Super goede service, snelle levering en top product

Zondag heb ik mijn nieuwe iPhone besteld, dinsdag binnen gekregen. Alles netjes ingepakt en alles erbij. Super service en heel snel! Echt een aanrader!

Goed gelopen

Gewoon Goed! Betaalbaar! en waar voor je geld!

Ik heb een Iphone 11 pro hier gekocht en de volgende werkdag al geleverd met een hoesje erbij en een screenprotector erop geplakt. Zag er als nieuw uit, hoewel er stond lichte gebruikssporen, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden. Zelfs 30 dagen bedenk tijd en 2 jaar garantie. Wat wil men nog meer. Op marktplaats staan ze zelfs voor dat geld en meer te koop, zonder garantie en je weet niet of alles nog goed werkt. Dus gewoon Top Mobico!

Telefoon is in nette

De telefoon ziet er netjes uit zo op het blote oog geen beschadigingen. De batterijconditie is 89% dus dat is ook prima. Verder nog niet gebruikt, mijn zoontje zal er blij mee zijn.

Zeer tevreden met mijn iPhone

Ik heb mijn iPhone snel na mijn bestelling ontvangen. De iPhone was netjes verpakt en zat samen met een oplader in een doosje. Mijn “zo goed als nieuwe” telefoon zag er echt als nieuw uit en ik ben er zeer tevreden over. Op het scherm van de telefoon was een screen protector aangebracht, dit vind ik een echt pluspunt. De meegeleverde oplader, werd echter wel erg warm en laadde mijn telefoon niet erg snel op. Het is dan ook geen officiële Apple-oplader. Dit had voor mij wel iets duidelijker vermeld mogen worden, zodat ik hier rekening mee had kunnen houden, door eventueel een Apple oplader aan te schaffen. Ondanks dit minpunt ben ik erg tevreden over de service van Mobico.

Zeer goede service

Ik heb nu in totaal 4 telefoons bij mobico gekocht en er nooit problemen mee gehad, de levering is duidelijk de facturen krijg je snel binnen en de verzending is ook heel snel! Telefoons zijn van top kwaliteit ( ligt er ook aan welke je hebt aangeklikt)

Helemaal super!

Na lang twijfelen toch een telefoon besteld. Volgende dag al in huis en super netjes ingepakt. Doosje compleet met een hoesje, telefoon en oplader. De screenprotector zat er al op! Telefoon gelijk gebruikt en erg tevreden. Hele fijne telefoon en goede service. Enorm aan te raden! Het gaat bij mij om de iPhone 11.

Top telefoon voor een lage prijs

Heb deze site gekregen via een vriendin en ging eens kijken want had een nieuwe telefoon nodig, toen ik eenmaal op deze site kwam had ik geen betere kunnen wensen!

ziet er super uit

Zeer snelle levering, ziet er mooi uit ik ben heel tevreden

Erg tevreden

Mijn refurbished iphone 11 pro is aangekomen zonder enig krasje. Ik had dan ook gekozen voor licht gebruikt, maar hij lijkt splinternieuw. Heel blij met mijn aankoop. Erg fijn en veilig ingepakt door het piepschuim in de doos. Korthom, heel erg bedankt!

Perfect!!

Levering binnen 1 dag, goede kwaliteit en niet duur!!

Top service en goede kwaliteit

Toen mijn telefoon kapot was een nieuwe besteld en de volgende dag geleverd. Al meerdere telefoons besteld in het verleden en altijd tevreden over.

Makkelijke service

De site is duidelijk en het is makkelijk te bestellen. Vaak is nog alles beschikbaar en zo ook mijn iphone X. Hij kwam in goede staat snel aan. Daarnaast kwamen er ook accessoires bij, zodat ik hier niet zelf voor hoefde te zorgen.

Goede telefoon

Telefoon besteld via deze verkoper en heb niks te klagen over de telefoon en verzending. Top!!

Kwaliteit

Helaas overleed onverwacht mijn iPhone 7 De volgende dag mijn refurbished iPhone 11 binnen, zgan Gratis hoesje, snoertje en pinnetje Top!

Kon beter.

De verzending duurde langer dan verwacht. De speakers waren nog erg vies, deze heb ik zelf voorzichtig schoongemaakt. Als ik bel, klinkt het erg zacht. Ik probeer dat nu op te lossen. Er zitten paar krasjes op, maar dat stond er bij. En er zit geen echt Apple kabeltje bij, alleen een neppe. Dit is dan niet zo erg, het doet het vast, ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

Prima alles vlug geleverd ! In orde

Op tijd geleverd, wel een tekort van één van de bestelde producten

Had 3 x lightning oortjes betseld en btaald maar er zit slechts 1 paar oortjes in de doos

vervelend tot op heden

Helaas na ruim een week nog geen telefoon geleverd gekregen. Telefonisch slecht bereikbaar, steeds veel wachtende voor mij. En per mail wordt ook niet echt geregageerd.

Snel en correct in de uitvoering

S’Avonds rond 20 uur besteld en de volgende dag alles in huis top geregeld

Snel geleverd, goeie kwaliteit

Ik heb de iPhone 11 zwart 64 ga zo goed als nieuw de volgende dag was die al binnen. Het doosje was heel goed verpakt dus kon de telefoon ook niet beschadigen, screenprotector was er al opgeplakt super fijn. Er zat ook een hoesje bij. Op de telefoon merk je niks van krasjes precies zoals ze zeggen zo goed als nieuw. Ik heb vaker refurbished telefoons gehaald bij andere site, toch gaat mijn voorkeur nu uit naar mobiel in de toekomst haal ik zeker mijn volgende telefoon hier!

Snelle service, perfecte i-phone

Mijn zoon is heel blij met de i-phone 11. Heeft zelf het geld bij elkaar gespaard want wilde dolgraag de i-phone 11. Met refubish van Mobico scheelde dit voor hem toch nog weer wat in de portemonnee. Perfecte mobiel

Service & kwaliteit die de website aangeeft, krijg je meer dan terug!

Mijn telefoon had waterschade opgelopen, zodanig dat de telefoon niet meer te repareren was. Ik wilde zo snel mogelijk een nieuwe telefoon, dus ik heb op de website een nieuwe telefoon uitgezocht. Minder dan 24 uur later kreeg ik hem thuisbezorgd! Absolute aanrader!

Wauw supersnelle levering!!

Mijn mobiel kwam netjes verpakt binnen de aangegeven tijd binnen. Geen schade Ziet er nieuw uit!! Superblij mee met mijn nieuwe IPhone 11 pro

Prima telefoon snelle levering

De telefoon voldeed aan mijn verwachtingen. De levering is supersnel.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.