Mooie telefoon voor een fijne prijs

Ik ga altijd voor een refurb voor mijzelf en mijn eerste ervaring nu met Mobico welk meer dan positief is. Snelle levering en mooie telefoon nauwelijks een krasje te bekennen. Mijn dochter zal blij verrast zijn met dit verjaardagscadeau voor haar 15e verjaardag.

Mooie telefoon werkt prima maar wat bedenkingen

iPhone 12 64 GB besteld en 1 dag te laat geleverd maar dat is niet echt een probleem. Telefoon werkt verder prima maar bij aankomst was de batterij zo goed als leeg, telefoon stond namelijk aan. Heb het idee dat de batterij conditie niet correct is staat op 100% maar de capapciteit zwordt snel minder na 15 miuten nog maar 94%. Lijkt er op dat de 100% maximumcapaciteit vast gezet is ;-)

Ik heb mijn aankoop bij micobo als zeer prettig ervaren en ik zal er zeker nog een keer iets kopen.

Bij micobo is gewoon alles top, de service, de levering, de producten en de website. Het voelde voor mij daarom ook heel vertrouwd toen ik hier iets besteld had.

Tevreden met het product

Recent een Iphone 12 gekocht in nieuwstaat: de telefoon zelf ziet er zo goed als nieuw uit, maar de batterijcapaciteit is 86% dus dat is wat minder...

Snelle levering en veel keuze op de website

Al de 4e telefoon besteld en nog steeds dik tevreden. Ook als je er wat mee heb wordt het goed opgelost.

Geweldige service

Al meerdere keren een GSM gekocht en altijd zeer tevreden. Heel handig is de beschrijving van ieder toestel.

Eerste telefoon iPhone 11 besteld als nieuw en kwam met flinke krassen op het scherm. Klantenservice vriendelijk en behulpzaam. Support ook netjes in antwoorden. Enige opmerking niet duidelijk in antwoorden. Kreeg gewoon na paar keer dezelfde vraag te hebben gesteld gewoon geen duidelijk antwoord op mijn vraag. Wel vriendelijk maar er werd om mijn vraag heen antwoord gegeven. Dus dat frustreerde. Telefoon teruggestuurd en netjes geld terug. Paar weken later andere iPhone 11 gekocht in Nieuwstaat en deze is op zich prima maar telefoon geeft melding dat er een ander scherm is geplaatst. Ik had wat vragen hierover en snel antwoord eerste keer maar weer niet een antwoord op de vraag die ik gesteld had. Tweede keer wel duidelijk antwoord en ze zou de vraag doorzetten naar een andere afdeling. Nu snel antwoord maar deel van mijn vraag is nu beantwoord. Kortom vriendelijk en snel geld terug bij terugsturen maar iets meer duidelijke antwoorden en communicatie zal heel wat frustratie wegnemen!

zeer goede ervaring met de aankoop van een i phone x

mijn aankoop bij Mobico van een Iphone x, was de eerste welke ik via internet deed. aangezien ik gewend was om dit in een winkel te doen, was ik benieuwd naar de kwaliteit en de levering van dit toestel met`lichte gebruikssporen`. het werd binnen een dag bezorgd en tot op heden moet ik nog de eerste sporen van van gebruik tegenkomen, want hij ziet er als nieuw uit.. het werkt perfect en ik ben dan ook zeer tevreden met deze aankoop.

Heel mooie telefoon voor mooie prijs,inclusief alles wat erbij hoort

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

In 1Woord super !

Kwaliteit zoals ze beschrijven , alles gaat super vlot. Je kan heel makkelijk bestellen en alles is in super staat Super snel verzonden en alles staat duidelijk vermeld op de website ! Ons zien ze hier zeker terug

Prima service! Refurbished iPhone gekocht welke compleet is aangeleverd. Alle toebehoren erbij. Goede verzending en snelle service!

Soepel

Alles verlopen zoals het zou moeten.

Ben er helemaal blij mee

Heb de iPhone 13 in het blauw besteld die is helemaal geweldig. Batterij staat op 100% alleen had ik wel een “als nieuw” besteld en die krasjes op het scherm zijn heel erg zichtbaar kan het meteen met de blote oog zien ik weet niet of dat de bedoeling is of niet. Maar voor de rest is die helemaal geweldig zal zeker volgende keer hier bestellen!

Goede telefoon voor minder!

Absoluut super

Telefoon gekocht welke snel, netjes verpakt en naar tevredenheid geleverd werd. Helaas na ongeveer een 1/2 jaar een probleem met het scherm. Ingestuurd onder garantie en alles wederom snel en netjes afgehandeld. Goede communicatie en alleen maar complimenten.

Super blij mee!

Super mooi telefoon, helemaal als nieuw! Ook snel verzonden en glas plaatje er mooi op!

Zeer slechte communicatie

Mijn dochter heeft een refurbished iPhone 12 gekocht (als nieuw staat). Deze werkte niet, scherm kwam in test beeld (paars-groen) en viel steeds uit. Reactie was: dat kan niet, wij leveren goede producten. Stuur maar terug dan kijken wij het na. En nu? Geen telefoon wel 400 euro lichter? Omruilen in de winkel kan niet. Slecht telefonisch bereikbaar en zeer matig via de mail.

slecht

in december besteld, niet afgeleverd na diverse telefoontjes (waar je een half uur mag wachten op contact) na ruim 2 maanden mijn geld terug op mijn rekening. Ik bestel hier nooit meer!!

Netjes

Ik ben erg blij met mij aankoop maar ik heb mijn telefoon besteld als nieuw en toch is er een zichtbare deuk. Verder heb een prettige ervaring gehad en mijn telefoon is ook erg snel geleverd

Top servies heel snel ingeleverd

Top servies heel snel ingeleverd

Ik had de Iphone 13 pro max gekocht met zichtbare gebruikersporen. Dit was bijna niet te zien, een paar hele lichte krassen op het scherm. De batterijpercentage was 87%. Ik had wel hoger verwacht, zag in een paar reviews dat de telefoons boven de 95% waren, dus dat vond ik wel jammer dat dat bij mij niet het geval was :)

Super fijn

Snelle levering!

Ik ontving mijn iphone al na 1 dag, ik heb gekozen voor de optie lichte gebruikerssporen en er valt geen krasje te zien. Telefoon doet het super. Heel blij mee!

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.