Slecht

Mijn nieuwe telefoon is kapot en beschadigd de batterij is niet 100 goed en hij is duur

Snelle service en goede kwaliteit

Ik kreeg de telefoon de volgende dag in huis, als aangegeven en die zag er precies uit zoals omschreven! Zeker aan te raden voor een refurbished iphone - goede kwaliteit voor een lage prijs

Aanrader

iPhone 13 met lichte gebruikssporen besteld, volgende dag al binnen. Screenprotector heel netjes aangebracht en de gebruikssporen zijn nauwelijks zichtbaar.

Vlekkeloze levering

Snel geleverd na bestellen, goed verpakt.

Goede en snelle levering van een zo goed als nieuwe Iphone 12

Ik heb bij Mobico een Iphone 12 128GB Blauw gekocht. Staat: Als Nieuw. Ben zeer tevreden. Had de telefoon binnen 24 uur binnen. Keurig verpakt en goed gecommuniceerd per mail over de verzending etc. De screenprotector zat er al op. Top. Ook een prima oplader compleet erbij. Blij mee! Goede service. Duidelijke website. Deze telefoon aangeschaft voor mijn zoon. Zijn Iphone 13 was helaas defect gegaan. Reparatiekosten via BelSimpel waren ruim €500,-. Dat vond ik veel te duur. Via Mobico tot een veel betere deal gekomen door de goede Iphone 12 aan te schaffen. Telefoon ziet er echt als nieuw uit. Zelf heb ik nog een Iphone 8. Deze werkt nog prima, echter update niet verder dat IOS16. Ik ga zeker binnenkort kijken bij Mobico voor een goede vervanger van mijn trouwe Iphone 8. Mvg John

Absoluut de beste online winkel van Nederland! Mijn iPhone lijkt net nieuw uit de winkel, geen krassen, geen beschadiging, helemaal niks! Zeker een aanrader om iets te kopen!

Super net toestel geleverd!

iPhone besteld met “lichte gebruikerssporen” en de volgende dag werd de iPhone al geleverd. Uiterlijke staat was super! Batterij conditie 90% dus prima ook. Erg blij mee!

Kan niet beter

Dit is mijn 2de telefoon bij Mobico! En weer top service. De eerste iPhone die ik graag wilde was niet meer beschikbaar toen ik hem had besteld. Toen kreeg ik gelijk een mail dat er een mooie upgrade mogelijk was. Top service dus.

Fantastische service

Ik had een IPhone 13 besteld op Mobico.nl. Enkele dagen later had ik de gsm al vast om te installeren. Er was een interne fout op de gsm, dus stuurde ik gauw een mail naar Mobico. Ik werd snel geantwoord en geadviseerd om mijn gsm volledig gratis terug te sturen voor reparatie. Toen ik iets later toch een andere had besteld en deze wou retourneren, was het wederom geen probleem en gaven ze mij instructies voor retour. Echt een top klantenservice!!

4 jaar geleden hier een iphone 8 besteld en die heeft altijd top gewerkt en een goede service, nu een nieuwe iPhone 13 gekocht en hij is wederom goed binnengekomen!

Goede kwaliteit

Een Iphone 12 aangeschaft. Product zoals beschreven en snel geleverd.

Voldoende.

Heeft me 500 euro gekost voor nieuwstaat iPhone 13 128 GB. Stelde wel wat tegen sinds er een batterij vermogen van maar 89% op zat. Daarnaast was de verpakking slordig gepropt ingepakt en tot slot deed mijn lader het niet eens. Los van die punten doet m’n telefoon het wel en heb ik 200+ bespaard als ik hem nieuw zou halen. Of dat het waard was zou ik niet echt weten. Maar ben beetje teleurgesteld.

Zeer tevreden door de kwaliteit en klantvriendelijkheid

Ik had een iphone 12 mini besteld, een leuke en schattige telefoon. De telefoon had ik in het weekend besteld en werd super snel geleverd waarmee ik erg blij was. Ook had ik nog een aantal vragen op de mail gezet hierop kreeg ik snel reactie en ze waren ook heel meedenkend.

