Gebruikersvriendelijk

Iphone 11 is een fijn toestel, goed formaat en maakt goede foto's.

Geweldig! Mobico houdt zich aan afspraken

Ik heb al de nodige telefoons bij Mobico gekocht, en nooit viel dit tegen. 3 jaar garantie; dat heb je op een nieuwe Iphone niet eens.... Toen ik op een Iphone een probleem had met de oplaadingang, werd dit keurig binnen 20minuten opgelost. Service van de zaak..... Mobico maakt het waar, voorbeeld voor velen denk ik.

Snelle levering goede telefoon

Refurbished telefoon besteld met lichte gebruikssporen. Keurige telefoon zonder krassen. En snel geleverd.

Aanrader

Snel geleverd. Vandaag besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt. En het mooiste is, de IPhone 8 lijkt als nieuw. Minpuntje: de gaatjes van de receiver is meer dan 50 procent 'verstopt'. Hopelijk geeft dit geen nadeel bij het gebruik van de IPhone. Het oogt vies. Maar in 1 woord: Aanrader.

omdat ik duurzaamheid belangrijk vind.....

Echt balen dat mijn oude i-phone het niet meer deed! Ik moest snel een andere telefoon hebben: weer een i-phone maar dan een nieuwer type en omdat ik duurzaamheid belangrijk vind, een refurbished apparaat. Hij zou volgens de beschrijving lichte gebruikssporen hebben, maar die heb ik niet kunnen ontdekken: de telefoon ziet er strak uit en met gratis screenprotector en hoesje meteen compleet. Super snelle levering . Kortom ik ben zeer tevreden en zou Mobico bij ieder aanraden!

Binnen 24 uur mijn bestelling afgeleverd; iPhone8 besteld met gebruikssporen en kreeg een toestel zgan. Configureren met oude toestel heel makkelijk!

Levering zoals beloofd

Mijn eerste aankoop van een refurbist iPhone. Ik was huiverig of het kwalificatie label ook daadwerkelijk zo zou zijn. Maar bij het openen van de verpakking zag ik al dat mijn nieuwe aanwinst met zorg was verpakt. Na het uitpakken zag ik ook dat de telefoon een paar hele kleine plekjes had aan de zijkant waar een hoesje komt te zitten. Dus geen kenmerken van beschadiging of gebruik. Toen ik de accu capaciteit controleerde stond die op 100%. Ik ben om, daadwerkelijk alles zoals beloofd, en een prima telefoon.

Prima afhandeling

Ben zeer tevreden.Zeer snelle levering.Kortom,prima iphone voor een goede prijs.Zeker een aanrader.

Super koop

Ik heb hier 1,5 jaar geleden een Iphone 8 Plus "licht gebruikt" gekocht. Die was "als nieuw". Nu wilde ik een "nieuwe" SX cadeau weggeven en heb toch maar hier een "licht gebruikte" gekocht, die er gelukkig ook helemaal als nieuw uit ziet. Dus voor mij een SUPER KOOP. Succes met uw aankoop. Madeleine.

Ik bestel altijd mijn iphone vie mobico, dit is al de 4de iphone die ik hier besteld heb!!

Zoals altijd is de iphone goed inorde voor die prijs!

iphone XR besteld maar levering blijft uit

XR keurig betaald en factuur gekregen. Toestel zou volgende dag geleverd worden. Op website staat het toestel als "nabesteld" krijg geen respons van leverdatum!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

ben erg tevreden

iPhone 11 in de Nieuwstaat gehaald

Helemooie nieuw telefoon die perfect werkt

Top, snel en zgan

Snelle levering en ziet er nog beter uit dan ik hoopte!

Doen wat ze beloven

Duidelijke website, super aantrekkelijke prijzen en mijn iPhone 7 de volgende dag al in handen. Ik had voor de middelste optie gekozen maar er zitten nauwelijks beschadigingen op de telefoon. Tot nu toe werkt de iPhone ook perfect! Ik ga er vanuit dat dit zo blijft en ben dus heel tevreden :)

Slecht, telefoon was zwaar beschadigd.

Ik had een telefoon met zichtbare gebruikssporen besteld. Het scherm was echter een spinnenweb en had zoveel krassen dat het beeld erdoor belemmerd werd. Een familielid die ook een telefoon met zichtbare gebruikssporen bestelde had slechts een enkel krasje. Kwaliteitsverschil was enorm.

Smiddags besteld en de volgende dag al in huis, inclusief met een gratis hoesje, screenprotector en oplader. Voor een mega goede prijs en hele fijne service!

Snelle en goede service.

Iphone in goede staat afgeleverd, fijn dat er ook direct een screenprotector op zit en een hoesje.

Snelle levering en goede service voor prima prijs/kwaliteit verhouding

Wij bestellen veel vaker bij Mobico. In al die keren hebben we 1 maal moeten wachten op een levering. Dit is bijzonder goed opgelost door Mobico. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dit maakt dat het erg betrouwbaar aanvoelt en is.

1 woord is genoeg top

Ze komen na wat ze zeggen voor 23.59 besteld volgende dag in huis heb een iPhone 8 plus besteld en is in de staat zo als besteld zo goed als nieuw maar ziet er als nieuw uit me dochter is er blij mee werkt top

Vlotte en correcte afhandeling

Het toestel werd snel en in goede staat geleverd. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop.

Mobico betrouwbaar: levert snel en verzorgd.

Mooie telefoon en zelfs ik, 76 jaar, had hem snel aan de praat. Blij met weer een betrouwbaar apparaat.

Super en heel er fijn!

Heel erg fijn!

Niets op aan te merken

Na minder dan 24u na de bestelling lag het toestel in de bus. Uitstekende conditie en goeie service. Zal hier zeker opnieuw bestellen.

Laat besteld de volgende dag geleverd

Een refurbished Iphone XR besteld. Als extra een scherm protector en bumper er bij gekregen. De bumper was beschadigd de Iphone niet. Het overzetten van de gegevens van een oude Iphone na de nieuwe ging erg vlotjes. We zijn zeer blij met deze Iphone

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.