Prima telefoon

Hele snelle levering mooie telefoon

Hele fijne ervaring, snelle levering

Helemaal top

Een goede mobiele besteld, zelfs een hoesje en een screenprotector bij geleverd. Super blij mee.

Zeer goed.

De telefoon was binnen 1 dag geleverd, in perfecte conditie.

Niet wat ik had besteld

Product is mooi optijd geleverd. Batterij 100% dus zeer tevreden, enkel ik had als nieuw besteld. Krassen van onder en aan de zijkant, de achterkant ook en je ziet duidelijk waar het vorige hoesje zat. Verder het scherm is niet origineel apple, is dus niet zo helder als het moet zijn en geen truetone functie aangezien ze dit niet met het juiste materiaal hebben ingeleerd… Ik had dus even goed 1 met lichte gebruiksporen kunnen bestellen want dit heb ik ook gekregen. Verder niks op aan te merken.

Zo blij dat ik hier uit ben gekomen, bestel nooit meer ergens anders

Hele duidelijke site met veel keuzes en hele snelle levering. Ik ben heel blij met deze site en zal elk jaar mijn telefoon hier gaan bestellen. Ze hebben zoveel keus en een hele snelle verzending. Ik ben super blij met mijn aankoop!

Al de tweede keer dat ik via mobico een refurbished toestel aankoop. Snel geleverd, en is zeer goede staat. Een aanrader.

Duidelijke informatie, snelle levering

De conditie van de gekochte Iphone is gelijk aan de beschrijving en eigenlijk nog wat beter dan verwacht. De levering is snel. De afspraken worden goed nagekomen

Prettig

Goede service met duidelijke website en snelle levering.

Fantastisch geregelde bezorging!

Heb op een maandag mijn telefoon besteld en kwam op dinsdag ochtend heel vroeg al aan. Dit was natuurlijk perfect omdat ik de woensdag daarop naar het buitenland op vakantie ging. Ik garandeer mobico aan iedereen aan!

Snap niet waarom ik dat nooit eerder gedaan heb

Mooi toestel niet van nieuw te onderscheiden. Snap niet waarom ik dat nooit eerder gedaan heb.

Top!!!

Kreeg mail dat iPhone niet op voorraad was Echter 1 af later weer wel. Drie dagen moeten wachten. Echt super tevreden met mijn, nieuwstaat, I-phone

Makkelijk besteld en een snelle levering

Makkelijk besteld en een snelle levering. Maar de vraag was of de kwaliteit goed is van een refurbished toestel? Het antwoord is voor de 100 % een JA! Mijn dochter wilde graag een Iphone 11 pro en begon te sparen. Zo is ze op de site van Mobico gekomen en heeft een toestel voor de helft van het geld gekocht. Het toestel ziet eruit als nieuw. Een blije dochter die nu zelfs wat geld over houdt om leuke kleding te kopen.

Makkelijk te bestellen, ontvangen binnen levertijd en perfecte kwaliteit

Voor mijn zoon met een beperkt budget een refurbished iPhone 10 gekocht. Bestelling online was een fluitje van een cent. Pakketje netjes binnen de aangegeven levertijd aangekomen. De iPhone voldoet volledige aan verwachting, zo goed als nieuw blijkt echt zo goed als nieuw. Prima service, we zullen Mobico zeker aanbevelen. René

Op zondag een iPhone XR besteld in nieuwstaat & werd dinsdag geleverd. Na de bestelling meteen een mail met de factuur en de gsm is op 1 kleine kras na perfect in orde. Batterij werkt perfect. Enorm blij met de bestelling!

Top!!

Voor het eerst hier toestel gekocht. Echt top conditie en service

uitstekend

ik ontving mijn telefoon (iphone xs) in de 4 sterren staat en kwam aan zonder een enkel krasje en alleen een beetje viezigheid in de speaker wat ik binnen 4 minuten had weggekregen. telefoon was binnen 24 uur binnen ben er helemaal blij mee een dikke aanrader:)

Prachtig toestel en snel geleverd!

Blij met het vlot geleverde en als nieuw uitziende toestel. Prijs is echt lager dan bij concurrenten. En extra hoesje en screenprotector erbij. Top service en snelle levering.

Heel fijne telefoon.

Je ziet niet dat die al gebruikt is. Echt super goed. De kleur is erg mooi, nog mooier dan ik had verwacht. Ik ben hee erg blij met deze telefoon:)

Goede telefoon maar..

Ik heb mijn iPhone XS nu bijna een maand en kocht hem als nieuw er zitten bij de oplader ingang een paar kleine krasjes maar ze zijn niet storend. Hij werkt goed alleen na een paar weken verscheen er een klein blauw vlekje in mijn scherm en inmiddels zijn het er twee. Ik heb op internet opgezocht hoe die vlekjes er komen en dat zou komen doordat hij is gevallen of in aanraking is gekomen met water, maar dat is alle twee niet gebeurd.

Mijn dochter heeft hard gespaard met haar weekendbaantje voor de iphone xr en is er super gelukkig mee. Een goede telefoon, als was het voor haar een hele opgave

Super snel geleverd en toestel ziet nog perfect uit.

Super snelle service, telefoon na 1 dag binnen. Ziet er als nieuw uit. Jammer dat de gratis screen protector voor de iPhone 7 is en niet voor de iPhone 11 die ik had besteld.

Super goede kwaliteit en snelle levering!!!! Ben heel blij met mijn iPhone 8 Plus! :)

Heel erg slecht!

Ik heb een Refurbished Iphone 8 besteld, hij kwam redelijk laat binnen, ik had hem ALS NIEUW besteld, maar toen ik hem opende viel die telkens uit en kwamen er allemaal glitch beeldschermen en groene beeldschermen. Waardeloos! Ik dacht nog ik koop de ‘ALS NIEUW’, maar teleurgesteld!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.