ik zou naar een andere website gaan

Ik vond een advies op de website hoe een aanrechtblad te coaten met epoxy. Achteraf was dit een moeilijk te volgen advies en had ik nog veel vragen. Ook klopte het aankooplijstje niet met de genomen stappen waardoor ik nog een bestelling moest plaatsen(inclusief extra verzendkosten). Uiteindelijk via een andere website een veel betere omschrijving gevonden hoe dit te doen. De mensen bij de klantenservice waren wel aardig en hebben me goed geholpen. De bestelde gasbrander werkte niet waardoor er nu waarschijnlijk luchtbelletjes in de epoxy zitten.

is goed .

Het was even uitpluizen welke je precies moest hebben , maar met de duidelijke uitleg heb ik het gauw gevonden.

Super te vreden

Het was spannend om de FLOW RESIN PU vloer aan te brengen, veel gelezen en filmpjes bekeken voor we aan de slag gingen, maar toch.... De informatie was helder, met name het serieus uitrekenen van de vloeistoffen was een klusje, maar het resultaat is geweldig. Wat achteraf voor ons zelf een puntje van aandacht is, was het aanbrengen van de gekleurde toplak, dit moet je zorgvuldig doen. Doordat ik wat plekjes onvoldoende geraakt had bleef je glimmende plekken zien, na het drogen van de toplak de plekjes nagelopen en nu een prima resultaat. We zijn heel blij met het resultaat. Dick

goeie kwaliteit van producten en vlot verwerkbaar

de voorschriften zoals op video goed na volgen en alles verloopt daarna prima om alles te verwerken

Super, Top Produkt.

Alles bestens, danke.

Goed advies voor project

Epoxywinkel heeft mij goed advies gegeven voor mijn project, zodat ik direct met de juiste producten aan de slag kon met goed eindresultaat.

Zelf te licht besteld maar top spul

Relatief snel geleverd. Toch te snel beslist. Kleur veelste licht helaas.

Snelle levering en de kleur van de kit paste precies. Top.

Prima levering

Prima levering en keurig op tijd. Perfect gedaan.

Nog niks ontvangen wacht nog steeds

Heel slecht heb nog altijd niks ontvangen na 2 en een halve week

mooi uitzicht, onvoldoend vlak resultaat

kan je nog een extralaag coating bovenop aanbrengen, ook na verloop van tijd?

Guter Service und gute Produkte

Ich habe jetzt schon mehrmals hier bestellt und war immer zufrieden. Auf Fragen wird schnell geantwortet und einem immer möglichst weitergeholfen.

Prima PU vloer. Goed zelf te doen met de bijbehorende beschrijving.

We zijn benieuwd hoe de vloer in de badkamer zich gaat gedragen na verloop van tijd.

Goede levering, duidelijke producten

Erg blij met de Epoxy voor de vloeren in onze hondenruimtes. We hebben de antislip variant genomen en ze zijn erg gemakkelijk schoon te maken en leuke kleurtjes.

Redelijk tevreden

De producten zijn gemakkelijk aan te brengen en ook het contact met de helpdesk is goed en vlot. De vloer voelt stevig aan en geeft een mooi resultaat. Wij hebben vlokken ingestrooid in de natte PU vloer. We dachten dat de topcoat deze goed ging fixeren. Echter merken we dat de vlokken kleine putjes maken en dat deze putjes niet werden gevuld met de topcoat. Dit zorgt er dus voor dat we wat reliëf hebben in de vloer. Dit is wat jammer. We zijn wel heel tevreden van het uitzicht en zullen normaal gezien ook de andere ruimtes behandelen op dezelfde manier.

Prima product

Mooi product, eenvoudig aan te brengen en niet achterlijk duur.

Snelle levering en snel gecorrigeerd na een verkeerde zending

Goed zelf te doen

Het product was snel en compleet geleverd. De instructies zijn duidelijk en de beschikbare filmpjes helpen daarbij. Wel had ik graag vooraf de verwerkingstijd willen weten omdat ik bij het laatste stukje van mijn vloer in de problemen kwam. Ik was begonnen met het smeren van de randen en rond leidingen. Halverwege het rollen van de vloer werd de epoxy al redelijk stevig en toen ik bij het laatste stukje vloer kwam werd het echt lastig om de epoxy nog uit te rollen. Daardoor bleven er pluizen uit de geleverde roller achter in de epoxy, wat minder fraai is.

alles correct en vlot geleverd

Alles super!!

Ware wie beschrieben und Lieferung im angegeben Zeitraum.

Lijm hardt niet uit

Troep, na 4 dagen nog steeds niet uitgehard, zou na 30 minuten hard moeten zijn. Volgens mij is het 2e component vergeten

Volgende keer beter

Ik ga in mei de rest van mijn vloer beneden egaliseren en dan coaten. Het vorige deel heb ik september gedaan, maar de bovenste laag is aan het loslaten. Ik denk dat dit aan het volgende ligt. Egalisatielaag maar 1dag laten drogen. Dit ga ik nu twee dagen laten drogen. De pu coating niet lang genoeg gemixt. Ik denk dat een minuutje extra zal nodig zijn. De woning is drie dagen niet verlucht geweest. Ik denk dat hierdoor de coating niet goed is uitgehard. Ook ga ik nu de egalisatielaag eerst opschuren zodat de primer nog beter kan hechten,

Goed te verwerken prima

Makelijk te bestellen ,goed en te verwerken top product

Fühlt sich alles sehr professionell an

Ich habe mir zwei große Gebinde Fassadengel bestellt welches schon mal Weltuntergang Preis des Herstellers war. Auch der Versant klappte hervorragend und wurde extrem gut dokumentiert

Über Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!

Kiyoh Bewertungen