Batterij 93% iPhone 13 Pro max

Prima toestel en snelle levering

Perfect! Toestel ziet er netjes uit, batterij 100% en na het bestellen had ik de telefoon de volgende dag al in huis.

Zeer tevreden met mijn aankoop. Een iPhone 13 Pro in nieuwstaat besteld, het toestel was inderdaad gewoon een nieuw toestel in perfecte conditie en met batterijvermogen 100%. En dat voor een refurbished prijs, heeft me dus veel geld bespaard! Ook ben ik te spreken over de service, ik had voordat ik mijn bestelling had geplaatst Mobico gemaild over het batterijvermogen van de toestellen, omdat dat erg belangrijk voor me is. Ik kreeg binnen een paar uur een (uitgebreide) reactie terug. Ik ga hier in de toekomst zeker opnieuw bestellen!

Kapotte telefoon ontvangen

Ik had een toestel besteld in de categorie 'Zichtbare gebruikssporen'. Dat toestel ontving ik in een zeer slechte staat: kapotte accu. Qua gebruikssporen wel precies zoals je hem verwacht: 1 á 2 krasjes. Vervolgens krijg ik gelukkig zonder moeite een nieuw toestel dat verbazingwekkend ontelbaar veel gebruikssporen heeft (krasjes en duiken op het scherm en toestel zelf). Vervolgens laat klantenservice weten dat ik geld terug krijg. Ze probeerden mij niet eens als klant te houden door iets beter voor te stellen. Soort van "Houdoe en bedankt". Dus jullie zijn een klant kwijt en slechte recensie rijker.

Top service!

Nadat er problemen waren met de leveringsdienst heeft de Mobico helpdesk meteen ingegrepen & gezorgd dat mijn pakketje alsnog vlot geleverd werd. Het toestel is in topstaat en de lichte gebruikssporen zijn ook nauwelijks te zien. Ook heel leuk dat men al op voorhand de glazen screenprotector bevestigt want als ik dit zelf doe zit er altijd wel stof of dergelijke achterin :) Heel erg tevreden met Mobico, dit is al mijn derde toestel bij hen!

Vorig jaar een iPhone 11 refurbished gekocht na 1 jaar ging hij kapot. Contact opgenomen en telefoon retour gestuurd. Binnen 4 dagen werd een nieuwe telefoon geleverd! Top service.

Tweedehands en toch super nieuw!

Een IPhone Xr voor onze dochter haar verjaardag besteld, en wat een telefoon! Zeggen ze met zichtbare gebruikerssporen maar waar dan ? Echt een top bedrijf dit! Ook al meerdere keren besteld hierdoor

Heb al meerdere keren iPhones gekocht bij Mobico voor mezelf en gezinsleden. Die ene keer dat het niet helemaal naar wens was, was er duidelijke communicatie en een snelle omruilactie. Wat ze beloven krijg je ook.

hele fijne kwaliteit

ik vind het fijn dat er een goede en snelle service is. Mijn telefoon is echt in een uitstekende staat.

2de telefoon en nog steeds alles helemaal top!

Mijn eerste telefoon (iphone 11) bij Mobico 3 jaar geleden gekocht en het werkte super! Na 3 jaar besloten om weer een nieuwe aan te schaffen en zonder twijfel gelijk bij Mobico besteld. Nu een iphone 13 netjes binnen gekregen met beschermplaatje er al op en hij werkt top! Ik ben helemaal tevreden :))

Jestem bardzo zadowolony

Zamówiłem iPhone 13pro max i przyszedł w idealnym. Stanie 100% kondycji bateria kolor blue stan igła po prostu

Super blij met mijn telefoon. Als nieuw besteld, en praktisch een nieuwe geleverd gekregen.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.