Helemaal top..

Had een telefoon besteld en de volgende dag al bezorgd.. Wilde uiteindelijk toch voor een andere gaan en kon zonder problemen retourneren.. Heb gelijk een andere bij ze gekocht en ben heel erg tevreden.. Meerdere malen met ze gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan.. Echt een aanrader om hier je telefoon te kopen.. zeer betrouwbaar..

Hoge kwaliteit voor de laagste prijs

Zeer tevreden met Mobico. Na lang online vergelijken was de iphone 14 pro max hier de goedkoopste. Ik heb het op maandag besteld en het is dinsdag gebruiksklaar bezorgd met screenprotector en een lader. Er staat met lichte gebruikssporen maar deze zijn nauwelijks tot niet te zien. Hierna ook een 11 pro max besteld. Twee ervaringen en beide positief. Ook contact met klantenservice en retourneren bij problemen is erg makkelijk, en ze houden zich aan de twee jaar garantie. Zeer zeker een aanrader!

Snelle levering duidelijke site

Iphone met lichte gebruikerssporen besteld maar zag eruit als nieuw! Met nieuwe batterij, duidelijke site en snelle levering!

Prachtige telefoon voor een lage prijs

Ik heb een iPhone 12 besteld met zichtbare gebruiksporen, maar hij zag er prima uit. Ik zitten inderdaad wat krassen op de hoogte van de tijd maar verder echt heel weinig. Batterij was 90% dus super tevreden

Snelle en vriendelijke Service

Scherp geprijsde mobielen en een erg vriendelijke, snelle en meedenkende service toen ik contact met Mobico opnam. Ondertussen mij tweede telefoon hier gehaald. Iphone 13 zo goed als nieuw gekocht. Perfecte conditie met zelfs nog de fabrieksgarantie erop. Bedankt!

Heel tevreden met deze site

Goede kwaliteit spullen voor een goede prijs, ben er zeker tevreden mee

Uitstekende service en productkwaliteit!

Ik heb onlangs een refurbished iPhone 13 Pro Max gekocht bij Mobico en ik kan niet anders dan lof uitspreken over mijn ervaring. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering; binnen een dag had ik mijn nieuwe telefoon al in handen. Bij het uitpakken was ik aangenaam verrast door de staat van het toestel. Het leek wel gloednieuw, zonder enig spoor van gebruiksschade. Bovendien was de batterijconditie verrassend hoog, wat aangeeft dat dit toestel met zorg is gereviseerd. Een ander aspect dat mij positief verraste, was dat Mobico de moeite heeft genomen om een oplader en zelfs een glasplaatje mee te leveren. Dit zijn extra's waarvoor je normaal gesproken apart zou moeten betalen, maar hier krijg je het gewoon bij je aankoop. Deze kleine gebaren tonen aan dat Mobico echt om de tevredenheid van haar klanten geeft. Al met al ben ik ontzettend tevreden met mijn aankoop en zou ik Mobico zonder enige aarzeling aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar kwalitatieve refurbished elektronica.

Zeer tevreden!

Ik ben recentelijk overgestapt op een refurbished iPhone 13 via Mobico. Het apparaat dat ik ontving, leek praktisch nieuw, zonder duidelijke tekenen van eerder gebruik. De batterijconditie zit op 88%, en de telefoon werkt zonder enig probleem. De verzending was vlot, en mijn iPhone was zorgvuldig verpakt. Voor wie op zoek is naar een betrouwbare refurbished iPhone, zou ik Mobico zonder twijfel aanbevelen voor hun service en de verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Ik ben heel tevreden van mijn aankoop

Ik heb de Iphone 13 Pro (als nieuw) besteld en ben hier heel tevreden van! Mijn bestelling was de volgende dag al aangekomen, een heel snelle service dus. De Iphone was goed ingepakt en was perfect in orde (geen krasjes, batterij in orde, alles werkt). Er hing al een screenprotector op en ik kreeg er een oplader bij, heel handig! Zeker aan te raden.

Mijn tweede telefoon

Heb nu mijn tweede telefoon gekocht, super blij mee. Snelle levering goeie service

Leuk spannend

Ik vond het heel eng om voor het eerst een refurbished telefoon aan te schaffen. Bij mijn oude Iphone raakte de batterij heel snel leeg dus ik hoop echt dat bij deze refurbished Iphone XR de batterij langer mee zal gaan. Ik had gekozen voor nieuwste en de telefoon ziet er inderdaad nieuw uit. Ik ga hem nu gebruiken en kom over een paar weken nog even terug om te vertellen hoe het gaat met de batterij. Tot nu toe daarom 3 dikke sterren.

Service zoals gebruikelijk

Wederom een goede keuze om mijn telefoon te kopen bij Mobico. Uitgebreid aanbod, zeer aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Snelle levering van de bestelde iPhone 12 256GB. Toestel besteld met staat "Als nieuw" ziet er inderdaad ook als nieuw uit! Zeer tevreden met deze aankoop!

Beste prijs, kwaliteit en service

Voor de zoveelste keer een telefoon gekocht bij Mobico en elke keer super tevreden en geweldige service. Toestel binnen 24 uur in huis en telefoon is elke keer als nieuw! Voor mij geen ander bedrijf waar ik mijn telefoons zal kopen!

Heel goede telefoon

Ik had nieuwstaat besteld en dat was het waard. Goede telefoon met 95% batterij leven, lader erbij, screenprotector, en helemaal niks op te merken aan het exterieur, geen krasje niks

Laagste prijs/kwaliteit die ik kon vinden. Toestel snel geleverd, in zeer nette staat met een volle batterij.

Uitstekende prijs en kwaliteit!

Al meerdere keren een refurbished iPhone gekocht bij Mobico. Iedere keer gemakkelijk besteld, snel geleverd en voor een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Top, echt een aanrader!

Super snel mijn nieuwe telefoon ontvangen. Heb een iphone 13 pro ‘als nieuw’ besteld en kan ik zie helemaal geen krasje of iets anders. Mega blij mee!

Ik ben blij!

Zaterdag een iPhone 12 Pro Max besteld - dinsdagmiddag in huis. Perfecte conditie, klaar om te gaan. Als bonus hebben ze het toestel geleverd met de glazen screenprotector al bevestigd, perfect! Het volgende eventuele toestel komt sowieso bij Mobico vandaan.

Erg tevreden

Mijn vorige gsm, die ik 3 jaar geleden heb gekocht, kwam ook van bij Mobico. Ik was erg tevreden van dit toestel. Om deze rede heb ik er dan ook voor gekozen om opnieuw bij Mobico te bestellen. Ik heb een refurbished iPhone 12 - 64 GB - Groen - Nieuwstaat gekocht. Op donderdag, rond de middag, besteld en vrijdag rond de middag heb ik hem al mogen ontvangen. Het toestel was in erg goede staat. Ook fijn dat er al een screenprotector op het scherm aanwezig was, deze was goed aangebracht. Batterijconditie 100% en het toestel werkt zoals het moet. Zeker aan te raden om bij Mobico te bestellen! De toestellen zijn in goede staat en je spaart erg veel geld uit. Indien er een probleem zich voordoet, helpt de klantendienst ook uitstekend.

Tot nu is het prima

Snelle levering alleen de verpakking kan beter nu was het in een plastice zak alsof ik een t-shirts gekocht had verder prima

super vlug geleverd

super vlug geleverd en een scherpe prijs

Goede telefoon

Nette telefoon en snelle levering. Ook handig dat een nieuwe screenprotector gelijk goed erop zit. Bedankt!

Super snelle levering en goede gsm

Heel tevreden

Heel tevreden over de snelle levering en het toestel, zeker een aanrader!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.