Goede prijs kwaliteit

Heel erg tevreden!

Ik ben echt zeer tevreden over de website, het brede aanbod en het gehele aankoopproces. Ook vandaag besteld morgen in huis maakt mobico waar! Ik heb een ‘als nieuwe’ iPhone 11 pro gekocht. De telefoon ziet er heel goed uit, er zat zelfs een nieuwe batterij in, een nieuwe hoesje bij en een screenprotector (die was er al op geplakt, heel fijn) Kortom ik ben heel tevreden!

Voor weinig geld een perfecte telefoon!

Ik had snel een nieuwe telefoon nodig en had weinig geld op de bank, dus dit heeft letterlijk m’n leven gered!

Heel erg tevreden!

Heb zelf 3 jaar geleden een iPhone 8 plus besteld en heb er 3 jaar mee gedaan! Ik heb er totaal geen klachten over. Mijn scherm was een tijd geleden kapot gegaan (kwam door mezelf) en ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe telefoon. Ik heb mijn nieuwe telefoon (Iphone 11) weer bij Mobico gekocht omdat ik heel erg tevreden ben over Mobico.

Top telefoon voor een top bedrag.

Naar aanleiding van een aanrijding moest ik een nieuwe telefoon. Vorige was kapot gegaan. Auto was sterker dan mijn fiets en telefoon. Even snel romd gekeken naar verschillende sites. Mobico had toch wel de beste. Ik ging voor een Iphone x als nieuw. Om een groot verhaal kort te maken, bestellen en de volgende dag een perfecte IPhone x aan de deur. Inclusief screen protector en bescherm hoes. Top service

alles klopte !

Gebruiksvriendelijke website en direct zoals beloofd de volgende dag de bestelling in huis.

Snelle vlotte aanvraag en levering

Voor tieners die nogal slordig met hun telefoons omgaan en die toch graag een iPhone hebben (vooral handig als alles op Apple werkt thuis) vinden we de prijs die Mobico vraagt echt te doen! Kleur vinden ze ook belangrijk dus ook daarin is er voldoende keuze! Zeer vlotte levering want tieners willen de dag erop al direct aan de slag!

Betrouwbare partij voor refurbished iphone

Met verschillende opties qua staat van de telefoon kan je het zo goedkoop maken als je zelf wilt. Een krasje of deukje komt er toch wel op, zo erg is dat niet. Ik had daarom eerst een ‘met lichte gebruikssporen’. Dat had ie ook, maar 1 klein krasje aan de voorkant stoorde me toch. Dat is puur persoonlijk, een ander had zich er misschien niet aan gestoord. Dat weet je pas als je hem in je handen hebt. Dus teruggestuurd en een ‘zo goed als nieuw’ voor terug gekocht. Die had echt nauwelijks zichtbare krasjes dus daar ben ik heel blij mee. Geld van de vorige stond binnen 2 weken netjes op m’n rekening. Je moet wel 7 euro betalen om je pakketje terug te sturen, maar ja. Dat snap ik wel. Zij moeten het ook ergens van doen. Kortom: erg tevreden en zeker aan te raden voor kwalitatieve producten voor een vriendelijke prijs.

Pefect

Super snelle levering en perfecte kwalitileit.

Werkt goed

Toestel op zich werkt heel goed. Batterijconditie maar 89% maar het prijsverschil zit natuurlijk ergens. Lader kapot maar nieuwe hopelijk op komst top!!

Gewoon weer goed

Al meerdere keren wat bij Mobico aangeschaft en elke keer gewoon precies gekregen wat ik verwachtte en ook snel geleverd.

Perfect, ook de klantenservice

Ik heb vorig jaar mei een telefoon hier besteld, welke aparte problemen had met de accu. Dit klopte niet dus ik nam contact op. Na dit gesprek -waarin aangegeven was dat ze gingen onderzoeken-, meteen teruggestuurd. Binnen 2 weken ben ik op de hoogte gehouden en heb ik een ‘nieuwe’/andere telefoon gekregen. Die telefoon gebruik ik nu nogsteeds. Ik ondervind aan deze telefoon geen mankementen (van de vorige eigenaar) en ben dan ook zeer tevreden.

garantie is waardeloos

ik had een iphone xs met zo goed als nieuw gekocht hij komt 2 dagen later binnen dan dat hij eigenlijk binnen zou moeten komen. later heb ik een probleem gehad met mijn telefoon en heb ik de support gemaild, maar ze zeggen dat het niet in de garantie valt. Wat valt er wel in de garantie? Dat weet ik zelf ook niet, omdat ze dat niet willen stellen oftewel waarschijnlijk is de garantie waardeloos

ja

Super mooie telefoon, blij en leuk mee

Wauwie, dit is nog eens scoren!

Scoren? Jazeker! Scoren van twee telefoons voor onze puber kids en een hele goede score voor Mobico. Het is al de tweede keer dat we een aanschaf doen bij Mobico en wat een goede snelle service. De telefoons zijn ook echt toppie. Zowel wij als de kids zijn onwijs blij. Ik raad Mobico zeker aan!

Ik heb 2 iPhone 8 bij mobiel besteld en alle 3 keren , was het de volgende dag al bezorgd. Het toestel ziet er helemaal nieuw uit zoals beschreven . Ben super blij en is een echte aanrader . Ook telefonisch zijn ze super klantvriendelijk en houden ze aan aanspraken .

super goede aankoop!

vandaag mijn iphone xs binnengekregen. werkt als een trein! heel erg blij mee.

Snelle levering! Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik had snel een nieuwe telefoon nodig voor niet al te veel geld en bij Mobico is dat (eindelijk) gelukt! Ik heb de telefoon na 17 uur besteld en de volgende dag netjes toegestuurd gekregen rond 14 uur. Ik kreeg een telefoon met zoals ik had aangeklikt 'lichte gebruiksporen' die nu ik goed gekeken heb te verwaarlozen zijn. Op andere sites - veel gedoe. Snelle levering belooft maar dan de e-mail - vanwege drukte duurt het langer. Dankjewel Mobico!

Ik heb de iPhone 11 Pro Max gister avond besteld en had m de volgende dag in huis prima toestel bescherm glas zat er al opgeplakt en het hoesje past perfect hartstikke tevreden!!

Telefoon in “nieuwstaat” snel binnen gekomen en werkt helemaal goed en ziet er ook echt als nieuw uit. Ik ben er erg blij mee.

Snel en kwaliteit

Hele snelle levering Prima kwaliteit van de telefoon.

Super snelle levering

Tot nu toe een hele goede telefoon.

Snelle levering, toestel ziet er top uit.

Levering de volgende dag! Toestel werkt helemaal goed en is ook echt als nieuw.

Zeer snelle levering

Nadat mijn dochter haal telefoon had laten vallen, moest er natuurlijk zsm een nieuwe komen. Ze had zelf deze I phone uitgezocht. Een dag later werd deze al geleverd. Een prima toestel waar geen gebruikers sporen te vinden zijn.

Aanrader!!

Geweldige producten, in mijn ervaring zelfs iets goedkoper dan andere aanbieders van refurbished producten. Er wordt erg duidelijk vermeld wat de verschillende condities van de producten zijn, en ik heb bij de optie 'lichte gebruikssporen' echt een blinkende iPhone ontvangen! Daarnaast snelle levering en gratis screen protector en lader!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.