 12 en alles werkt perfect, ik zou de telefoon niet van nieuw kunnen onderscheiden! Al met al heel blij met mijn bestelling!

Na een eerdere bestelling waarbij een telefoon toch niet voorradig bleek, nog een poging gedaan voor een telefoon voor dochter nummer twee. Deze keer was alles perfect, snelle levering en de lichte gebruikerssporen zijn praktisch onzichtbaar.

Zeer positief

Heb een telefoon voor mijn zusje gekocht, ze is er super blij mee!! Goedwerkende telefoon en snelle levering.

Ondanks na 30 dagen een ander iphone

Na de 30 termijn ging alsnog mijn thatsSreen stuk. Kon niet meer normaal op de iPhone 11 iets nakijken. Met veel telefoon kontact, heb ik alsnog mijn geld terug gekregen van de iPhone 11, en daarvoor een iPhone 12 gekocht Ben hier nu super blij mee, en heb inmiddels mijn geld ook weer terug. Mobico, nogmaals SUPER bedankt voor jullie medewerking. En zal jullie zeker aanbevelen aan derde.

Mooie iPhone afgeleverd

Ik ben tevreden over mijn iPhone, kwam optijd aan als verwacht!

Refurbished Iphones prima kwaliteit

Goede kwaliteit van refurbished iPhones en snelle levering.

geen Apple camera

Zojuist een iPhone 12 ontvangen. Hij ziet er goed uit maar er zit geen origenel Apple camera in. Deze is vervangen door een een nepper. Ik had begrepen dat er originele onderdelen gebruikt zouden worden. Erg jammer

Levering optijd

Werktelefoon besteld. Erg tevreden

Ik ben heel blij met de telefoon die ik via Mobico heb besteld.

De bezorging was snel. Daarnaast werkt de telefoon goed en ziet hij eruit als nieuw. Ook werkt de batterij uitstekend.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.