Mooie nieuwe telefoon ontvangen!

Ik heb de iPhone 11 64 gb besteld. Ik ben over gestapt van Samsung naar iPhone en dat bevalt prima! Ik heb de telefoon binnen 2 dagen ontvangen. Hij zag er prima uit zonder beschadigingen ( ik heb hem als nieuw besteld). Ik kreeg er alleen wel een kapot kabeltje bij maar voorderest deed alles het prima! Voordat geld een goede deal! Zeker aan te raden!

Absolutely Mind Blowing !!

I never believed in refurbishing phones, but as the latest iPhones are expensive, I would like to try an iPhone8 which serves my usage, in Mobico I got the iPhone-8 for 199Euros (Like a New) - even I was ready even if there is scratch, but Mobico surprised me, the phone is just like new and I haven't observed any scratches just a small white line you won't even see its there, you guys are doing a great job. Battery Health is 93%-95% which is also good. I'm Happy about the product.

Mijn XsMax als nieuw is schitterend, ik ben er trots op.

Prachtig toestel, ziet er nieuw uit. Snel geleverd en uit ervaring steeds een goede service gekregen. Mobico uw vertrouwen waard.

Besteld en heel snel al binnen telefoon besteld als "lichte gebruiksporen" klein krasje op de behuizing van de telefoon ik raad het zeker aan

Perfect afgehandeld

Er was een probleem met de iphone die ik besteld had en wou mijn geld terug,dat was geen enkel probleem en binnen een paar dagen had ik mijn geld volledig terug,top

Super tevreden zeker aan te raden

Een dag geleden Alles was helder en duidelijk Ik ben erg tevreden met de telefoon en de deal die het bedrijf mij aanbood. Ik wilde een goede smartphone met goede basics. De website raadde vervolgens deze telefoon aan. Hun customer service team heeft mij vervolgens geholpen met het beantwoorden van mijn vragen en het wegnemen van enkele twijfels die ik had.

Prima telefoon werkt uitstekend

Top screen protector netjes gemonteerd en telefoon werkt naar behoren

Overzichtelijk, snel, eerlijk en kwalitatief.

Heel snelle levering, duidelijke communicatie. Artikel in goede staat verpakt en ontvangen.

Telefoon besteld, zo goed als nieuw, geen spoortje te vinden en batterij in conditie 100%! Snelle service!

Prima product gekocht op een prima site

Snel gevonden, snel besteld en keurig op tijd - netjes verpakt - geleverd.

Snelle levering en mooie telefoon

De door mij bestelde telefoon werd al de volgende dag geleverd, met hoesje en beschermlaagje. Ik had gekozen voor een model met weinig gebruikerssporen maar ik heb helemaal niks nog geen krasje kunnen vinden. ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon.

Mobico doet wat ze beloven dus ik ben blij.

Prima service. Telefoon was er snel, ziet er perfect uit. Mooie presentatie in mooi doosje met lader en snoer. De gratis screenprotector en softcase waren een aangename verrassing. Toestel zag er uit als nieuw.

Zeer betrouwbaar

in 1 woord geweldig!

De iphone XS max besteld, en de volgende dag netjes in huis. Zag er perfect uit, en werkt goed geen klachten! Ga zo door Mobico!

Zoals beschreven een ongebruikte iPhone helemaal nieuw.

Heel tevreden. Prachtig toestel. Helemaal nieuw en voor een goede prijs.

Erg positief

Besteld op zondag en dinsdag binnengekregen, licht beschadigd gekocht, en geen gebruik sporen

Super Service Sale

Ik ben erg blij dat voor Mobico heb gekozen. Ten eerste is het een handige site. Ik kon zelfs kiezen uit meerdere opties. Snelle levering (de volgende dag). Telefoon ziet er goed uit, lichte gebruikssporen zijn wat lichte vlekjes bij de speakers, Heb hem een dag. Geconfigureerd en alles werkt helemaal goed. Ben er erg blij mee. Thx :D

Optijd, met kwaliteit

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding!

Uitstekend!

Het kopen van een refurbished iPhone kan spannend zijn. Op de website van Mobico staan bij de telefoons sterren aangegeven waarmee de conditie van het toestel wordt aangeduid. Ik koos voor een iPhone SE 2020 maar wilde niet teveel uitgeven dus koos niet het hoogste aantal sterren. Het toestel ontving ik snel via de post. Ik was positief verrast over de goede staat waarin het toestel verkeerde in verhouding tot het aantal aangegeven sterren. Beter dan verwacht! Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Volgende keer bestel ik weer bij Mobico.

Blij mee

iPhone 11 ‘als nieuw’ gekocht. Komt helemaal overeen met de beschrijving. Snel verstuurd, keurig verpakt, fijne service.

Afgelopen zaterdagavond iPhone X besteld met lichte gebruikers sporen. Mobico was de goedkoopste en je krijgt nu ook een beschermglas en hoesje cadeau erbij. Dinsdag kwam de telefoon binnen. Wat ook erbij stond toen ik bestelde. De telefoon ziet eruit als nieuw zag geen zichtbare krassen. Batterij is ook goed. Hij werkt prima mooie foto’s. Hoesje wat je cadeau krijgt is wel wat slap maar prima. Alleen beschermglas zat er al op had netter erop gezet kunnen worden. Verder zeer tevreden.

iPhone niet van nieuw te onderscheiden, alles zoals beschreven

Mobico doet wat ze beschrijven op hun website : Correcte en stipte levering Deftige verpakking Screenprotector (gratis) al perfect geplaatst bij aankomst Nieuw hoesje en oplader er gratis bij geleverd. Wij kopen niet meer nieuw en komen zeker terug bij jullie volgende keer. Jan

Top, snel geleverd!

Vorige week vrijdagavond een iPhone 11 pro green besteld. Zaterdag binnen en hij is perfect

Super apparaat en keurig verzorgd

Keurig verwerkt en ziet er keurig uit

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.