hele fijne en snelle service! goede Iphone 12 als nieuw, in top conditie!

Goede kwaliteit, snelle levering

Voor mijn zoon een refurbished iPhone XR gekocht die hijzelf had uitgezocht. De site is heel overzichtelijk en duidelijk, waardoor we een goede keuze konden maken. De levering is heel snel (volgende dag geleverd). Het toestel voldoet aan de verwachtingen.

Ik heb licht gebruikt gekozen en er is bijna geen gebruiks schade dus is ook een aanrader !

Goed werkende telefoon voor lage prijs ook gelijk binnen een dag geleverd top toko!

Snelle levering redelijk toestel

Toestel lichte gebruik sporen is een net toestel. Heb wel een nettere gehad. Maar scherm en achterkant zijn onbeschadigd. Alleen wat krassen rondom aan de zijkant. Wel ben ik bang dat de knop voor stille modus aan of uit snel kapot zal gaan. Stille modus uit hoor en voel je schakelen. Maar stille modus aan hoor en voel je niet. Het werkt nog wel. Graag zou ik hier een oplossing voor zien.

iPhone 12 besteld, volgende dag al in huis. Er stond als nieuw maar de telefoon is ook echt nieuw, er zit nog geen krasje op. Super winkel, ga zeker meer bestellen.

Een fijne telefoon die nog zo goed als nieuw is!!

Ik heb een iPhone 12 zo goed als nieuw besteld bij mobico en hij is heel erg fijn want er zitten geen krassen op de batterij is 100%. Dus echt zo goed als nieuw!

Zoals de beschrijving en snel geleverd

Precies zoals verwacht ‘lichte gebruikssporen’

Iphone 11 pro max gekocht. Precies zoals ik hem had verwacht. Netjes verpakt en zag er goed uit met lichte gebruikssporen. Voelt aan als nieuw!

Heel erg tevreden!

Voelt als nieuw!

Prachtige Iphone 12mini

Vorige week hier een iphone 12 mini gekocht met (lichte gebruikerssporen) nou ik kon maar 1 krasje vinden op de glazen screenprotector die er op zat. Ben er super tevreden over. Ook de levering was top. S' avonds besteld volgende dag bezorgd.

Snel binnen

De telefoon was de volgende dag binnen en zag eruit als nieuw. Inclusief glasplaatje en hoesje.

Snelle levering en in prima (nieuw)staat.

alles perfect verlopen, zeer snelle levering. staat van het toestel dik in orde.

Snel Goed Scherpe prijs Voldoet helemaal Keurig

Goede prijs, super snel geleverd!

Prettige website met veel keuzes en selectie mogelijkheden. ‘s Avonds om 21 uur besteld en volgende dag voor 12 uur al binnen. Toestel ziet er goed uit, werkt zoals verwacht en batterij status staat op 100%. Ik kan niks negatiefs bedenken.

Heel snelle levering. Iphone 11 die ik besteld had voor mijn mama, die 90 jaar is, ziet er volledig nieuw uit. Werkt ook heel goed. Zij is er superblij mee⁹.

Snelle levering en prima verpakt

Snel geleverd en mobiel net ontvangen , nog geen indruk van werking , maar correct alles geleverd en kwaliteit

Voor veel minder geld een goede iPhone

Dit is al de 3e telefoon welke ik hier bestel. Het prijsvoordeel is dusdanig gunstig dat ik graag voor lief neem dat de telefoon helemaal niet meer is. Voor mijn gebruik is het prima.

Snelle levering, s avonds besteld en de volgende dag geleverd. Telefoon is als nieuw, echte aanrader om hier je telefoon te kopen.

Telefoon in de avond besteld, volgende dag al in huis! Heel blij mee, ziet er helemaal nieuw uit en doet het super.

Snel en betrouwbaar

Geweldige zaak

Geweldige zaak supersnel en goed product

Snel

Helaas kunnen wij nog niet genieten van onze nieuwe aankoop gezien PostNL ons pakket niet meer terug vindt. Een heel ontgoochelde zoon thuis.

Goede ervaring

Tweede keer dat ik een IPhone via mobico koop en zeer tevreden met de aangeschafte IPhone voor mijn kinderen

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.