Uitstekende site en service

Duidelijke info op de site, en een snelle levering!

Goed en makkelijk te verwerken product

I

Mijn probleem werd uiteindelijk fijn opgepakt!

Mijn probleem werd uiteindelijk fijn opgepakt!

Makkelijk en snel bestek!

Duidelijke site met veel producten en pakketten. Ook de instructiefilmpjes zijn erg handig!

Goed en snel advies en uitstekende producten .

Er zijn zoveel verschillende producten, maar na één telefoontje konden ze me precies vertellen wat ik nodig had. En het heeft prima gewerkt…badkamer liet is weer compleet waterdicht.

Eenvoudig aan te brengen en mooi resultaat

De bestelling werd vlot afgeleverd en de instructie was duidelijk. Het is eerst even een gevoel krijgen bij het aanbrengen maar daarna gaat het bijna vanzelf.

Prima spul goede uitleg

Op deze manier is een gietvloer eenvoudig zelf te doen

Alles is goed gegaan

Vakkundig, klantvriendelijk, goede en snelle service

Ik raad dit bedrijf aan voor je project

Goede service, vriendelijke medewerkers

Aantal keer contact gehad met de medewerkers van Epoxywinkel. Ze geven goed advies, vriendelijk en zijn klantgericht!

Goeie producten

Ik heb het PU gietvloer pakket voor 15m^2 gekocht en zelf verwerkt. De producten lijken van prima kwaliteit. Ik heb twee tipt voor de doe-het-zelver: 1. Zorg dat je met twee mensen bent als je de daadwerkelijke vloer gaat gieten, deze is mooi vloeibaar in het begin maar wordt na 10 minuten al aanzienlijk dikker. Het is fus handig als iemand de volgende pot sl aan het mengen is. 2. Voor 15m^2 krijg je ruim voldoende top coat. Maak deze aan in twee batches dan kan je twee lagen doen.

Al 3 x epoxyhars besteld, prima product

niet volgens verwachting

Prachtige site, goed omschreven en vlotte levering. De epoxyvloer hebben we verwerkt zo het hoort met een mooi resultaat maar helaas... Gezien de vloer in een werkplaats moest komen heb ik gekozen voor de dure variant met hoge resistentie tegen chemicaliën. Ook was de vloer krasvast.... Met een bouwvak-barbecue waren er spelende kinderen aan spelen met plastic speelgoed. Tot mijn verbazing zit de vloer vol krassen waar kun gespeeld hebben.... Laat staan dat hij werkplaats-bestendig is volgens de omschrijving... Ook de resistentie tegen chemicaliën is er niet zoals ik verwacht.... Er is een schoonmaakmiddel gelekt op de vloer wat wij gebruiken om auto's schoon te maken. De plaatsen waar druppen zijn gevallen zijn lelijke vlekken in de coating gekomen! Voor mijn gevoel zijn de dagen werk van het opknappen van de werkplaats en de dure investering van de coating een domper... erg zonde!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Richard, Vervelend om te horen dat de coating niet naar verwachting is. Wij kijken graag samen met je mee naar een oplossing. Zou je ons enkele foto's kunnen sturen van de beschadigingen welke je hebt en ons kunnen laten weten welke exacte schoonmaak middelen met welke stoffen je hebt gebruikt? Je kan deze sturen naar info@epoxywinkel.nl Met vriendelijke groet, Swen Team epoxywinkel.nl

Lekkend blik

Had een tweecomponenten gietvloer gekocht. Werd keurig op tijd bezorgd. Bleek echter dat een blik hardingsvloeistof gelekt had. Aanvankelijk had ik dit niet gezien. Alle blikken op een paar lagen kranten op vensterbank uitgestald. Zag de volgende ochtend dat de kranten onder het blik vochtkringen had. Verf vensterbank aangetast / los gekomen. Gebeld met epoxywinkel. Verhaal gedaan. Geen voorstel voor een oplossing. “Eigen schuld, moet je maar beter opletten”

heel goed resultaat

we hebben een vochtscherm aangebracht op de vloer voordat we er laminaat op hebben gelegd. Goed resultaat!

slechte primer

de primer waarvan ik 3 busjes heb gebruikt,was er een met rode kleur deze is niet goed uitgehard bleef pikkerig heb daar meneer van dijk over benaderd. toch maar de coating over aangebracht met als resultaat een gedeeltelik verpeste vloer. nu nog een keer een strook coaten. maar de 7040 is op.

Top, snel geleverd

Top product, gebruikt om mijn keukenblad af te werken. snel geleverd en duidelijke handleiding.

Perfecte opvolging en snelle levering

Uitstekende service.

Zeer goed product, goede ondersteuning.

Ik heb vloercoating besteld in een bepaalde kleur en met antislip. Helaas was bij de bestelling de antislip niet meegekomen en het duurde anderhalve dag en twee mails voordat men daarop reageerde. Men stuurde het wel direct na en de klus liep perfect. Ik had voor een vloer van 2.2m2 met de kleinste hoeveelheid van de primer weinig over, maar weer redelijk veel van de coating. Ga dus niet te zuinig om met de coating. Ik gebruikte de helft van het antislip om het niet te stroef te maken en dat werkte ook perfect, en het blijft goed schoon te maken. Het resultaat is perfect.

Super product

Vloer van berging bewerkt met EP-3900. Super strak en mooi resultaat. Makkelijk te verwerken. Enorm blij mee. Ik beveel dit product zeker aan. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Maken waar wat je besteld.

Het bestellen van het product ging gemakkelijk, de kleur was exact als aangegeven op de site. De levering verliep zoals beloofd. Het materiaal werkt uitstekend. Ik kan de Epoxywinkel bij iedereen aanbevelen.

Product hard niet uit

Na alles volgens de gebruiksaanwijzing te hebben uitgevoerd, is vloer nog steeds niet hard. Ook de opmerking van de klantenservice, met dan moet de vloer er maar weer uit, is beneden peil.

Kwaliteit Epoxy matig

Ik heb een Remmers vloer liggen en kreeg als alternatief de epoxyvloer van het eigen merk aangeboden. De vloer is echter minder vol, zat en dik. Het ziet er ook dunnig uit. Jammer, moest wel hetzelfde betalen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedendag Arnoud, Ik ben even in je bestelling gedoken, om te kijken wat er is gebeurd. Helaas is epoxy één van de grondstoffen waar een huidig tekort aan is. Om te voorkomen dat je 10 weken zou moeten wachten op je epoxy van Remmers, hebben wij als oplossing ons eigen merk epoxy geleverd. Dit vanuit service-oogpunt, ondanks dat ons eigen merk epoxy hoger is geprijsd. De twee (watergedragen) producten kunnen anders in verwerking zijn, maar bieden hetzelfde resultaat. We hopen je met deze info te verduidelijken waarom we bepaalde keuzes hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Andrea

Prima epoxy

Goed product en vlotte levering

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen