Mooie, nette telefoon ontvangen

In zoek tocht naar een iPhone op de site van mobiel terecht gekomen. Duidelijke website, goede keuze mogelijkheden betreft de staat van het toestel.

Top bedrijf

Heb er al twee telefoons gekocht, ze komen hun woord altijd na. Elke keer tevreden

Heel tevreden!

Hele snelle levertijd! Ik had de telefoon in de staat ‘lichte gebruikerssporen’ gekozen, maar er is eigenlijk niks te zien op 1 of 2 krasjes na. Ook heel fijn dat alle accessoires (inclusief hoesje en screenprotector) erbij zaten.

Sneller dan verwacht

Er stond een levertijd van 2-5 dagen en kwam op dag 2 al binnen!

Top ervaring

Het was echt een top ervaring het pakket kwam snel aan in perfecte staat. En hele maal voor wat je er voor betaald. Werkt perfect :)

Supersnelle levering van gedegen product!

Al jarenlang koopt mijn hele gezin referbished telefoons bij Mobico. Vandaag bestellen, morgen in huis is echt realiteit. Dus als je zoals ik je iPhone in het toilet laat vallen, zit je niet lang zonder. en met de prijzen die Mobico rekent, is het leed niet zo groot. Gekozen voor de meest beschadigde versie, maar ik moest behoorlijk zoeken om de ene kleine beschadiging aan de achterzijde überhaupt te vinden. Dat je evengoed 2 jaar garantie krijgt op je aankoop is een super service, maar we hebben er nog nooit gebruik van hoeven maken. De toestellen zijn in prima staat!

Slecht bereikbaar nu winkel gesloten is

10 maanden geleden bewust voor Mobico gekozen omdat ze in Amersfoort zitten. Voor reparaties konden we op de openingstijden zo binnen wandelen. Nu doet de luidspreker van mijn iphone 7 het niet meer, sta ik aan de deur hangt er een briefje dat alleen pakketjes achterom bezorgt mogen worden, klanten zijn niet meer welkom in de winkel. Oke achterom, een vriendelijke jongeman deed open. Mijn telefoon is kapot....dan moet u hem naar mij opsturen mevrouw. Maar ik sta voor u, ik woon om de hoek neem mijn telefoon aub aan en stuur een mail als hij klaar is. Nee het mag niet u moet hem opsturen??!! Zeer slecht, onpersoonlijk en mensen op extra verzenkosten jagen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Zoals beschreven het product gekregen

Op tijd opgestuurd, goed verpakt en ziet er als nieuw uit zoals beschreven

2x goed

Vorige keer bij mobico een iphone x besteld met de meeste schade en dit was goed. Na 3 jaar heeft de telefoon het begeven en nu weer een nieuwe bij Mobico. Tot nu toe weer goed

Super snelle accurate service!

I rest my case..

Komen hun afspraken na, top!

TOP TELEFOON

Ik heb snel een besluit kunnen maken door de overzichtelijke website van Mobico. Na mijn besluit was de aankoop ook mega snel geleverd en kon ik lekker snel genieten van mijn nieuw gekochte telefoon. Ik kreeg er zelfs een hoesje en oortjes bij. :) Ik vine het prettig te weten dat ik twee jaar garantie heb op mijn toestel. Ik ben BLIJ en kan het iedereen aanraden. Groetjes Mareille

Top product, precies als omschreven

Erg prettig dat de screen protector al op de IPhone zat, het hoesje eromheen ook en dat de batterij opgeladen was. Na opening van de doos en het overzetten van de gegevens kon ik zo direct op weg. Het product was bovendien precies zoals omschreven. Top dus!

Top service als het gaat om een bestelde telefoon bij mobiel!

Ervaring die ik nooit eerder heb mogen ervaren. Dat houdt in dat als jij iets besteld bij mobico?! Dat je het de volgende werkdag al in huis heb. Voordelen zijn er absoluut de prijzen en service zijn top waarvoor je betaald. Een aanrader dus voor alle mensen die toch willen profiteren van een nieuwe telefoon voor een mooie prijs!

Snel en goed!

In de namiddag besteld en zoals beloofd de volgende dag in huis, prima! Mijn iphone 8plus ziet er goed uit, mooi dat de hoes en sceenscherm er gratis bijgeleverd werd! Dank!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. De communicatie was ook duidelijk. Het product was ook zoals beschreven werd. Ik raad iedereen aan om ook hier een aankoop te doen.

Snelle levering, scherp geprijsd.

Top aankoop!

Super telefoon.

In perfecte staat ontvangen

Meteen gebruiksklaar en in perfecte staat. Helemaal blij mee!!

IPhone 8 gekocht. Niet van nieuw te onderscheiden. Wat een perfect bedrijf is dit.

TOP!

Super snelle ontvangst van mijn gsm, ik ben SUUUUPER blij!

Super goed

Top voor wat je betaald

Super snelle levering!

De volgende keer zal ik weer bij jullie bestellen! Telefoon ziet er top uit en werkt prima!

Mobico is Fantastico

Heel erg blij met mijn intussen 2 de aankoop bij Mobico Heel erg tevreden over de service en Kwaliteit van de producten. Zou zeggen ga zo door Mobico jullie zijn Fantastico

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.