Goede verf

Alles goed verpakt en snel bezorgd

Niet helemaal gelukt

Helaas heeft de derde ( afwerklaag) het hele proces een beetje teniet gedaan , hij is nu dof en na afnemen met vochtig doekje word hij ook steeds doffer dus snap het niet helemaal, ook veel oneffen plekjes en het hele proces toch zorgvuldig gedaan. Nu na zoveel geld en tijd wachten we tot de zomer dan willen we nog 1keer schuren en lakken maar dan wel met de juiste afwerklaag. Vr gr J en G Broere

Een goed product werk heel erg prettig.

Het produkt werk prima, heb een prachtige tafel gemaakt.

Snelle levering.

Prima prduct ontvangen.

Veel gemakkelijker dan gedacht

Levering van de spullen was netjes verzorgd en alles was duidelijk omschreven in de handleiding op de website. Aanbrengen ging erg makkelijk en resultaat is echt super geworden.

goede service

goede service, prijs en levering.

Producten zijn als beschreven

Vlotte verzending en goeie verpakkingen.

Geweldige service!

Bestelling was snel geregeld en bevestigd. Bij de levering bleken er 2 maatbekers te ontbreken. Per mail laten weten en direct werden deze kosteloos nagestuurd! Ook goede, behulpzame en snelle reactie op vragen! Aanrader!

Goede maar niet al te snelle levering

Als je snel iets geleverd wil hebben dan beter ergens halen. Levering tussendoor duurde enkele dagen. Spullen wel correct geleverd.

Snelle service - alleen geen lever afstemming

De bestelling werd zeer snel geleverd, echter nooit een mail of telefoontje gehad dat m.b.t. de levering. Het was dat we toevallig een keer vroeg ter plaatse waren, anders was de vrachtwagen chauffeur er weer vandoor gegaan.

Fijn en goed schoonmaak middel

Goed schoonmaakmiddel. Gemakkelijk in gebruik

Leuk om met epoxy te werken

Het was voor het eerste dat ik iets met Epoxy wilde doen. Bij Epoxywinkel vond ik wat ik zocht.

Een leuke nieuwe wereld om te ontdekken

Ik dacht ga im eens proberen.... Nu de eerste keer al gelijk mooie resultaten. TOP

alles correct verlopen

Op tijd geleverd.

Toppie

Had een dakrand camper gat in door Spaanse boom. Ruimte opgevuld met pure en rest met de twee componenten epoxy klei. Nou helemaal geweldig geschuurd in de grondverf en in de lak. Je ziet er niks meer van geweldig product om mee te werken.

prima product en goed eindresultaat.

de bladen van de sta tafels zijn voorzien van een gelaserd logo, en wij hebben deze daarna met 2 lagen epoxy en dit geeft een goede bescherming ca 2 mm dik en ziet er bovendien goed uit. de transparante coating is glashelder en spiegelglad.

Snel en goede kwaliteit

Super geholpen en snel geleverd!

Helpful customer support

we had a few questions about applying the 3-layer mat epoxy floor system and the customer support on the phone was pretty helpful with every question we had, also do watch their videos on youtube and read the "handleiding" I also recommend that you make sure you have all necessary tools at home before you start on the project this would really save a lot of time and effort.

Verharder is lastig te schenken

Ik gebruik de Epoxy voor kunst, kleine hoeveelheden dus. De verwerking van de epoxy is in principe makkelijk, ik vind alleen de verharder lastig te schenken, het knoeit heel erg waardoor er veel verloren gaat en het een troep wordt.

een gemakkelijk product om te gebruiken

Het is een gemakkelijk product, hard mooi uit voor verschillende doeleinden

Toppie

Klein probleem op super manier opgelost zeker een aanrader voor iedereen

Makkelijk te verwerken

Heb een tafelblad hiermee voorzien van een mooie laag. De epoxy laat zich makkelijk opbrengen. Resultaat is prima.

Goed te doen mooi helder.

Doordat mijn tafelblad is voorzien van een stalen rand en ik de kieren heb afgeplakt is er toch nog wel wat gelekt waardoor ik wel een kilo ben kwijtgeraakt jammer dus ga maar weer wat bestellen om het aftemaken. En hopen dat alle verborgen gaatjes nu dicht zijn.

Mooi resultaat gemakkelijk gerealiseerd!

Met behulp van transparante epoxy voor grote gietingen en blauwe kleurstof mooi effect gekregen. Kleine drijvende luchtbelletjes waren makkelijk te verwijderen met een brandertje. Super.

Een prettige goed ervaring

Omdat wij nog nooit eerder een gietvloer hadden gelegd zaten we natuurlijk met (heel) veel vragen. Van tevoren en tijdens het proces heb ik vaak gemaild met allerlei vragen, deze werden altijd snel en duidelijk beantwoord. De bestelde spullen worden snel en netjes geleverd, al met al dus een fijn bedrijf.

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen